Sivu 111 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1161101107108109110111112113114115121 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,201 - 2,220 / 2463

Aihe: Olitko se sinä?

  1. #2201
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beetlish Näytä viesti
    Ratinalla eilen bongattu muutama höyryttelijä. Käsi ylös, kuka oli paikalla.
    Mää olin.
    En kyllä bongannu ku kaks höyryttelijää itseni lisäksi, molemmat oli mallia egotikku..
    Asustin enimmäkseen anniskelualueella kentällä ja olin sonnustautunut ruskeaan mokkatakkiin, ja höyrysin sigge+subtank kombolla.
    Viimeksi muokannut Jamo81; 02.08.15 kello 04:49.

     
     
  2. #2202
    Ite istuin B-katsomossa.

     
     
  3. #2203
    Hoi sinä, joka seisoit Tampereella CityTokmannin edessä tänään varmaan tovin ennen kyseisen liikkeen sulkemista siinä ennen neljää tunnistettavassa asussa. Huudahdin notta morjes koska olen nähnyt sinut ennenkin töissä ollessani, mutta ensimmäistä kertaa huomasin sinun pitelevän jotain pientä ja mustaa kädessäsi, jokin boksi pikavilkauksella. Vaimokkeen kanssa ja kiireessä en ehtinyt paremmin kiikaroida saati tulla juttusille, mutta tunnistatko ja tunnustatko? Oma Nemmy ja Lemo II lepäsivät sillä hetkellä taskussa valitettavasti niin en voinut heilutella vehkeitäni tervehdykseksi.

     
     
  4. #2204
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Spunk Näytä viesti
    ... niin en voinut heilutella vehkeitäni tervehdykseksi ...
    Tämän jälkeen tuskin tulee ilmoittautumaan. Jatkossa pitkiä katseita tiedossa

     
     
  5. #2205
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beetlish Näytä viesti
    Ratinalla eilen bongattu muutama höyryttelijä. Käsi ylös, kuka oli paikalla.
    Bingo, täällä osuma! Olin seurueessa, jossa oli toinenkin höyryttelijä. Molemmilla mukana iStick+Subtank -combo.

     
     
  6. #2206
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Matkuksen mcdonaldsin autoluukku juurikin nyt! kaks sankaria hopeisella matukalla!

     
     
  7. #2207
    Höyrähtänyt jakoavain's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Ensimmäinen kanssa vapottelija bongattu venäjän puolella torfjanofkassa tänään. . Suomi kilvissä. Boximodi kourassa. Itse höyrysin 4 autoa edempänä. Ootsin harasoo kosbodin. Foorumilaisia?
    Jaa, useitakin höyrypäitä siel ilmestyy, en ollu kyseisenä päivänä paikalla, mutta tulevana perjantaina oon siel

     
     
  8. #2208
    Tänään 6.8 18:36 Kivistön asuntomessuilla, pitkätukkainen herra, veikkaisin että oli musta Lemo Droppi käytössä.

     
     
  9. #2209
    En ole aktiivinen foorumihahmo, mutta sekä Kantolassa että Ratinassa tuli pyörittyä kokoonpanolla iStick 50w + Nautilus mini. Musta tukka ja musta t-paita toimikoot tuntomerkkeinä (harvinainen näky raskaamman musiikin konserteissa ). Kummassakin tapahtumassa tuli bongattua reilusti höyryttelijöitä.

     
     
  10. #2210
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Vaikkakin on nyt jo jonkun aikaa mennyt assembly summerista niin sanottakoon että siellä oli aimo läjä höyryttelijöitä. Joku ehkä saattaa tunnistaa mut sieltä sillä tuntomerkillä että oli keltainen liivi niskassa.
    Oli kaiken ikäsiä ja harmiksi huomasin että paikalla oli aika paljon myös alaikäisiä höyryttelijöitä, tosin en päässyt valistamaan kun työtehtävissä kuitenkin olin

     
     
  11. #2211
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    45
    Kiikalan burnout partyissa joku kanssa vapottelia tänään nyökkäsi kohteliaasti ja puhalsi isohkon pilven ilmoille ohi kävellessään. Modia en tunnistanut, mutta tankkina taisi olla subtank? Itse höyryttelin siinä valkoisella evic vt:llä. Tunnustaako joku?

     
     
  12. #2212
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Tänään bongattu useampi huuruttelija Tappurin tapahtumassa
    Kyllä minä olin se kuka puhalsi isoimmat huurut

     
     
  13. #2213
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Tänään bongattu useampi huuruttelija Tappurin tapahtumassa
    Kyllä minä olin se kuka puhalsi isoimmat huurut
    Ite en nähnyt ensimmäistäkään, olin kylläkin perjantaina kattelemassa.

     
     
  14. #2214
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NeKeZZ Näytä viesti
    Ite en nähnyt ensimmäistäkään, olin kylläkin perjantaina kattelemassa.
    Olin 10-13 pelipaikalla koko apinalauman kanssa ja näin useita pilli suussa
    Heilautin aina Sx Miniä tervehdykseksi

     
     
  15. #2215
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Olin 10-13 pelipaikalla koko apinalauman kanssa ja näin useita pilli suussa
    Heilautin aina Sx Miniä tervehdykseksi
    8 vuotta oon paikkakunnalla majaillu, ja kertaakaan en oo kyseisillä kekkereillä kerenny poikkeen

     
     
  16. #2216
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    8 vuotta oon paikkakunnalla majaillu, ja kertaakaan en oo kyseisillä kekkereillä kerenny poikkeen
    Häpeä sinä kurja
    Normaalin ihmisen kuuluu kerran vuodessa leikkiä maamoottoreiden kanssa ja nähdä kunnon vanhat "romut"

     
     
  17. #2217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Häpeä sinä kurja
    Normaalin ihmisen kuuluu kerran vuodessa leikkiä maamoottoreiden kanssa ja nähdä kunnon vanhat "romut"
    Mul on fordsoni, ni siin on maamoottoria kerrakseen

     
     
  18. #2218
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Elomessuilla Hämptonissa pari panssariprikaatin edustajaa sekä muutama muukin bongattu. No kyllä jokunen pitääkin olla, kun kahdessa päivässä jengiä n. 50k.

     
     
  19. #2219
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Torstai-Lauantai välissä bongattu varmaan kymmenkunta höyrytteliää Tallinnassa. Oli egotikkua,boximodia ja putkia. Laivalle ei minun lisäks muita höyrytteliöitä näkynnä.

     
     
  20. #2220
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Eilen illalla noin klo 22, mies Oulun 24h-Salen edessä Raksilassa puhalteli komeita cumuluksia kaverinsa tuprutellessa analogista savuketta! Olitko se juuri sinä?

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •