Sivu 119 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1969109115116117118119120121122123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,361 - 2,380 / 2463

Aihe: Olitko se sinä?

  1. #2361
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Eilen OAJ.n risteilyllä iskelmäbaarissa höyryttelimme yhdessä ja vertailimme kokemuksia. Sinulla oli vamo ja evod. Taisimme olla laivan ainoat.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  2. #2362
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Jokohan osuis, tänään klo 13.20 Siltamäki, nousit bussipysäkille (Stadin suunta) höyrytin kädessä, pitkähiuksinen uros, musta nahkapusakka. Mä olin siinä pysäkin takana odottamassa tytärtäni, joka jätti siinä mulle pienen tyttöpotilaan hoitoon. Käpöteltiin ohitsesi kohden koulua, en kerennyt vaihtaa sanaakaan, kun piti pieni potilas saada äkkiä lämpimään.

     
     
  3. #2363
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    65
    Ajattelin jo että joku on mut bongannu, mut eipä sitten.

    Aika paljon näkyy höyryttelijöitä siltamäki-suutarila alueella.

     
     
  4. #2364
    Höyrykonkari ImAntoN's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pyhäntä/Kannus
    Viestit
    151

    Olitko se sinä?

    Kannuksessa kitinvaparilla jonkun teräksenvärisen pötkylän kanssa vetelit 5-10 min sitten, vedin sillä hetkellä tosin analogista (hyi minä!) mutta meinasin vilauttaa auton ikkunasta modia ellei auto olisi ollut täynnä. Tunnistaudu!

     
     
  5. #2365
    Tuli äsken flashbacki n. 1.5vuotta takaperin tapahtuneesta kohtaamisesta kun olin vasta muutaman kuukauden höyrynnyt, tapahtuma paikka Tampereen hervanta, parkkipaikalla olin autolla vamomiekka kourassa kun tulit jutuille, hevaliin olit muistaakseni matkalla. Juteltiin tovi ja kyselit sillon olenko forkalla, vieläkö pyörit täällä? Rupesi häiritseen sen verran että oli pakko kaivaa asia esille.

     
     
  6. #2366
    Tunnin sisällä 4 höyryttelijää bongattu.

    Länsi-Pasilassa, olisiko ollut Maistraatintorin pysäkillä, hyppäsit 7A-ratikkaan. Boksi ja hyvin höyryävä clearo/tankkiato.

    Pasilan aseman ratikkapysäkillä nuorehko jantteri, kädessä hopeanharmaa putkimodi + tankki.

    Elimäenkadulla menit kaveriporukassa todennäköisesti lounaalle, pienehkö boksi + pienehkö tankki.

    Hattulantien ratikkapysäkillä kourassasi varmaan Subtank Mini punaisella lasitankilla. Taisit hypätä 1-ratikkaan.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  7. #2367
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Kajaani tänään. Kaksi jonnea käveli lyseolta Cittarille ja toinen puhalteli isoja pilviä. Oliko ikää, onko lupa käydä välitunnilla kaupassa?

     
     
  8. #2368
    Hei sinä, joka puhaltelit näyttäviä pilviä Rukalla. Kello oli noin 15 vaille 10, ilmoittaudu.

     
     
  9. #2369
    Tässä tänään vähän ennen 15 Linnunlaulun sillalla (junaradan yli menevä kävelysilta lähellä Töölönlahtea) oli ihan Jauhiksen näköinen heebo. Tai sitten näin omiani.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  10. #2370
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kalpan pelissä pihalla näin tänään jopa KOLME höyryttelijää

     
     
  11. #2371
    Tänään (eilen) iltapäivällä Manskulla Dunckerinkadun matkamuistokaupan edessä höyryttelevä herrasmies, kädessä musta Nebox.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  12. #2372
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Apossium bongattu tänään klo. 14 aikaan Vape reseptien loungessa.

     
     
  13. #2373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flashbox Näytä viesti
    Apossium bongattu tänään klo. 14 aikaan Vape reseptien loungessa.
    Juu, olin siellä tappamassa aikaa ja hankkimassa niksaöveriä
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  14. #2374
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Välillä tulee käytyä kahvilla siellä, kuten myös tänään. Piti sitten lähteä takaisin töihin, kuten paikanpäällä mainitsinkin...
    Erittäin viihtyisä paikka ja ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta.

     
     
  15. #2375
    Höyrykonkari Rypy's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    113
    Sinä Joensuussa autosi parkkeerannut valmetin takki päällä ollut vapottelija tunnistaudu! Selitot kaverillesi kuinka kännykällä saa ostettua etänäkin lisä aikaa parkkiin

     
     
  16. #2376
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Kärkölä
    Viestit
    57
    25.päivä Sinisen Laguunin ovella havaittu höyryttelijä! Itekki siinä muutaman imasun vetelin, mut ko oon nii epäsosiaaline ihmine ni en juurikaan tuntemattomille höpöttele. Foorumilaisia?

     
     
  17. #2377
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    SINÄ kuka olit juuri äsken Porin Prisman parkkipaikalla urheiluautolla LAPSIPAIKALLA ILMAN LASTA vedit puku päällä sikaria
    MINÄ olen se kuka sai sinut yskimään höyrystimelle HÄPEÄ ja opettele ajamaan normaalille paikalla jos lapsi EI ole kyydissä

     
     
  18. #2378
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Tänään viittä yli kolmelta lampsit kauhajoen cittariin ja pölläkkä kävi. Minä istuin autossa ihailemassa vapemailissa tulleita rosteriputkia.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  19. #2379
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    SINÄ kuka olit juuri äsken Porin Prisman parkkipaikalla urheiluautolla LAPSIPAIKALLA ILMAN LASTA vedit puku päällä sikaria
    MINÄ olen se kuka sai sinut yskimään höyrystimelle HÄPEÄ ja opettele ajamaan normaalille paikalla jos lapsi EI ole kyydissä
    Mitä eiks ne ookkaan perheellisten paikkoja? Siis pitäiskö muka olla perhe mukana, kun noille parkkeeraa?
    Jo on aikoihin eletty.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  20. #2380
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Mitä eiks ne ookkaan perheellisten paikkoja? Siis pitäiskö muka olla perhe mukana, kun noille parkkeeraa?
    Jo on aikoihin eletty.
    Häpeä sinäkin jänöseni

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •