Sivu 19 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9151617181920212223 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 493

Aihe: Joulu.

  1. #361
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Vaikkakin - Joulu on persiistä
    Tykkäät kuiteskin

     
     
  2. #362
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Töissä ja huomenna joulun kunniaksi 3h normaalia enemmän työtuntejä
    25pv sitten isä ja velipojat tulee risteilemään kun äiteekin on joulun työvuorossa ( kyllä samalla paatille äiteen kaas töis ) Vaimo ei jaksanut lähteä, toki ymmärtäähän tuon kun mulla ei ole oikeestaan kun yö vapaata niin vois käyä tylsäksi.

     
     
  3. #363
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sulla on hyvä joulumenu. <3 Mutta juustot uupuu! Syöminen on kyllä aikuisena ehkä joulussa se pääasia, joten totta töriset kuomaseni.
    Se on lähinnä kai se mitä on tottunut penskasta asti jouluna syömään. Juusto ei niihin meillä kuulunut? Korkeintaan ehkä se pipari sinihomejuustolla, mutta ei niitäkään kovin montaa pysty. Kummallista kun nykyään tuntuu noita jouluherneitä olevan niin kovin vaikea löytää kaupasta. Eikö nämä saatanan jupit tajua, että herneet kuuluu jouluun?

     
     
  4. #364
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Suolatut herneet ja lanttulaatikko on mun herkkua, mutta pierutkin on sen mukaisia sitten

     
     
  5. #365
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Se on lähinnä kai se mitä on tottunut penskasta asti jouluna syömään.
    Kait sentään kotikaljaa löyty?

    Ompas joulufiilis nyt hävyksissä. Vai onkohan se joka vuosi, muttei vaan muista. Jospa huomenna sitten...

     
     
  6. #366
    Höyryttelijä VapeBabe's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Suolatut herneet ja lanttulaatikko on mun herkkua, mutta pierutkin on sen mukaisia sitten
    Kaikki laatikot on hyviä, niistä herneistä en kauheesti välitä. Mutta sinihomejuustopiparit!! Niitä on saatava, kaupan kautta siis kotiin!

     
     
  7. #367
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    tiptap mallaspossu tiptap meni uuniin tiptap vesi valuu tiptap mallaspossu tiptap


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #368
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318

    Mmmmmmm... Niin hyvää kinkkua
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  9. #369
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Se on lähinnä kai se mitä on tottunut penskasta asti jouluna syömään. Juusto ei niihin meillä kuulunut? Korkeintaan ehkä se pipari sinihomejuustolla, mutta ei niitäkään kovin montaa pysty. Kummallista kun nykyään tuntuu noita jouluherneitä olevan niin kovin vaikea löytää kaupasta. Eikö nämä saatanan jupit tajua, että herneet kuuluu jouluun?
    Ei meilläkään juustot kuuluneet kun olin lapsi, aurajuusto taidettiin keksiä joulupöytään kun olin teini. Ja HERNEET TODELLAKIN KUULUU JOULUUN! Tölkissä, suolaliemessä. Olin pöyristynyt kun kyssi ei ymmärtänyt miksi etsin eilen kuumeisesti herneitä. Oli muuten kaikki Felixin jo myyty... No onneksi oli muutama tölkki jalostajan herneitä suolaliemessä, eiköhän nekin käy.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Suolatut herneet ja lanttulaatikko on mun herkkua, mutta pierutkin on sen mukaisia sitten
    Lanttulaatikko varsinkin on kyllä todellinen vatsanystävä... Mulla on niin herkkä prinsessamaha että jätän suosiolla nykyään lanttulaatikot väliin vaikka se hyvää onkin.

     
     
  10. #370
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ilman äiteen tekemää rosollia rasvasillillä höystettynä ei tuu joulua
    Siihen lohkoo keitettyä kananmunaa niin avot
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #371
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Kyllä kun noita ruokalajeja vetelee aatonaattona jo niin ei varmaan Pukki tule piipun kautta, se "tuoksujen" sekamelska nääs nousee hormien kautta niin voimakkaasti ylöspäin että sehän kirvoittaa vedet pukin silmiin ja se menee muualle jakamaan pakettinsa.

    Hyvää Joulua silti koko poppoolle

     
     
  12. #372
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    .....tai sitten ei.®

     
     
  13. #373
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Jos kinkku/kalkkuna, juomingit ja jälkkäri(jäikö mitään jäljelle??)jätetään laskuista pois, niin mitkä 5-6 juttua pitää löytyä joulupöydästä?
    Oma lista: Graavilohi, sienisalaatti, lipeäkala, katkarapusalaatti, kirjolohen mäti ja joku sillinen homma...esim smetanasilli.

    Yllättävän kalaisaa näköjään

     
     
  14. #374
    Höyrykonkari Korvaboosti's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    236
    Viis kilua kinkkua uuniin yöksi ja emäntä sitä vahtimaan. Jouluoluet lapasee kuha muksu nukkuu ja odotteleen huomista joulurallatusta sekä syömistä.

     
     
  15. #375
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Meidän joulumenu:

    Riisipuuro

    Kinkku
    Porkkanalaatikko (ihan ite tehty!)
    Imelletty perunasoselaatikko
    Bataattivuoka<3
    Rosolli
    Metsäsienisalaatti
    HERNEET
    Itse tehty luumurahka

    Juustoja seitsemää sorttia, pari erilaista hilloa niille ja valkkaria. Pörri osti tänään Teerenpeli-viskin, minä en kyllä kajoa, hyi... Pörrille on myös jotain kalaa ja lanttulaatikkoa, koska en kajoa niihinkään...

    Suklaakonvehteja ja muumi- ja smurffilimsaa pitää myös jouluna olla.


     
     
  16. #376
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    1. Lanttulaatikko 2.Suolaherneet 3.Keitetyt perunat 4.Sillihässäkkä 5.Rosolli

     
     
  17. #377
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Peruna- porkkana ja lanttulaatikot, sillejä muutamaa sorttia, smetana+mäti+sipuli leivälle, graavi- ja kylmäsavulohi, karjalanpaisti ja juustot. Siinäpä omat lempparit heti kinkkujen jälkeen. Kinkkuja on yleensä ollut ihan tavan siasta leikattu ja kaverina villisian kinkku. Joskus karhun lihaa vaikka se ei ehkä ihan jouluruokaa olekkaan. Rosollit voi heittää mun puolesta vaikka roskikseen enkä kyllä niihin herneisiinkään koske Kaikista tärkeimpänä pidän kuitenkin perheen ja muiden rakkaiden/läheisten läsnäoloa

     
     
  18. #378
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    On meillä näköjään joulumaksalaatikkokin jääkaapissa, se on muuten jännä kuinka se jakaa mielipiteet että kuuluuko se joulupöytään vai ei.

     
     
  19. #379
    Höyryttelijä VapeBabe's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    On meillä näköjään joulumaksalaatikkokin jääkaapissa, se on muuten jännä kuinka se jakaa mielipiteet että kuuluuko se joulupöytään vai ei.
    Kuuluu (rusinoiden kanssa)!

     
     
  20. #380
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeBabe Näytä viesti
    Kuuluu (rusinoiden kanssa)!
    Oikein! Ei maksalaatikko ole maksalaatikko ilman rusinoita!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •