Sivu 106 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65696102103104105106107108109110116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,101 - 2,120 / 2463

Aihe: Olitko se sinä?

  1. #2101
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Se oli varmaan Mike Siren


     
     
  2. #2102
    Höyrykonkari Newbie666's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    117
    Ei ollu tällä kertaa Mike

     
     
  3. #2103
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Newbie666 Näytä viesti
    Lahti ja kuntokeskus K&M.
    Tänään joku höyrytteli kuntosalilla treenin ohessa! Ja vieläpä ilman "stealthin" häivääkään.

    Olen sanaton.
    Tuolla itsekkin käyn mutta enpä oo koskaan nähnyt kenenkään sisätiloissa höyryttelevän.

     
     
  4. #2104
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Newbie666 Näytä viesti
    Lahti ja kuntokeskus K&M.
    Tänään joku höyrytteli kuntosalilla treenin ohessa! Ja vieläpä ilman "stealthin" häivääkään.

    Olen sanaton.
    Sillä oli varmaan protskut höyryn seassa. Ja palkkari.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  5. #2105
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Newbie666 Näytä viesti
    Lahti ja kuntokeskus K&M.
    Tänään joku höyrytteli kuntosalilla treenin ohessa! Ja vieläpä ilman "stealthin" häivääkään.

    Olen sanaton.
    Vitun järkyttävää. Tuttu sali kyllä

     
     
  6. #2106
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Pdz4-jäbä ja Epidemic-Fuel jäbä bongattu hyvinsyöneen näköisinä marssivan Puksun Snackyn ovista ulos siinä ~30min sitten.

    Istuin suoraan teidän naaman edessä seisovan invabussin puikoissa ja koitin ujosti moikata mut olitte liian keskittyneitä kaivaan höyrykonetta taskuista. Olisin tullu jutulle mut olin työn tähden puhelimessa.

    Ps. Outoo kun noinkin tutut lärvit piireistä ni sitä tulis niin kepeesti ja tuttavallisesti et "Moi! Mitäs äijät" yms. iskee leukaa,mut tarkemmin ajateltuna eihän minäkään varsinaisesti esim. heitä kumpakaan tunne,ja viel vähemmän toisinpäin.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  7. #2107
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Tänään noin klo 16.50, Turun Jyrkkälässä bongattu partasuu jonkun punahiuksisen naisen kanssa. Kävelitte parkkipaikalta Z-Ö talojen suuntaan ja päästelit komeita höyrypilviä ilmoille. Itse olin kauempana koiran kanssa lenkillä enkä erottanut laitteita, jotain hopeankiiltoista atoa veikkailisin
    Myöntääkö ketään?

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  8. #2108
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja phage4i Näytä viesti
    Pdz4-jäbä ja Epidemic-Fuel jäbä bongattu hyvinsyöneen näköisinä marssivan Puksun Snackyn ovista ulos siinä ~30min sitten.

    Istuin suoraan teidän naaman edessä seisovan invabussin puikoissa ja koitin ujosti moikata mut olitte liian keskittyneitä kaivaan höyrykonetta taskuista. Olisin tullu jutulle mut olin työn tähden puhelimessa.

    Ps. Outoo kun noinkin tutut lärvit piireistä ni sitä tulis niin kepeesti ja tuttavallisesti et "Moi! Mitäs äijät" yms. iskee leukaa,mut tarkemmin ajateltuna eihän minäkään varsinaisesti esim. heitä kumpakaan tunne,ja viel vähemmän toisinpäin.
    Perkeles kun ei huomattu... Ei muutakun juttusille jos toiste bongaat


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  9. #2109
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Tästä puheenollen, koetteko normaaliksi nyökätä jos näette kanssahöyryttelijän?
    Tupakkia polttelevatkaan eivät moikkaile kaikkia muita röökinimijöitä, miksi sähkötupakan kanssa pitäisi alkaa morjestelemaan kaiken maailman hippejä joilla sattuu olemaan sähkösavuke? Hesan asemalla näkee molempia ihan tarpeeksi, enkä kenellekään ole lapaa nostanut.

     
     
  10. #2110
    Höyryttelijä MiLePuffs's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Tänään noin klo 16.50, Turun Jyrkkälässä bongattu partasuu jonkun punahiuksisen naisen kanssa. Kävelitte parkkipaikalta Z-Ö talojen suuntaan ja päästelit komeita höyrypilviä ilmoille. Itse olin kauempana koiran kanssa lenkillä enkä erottanut laitteita, jotain hopeankiiltoista atoa veikkailisin
    Myöntääkö ketään?
    Allekirjoittanut sielläpäin ainakin majailee ja karvaakin leuanpäästä puskee. Hyvä jos muistaa missä oli aamulla niin paha sanoa että oliko tuohon aikaan emäntää kävelyttämässä.
    Subtankki ja origenny mekaanisen nokassa tulee yleensä kuljettua jos se minä siis olen ollut.

     
     
  11. #2111
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MiLePuffs Näytä viesti
    Allekirjoittanut sielläpäin ainakin majailee ja karvaakin leuanpäästä puskee. Hyvä jos muistaa missä oli aamulla niin paha sanoa että oliko tuohon aikaan emäntää kävelyttämässä.
    Subtankki ja origenny mekaanisen nokassa tulee yleensä kuljettua jos se minä siis olen ollut.
    Olisko hieman vihertävä takki ollu päällä vielä, mikäli ei ihan väärin muista?

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  12. #2112
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    No niin, pitkästä aikaa foorumilla, ja heti havainnon kanssa. Omnian Aikuisopisto Leppävaaran "röökipaikka" eilen 16.04 about kl 18:00. Parikin modilla varustettua höyryttelijää. Toisella ainakin joku TAces boksi kädessä. Ilmoittautukaa.

     
     
  13. #2113
    Höyryttelijä HannesHorrible's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    82
    Tovi sitten jämsänkosken ilveslinnalla käväisi joku mustalla pakulla, nyrkistä pilkotti musta boxi ja metallin värinen lasi/muovitankillinen ato. Anyone?

     
     
  14. #2114
    Höyryttelijä MiLePuffs's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Olisko hieman vihertävä takki ollu päällä vielä, mikäli ei ihan väärin muista?
    Mustaa on tällä pitkätukka hipillä tuo vaatetus yleisesti, joten ei varmaks voi sanoa. Onhan tällä seudulla noita höyryttelijöitä muitakin
    , vaikkakin enempi taitavat egotikku linjalla mennä he.

     
     
  15. #2115
    Vähän myöhässä saan aikaseksi, mutta viikko sitten lauantaina (11. Pvä) tikkurilasta helsinkiin n. 23:45 kulkevan junan konduktööri, oletko foorumilainen kauempaa katottuna joku boxi oli nyrkin sisällä

     
     
  16. #2116
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Tänään tuli lahdessa päijät-hämeen keskussairaalan pihassa klo 16 jälkeen kolmen hengen porukka vastaan, jossa ainakin mies ja nainen höyrytteli jollai rosteriputkilla. Kolmad tais olla heidän lapsi? Oletteko foorumilaisia?

     
     
  17. #2117
    Lainaus Alkuperäinen postaaja togobolger Näytä viesti
    Vähän myöhässä saan aikaseksi, mutta viikko sitten lauantaina (11. Pvä) tikkurilasta helsinkiin n. 23:45 kulkevan junan konduktööri, oletko foorumilainen kauempaa katottuna joku boxi oli nyrkin sisällä
    Oliskohan kyseessä ollut konduktööri-Henkka. Ei pyöri tällä foorumilla.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  18. #2118
    Höyryttelijä Kk85's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    65
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Ei sattuis foorumilla pyörii jynetin kaivinkoneenkuljettaja, tänää kaivamassa kaapeli monttua sulunperäntiellä n. Klo11 joku putkimodi kourassa!


    Juu se olin minä..

     
     
  19. #2119
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kuopion torin kulmalla bongasin n. klo 10:10 varsin miellyttävän näköisen vaaleatukkaisen naisen, jollain boksimodilla taisi höyrytellä. Jos tunnistat itsesi niin tule kahville!

     
     
  20. #2120
    Höyrykonkari paavoharju's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    267
    Kelta-asuinen tyä_ukko höyrytteli Ego Onella Satakunnan museon parvekkeella. Teit jotain kaiteenmaalaushommia toisen ukon kanssa. Itse kyyläsin toimintaanne konferenssihuoneesta
    "Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."


    Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •