Sivu 8 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011121858108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 2463

Aihe: Olitko se sinä?

  1. #141
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: Olitko se sinä?

    Itselläkin Kuopion bongaukset vähissä. Pari viikkoo takaperin joku kultaisen värisessä farkku volvossa tuossa sotkan edustalla oli.. Tämän viikon alussa tuossa ihan naapurissa joku käveli höyryttimen kanssa kuopaksen asuntojen parkkipaikalla petosella.

     
     
  2. #142
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Olitko se sinä?

    Tämän ketjun perusteella Kuopio on Suomen (Savon) "höyrystely" mekka!..kun harva se päivä siellä nähdään höyryäviä immeisiä .....tai sitten savolaiset ei höyryä kaapissa...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  3. #143
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Olitko se sinä?

    Oulussa olen törmännyt kolmeen höyryttelijään, joita en ole aikaisemmin tuntenut. Omassa kaveriporukassa on myös viitisen kappaletta höyryttelijöitä.

     
     
  4. #144
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Olitko se sinä?

    Olikos joku Helsingissä Tuomarinkartanossa tänään koiranäyttelyssä? Shelttejä siinä ympärilläsi pyöri, käytössä vähän kauempaa katsottuna näytti olevan mini-Lava ja Boge? Saatan olla kovin väärässäkin kaluston suhteen... :

     
     
  5. #145
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Olitko se sinä?

    Eilen bongattu Chicagossa n. klo 15.00 paikallista aikaa Millennium Parkin liikennevaloissa n. 25 vuotias lyhythiuksinen miekkonen imuttelemassa mustaa sinisellä ledillä varustettua 510:aa. Mahtaako olla foorumilaisia?

     
     
  6. #146
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Olitko se sinä?

    Eilen 16.5. klo 18.00 bongattu tyylikkäästi harmaantunut leidi Porin Oudon edessä, suussa luultavammin ego-c.

     
     
  7. #147

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blindfury Näytä viesti
    Eilen riihimäen rtv:een ovella tuli vastaan höyryttelijä tankki egon kanssa just olin omaa samanlaista settiä taskusta ettimässä..
    Noihin aikoihin asioin Riksun RTV:ssä muutaman kerran, joten ei ole mahdotonta että se olin minä. Mukana kulkee Lavatuubi ja Ego tankeilla. Toki kyllähän näiltä seuduilta höyryttelijöitä löytyy aika paljon, eli voi se olla joku toinenkin.
    "Say hello my little Vamo"

     
     
  8. #148
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Olitko se sinä?

    eipä oo kukaan muakaan vielä mikkelistä tai lahdesta bongannut vaikka mulla on varmasti mikkelin isoin ja kiiltävin.. lambo nimittäin välillä tulee käytyä lahessaki, volvo on hopeinen ja parta naamaan suhteutettuna iso rohkeesti vaan jutulle jos bongaat, en mä tapa, ainakaan paljo

     
     
  9. #149
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    64

    Vs: Olitko se sinä?

    Eilen viiden aikaan bongattu Tampereella kuninkaankadun ja hämeenkadun risteyksessä joku höyryherra fillarin selässä, jonkunnäkönen mega carto taisi höyrytä

     
     
  10. #150
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Olitko se sinä?

    Itte en bongannut, mutta rouva sano että näki ensimmäiisen kerran tänään jonkun muunkin vetelevän höyryjä. About klo 17 Mikkelin Graanin kattoparkissa.

     
     
  11. #151
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    12

    Vs: Olitko se sinä?

    vw openin snägäri jonossa bongasin kaksi höyryttelijää, toinen oli myyjänä, joku täältä?

     
     
  12. #152
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: Olitko se sinä?

    Eilen tuurin kyläkaupan parkki paikalla lapsen kanssa kävellyt nainen ego(tais olla pinkki)+tankki ken lienee.

     
     
  13. #153
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Olitko se sinä?

    Forum nimimerkki Dadaan tutustuttu Tampereen Kyttis Pubissa aamutuopin ääressä.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  14. #154

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dolbsii Näytä viesti
    Eilen tuurin kyläkaupan parkki paikalla lapsen kanssa kävellyt nainen ego(tais olla pinkki)+tankki ken lienee.
    Meinasin jo iloita et mut on bongattu, mutta ei... Oon ollu koko eilisen päivän Tampereella. Perjantaina olin kyllä tytön kanssa Keskisellä, mutta siellä mulla oli mukana Lambo...

     
     
  15. #155
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja illm4n Näytä viesti
    Eilen viiden aikaan bongattu Tampereella kuninkaankadun ja hämeenkadun risteyksessä joku höyryherra fillarin selässä, jonkunnäkönen mega carto taisi höyrytä
    Mäkin luulin jo, että mut bongattiin, mutta perjantai-lauantaina notkuin noilla seuduilla woo/gripper huulilla, kun vaimo hyppäs marimekko liikkeitä toisensa perään.

     
     
  16. #156
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Olitko se sinä?

    Turussa jokilaiva Merihelmi hiukkasen Föristä ylöspäin, klo 12:30 maissa joku höyrytteli osapuilleen eGo-T:n näköisellä pötkylällä... tekipä mieli liittyä seuraan ihan yhdelle tai korkeintaan kahdelle kun alkaa olla kelit kohdallaan 8)

     
     
  17. #157
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    JNS
    Viestit
    56

    Vs: Olitko se sinä?

    Viime yönä nähty Joensuun Niinivaaran taksikopilla naishenkilö kädessään 510 tai vastaava punaisella ledillä :

     
     
  18. #158
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jani Näytä viesti
    Viime yönä nähty Joensuun Niinivaaran taksikopilla naishenkilö kädessään 510 tai vastaava punaisella ledillä :
    Perkule mä äkkiä vilkaisemalla luin että "punaisella leidillä". Tarttee mennä päivittämään lasit.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  19. #159
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Seinäjoki, Finland
    Viestit
    90

    Vs: Olitko se sinä?

    Eilen Seinäjoen ABC:llä, aamupäivällä noin kymmenen aikoihin spottasin parkkipaikalta vanhemman herrasmiehen imeskelemässä "vakio"-Egoa autonsa vieressä, auto tais olla VW tai Skoda. Parkkeerasin oman autoni viereen ja nousin autosta ulos imeskelemään omaa Ego-Kiuasta autoon nojaillen ja puhelimeen puhuen. Jos tämän näet niin tervehdys vain!

     
     
  20. #160
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Olitko se sinä?

    No piruvie eilen näin siinä naapurikaistalla auton joka viilletti niiin perkuleen lujaa ohi, on muuten70km rajoitus ja tummahipiäiset ukot ajoi varmaan sataa. Eivät varmaankaan foorumilaisia olleet ku ihonvärin perusteella meinas paskat tulla housuun kun kattelin niitä sysimustia ukkoja ja kaljujakin olivat, tuskin mitään foorumin peruskauraa mene ja tiedä sitten,että tämmöistä, eli sinä musta ukko höyrytin suussa sut on bongattu.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •