Sivu 13 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39101112131415161723 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 493

Aihe: Joulu.

  1. #241
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ei pukkia, ei lahjoja, ei mitään. Kotona löhönny koko päivän, emäntä kävi äitinsä luona. Poika on ainoa joka sai lahjoja. Vitusti. No, ostin mä eukolle uuden lompakon. En luota siihen että ei halua lahjoja.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #242
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Meinasin baro laittaa muutaman kärkkään kommentin mut jätän väliin :thumbdown:
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #243
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Kaikki saa nauttia päivästään kuten haluavat

    Aina tykännyt sanoa, että naapurin Jaska saa mun puolesta vaikka uskoa kumisaappaaseen, jos vaan tulee siitä onnelliseksi

    Ja toi on kyllä kavala ansa naisilta "En mä tartte/halua mitään" Eli arpakuutiota ratkomaan vaan...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #244
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Toi on kyllä totta. Istut kalsareissa koko aaton kotona, muija käy vanhemmilla? Tarttisko tehdä asialle jotain ettei tarvis olla joka ketjussa nillittämäs ku muija ei ymmärrä mua?
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #245
    Elekeepä ruveta nyt.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  6. #246
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    89
    Haha. Mä koitin meidän mammaa taivutella siihen ettei hankittais mitään toisillemme, mutta ei se millään vaan käy. Itse en joulusta juuri välitä. Joillekkin se merkkaa enemmän. Tulipa siis hankittua lahjakortti otherside tattoon tonylle. Näytti kelpaavan.

     
     
  7. #247
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Toi on kyllä totta. Istut kalsareissa koko aaton kotona, muija käy vanhemmilla? Tarttisko tehdä asialle jotain ettei tarvis olla joka ketjussa nillittämäs ku muija ei ymmärrä mua?
    Jouluaatto on se ainoa päivä vuodesta jonka haluan viettää kaikessa rauhassa kotosalla, ja siitä minen tingi. Emäntä saa mennä jos haluaa, mutta mä en pilaa jouluani sillä että vedän pyhäpuvun päälle, krakan niin tiukalle ettei henki kulje ja oon olevinani niin herroiksi kun vähän käydä fiinisti syömässä anopilla, samalla kun yrittää estää pojan serkkua kiusaamasta sitä jonka jälkeen kuunnella huudot siitä miten ei tyttöä saa komentaa ja kuunnella ittiään täynnä olevaa kusipäätä, kälyn miestä vitun 8 tuntia siitä ainoasta päivästä jonka vois viettää kaikessa rauhassa.

    Juuei, moneen mä taivun ja käytännössä kaikkeen suostun halusin eli en, mutta jouluani en pilaa. Ikäni oon joulun viettäny rennosti perheen kesken, mukavissa vaatteissa ilman mitään kiirettä minnekään, ei mitään teennäisyyttä tai esittämistä vaan ihan uskomattoman lämmintä, mukavaa yhdessäoloa ja pyhästä nauttimista.

    Mä haluaisin tietää, miksi ihmeessä mun pitäis suostua raahatuksi koko päiväksi jonnekin minne mä en halua, ihmisten seuraan joita en jaksa ollenkaan, kun ei käydä munkaan perhettä kattomassa?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #248
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mä haluaisin tietää, miksi ihmeessä mun pitäis suostua raahatuksi koko päiväksi jonnekin minne mä en halua, ihmisten seuraan joita en jaksa ollenkaan, kun ei käydä munkaan perhettä kattomassa?
    Ei sun pidäkkään ja hyvä että uskallat pitää pääs ja tehdä asiat kuten itse haluat.

    Muoks. Mä itse rakastan joulua niin paljon että se on sellainen juhla jonka vietän just tasan niin kuin itse haluan ja missä haluan. Mä en pilaa vuoden parasta päivää miellyttämällä muita jos se ei miellytä mua.
    Viimeksi muokannut tuittu; 25.12.13 kello 16:05.

     
     
  9. #249
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei sun pidäkkään ja hyvä että uskallat pitää pääs ja tehdä asiat kuten itse haluat.

    Muoks. Mä itse rakastan joulua niin paljon että se on sellainen juhla jonka vietän just tasan niin kuin itse haluan ja missä haluan. Mä en pilaa vuoden parasta päivää miellyttämällä muita jos se ei miellytä mua.
    Whiiii, samiksia!

    Mutta ei sillä, en mä Jasson hyväksyntää kaipaa, vaan perusteluja.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #250
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Muakin kiinnostaa kuulla ne perustelut. Kai se on kun ihmiset on niin läheisriippuvaisia ettei missään nimessä tule kuuloon joidenkin mielestä, että molemmat viettäisi edes yhden juhlapyhän vuodessa miten itse tahtoo. Joulu on niin tärkeä ettei sen suhteen kannata tehdä kompromisseja, siis jos se joulu on itselle tärkeä juhla. JOULU ON KERRAN VUODESSA VAAN.

     
     
  11. #251
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Jassosta en tiedä, mutta mä olen aika varma että Barolella ja tuitulla on likijulkinen salasuhde
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #252
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Voih, nyt jäätiin kiinni.

     
     
  13. #253
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    En mä hyväksyntää oo hakemassakaan, oon jo iso poika Meillä ei käyny pukki eilen, oon vähä pettyny. Yhden ainoan näin ku käytiin haudoilla Onnex kinkku ja joulukalat maistuu röhröh
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #254
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Jassosta en tiedä, mutta mä olen aika varma että Barolella ja tuitulla on likijulkinen salasuhde
    Hyssss, älä kerro kellekään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #255
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    60
    Kinkku alkaa tuota pikku hiljaa riittämääm tuota noin..

     
     
  16. #256
    Höh, lihasta ei saa koskaan tarpeekseen, mutta mitähän tälle lahjasuklaalle tekis. Kai se pitää hakea iso pönikkä mölöä ja maiskutella telkkarin ääressä. Onneks yks sukulainen ymmärtää antaa pakollisen suklaan sijasta lahjaksi tölkitettyä lihaa jostain kotitilalta.

     
     
  17. #257
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    20
    Vielä viikko kinkkua ja laatikoita. Kyllä vanha on nyt onnellinen.

     
     
  18. #258
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Musta joulu on nasta

     
     
  19. #259
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Once you go black..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #260
    Sateinen musta joulu. Nimimerkillä: uppopumppuavirittelenkellarissa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •