Sivu 8 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 262

Aihe: Edulliset DIY nesteet - hankinta

  1. #141
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Mulla on hyvät vappusimat ja pää hienosti jumissa.
    Onko: 100ml Nicotine at 100mg/ml + 0,9litraa basea = 10mg nikotiinisekoitus?

     
     
  2. #142
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Siis 900ml base ja 100ml 100mg niksa? On
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #143
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Siis 900ml base ja 100ml 100mg niksa? On
    Iso kiitos

     
     
  4. #144
    Joo tulikin nyt googlailtua. Tosiaan pinkspotin mansikkaa kun laittaa sen 5.8ml ja sitten 12mg tavaraa 30ml pullo täyteen tuli juuri sopivaa tavaraa. eli pitäisi olla n 10mg vahvuista? Jos nyt oikein laskin. Vammaisinta tästä tekee vaikee lukihäiriö mutta eiköhän se tästä.

     
     
  5. #145
    Netti on noita laskureita täynnä. Googleta esim e-Juice calculator

     
     
  6. #146
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    11
    Oon tässä ajatellu että alkaisin itte tekemään noita nesteitä ja oon tässä jo tutkinut eri kauppojen valikoimaa ja hintoja. Jotenkin jäi nyt tuo ego2.pl mieleen joten siihen liittyen pari kysymystä. Millaista pohjaa kannattaisi tila?(kokemuksia?) Millä nikotiini pitoisuuksilla?( ajattelin että mahd. jotain 36mg ja sitä sitten laimentelisi omaan makuun sopivasti käyttäen apuna laskureita) Minkä merkkistä tuotetta? Tuossa nyt jotain, näin aloittelevana en ymmärrä minkään biobazan tai ecobazan eroa joten aattelin kääntyä kokeneempien puoleen. Kiitos jo etukäteen.

     
     
  7. #147
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja doge Näytä viesti
    Oon tässä ajatellu että alkaisin itte tekemään noita nesteitä ja oon tässä jo tutkinut eri kauppojen valikoimaa ja hintoja. Jotenkin jäi nyt tuo ego2.pl mieleen joten siihen liittyen pari kysymystä. Millaista pohjaa kannattaisi tila?(kokemuksia?) Millä nikotiini pitoisuuksilla?( ajattelin että mahd. jotain 36mg ja sitä sitten laimentelisi omaan makuun sopivasti käyttäen apuna laskureita) Minkä merkkistä tuotetta? Tuossa nyt jotain, näin aloittelevana en ymmärrä minkään biobazan tai ecobazan eroa joten aattelin kääntyä kokeneempien puoleen. Kiitos jo etukäteen.


    Itse ainaki aikoinaan suosin tuota powerbase 50/50 sekotusta mut tiivareiden jälkeen tuli melko pg painotteinen neste, joka taas ei omalla kohdalla ollu se paras vaihtoehto. Biobasee (vg) tullu nyt melkei pelkästää käytettyy ja ite tykänny

     
     
  8. #148
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    11
    millainen vg/pg suhde sulla nyt on? ja miten toimii omasta mielestä?

     
     
  9. #149
    Täytyy kyl sanoo et oon aikalailal onnistunu kokkailee näitä pinkspotin nesteitä. 30ml Pulloon laitan. n 5.8ml Tiivistettä nyt ollu käytössä (Mansikka) Ja loput 12mg Valmista innan niksaa ja done. Mansikka onnistui hyvin. Eli oon nyt oppinut suht hyvin kaipa sekottelee mehukatteja. Ainakin mansikka on helvetin hyvää mitä nyt menee melkee 10ml päivässä Huomannut et tässähän muuten säästääkin kaipa rahaa verratuna jos ostaa aina 30ml puteleita esim finnvappelta kun liquankin nesteet on 10e pullo plus postit aina. Itse mietin seuraavia maku kokeiluja =) Hedelmäiset on suosiossa.

     
     
  10. #150
    Höyryttelijä Kalapatto's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    41
    Mä ostan nykysin Mix'n'match:iltä 100mg/ml VG niksa basee ja sit inan VG ja Tislattua vettä ja PG tulee vain aromeista eli omassa käytössä olevat litkut on sekottu NOIN 10%PG/80%VG/10% Vettä ja höyryä pukkaa ja kyllä makuakin irtoaa riittävästi, ehkä joissain muutamissa aromeissa voisi PG olla korkeampi, mutta lisäaromi korjaa homman. Pinkspotin tiivareiden PG pitoisuuksia en edes ole jaksanut laske kun taitavat olla 70/30 PG/VG suhde ja sitä menee 2-2.5ml per 10ml.
    Halpaa kun saippua verrattuna valmiiseen puteliin. Joskus laskeskelin, että pulloineen ja toimituskuluineen kaikkineen menee noin 1.5€-2€/10ml.

     
     
  11. #151
    Yhdestä paikasta vasta tilannut nikotiinillisiä pohjia. Evaper.pl VG ja PG.
    Noissa TH on aivan tajuton verrattuna vaikkapa valmisnesteisiin. Valmisnesteet ei tunnu juuri miltään omien sekoitettujen nesteiden jälkeen.
    Tässäpä tuli vaan mieleen että onko noiden eri valmistajien kesken erovaisuuksia pohjissa kuinka paljon.
    Jos löytyisi halvat nesteet hieman maltillisemmalla TH:lla vai miten muuten kurkkutuntumaa saisi hieman "loivennettua".
    Suurin piirtein 50/50 suhteella sekotellut mutta jos pelkän kurkkutuntuman perusteella sanoisi neste olevan "200%" PG.

    Vielä evaperin pohjia löytyy hyllystä jonkun verran mutta uutta tilausta silti suunnittelen ja voisi kokeilla jotain muuta. Mitäpä kokeneemmat suosittelee?

     
     
  12. #152
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Throat hitti määräytyy melkeen ainoastaan nikotiinin määrästä.
    Ehkä harvoin joku neste/tiiviste voi aiheuttaa pientä th:ta mutta pääasiassa se tulee nikotiinista.

    Millä mg määrällä teet sun nesteet?

     
     
  13. #153
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Throat hitti määräytyy melkeen ainoastaan nikotiinin määrästä.

    Elä unohda setupin merkitystä .. Tai jänön .. Tai imutavan :P

    - Duali potkii paremmin kuin single
    - Matalammat ohmit potkii paremmin kuin korkeat
    - Korkeammat voltit/watit potkii paremmin kuin matalat
    - "Tupakka" imutyyli potkii paremmin kuin "sikari"-tyyli *
    - Hotspotti potkii niin perkeleesti
    - Dryhit potkii vielä saatanallisemmin


    *Tupakka = Suoraan keuhkoihin | Sikari = Ensin suuhun ja sitten vasta keuhkoihin.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #154
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Siksi siellä oli vastuuvapaus-sana mukana (melkein)

     
     
  15. #155
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...20XIII/rly.png
    Elä unohda setupin merkitystä .. Tai jänön .. Tai imutavan :P

    - Duali potkii paremmin kuin single
    - Matalammat ohmit potkii paremmin kuin korkeat
    - Korkeammat voltit/watit potkii paremmin kuin matalat
    - "Tupakka" imutyyli potkii paremmin kuin "sikari"-tyyli *


    *Tupakka = Suoraan keuhkoihin | Sikari = Ensin suuhun ja sitten vasta keuhkoihin.
    Lyhennettynä= nuo kaikki vaikuttaa paljonko kurkun läpi menee nikotiinia imaisulla= Throat hitti määräytyy melkeen ainoastaan nikotiinin määrästä
    Ei kai kukaan oikeasti polttanu tupakkaa vetämällä suoraan keuhkoihin?

     
     
  16. #156
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Ei kai kukaan oikeasti polttanu tupakkaa vetämällä suoraan keuhkoihin?
    I did... õ_Õ Ja viimosen vuoden höyryissä 90% ajasta sama homma..
    Ennen vedin vain "sikari" tyylillä höyryi... Kunnes löyty kunnon laitteet ja oikea niksapitoisuus.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #157
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    I did... õ_Õ Ja viimosen vuoden höyryissä 90% ajasta sama homma..
    Ennen vedin vain "sikari" tyylillä höyryi... Kunnes löyty kunnon laitteet ja oikea niksapitoisuus.
    Mä oon vasta dripperitten kautta opetellu tuon suoravedon, nykyään kaikki suoraan keuhkoon
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #158
    Kaikkia nesteitä 12mg ja samoista laitteista.
    Imutapa vakio joka laittella ja nesteellä.
    Nesteissä erona vain omatkeitokset tai sitten valmisnesteet. Molemmat 50/50 suhteilla.
    Ja tupakka-ajoista jäänyt tapa vetää suoraan keuhkoihin.

     
     
  19. #159
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    6
    Inaweralta tilannut nesteet vuoden ajan ja mitään vikaa/ongelmaa ole ollut tähän asti. Kustantaa joku 50-80e per tilaus riippuen paljonko tilailee makuja tai muuta krääsää.
    Itse tilaan kolme 100ml pulloa 36mg pohjaa maun mukaan(maustettu/ei maustettu) ja lantraan sen 90/10 vg/pg pohjaan about 12mg vahvuiseksi. Makuja on joku nelisenkymmentä ja nuo ovat olleet ihan hyviä kunhan antaa vähän ikääntyä.
    Pg ja vg tulee tilattua litran pulloissa ja laadussa ei ole ollut mitään vikaa.
    Makuaineita tulee käytettyä tippa per 2-6ml riippuen vähän millanen blendi hakusessa.
    Ei ole mikään hirveä vaiva ollut noiden kanssa lutrata kun on pohja valmiina ja sen voi annostella ja maustaa tarpeen mukaan.

     
     
  20. #160
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waza Näytä viesti
    Inaweralta tilannut nesteet vuoden ajan ja mitään vikaa/ongelmaa ole ollut tähän asti. Kustantaa joku 50-80e per tilaus riippuen paljonko tilailee makuja tai muuta krääsää.
    Itse tilaan kolme 100ml pulloa 36mg pohjaa maun mukaan(maustettu/ei maustettu) ja lantraan sen 90/10 vg/pg pohjaan about 12mg vahvuiseksi. Makuja on joku nelisenkymmentä ja nuo ovat olleet ihan hyviä kunhan antaa vähän ikääntyä.
    Pg ja vg tulee tilattua litran pulloissa ja laadussa ei ole ollut mitään vikaa.
    Makuaineita tulee käytettyä tippa per 2-6ml riippuen vähän millanen blendi hakusessa.
    Ei ole mikään hirveä vaiva ollut noiden kanssa lutrata kun on pohja valmiina ja sen voi annostella ja maustaa tarpeen mukaan.
    Itsellä ensimmäinen tilaus DIY-kamoja suunnitteilla ja pakko kysästä ensin vähän. Saako tosiaan tilattua kerralla 300ml niksanestettä, ilman että tullin sedillä tulee kurat punttiin? Yleensä höyryttelykauppojen sivuilla ohjeistetaan, että 90-120ml olisi sallituissa rajoissa.

    Sitten nuo niksattomat baset. Joistain täällä lukemistani viesteistä saa sellasen käsityksen, että porukka tilailee sitä jopa litrakaupalla. Jos on 0mg, niin ei ole mitään rajaa huolehdittavana?

    Pakko kysellä kokeneemmilta, ettei tarvii jännittää mitä tilauksille tapahtuu

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •