Sivu 6 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 297

Aihe: EA Invictus jotta yleisö voisi vaikuttaa

  1. #101
    Tuo pituus on haastava ollaan alimmillaan päästy 13,2cm mutta se on niin näin ratkaisu mekaaniseltapuolelta. Haetaan kuitenkin kestävyyttäja 14,3 parantaa sitä huomattavasti.
    Modi tullaan testaamaan sellaisessa pesukone systeemissä jossa se tippuu x kertaa metrinkorkeudelta.
    Tuo stiker tai miksi sitä halutaan nimittää tulee lisäosana heti myyntiin. Se onnistuu, koska modi menee ns. keskeltä kahtia niin se ei ole vaikea toteuttaa. Tehdään todennäköisesti siten, että se on puolikotelo ratkaisu. Muuten modia voi käyttää erinlaisilla akku kotelo osilla niitä tehdään kaikille yleisimmille akuille.

     
     
  2. #102
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ei mitenkään pahalta. Eli periaatteessa tuohon tulee automaattioptiolla keskimääräinen "hyvä" volttiasetus jolla pääasiassa kaikkien pitäis toimia hyvin. Säädöllä sit haetaan se ns. paras tuntuma.
    Juurikin näin eli tavoitteena on saada hyvä voltti määrä alkuun. Sitten kokematon käyttäjä voi pistää vahvempaa tai laimeampaa. Itse testasin vielä eillen illalla kaikilla noilla eri cartoilla ja minusta se toimii hyvin enkä saanut niitä palamaan.

     
     
  3. #103
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Muistelin kyllä, että Provari tasaa ulostulevan jännitteen lineaariseksi ja pikasella googlauksella löysin tollasen ProVapen sivuilta:
    Does the ProVari use PWM? (pulse-width modulation)
    The Provari uses an efficient internal PWM buck-boost converter, followed by a DC converter stage. We use both because it gives the ProVari the efficiency and accuracy not available on any other device.
    Eli kyllä se ainakin mun käsittääkseni tasavirtaa lykkää..

    Meidän sähkäriguru overflow vois tulla selventämään, jos/kun muistan väärin.

     
     
  4. #104
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Muistelin kyllä, että Provari tasaa ulostulevan jännitteen lineaariseksi ja pikasella googlauksella löysin tollasen ProVapen sivuilta:


    Eli kyllä se ainakin mun käsittääkseni tasavirtaa lykkää..

    Meidän sähkäriguru overflow vois tulla selventämään, jos/kun muistan väärin.
    Voi olla. Olin itse nimittäin siinä ymmäryksessä että näin on, mutta tuo mun sähkökaveri silloin alkuun kun hommaa alettiin suunnittelemaan sanoi, että se ei ole DC virtaa. overflow voisi ratkaista kuinka on
    Viimeksi muokannut Electric Angel; 12.12.13 kello 10:45.

     
     
  5. #105
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pullohuuli Näytä viesti
    Nyt kun on pari sivua keskusteltu automatiikan toiminnasta kartoille/clearoille ja aloittelija ystävällisyydestä niin kuka alkava höyryttelijä ostaa yli 200€ maksavan modin? Se kohderyhmä tolla hintaa kannattaa unohtaa täysin.
    Meinasin sanoa tätä samaa mutta onhan niitä ihmisiä jotka ostaa Provarin kartoille, ja ovat tyytyväisiä. Kyllä mä lähtisin markkinoimaan tätä nimenomaan advanced usereille, mutta optioiden niin salliessa myös helppo aloittelevalle, jolla pätäkästä ei ole pulaa
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #106
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Ei ei, kyllä advanced usereissakin löytyy, niitä jotka tyytyy toimivuuteen

     
     
  7. #107
    ^^^ saahan jotkut ekaks autoks ferrarinkin mut suunnittelussa kannattaa unohtaa tolla hintalapulla aloittelevat/höyryttelyä harkitsevat.


    Kaikkiahan ei voi saada tyytyväiseks kerralla ja vielä yhdellä laitteella. Ainakaan niin et soveltuis täysin kaikille hinnan ja ominaisuuksia ajatellen.

     
     
  8. #108
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Onhan noita harvoja tapauksia jotka tulee tänne että "nyt jätkät ei oo fygest kii, ostanko Provarin?" "Osta." "Ostin." Ja jos tää toimii niinku pitää, menee samaan hintaluokkaan ku ProVari, niin sitten ne tyypit tulee että "Hei, ostanko Ink.. Kin.. Vin.. Sen vitun EA:n putken?" "Osta." "Ostin."

    Okei, marginaaliryhmä, mutta jotkut aloittelevat on parhaimmillaan jo ekan tilauksen aikaan tietoisia siitä mikä on hyvää ja mihin kannattaa satsata.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #109
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Onhan noita harvoja tapauksia jotka tulee tänne että "nyt jätkät ei oo fygest kii, ostanko Provarin?" "Osta." "Ostin." Ja jos tää toimii niinku pitää, menee samaan hintaluokkaan ku ProVari, niin sitten ne tyypit tulee että "Hei, ostanko Ink.. Kin.. Vin.. Sen vitun EA:n putken?" "Osta." "Ostin."

    Okei, marginaaliryhmä, mutta jotkut aloittelevat on parhaimmillaan jo ekan tilauksen aikaan tietoisia siitä mikä on hyvää ja mihin kannattaa satsata.
    Kyllä se on todella marginaalissa. Siinä pitää olla jo vapokavereita, pelkän netin varassa oleva on aluksi aika solmussa.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  10. #110
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Puhumattakaan kuinka surkea bisnesmalli on tunkea julmetusti pätäkkää suunnitteluun miettien että ehkä saadaan osa hyvin marginaalista sakkia mukaan.

    Sinänsä turhaa spekulointia, koska tää tulee joka tapauksessa olemaan sekäettä laite, mutta näen silti hieman arveluttavana tuon erittäin korkean hinnan + aloittelijoille suuntauksen kuin nimellisenä mainoksena.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #111
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    No se nyt on vissi että tää enemmän vetää edistyneempiä käyttäjiä, mutta ei sulje pois laatutietoisia aloittelijoita. Now that sounds like a business plan.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #112
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Joista 99% kiskoo 510-tikkua?
    Vaatii suht tehokasta mainontaa, mutta tässä nyt taitaa unohtua se, että Todd ja Bussardo ovat antaneet EAlle PALJON parempaa nostetta isossa maailmassa kuin kotimaan foorumikirjoittelut.
    Jos kanavat ovat auki, niin tänne tuppukylään ei hirveästi mainosbudjettia kannata polttaa.
    KGO & Twist

     
     
  13. #113
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    No se nyt on vissi että tää enemmän vetää edistyneempiä käyttäjiä, mutta ei sulje pois laatutietoisia aloittelijoita. Now that sounds like a business plan.
    Niinpä. Sama asiakaskunta hakusessa kuin Provarilla.

     
     
  14. #114
    Sai tää laite kiinnostuksen heräämään vasta siinä vaiheessa, kun luki että ton voi laittaa puoliks stickeriks. Ja mä oon paatunu elektroniikan vihaaja näissä vehkeissä.. mut herää yks itteeni kiinnostava seikka, jota kukaan ei oo tainnu kysyä.

    Jos mä sijoitan noin paljon (hinta vielä arvoitus) selvästikin kestäväksi suunniteltuun höyryttimeen sen täytyy olla upotuksen kestävä! Roiskesuojaus ei riitä edes! Vesi, lasoli, kusi.. kröm.. ei olis mikään ihme että mun putki uisi vessanpöntössä. Ja on uinutkin, johtuen työhousujen kuin höyryttimelle tehdys läpällisestä sivukotelosta. Kyykistyy, tarra pettää ja kops. Noloa, mutta tää on haiseva totuus . Mekaanisen kanssa sekään ei ole kuin hidaste hetkeks, mut mitens tän elektroniikkahirmun laita? Kynnyskysymys ehkä jopa mulle, muuten jatkan mekaanisilla. Pointtina se että kallis laite on mulla myös käytössä jatkuvasti eikä koreile kokoelmissa. Esimerkkinä EA mod, vaikkei "laite" olekaan..

    Mutta tsemppiä projektiin joka tapauksessa, seurataan mielenkiinnolla!

    Nimim. Useamman kännykän vessalle uhrannut mähelö
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  15. #115
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    En tiiä vetääkö tää kokeneempiakaan käyttäjiä puoleensa.
    Oon koittanu miettiä semmosia ominaisuuksia mitkä tässä olisi parempia kuin nykyisissä laitteissa, onko niitä?

    Tuntuu kun jotain tästä jätettäisiin kertomatta..?

     
     
  16. #116
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tehoreservi..?

     
     
  17. #117
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    En tiiä vetääkö tää kokeneempiakaan käyttäjiä puoleensa.
    Oon koittanu miettiä semmosia ominaisuuksia mitkä tässä olisi parempia kuin nykyisissä laitteissa, onko niitä?

    Tuntuu kun jotain tästä jätettäisiin kertomatta..?
    No jos toi esimerkiksi pystyy 30 wattiin (?) ja vielä ilman kalkkaroa ja itse laite on laadukas ja kestävä, niin mikäjottei. Ei noi DNA kakskymppisetkään mitään ihan halpoja ole. Itselläni siis kynnyskysymyksenä toi stickerioptio. En ton kokosta pamppua rupee taskussa kuljettelemaan.

     
     
  18. #118
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ei 30w+ tehot tasavirralla ole mikään uus juttu

     
     
  19. #119
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Ei 30w+ tehot tasavirralla ole mikään uus juttu
    Siedettävässä ulkomuodossa on.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #120
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    ProVari tulittaa 800Hz taajuudella hyvin tasaseks tasotettua pulssia. Tuon linkin takaa löytyy postauksista #1 ja #2 hyvät kuvat.

    Provari on an Oscope vs Vamo

    Jos tuntuu siltä että Invictusin piiri antaa "paremmat höyryt" pienemmällä jännitteellä/asetuksella (verrattaessa pelkkään akkuun mekaanisessa modissa)
    niin siihen ei oikeestaan ole kuin 2 mahollista selitystä:

    1. Käytetyn mekaanisen modin jännitehävikki on tolkuttoman suuri (0.9V tässä tapauksessa?)
    2. Invictusin ulostulo on jotain sekajännitettä ja näyttö / ulostulon asetus heittää.

     
     
Sivu 6 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •