Sivu 18 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718192021222868118 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 2463

Aihe: Olitko se sinä?

  1. #341

    Vs: Re: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Arzk Näytä viesti
    Hervannassa Teekkarinkadun ylitti vierestä mies ego+sininen dct kaulanauhan päässä höyryten, kun itsekin boksimodia imin. Häkellyin näystä niin etten tajunnut edes päivää sanoa.
    En ollut minä, mutta hervannassa kyllä itsekin vaikutan musta bolt+dct yleensä kourassa kun liikuskelen.

     
     
  2. #342
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Ei ole pahemmin Jyvässeudulla höyryttelijöitä näkynyt. Voisi tuota höyrymiittiäkin jossain välissä suunnitella Jyväskylän...
    Itse olen käännyttänyt noin 10 nykyistä höyryttelijää analogisesta sähköiseen Jyväskylästä. Jännää ettei meihin tosiaan hirveästi törmää vaikka onhan meillä täällä ihan oma sähkötupakkakauppakin.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  3. #343
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsaipe Näytä viesti
    Itse olen käännyttänyt noin 10 nykyistä höyryttelijää analogisesta sähköiseen Jyväskylästä. Jännää ettei meihin tosiaan hirveästi törmää vaikka onhan meillä täällä ihan oma sähkötupakkakauppakin.
    Hieno kuulla, että meitä on täällä Jyväskylässä enemmänkin. Moneen en kyllä ole törmännyt.
    Joskus keväällä juttelin parin höyryttelevän Empowerin kaverin kanssa työpaikan "tupakkaovella"...

     
     
  4. #344
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    56

    Vs: Olitko se sinä?

    Jyväskylä, keljon abc, 29.8, n. 1900, tatuoitu miespuolinen henkilö kromatun vv-vempaimen ja ilmeisesti bogen kanssa, poistumassa abc:ltä.

    Sähöröökit + tarvikkeet + kokeilut: n.700e

     
     
  5. #345
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: Olitko se sinä?

    Oulussa Isokadulla keskiviikkona 29.8 klo 18 jälkeen. Oottelit varmaan kyytiä tms kun kassis vieressä tyytyväisenä höyryttelit, itte vaan pikaseen morotin kanssa höyryttelijää


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  6. #346
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    13

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Eilen Vantaan Siipitien tullipostin henkilökunnan oven vieressä imutteli henkilökuntaan kuuluva ? kaveri jotain tankkivempainta. Varoitin tilaamasta nikotiininesteitä Kiinasta. Mitähän tuo oikein hymähteli ? ( otin itse samalla parit höyryt siinä ulkona ).
    juu minähän se siinä höyrysin ja itellan duunarina virkaani toimitan siellä,etkä ole ensimmäinen joka mainitsee asiasta.

     
     
  7. #347
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    78

    Vs: Olitko se sinä?

    Porissa BePopin edessä "upeassa" violetissa tuuninkiautossa pelkääjän puolella poika veteli egoa.

     
     
  8. #348
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Olitko se sinä?

    Suurinpiirtein viikko sitten bongattu höyryttelijä Tampereen hatanpäällä, ennen aamu kahdeksaa. (en perhana muista viikonpäivää)
    Taisi olla joku egon tapainen händyssä.

     
     
  9. #349
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Olitko se sinä?

    Märynummen shellillä tuossa kahdeksan jälkeen, laitetetta en nähnyt. Ego tankilla ehkä? Meitä oli 3 höyrypäätä viereisessä pöydässä

     
     
  10. #350
    Höyrykonkari Arzk's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    244

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsaipe Näytä viesti
    Itse olen käännyttänyt noin 10 nykyistä höyryttelijää analogisesta sähköiseen Jyväskylästä. Jännää ettei meihin tosiaan hirveästi törmää vaikka onhan meillä täällä ihan oma sähkötupakkakauppakin.
    Onko totta että Jyväskylässä ei höyrytä baareissa, piste, ihan höyryttelijöiden periaatteesta? Solossa kysyin lupaa tiskiltä ja jälkeenpäin kuulin paikalliselta ei-höyrymieheltä juorua. Yhtään höyrymiestä en kyllä siellä oo vielä minäkään nähnyt.

     
     
  11. #351
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Olitko se sinä?

    Kyllä minä siellä olen höyrytellyt ja luvan kanssa. Pommissakin saa avoimesti.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  12. #352
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsaipe Näytä viesti
    Kyllä minä siellä olen höyrytellyt ja luvan kanssa. Pommissakin saa avoimesti.
    Ja Launchissa, Haltiattarenkin kanta on kuulemma kääntynyt positiiviseksi.

    Vaan kukapa oli se nuori herrasmies, jonka kanssa tuli eilen jutusteltua Jyväskylän keskustan Postin edustalla, musta Lavatube kourassaan? Foorumilla kuulemma on ainakin joskus roikkunut. Samaten kesällä törmäsin Länsiväylän supermarketin edustalla nuoreen höyryttelevään sälliin, oliskohan ollu vielä sillon itellä Boltti kourassa, ei voi muistaa.

    Harvakseltaan näihin törmää, mutta välillä kuitenkin.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  13. #353
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Olitko se sinä?

    eilen bongasin helsinkissä n.klo vähän ennen 14 (muistaakseni), lönnrotinkadulla taksikuski imaili piippua.

     
     
  14. #354
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Olitko se sinä?

    Tänään aamulla Tampereen keskustassa bongattu yksi nuorehko naishenkilö 510 kädessään.

     
     
  15. #355
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    86

    Vs: Olitko se sinä?

    Perjantai-lauantai yönä Tampereella Tesoman Pedro's Pubissa joku nuori herra heitti terassilla kommentin "komee Provari sulla". Itsellä oli auttamaton määrä promilleja veressä ja synttärijuhlinnat päällä niin en kerennyt heittään ihmeemmin juttua.

    Lauantai ehtoona Tampereella Tohlopinkonnun grillikatoksessa helvetin nuori likka myös bongattu, joka tuskin on täällä. Isäntä (Holehead) kysy että "egoko sulla siinä on?" niin likka totes siihen että "en mä tiä mikä tää on, en mä näistä mitään ymmärrä"..

     
     
  16. #356
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    36

    Vs: Olitko se sinä?

    Tikkurilan porkussa tuli bongattua sälli welhon t-paita päällä, muistaakseni tupakkipaikalle asteltiin ja vaihdettiin kuulumisia (saatto olla parisen promilea itsellä päässä).
    Krominen provari oli ukolla taskussa

     
     
  17. #357
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Olitko se sinä?

    Roller Derby ottelussa Pasilalassa törmäsin käännynnäiseen. Jou!

     
     
  18. #358
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Olitko se sinä?

    Tampereen hätänpäällä, siinä missä on sonera ynnä muuta näin jonkun höyryillä. Bussilla kun viiletin ohi en laitetta ehtinyt sen kummemmin tunnistaa, muttei ollut mikään 510 tai ego. Lavatube? Kaverinsa poltti tupakkaa.

     
     
  19. #359
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sätkä Näytä viesti
    Havaittu höyryttelevä mieshenkilö Mellunmäen metroaseman edessä, tänään klo 6:n aikoihin.
    Tämä oli mun ensimmäinen höyryttelijähavainto (duunikaverin lisäksi)!
    Rok rok

     
     
  20. #360

    Vs: Olitko se sinä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja maximi Näytä viesti
    Tikkurilan porkussa tuli bongattua sälli welhon t-paita päällä, muistaakseni tupakkipaikalle asteltiin ja vaihdettiin kuulumisia (saatto olla parisen promilea itsellä päässä).
    Krominen provari oli ukolla taskussa
    Käykö porkussa höyryttelijöitä?! Haahaa! En ole yhtäkään Tiksissä nähnyt, enkä uskonut varsinkaan sieltä teinidiskosta löytyvän...

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •