Sivu 110 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1060100106107108109110111112113114120 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,181 - 2,200 / 2463

Aihe: Olitko se sinä?

  1. #2181
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hirsipuutarhuri Näytä viesti
    Tänään Helsinki, Verkkokauppa.com rullaportaat. Neljän höyrypään herkkä kohtaaminen!
    Se jolla oli pienin höyrykone oli hirsipuutarhuri
    Kävinpä tänään siellä minäkin.


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  2. #2182
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tänään Lähi-Itäkeskuksen ovella Tallinnanaukion perällä bongattu muutama höyryttelijä klo 14 aikoihin. Forkkalaisia?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  3. #2183
    Raumalla poroholmassa kaksi äijää imeskeli drippereitä paatin kaljakannelle, koitin kyylätä laitteita tarkkaan. Komeat pilvet ainakin nousi. Terveisin pinkki istick&subtank

     
     
  4. #2184
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    16..7 bongattu n. Klo 19.00 aikoihin joku nuorehko kaveri mustalla möhköboksilla ja dripperillä Vantaalla kehä3 nesteen pihalla. Hyvät höyryt irtos itse olin siinä vähän matkan päässä sigelei boksin kanssa tauolla.

     
     
  5. #2185
    Tänään 19.7 klo 18:40 Linnanmäellä, Kiepin vieressä. Ite huidoin Sharkkia ilmaan mut ei tainnu huomata

     
     
  6. #2186
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jvalley Näytä viesti
    Lohjan cittarin ovien edessä iso mies höyryillä?Olin siinä muksun ja vaimokkeen kanssa.
    Saiskos tarkempia tuntomerkkejä?

     
     
  7. #2187
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215
    Kotipihalla (paloheinä) Lady höyrypilven keskellä nyt iltasella

     
     
  8. #2188
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    STOP PRESS!

    Eilen (20.7.) nähty höyryttelijä Hämeenlinnassa! Aika tarkkaan klo 18.00 pizzalaatikko kourassa odottelit jalankulkijoille vihreää. Tulossa Melodista luulen. Meinasin ajaa seinään, kun yritin bongata laitteistoasi

    Tunnusta!

     
     
  9. #2189
    Tänään Haagan paloaseman kohdilla aamupäivällä liikennevaloissa edessä musta Cadillac (henkilöautomalli) ja kuski näytti höyryävän, bongasin jonkun n. 20 mm tankin, modista ei tietoa. Olin takana mustalla Dodge ramilla ja höyryttelin itsekin

     
     
  10. #2190
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Tänään Haagan paloaseman kohdilla aamupäivällä liikennevaloissa edessä musta Cadillac (henkilöautomalli) ja kuski näytti höyryävän, bongasin jonkun n. 20 mm tankin, modista ei tietoa. Olin takana mustalla Dodge ramilla ja höyryttelin itsekin
    Teillä ollu luonnon pelastus ajot käynnissä?

     
     
  11. #2191
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Jos autoilu lisää hiilidioksidipäästöjä -> ilmasto lämpenee, niin tämän kesän sään perusteella Suomessa on aivan liian vähän vanhoja amerikanautoja ;-D
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  12. #2192
    jelaitil
    Vieras
    Kuka höyryttelee pärnussa jne paikoissa, minä. Ei yhtään kukaan muu. Yksi ranskalainen nainen vesipiipun kanssa, siinä kaikki.

     
     
  13. #2193
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Sähkötupakka aiheutti tulipalon Linnanmäellä

    Niin. Olitko se sinä? Veikkaan että kyseessä joku eBayn "e-shisha hookah e-pen vapor e-wrench 420 cheap buy 4 get 2.5"
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  14. #2194
    Hemmetti minä oon vetänyt subtankista ihan älyttömiä pilviä aina kun oon autossa ja jengi osottelee sormilla viereisistä autoista. Mutta ei osu tälle foorumille sitä joka bongais mut. Noh, yritystä jatketaan lähes joka päivä...

     
     
  15. #2195
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    22.7. Kantolan tapahtumapuistossa AC/DC:n keikalla bongasin ainakin kymmenen vapottelijaa. Tunnusta jos olit paikalla!


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  16. #2196
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    22.7. Kantolan tapahtumapuistossa AC/DC:n keikalla bongasin ainakin kymmenen vapottelijaa. Tunnusta jos olit paikalla!
    Paikalla... En kyllä bongannu yhtään höyryäjää.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #2197
    jelaitil
    Vieras
    Hahaa! Rakveresta virma pubin ulkopuolella perheen kanssa paikallinen höyryttäjä huomioitu. Vaihdettu sanaset komboista, hankintapaikoista jne.
    Siellä (täällä) keskustellaan ihan samoista asioista, hankintapaikoista, mikä sopii mulle, paljonko väännän kantavia rullalle...

    Höyryttäminen yhdistää!

     
     
  18. #2198
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saon Näytä viesti
    Sähkötupakka aiheutti tulipalon Linnanmäellä

    Niin. Olitko se sinä? Veikkaan että kyseessä joku eBayn "e-shisha hookah e-pen vapor e-wrench 420 cheap buy 4 get 2.5"
    Veikkaan että tässä on unohdus käynyt käyttäjällä ja ei ole muistanut lukita laitettaan ja kun on myttyyn tunkenut takin kanssa sinne mini lokeroon on jäänyt tulitus päälle ja sitä kautta laittanut palon aluille.
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  19. #2199
    Ensimmäinen kanssa vapottelija bongattu venäjän puolella torfjanofkassa tänään. . Suomi kilvissä. Boximodi kourassa. Itse höyrysin 4 autoa edempänä. Ootsin harasoo kosbodin. Foorumilaisia?

     
     
  20. #2200
    Ratinalla eilen bongattu muutama höyryttelijä. Käsi ylös, kuka oli paikalla.

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •