Sivu 10 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 493

Aihe: Joulu.

  1. #181
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Se on niin In tuo joulun vastustaminen nykyään.
    Ja Suomalaisenhan kuuluu murjottaa jokainen juhlapyhä sekä mutista, että menee HYVÄÄ TYÖAIKAA ihan hukkaan ja turhaa tämmöinen pelleily ja minä en ainakaan mitään ja mussun mussun.

    Joulu on jees

    E: Jos vituttaa kaupallisuus, ÄLÄ OSTA MITÄÄN. Mutta älä tunge kaikkien kurkkuun miten perseestä on mielestäsi joku lahjojen ostaminen. En mäkään hehkuta miten ostin uuden hienon pyjaman muksulle. Jos vituttaa laatikot, ÄLÄ SYÖ NIITÄ. Jos vituttaa kinkku, ÄLÄ SYÖ SITÄ. Ei tää oo niin vaikeeta.

    Jos joku asia tuo sinulle hyvän mielen, TEE SE.
    Viimeksi muokannut MrDelirium; 23.12.13 kello 03:25.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  2. #182
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Oon jemmaillu hyllyssä Lagavulin 16yo skottia sopivaan hetkeen jo vuoden päivät. No, mun vanhemmat tulivat savosta perjantaina ja vieteltiin tässä muksujen kanssa "pikkujouluja" ja annettiin tonttujen tuomat etukäteislahjat pojille jo eilen, hymy korvissa molemmilla toki(4v. ja 2v.). Tänään mummi, ukki ja pojat starttas auton nokan kohti vaimon vanhempia ja emäntä painaa huomenna perässä. Itehän jään tekemään sen 40 tuntia pyhätöitä ja mökki tyhjänä perjantaihin asti, paras joulu ikinä!! Nyt aukes muuten se Lagavulinkin .

    Olipa vielä yllättävän mukava käydä pitkästä aikaa vaimon kanssa KAHDESTAAN ravintolassa syömässä, outoa toki, mutta mukavaa.

    Eli, ei tää joulu oo ollenkaan pöllömpää aikaa .

     
     
  3. #183
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Ei tää oo niin vaikeeta.
    Tuon itseriittoisen palopuheen jälkeen on pakko kysyä, millä ihmeellä sä pystyt suojautumaan esimerkiksi tuolta kaupalliselta joulumainonnalta? Jos mä haluan mennä kauppaan ruokaostoksille niin tosi vaikea siellä on olla tulematta "OSTA TÄMÄ FAKIN PYJAMA MUKSULLES!". Practice what you preach, paitsi ethän sä ole syyllinen kauppojen touhuun. Ei tässä tainnut kukaan edes laatikoista tai kinkuista vittuuntuakaan, ihan muista joulun lieveilmiöistä. Luetun ymmärtäminen, oliko se niin vaikeaa?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #184
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Tuon itseriittoisen palopuheen jälkeen on pakko kysyä, millä ihmeellä sä pystyt suojautumaan esimerkiksi tuolta kaupalliselta joulumainonnalta? Jos mä haluan mennä kauppaan ruokaostoksille niin tosi vaikea siellä on olla tulematta "OSTA TÄMÄ FAKIN PYJAMA MUKSULLES!". Practice what you preach, paitsi ethän sä ole syyllinen kauppojen touhuun. Ei tässä tainnut kukaan edes laatikoista tai kinkuista vittuuntuakaan, ihan muista joulun lieveilmiöistä. Luetun ymmärtäminen, oliko se niin vaikeaa?
    Kiukun kiukun

    Ostaa sen mitä tarttee, ei mulle ainakaan kukaan tullut kurkusta tunkemaan tavaraa tai lompsasta rahaa viemään.

    Emännän kanssa sovittiin, että järkevät lahjat, jotain mitä toinen tarttee ja pienokaiselle ostin pyjaman, koska se tarttee.

    Kinkun ja laatikon lisäsin ihan varmuuden vuoks, koska jotain ne vituttaa kuitenkin

    E: Uus löylykauha anoppilaan oli ihan varma tikki, koska niiden nykyinen _on_ niin shaiba et tulee varmasti tarpeeseen.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  5. #185
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Joulu on itselle ja lähimäisilleen just sellainen kun itse sen haluaa olevan! Sitä voi olla Joulun pilaaja ei itsen vaan muittenkin,
    Tai osallistua hymyssä suin tähän Lasten ja lasten mielisten ilon ja rauhoittumisen Juhlaan, jota muistellaan jälkeen päin ilolla!
    Se on valinta kysymys?

     
     
  6. #186
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Vain teoriassa. Käytännössä on luvassa erinäisiä sanktioita jos et tanssi pillin mukaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #187
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Joulukin on nyt sitten varmaan osaltaan sitä yhteiskunnan salaliittoa pientä ihmistä kohtaan? Ja taas tuntuu pahalta

    Henk.koht lapsena joulu oli vuoden kohokohta ja mukava juhla se on vieläkin. Huomenna vanhemmille mihin kerääntyy myös muut sisaruksista, hyvää ruokaa ja yhdessäoloa yms kaikessa rauhassa muutama päivä putkeen. ( ja lahjat kuuluu tottakai jouluun mutta niistä ei puhuta kun se joillekin aiheuttaa pahaa mieltä ) Me like.

    Hyvät joulut vaan kaikille, myös mielensäpahoittajille

     
     
  8. #188
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Miks jouluvihaajien pitää tulla jouluketjuun murisemaan?

    JEE YLIHUOMENNA ON JOULUAATTO


     
     
  9. #189
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Kinkku on uunissa

    Aamu viideltä valmis.

    Mä sen verran kaivan vielä verta nenästäni noiden lahjojen suhteen, että... On monta ihmistä joiden kanssa on sovittu, et ei osteta mitään. Ja tämäkin on ihan ok Ugh, lopetan tähän.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #190
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Tuli mieleen, kun monta vuotta pyöri mukana seuran Joulupukki rinkissä, niin vielläkin muistuu nuo Joulut mieleen. Sitä lasten iloa oli kiva katsella jollei siitä irronnut Joulu fiilistä niin ei mistään! No isännät oli enemmän tai vähemmän Joulu mielellä.
    Meillä seuran Pukeilla oli tiukka nolla linja joulu juomien suhteen!

     
     
  11. #191
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Nämä perinteiset: En kuulu kirkkoon, joten en juhli, koska Jeesus/Kaupallisuus ahdistaa, en juhli/Olen sinkku kaukana kotoa, en juhli.
    Valideja syitä, ei siinä.
    No ei kait se joulu meille tarviikaan olla mitään kuusta nousevaa jeesus pelleilyä, mutta koittakaa nyt hyvät herrat ajatella LAPSIA, niille se on ISO juttu vaikka itse niin perekeleen kovia jätkiä
    ollaan olevinaan, antakaa lapselle se ilo ja kärsikää itse, siitä on onnellisuus tehty.

    E: Tietysti lähinnä heille joilla niitä lapsia on, miksei muillekin jotka on lapsien lähellä. Ei ole paljon pois omasta hyvästä olosta ja antaa vielä enemmän se lasten ilo.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  12. #192
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Kun ei ole lapsia..?

     
     
  13. #193
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Kun ei ole lapsia..?
    Tämän ketjun innoittamana makuuhuoneeseen mars

     
     
  14. #194
    Onhan noita lapsia, mutta kun ne on jo aikuisia Enempää en kyllä tee, mutta treenit jatkuu

     
     
  15. #195
    Onhan joulussa paljon epämiellyttävää kaupallista hössötystä, mutta itse en anna sen pilata fiiliksiäni joulun suhteen.

    Hieman vastaava juttu: jäin noin vuosi sitten miettimään, kuinka tämä höyryttely voidaan nähdä kaupallisena ja kuluttamishysteerisenä touhuna. Koko ajan tulee uusia laitteita ja nesteitä, ja aina me innostumme niistä. Kohu nousee, hype kasvaa - ja taas ollaan ostamassa uutta, vaikka entisilläkin pärjäisi. Sitten hehkutus laantuu, mutta sama rumba alkaa taas uuden tuotteen kanssa . No, enpä anna tuonkaan ajatuksen pilata höyryttelyyn liittyviä hyviä fiiliksiä. Hyviä höyryjä ja jouluja vaan kaikille foorumilaisille

     
     
  16. #196
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    vähän erilainen joulu tiedossa tänävuonna, ollaan niin laiskoja ettei jakseta laittaa jouluruokia ite niin lähetäänki heti joulupäivänä sitten laivalle mussuttamaan joulubuffettia, saapa nähä harmittaa kyllä tää lumen puute, syö aika kovasti tota joulutunnelmaa...

     
     
  17. #197
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Lainaus Alkuperäinen postaaja blxblt Näytä viesti
    vähän erilainen joulu tiedossa tänävuonna, ollaan niin laiskoja ettei jakseta laittaa jouluruokia ite niin lähetäänki heti joulupäivänä sitten laivalle mussuttamaan joulubuffettia, saapa nähä harmittaa kyllä tää lumen puute, syö aika kovasti tota joulutunnelmaa...
    Täällä pohjoisessa alkaa jo nyt v""""aan ainaiset lumityöt

     
     
  18. #198
    Joka palstan ihmiselle hyvän Joulun toivotus minulta ja kaikille parasta menestystä ensi vuodelle.. Kaikille...

     
     
  19. #199
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Mitäs sitä ostais naiselle joululahjaks? Ei vielä seurustella edes mutta jotain pientä olis kiva käydä aattona antamassa
    Ostin sitten tollasen hajuveden missä tuli joku iho systeemi ja saippua messissä Kortti kylkeen ja paketti nättiin pussiin Tuoksu omaan mieleen ainakin samantyyliselle mitä käyttää ja hyvälle, luulis kelpaavan, sittenhä sen joulun jälkeen haistaa onko kelvannut Ei ollut kalliskaan, vähän alta 40e + pussi ja kortti.

    Huomenna mökille muutamaks päiväks, ei oo telkkaa eikä konetta, näkee miten mobiilidata kulkee No mutta joulun ideahan on läheisten kanssa ajanvietto!

    Hyvää joulua kaikille foorumilaisille!

     
     
  20. #200
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nallekarhu Näytä viesti
    Täällä pohjoisessa alkaa jo nyt v""""aan ainaiset lumityöt
    Hei! Ei tää nurmikon leikkuu JOULUkuussa kivaa ole

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •