Sivu 40 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 303637383940414243445090 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781 - 800 / 2463

Aihe: Olitko se sinä?

  1. #781
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    parempi olla höyryttelemättä.
    Nytkö ite kehotat kaikkia olemaan kokonaan höyryttelemättä?
    Irrotettuna asiakontekstista saattaa kuulostaa oudolta, mutta eiköhän kaikki osaa lukea.

     
     
  2. #782
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    mopo lähti keulimaan ? tervettä maalaisjärkeä saa käyttää ?
    jätän lemmikin tohon ->

     
     
  3. #783
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    touché
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #784
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Jamppa puutteessa kun kaikkea pitää nussia

     
     
  5. #785
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Helsinki, jakomäki tänään aamulla klo. 08.39 keskustaan päin menevällä bussipysäkillä joku höyrytteli, ite olin malmiin päin menossa.

     
     
  6. #786
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Tänään klo 11.40 Pukinmäen mc donaldsin edessä miekkonen höyrytti ennen sisälle astumista. Joku kiiltävä modi oli kourassa.

     
     
  7. #787
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Alavus
    Viestit
    54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Juuri hetki sitten Alavuden ABCllä oli joku nuori mies tankkaamassa jonkun isomman putken kera Terveisin vihreä Evod
    Terve vaan! Oli mukava pari sanaa vaihtaa foorumilaisen kanssa. Multa ei varmaan mitään fiksuja vastauksia saanu ku just töistä lähdös yliväsyneenä. Menin nii lukkoon ku juttelit että laitoin tankkiin 100e ku tarkotus oli pistää vaan 20e. Missä muuten näit mun höyrypilven ku en muistaakseni tankille ajaes käyttäny?

     
     
  8. #788
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    eilen näkyi hesassa montakin ensin linnanmäellä ja sitten maiden keikalla melkein mun edessä maastolippispäinen mies höyrytteli oliskohan ollut vamolla, kentällä näytti olleen useampikin

     
     
  9. #789
    Höyrypää bandit's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    428
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannep Näytä viesti
    eilen näkyi hesassa montakin ensin linnanmäellä ja sitten maiden keikalla melkein mun edessä maastolippispäinen mies höyrytteli oliskohan ollut vamolla, kentällä näytti olleen useampikin
    Jep,maidenin keikalla höyryttelijöitä useita,ainakin kentällä.Järkkärit oli avautuneet osalle höyryttelijöistä, että ei saa kun tupakoitsijat pahastuu,minulle eivät sanoneet mitään vaikka MISTer höyrysi melkein koko keikan ajan.
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

     
     
  10. #790
    Onko mulla vaan huono tuuri vai miksen ole vieläkään bongannut yhtään höyryttelijää esim. Turun keskustassa? Vastaan kävelee vain kymmeniä sauhuttelijoita...


     
     
  11. #791
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    DemagDave bongattu!
    Pari tuntii sitten olin just kirjoittamassa, ettei ensimmäistäkään höyryttäjää jazzeilla bongattu. Hain viimeiset alekaljat rannasta ja kaupan kautta kotiin, niin 200 metriä ennen kotiove reowood pilkisti jazzailevan seurueen välistä.
    Oli kiva treffata ja sori vaimolles kun pidätin teitä. Olis siinä turissut vielä pidempääkin

     
     
  12. #792
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    DemagDave bongattu!
    Pari tuntii sitten olin just kirjoittamassa, ettei ensimmäistäkään höyryttäjää jazzeilla bongattu. Hain viimeiset alekaljat rannasta ja kaupan kautta kotiin, niin 200 metriä ennen kotiove reowood pilkisti jazzailevan seurueen välistä.
    Oli kiva treffata ja sori vaimolles kun pidätin teitä. Olis siinä turissut vielä pidempääkin
    Touchwood oli kyseessä meni vähän sekaisin nuo puulajit.:beer:
    Todella mukava bongaus emäntä oli ihmeissään kun törmään tuttuihin joita koskaan ole livenä nähnyt.
    Anoppi oli kyllä jo levon tarpeessa kun retuuteltiin sitä koko päivän mukana.
    Otetaan turinatuokio uudelleen(oluen kera) joku kerta kun täällä kuitenkin tasaisesti rampataan.

     
     
  13. #793
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Otetaan ihmeessä! Ja nakkilan hurjat mukaan. Kaffeelle joko havanaan, beer huntersiin tai rattikseen, niissä saa ainakin varmuudella höyryttää

     
     
  14. #794
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Kutsuitko
    Juu kaikki käy oon just lelutki vaihtanu kokonaa

     
     
  15. #795
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Otetaan ihmeessä! Ja nakkilan hurjat mukaan. Kaffeelle joko havanaan, beer huntersiin tai rattikseen, niissä saa ainakin varmuudella höyryttää
    joo syrjikää vaan harjavaltaa......en olis lähtenytkään
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #796
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    No otetaan tän kerran harjavalta mukaan

     
     
  17. #797
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niko90 Näytä viesti
    Terve vaan! Oli mukava pari sanaa vaihtaa foorumilaisen kanssa. Multa ei varmaan mitään fiksuja vastauksia saanu ku just töistä lähdös yliväsyneenä. Menin nii lukkoon ku juttelit että laitoin tankkiin 100e ku tarkotus oli pistää vaan 20e. Missä muuten näit mun höyrypilven ku en muistaakseni tankille ajaes käyttäny?
    Sorry, ei ollu tarkotus
    Kyllä sulla oli putki kädessä/sylissä kun tankille ajoit, en mä höyrypilviä nähny

     
     
  18. #798
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Olisikohan lauantai ollut kun pari höyryttelijää bongasin Ylöjärvellä Rotikontiellä, olivat sen verran pukeutuneita että olisko ollut ihan juhlaväkeä naapuritaloista? Ego + clearo näytti herrasmiehillä maistuvan, itse kuljin vain pikaisesti ohi tytär kainalossa ja Gepetto vyöllä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #799
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Onko mulla vaan huono tuuri vai miksen ole vieläkään bongannut yhtään höyryttelijää esim. Turun keskustassa? Vastaan kävelee vain kymmeniä sauhuttelijoita...
    En itte asias ole minäkään bongannu, kun ihan kerran pari. Nääkin pari kertaa sillon ku oon opinahjosta kotio päin menny (Ootellu bussia torin kulmilla siis).

    OT: Koska uus Turku-miitti?

     
     
  20. #800
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Turkulaiset kaivautuneet omiin koteihinsa, tai ainakin itse olen. Ei tuu paljoa kaupungilla käytyä, kun samalla vaivalla menee Myllyyn hoitamaan asioita ja kun muutkin tuiki tärkeät palvelut on tossa ~100 metrin sisällä (alko ja postikeskus).

    Ja siitä vaan Turku-miittiä pystyyn. Itsellä ei voimavarat riitä miitin järjestämiseen, mutta varmaan täältäkin päin joku muu kuin esmoke pystyy miitin vetämään.

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •