Sivu 47 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 374344454647484950515797 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 2463

Aihe: Olitko se sinä?

  1. #921
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Pottavolvo eilen Vantaan IKEAssa? Illalla siis.
    YEAAAAAAH!
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  2. #922
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avt0mat Näytä viesti
    Itseni lisäksi olen muutamia perusvehkeillä höyrytteleviä bongannut. Röökipaikalla tulee istuttua pelastamassa maailmalla jatkuvasti, kädessä useimmiten joku mekaaninen ja Somniumi. Tule ihmeessä jutulle jos bongailet.
    Aa. mä oon sen A-siiven etuovilla yleensä röökillä frendien kans, ei jaksa noille kessupaikoille paljoa liikkua.

     
     
  3. #923
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Pottavolvo eilen Vantaan IKEAssa? Illalla siis.
    Mitäs poijaat ikeassa
    Soo miesten paikka laisinkaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #924
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Onhan siellä halpaa ruokaa..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #925
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Itse vain kerran käyneenä en halua sinne enää ikinä. Onhan Ikean yläkerta aika hauska kun saa kävellä huoneesta toiseen mutta sitten kun sai tarpeekseen ja ajatteli kävellä alakertaan ja pois niin sit loppui usko.. Saman verran vielä käveltävää aaaaargh!
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  6. #926
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Itse vain kerran käyneenä en halua sinne enää ikinä. Onhan Ikean yläkerta aika hauska kun saa kävellä huoneesta toiseen mutta sitten kun sai tarpeekseen ja ajatteli kävellä alakertaan ja pois niin sit loppui usko.. Saman verran vielä käveltävää aaaaargh!
    OT vahvasti, mutta menköön...

    Suostuin kerran lähtemään emännän kanssa Ikeaan LAUANTAINA. Reunaehtoina a. en aja b. en ole selvä. Puolikkaan vodkan kumarassa suhteellisen siedettävä paikka.

    Tosin sen virheen tein, että taskumatti jäi kotiin...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  7. #927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mitäs poijaat ikeassa
    Soo miesten paikka laisinkaan
    Kantoapuna...eksyin...

     
     
  8. #928
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mitäs poijaat ikeassa
    Soo miesten paikka laisinkaan
    Tuo ikea kyllä sellainen maanpäällinen helvetti ettei mitään järkeä. Muutaman kerran "huvin vuoksi" ohikulkumatkalla tuonne vantaan ikeaan eksynyt ja joka kerta siellä menee väh. 2h kun pitää jäädä kaikkea mahdollista ihastelemaan. ei vittu.

    e: niin siis. avokki jää ihastelemaan, en minä.
    Viimeksi muokannut thoros; 02.10.13 kello 08:31.

     
     
  9. #929
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Ikeaa lähden vain jos saan ruokaa, heti kun ovista sisään kävelen niin suorinta reittiä sinne syöttölän puolelle.. sieltä sitten maleksin pysähtymättä takaisin autolle, tosin yleensä kauniimman osapuolen perässä paitsi jos se jää ihastelemaan jotain tilpehööriä matkalle.
    Ei oikeen nappaa noi lastulevystä prässätyt esineet.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #930
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Ei oikeen nappaa noi lastulevystä prässätyt esineet.
    Joo ei. Ensimmäiseksi sohvaksi tuli ostettua tuollainen parinsadan euron paske, mikävitunlie Klippan tjsp. ja eihän siinä saatana pysty istumaan. Jotenkin luonnollisesti alkaa heti valumaan alaspäin makuuasentoon kun tuo selkänoja ei millään tavalla tue oikeasta kohtaa. Ja irroitettava ja konepestävä päällinenhän repesi jo ensimmäisellä asennuskerralla.

    Nyt kun on toinen sohva asunnossa niin tuossa ikean vittuperkeleessä sentään pystyy pituussuunnassa makaamaan niin tulee vielä käytettyä. Helvetin kumma homma vaan kun tollainen perus ~20v vanha sohvasänky on parempi laitos ergonomialtaan kuin ruotsalainen "klassikkosohva". Ei siinä, nättihän tuo on muttei siinä istua voi vähääkään pidempiä aikoja. Silloin kun tuo ainoana sohvana oli niin ennemmin makasi lattialla tyynyn kanssa kuin yritti vääntäytyä tuohon sohvaan.

    Ainut hyvä ja kestävä huonekalu ikeasta mitä mulla on on tollanen kirjahylly, jonka runko on vissiin jostain koivulevystä tjsp tehty. Painoakin sillä on kyllä sen verran että päätettiin jo tähän asuntoon muuttaessa että seuraavaan kämppään tuo ei ole enää menossa.

     
     
  11. #931
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mitäs poijaat ikeassa
    Soo miesten paikka laisinkaan
    1kg pusseissa lihapullia.
    Tosin nekin haetaan poistumistien kautta.

     
     
  12. #932
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DemagDave Näytä viesti
    1kg pusseissa lihapullia.
    Tosin nekin haetaan poistumistien kautta.
    Vittu ruåttalaisia einespullia
    Saattaa sisältää hepanlihaa joka iitsessään on vallan loistavaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #933
    Höyrykonkari Juhi5's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tunneli
    Viestit
    175
    Eilen huomasin Tampereen ikean pihamailla n.20vaille seittemä illalla isohkon miehen lutkuttamassa jotaki mustaa tikkua

     
     
  14. #934
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Porissa torstaina market antinkadun takapihalla n. 16.30 kaveri mister? kourassa. Olin just puelimessa ja kauppakassi toisessa kädessä, en ehtinyt tekee mitään elettä

     
     
  15. #935
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Eilen keskiviikko Tampereen Hämeenkadun varrella, bussipysäkillä sokkaria vastapäätä fakkuihin ja nahkatakkiin pukeutunut miespuolinen henkilö tanko suussa.

     
     
  16. #936
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    keskiviikko 2.10 hki pursimiehenkadun kulmilla lippalakkipäinen nuorehko herrasmies nojailit seinään ja vetelit höyryja misterin näköisestä modista.ajoin kuorma-autolla ohi ja olisin pysähtynyt kenties vaihtamaan pari sanaa,mutta sehän olisi vaatinut kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa joten tulin järkiini ja jatkoin matkaa..

     
     
  17. #937
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Eilen keskiviikko Tampereen Hämeenkadun varrella, bussipysäkillä sokkaria vastapäätä fakkuihin ja nahkatakkiin pukeutunut miespuolinen henkilö tanko suussa.
    Mä olin tuossa osoitteessa tuossa vaatetuksessa maanantaina sokkarilla ostamassa muijalle lahjaa

     
     
  18. #938
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Jyväskylä, Mattilanniemi tänään noin 11:30, nuori mies jonkin egon kokoisen vempeleen kanssa MaD-rakennuksen nurkilla hyöryämässä. Itse olin Wilsussa syömässä, joten ei päässyt moikkaamaan.

     
     
  19. #939
    Höyryttelijä mhiltune's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    89
    On se kumma kun haluis jutustella höyryttelijöitten kanssa Jyväskylässä, mutta ikinä en nää ketään + en edes menis puhumaan jollekkin joka jotain egoa kantaisi. Hei Jyväskylä, lets meet at Musta Kynnys.

     
     
  20. #940
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Jep! Samoilla linjoilla. Baareissakin tulee käytyä nykyisin todella harvoin, kun tuota fyysistä ikääkin on kertynyt 'liikaa' plus perheen isä ja muuta... Jyväskylän höyry - skenaario on mitä on. Pääasiassa opiskelijoita, joilla ei ole kuin opiskelusidos kaupunkiin. Mutta hei! Jos näette pidempi tuskaisen höyryttelijän, niin rohkeasti vain juttelemaan. En pure - yleensä....

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •