Sivu 6 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 510

Aihe: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

  1. #101

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Aika hyvin näköjään jakaa kapteeni mielipiteet. Minunkin mielestä se oli aika hirveää mutta toisilla se on aivan listan kärjessä :l
    Olisiko tottumiskysymys? Torqueta pidin ensialkuun parempana, mutta nyt menee oikeastaan pääasiassa Captain Jackia.

     
     
  2. #102
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporaattori Näytä viesti
    Nautin koko joulun Halon Tribecaa ja Captain Jackia. Nyt jostain syystä tulee kaikista Halon nesteistä pahoinvointia. Yhdet höyryt ja alkaa jo oksettamaan.

    Ihan perus RY4 ja R3 libertyltä menee vaikka gallona päivässä ilman oireita. Myös Vermillionin applewood tekee pahaa, mapplewood ja cherry wood taas ei?!?

    Joko noissa nesteissä on jotain vikaa tai sitten olen vain käyttänyt yhtä ja samaa litkua liian pitkään.

    Pitääkös tässä jotain rotaatiota alkaa suunnittelemaan?

    Ai niin. Felix sit annus novus!!!!
    Samoja oireita istelläkin. Smooth 8 ja Prime 15 menee 3-4 päivää, sitten pakko heitää jotakin muuta kehiin. Minulla on tuo efekti tullut jok-ikisellä nesteellä. Päivä sekalaisemmilla nesteillä, niin maistuu taas. Kentucky Premiumin kanssa meinasi alkaa Norskin puhuminen alle päivän vaikka se on helkkarin hyvää.
    Omassa tapauksessani aika suuri osasyy on siinä, että noilla mielilitkuilla kulutus on 1,5-2-kertainen verrattuna "ihan kiva" ja "hyvää" laarin litkuihin.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  3. #103

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Tänään tuli Toscana Mall:n paketti jossa oli Captain Jackia ja täytyy todeta että meni kyllä minun suosikki listani kärkeen 8) Onneksi ostin kerralla 30ml muuten olisi varmaankin harmittanut...

     
     
  4. #104
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Omat ensivaikutelmat Halolla päähän http://youtu.be/drh2mUIYcO4

     
     
  5. #105
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    78

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Kiinnostus heräsi niin about mitään Halon nesteitä ei oo tuolla Toscanassa ainakaan hyllyssä..
    Gripper vv
    2x Echon akut, käytössä Bogen cartojen+lyhennetyn tankin kanssa
    Neljä 3,5ml tankkia + kolme 6ml puff tankkia
    Litkuja kokeillessa

     
     
  6. #106

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    The vapour storessa oli ainakin vähää aika sit, tilasin sieltä kun toscanamallista oli loppu.

     
     
  7. #107
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    78

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Odottelen miten noi Genesiksen 18mg RY4 ja Virginia tobacco kolisee DCT:llä (uk.nikotiiniton.fi) ja kattelen että pitikö tilata nuit Halon litkuja
    Gripper vv
    2x Echon akut, käytössä Bogen cartojen+lyhennetyn tankin kanssa
    Neljä 3,5ml tankkia + kolme 6ml puff tankkia
    Litkuja kokeillessa

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Nyt on reilu viikko vedetty pelkkää inawaren RY4:sta ja kokeilin aamusta Tribecaa joka on muhinut joulusta asti tommosessa 3.5ml cartotankissa. Kärsi ainakin aamuniksat poistella, ei tullu paha olo. Sitten otin yhdet imut kapteeni jaskaa ja heti meinas aamiainen tulla lattialle. Pitänee toi Captain jack hävittää, en pidä enää yhtään.
    Pitää Halon nesteet laittaa pannaan omalta osalta toistaseks.

    Ja Tribeca maistuu ihan erilaiselta eGo-T tankista kuin cartosta. Tankilla tulee vähän miedompana joten ehkä tätä pystyy käyttämään tällä tavalla. Cartotankki antaa sen verran raakaa makua että meinaa sisuskalut heittää volttia

     
     
  9. #109

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Tervehdys, en tiedä meneekö pahasti offtopicciin, mutta olin katsovinani 2smokin sivuilta että Halon esim freedom juicea saa ainoastaan 6mg vahvusena. Onko tämä tilauspaikasta riippuvaa, vai onko kylmä tosiasia että nestettä ei valmisteta vahvempana?

     
     
  10. #110
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    On loppu vahvemmat... about samoilla niksoilla saa kuin muitakin nesteitä

     
     
  11. #111

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    no niin jospa sitä ittekki kirjottais ekan viestin foorumille elikkä juuri alottelen vasta höyryttelyä laitteena ego-t ja pari dual coil:a. ja todellakin termit hukassa mutta ensimmäiset nesteet tilasin easy-eliquidilta (usa mix, green mix, tobacco, ja joku suklaa kerma) en voi muuta sanoo ku että meinas meikä pojan höyryvehkeet lentää saman tien roskii, aivan hirveän makuisia ja hajuisia KAIKKI No lueskelin lisää foorumia ja päätin koittaa vielä halon nesteitä jonka jälkeen luovutan koko homman jos maku pysyy yhtä kauheana! Mutta luojalle kiitos kapteeni jaskaa (24mg) ja liru halon menthol ice:a (6mg)sekaan mega dual coil täyteen ja koe savut Aivan mielettömän hyvä maku luultavasti joku piipputupakka? jälki maku raikas menthol vivahteinen. Kurkkuun tuntuu kuin piippua polttais ja akka ja kakarat huutaa kurkut suorana että mee pihalle tänne tukehtuu :-[ todellakin aloittelija olen ja luulin kaikkien olevan hajuttomia :-[ luulen kyllä että tällä ainakin pystyy lopettamaan tupakan polton nyt ainaki pitäis koko ajan ravata ulkona höyryillä koska olen tärinässä kuin pikkupoika uudesta radio ohjattavasta

    Huippu tavaraa ainaki easy-eliquidin myrkkyihin verrattuna ja muita vertailukohteitahan mulla ei vielä ole :-[

     
     
  12. #112

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teemu84 Näytä viesti
    no niin jospa sitä ittekki kirjottais ekan viestin foorumille elikkä juuri alottelen vasta höyryttelyä laitteena ego-t ja pari dual coil:a. ja todellakin termit hukassa mutta ensimmäiset nesteet tilasin easy-eliquidilta (usa mix, green mix, tobacco, ja joku suklaa kerma) en voi muuta sanoo ku että meinas meikä pojan höyryvehkeet lentää saman tien roskii, aivan hirveän makuisia ja hajuisia KAIKKI No lueskelin lisää foorumia ja päätin koittaa vielä halon nesteitä jonka jälkeen luovutan koko homman jos maku pysyy yhtä kauheana! Mutta luojalle kiitos kapteeni jaskaa (24mg) ja liru halon menthol ice:a (6mg)sekaan mega dual coil täyteen ja koe savut Aivan mielettömän hyvä maku luultavasti joku piipputupakka? jälki maku raikas menthol vivahteinen. Kurkkuun tuntuu kuin piippua polttais ja akka ja kakarat huutaa kurkut suorana että mee pihalle tänne tukehtuu :-[ todellakin aloittelija olen ja luulin kaikkien olevan hajuttomia :-[ luulen kyllä että tällä ainakin pystyy lopettamaan tupakan polton nyt ainaki pitäis koko ajan ravata ulkona höyryillä koska olen tärinässä kuin pikkupoika uudesta radio ohjattavasta

    Huippu tavaraa ainaki easy-eliquidin myrkkyihin verrattuna ja muita vertailukohteitahan mulla ei vielä ole :-[
    Edelleen vähän offtopic, mutta koitapa seuraavaks Vermillion riverin litkuja. Ite oon niihin tykästynyt Haloa enempi. Ja tuo Easyn suklaakerma on pahinta, mitä oon maistanut. Ei nuo muutkaan mainitsemasi Easyn litkut maistunut minullekaan. Pahan makusia kaikki.

     
     
  13. #113
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja teemu84 Näytä viesti
    no niin jospa sitä ittekki kirjottais ekan viestin foorumille elikkä juuri alottelen vasta höyryttelyä laitteena ego-t ja pari dual coil:a. ja todellakin termit hukassa mutta ensimmäiset nesteet tilasin easy-eliquidilta (usa mix, green mix, tobacco, ja joku suklaa kerma) en voi muuta sanoo ku että meinas meikä pojan höyryvehkeet lentää saman tien roskii, aivan hirveän makuisia ja hajuisia KAIKKI No lueskelin lisää foorumia ja päätin koittaa vielä halon nesteitä jonka jälkeen luovutan koko homman jos maku pysyy yhtä kauheana! Mutta luojalle kiitos kapteeni jaskaa (24mg) ja liru halon menthol ice:a (6mg)sekaan mega dual coil täyteen ja koe savut Aivan mielettömän hyvä maku luultavasti joku piipputupakka? jälki maku raikas menthol vivahteinen. Kurkkuun tuntuu kuin piippua polttais ja akka ja kakarat huutaa kurkut suorana että mee pihalle tänne tukehtuu :-[ todellakin aloittelija olen ja luulin kaikkien olevan hajuttomia :-[ luulen kyllä että tällä ainakin pystyy lopettamaan tupakan polton nyt ainaki pitäis koko ajan ravata ulkona höyryillä koska olen tärinässä kuin pikkupoika uudesta radio ohjattavasta

    Huippu tavaraa ainaki easy-eliquidin myrkkyihin verrattuna ja muita vertailukohteitahan mulla ei vielä ole :-[
    Edelleen vähän offtopic, mutta koitapa seuraavaks Vermillion riverin litkuja. Ite oon niihin tykästynyt Haloa enempi. Ja tuo Easyn suklaakerma on pahinta, mitä oon maistanut. Ei nuo muutkaan mainitsemasi Easyn litkut maistunut minullekaan. Pahan makusia kaikki.
    Komppaan Krebbsiä. VR:n Ketucky -alkuiset on asiallisia.
    Halon Nesteistä hajuttomia ei ole kuin ehkä Freedom Juice ja kyllä noissa VR:n nesteissäkin mieto tuoksu on.
    Jos Kapteeni maistuu, niin epäilen että myös Halon sarjasta löytyy muutakin maistuvaa.
    Pari arvostelua tämän narun lisäksi:
    Halo
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1126.0
    http://www.e-savuke.com/forum/index....26446#msg26446
    VR
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1118.0
    HerraHuun tupakkamaku Quest
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1389.0

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  14. #114
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Minä olen ihan aikuisten oikeesti rankka tervakeuhko ja nyt höyrähtänyt höyrystelyyn.
    Alussa höyrystellessäni haparoin sokeana, pimeässä ,sateisessa metsässä kunnes näin silmissäni hieman mustaa valoa... HerraHuu kehui toisessa keskustelussa litkuja joita amerikan poijjaat väkertää. HerraHuu on pelottava persoona niin kuin hänen avatarkin kertoo musta siilin oloinen piikikäs olento jolla on mustat silmät ja kokemuksieni mukaan myös makuaisti asiallisesti kohdallaan. mutta asiaan...
    Halo nesteet ei ole normaali oloissa ihan parasta kamaa sisätiloissa nautittuna "voi" esiintyä joidenkin mielestä epämielyttäviä haju haittoja .
    Makuelämys taas on aivan toinen juttu.
    Maku on erikoinen jopa uskalias jolla haetaan tiettyä käyttäjäryhmää se ei sovellu todellakaan kaikille.
    Maku on todellakin kokeilemisen arvoinen ja kannattaa maistaa muitakin makuja kuin pelkkää kapu jaskaa.
    Jos pitää todella makeasta ja hedelmäisestä mausta silloin en usko että nesteet sopivat sellaiseen makuun tottuneelle.

    Höyryttely avartaa... keuhkoja.
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  15. #115

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lavatuubin kanssa tulossa malibu mentholia pari pulloa! Oliko vikatikki? Tuntuu näistä halo"sista" olevan niin monenlaista mieipidettä!

     
     
  16. #116
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    73

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Hyvillä välineillä Halon nesteistä saa aivan uusia ulottuvuuksia esille. Ennen vihaamani Captain Jack:n maku muuttui yllättävän paljon, kun kokeilin sitä ciscon 306 atolla verrattaen bogen cartoon.
    Provari, GLV SuperMini, eGo-T, 2xAA Auto Box Mod, 3xAA 5 Volt Box Mod, GLV -2 5V

     
     
  17. #117
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Halon mentholeiss on sitä vikaa että ovat minttuja eivät niinkään mentholeita.

     
     
  18. #118

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Halon mentholeiss on sitä vikaa että ovat minttuja eivät niinkään mentholeita.
    Juuh kieltämättä on minttua enempi kun mentholia. Mutta tulee hyvinkin mieleen L&M 2&1 tää kapseli mallin tupakka. Mitä on nyt tullu kahto haloo testattua. Nyt menossa Halo menthol ice

     
     
  19. #119

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zagge83 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Halon mentholeiss on sitä vikaa että ovat minttuja eivät niinkään mentholeita.
    Juuh kieltämättä on minttua enempi kun mentholia. Mutta tulee hyvinkin mieleen L&M 2&1 tää kapseli mallin tupakka. Mitä on nyt tullu kahto haloo testattua. Nyt menossa Halo menthol ice
    Nyt tarkempaa tietoa pöytään! Mikä maku maistuu L&M Forwardilta?

     
     
  20. #120

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blacktr00 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zagge83 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Halon mentholeiss on sitä vikaa että ovat minttuja eivät niinkään mentholeita.
    Juuh kieltämättä on minttua enempi kun mentholia. Mutta tulee hyvinkin mieleen L&M 2&1 tää kapseli mallin tupakka. Mitä on nyt tullu kahto haloo testattua. Nyt menossa Halo menthol ice
    Nyt tarkempaa tietoa pöytään! Mikä maku maistuu L&M Forwardilta?
    CoolMist Menthol e-liquid by Halo Purity - USA Toi kyseinen neste, lavatube+boge normivastus ja noin 4,8v minä tykkään kovasti, ei o tosin hullumpi tää menthol ice:kään

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •