Sivu 77 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 276773747576777879808187 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,521 - 1,540 / 1765

Aihe: Jalippo's Secret e-nesteet

  1. #1521
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Figg Näytä viesti
    Itse voin tähän vähän jännää ja ihmeellistä kokemusta heittää, että tullu täsä illan/yön aika läydettyä milkistä jotain semmosta jännää purkkamaisuutta eli viilis vähän niinku hubbabubassa. Tämmöstä en ole ikinä selvinpäin kokenut, eli aika ainutkertainem juttu!
    Ookoo, mulla taas tuppaa makuaisti turtumaan juopotellessa eli pitänee vetää känni päälle aina bearssia imutellessa

     
     
  2. #1522
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    163
    Milk, vanilla berry ja vanilla cream on ainoat nesteet mitä olen tässä pari kuukautta vedelly, aiemmat lempparitkaan ei enää maistu miltään verrattuna näihin nalle ei innostanu mut sekin tiivari on jo sekoteltu loppuun, ehkä 3ml valmista nestettä jälellä.. Muita tilannu jo kolme pulloo jokasta makua ja viimesiä taas viedään..

     
     
  3. #1523
    Milk loppu vapetalosta, myytkö muualla?

     
     
  4. #1524
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Milk loppu vapetalosta, myytkö muualla?
    Ei.
    Ed vai kuuluko jaliponkin nesteet siihen maailman vallotukseen ? johon ainakin krabjuice, wvs ja oliko cumvape kuulu, en saa sitä sivua nyt päähäni saatisitten onnistunu löytämään haualla.

     
     
  5. #1525
    Eiköhän tällä viikolla ole taas koko sarja hyllyssä.

     
     
  6. #1526
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    40
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTalo.com Näytä viesti
    Eiköhän tällä viikolla ole taas koko sarja hyllyssä.
    Ens viikolla lisää tilaukseen, edelliset vetelee viimesiään

     
     
  7. #1527
    Onkos kukaan pikakypsytellyt nallekarkkia onnistunein tuloksin?

     
     
  8. #1528
    Sanotaanko näin että milkki on helvetin hyvää, mutta vanilla cream ei oikeen iske, kaksi muuta testaamatta. Mujipumpulilla vetelen, muistanko väärin, että kaikki muut kuin milk olisi tarkoitettu erilaisille setupeille?

     
     
  9. #1529
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Milk on ainoastaan pumpulille kehitetty, muut nesteet meshille.

     
     
  10. #1530
    Lainaus Alkuperäinen postaaja turppu Näytä viesti
    Onkos kukaan pikakypsytellyt nallekarkkia onnistunein tuloksin?
    Libertyn aikaan kokeilin lämpöhaudetta ei auttanu, aika toimii paljon paremmin.

     
     
  11. #1531
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    40
    Vanilla berry laitettu kypsymään, saas nähdä miltä maistuu ihan normi 0.5ohm atolla

     
     
  12. #1532
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja turppu Näytä viesti
    Onkos kukaan pikakypsytellyt nallekarkkia onnistunein tuloksin?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Libertyn aikaan kokeilin lämpöhaudetta ei auttanu, aika toimii paljon paremmin.
    Mulla on kyllä tiivari-bears toiminu ihan niin että sekasin vaan ja muutama minuutti kuuman vesihanan alla (vaihtoehtoisesti allas täyteen kuumaa ja muutaman minuutin odottelu). Enkä oo huomannu että maku olis muuttunu parin-kolmen viikonkaan jälkeen erilaiseksi.
    Milkki on myös hyvää heti sekotuksen jälkeen.

     
     
  13. #1533
    Ihme hypetystä toi bearssi. Itelle ei kyllä nappaa yhtää. Ei omasta mielestä maistu yhtään nallekarkille. Maistuu lähinnä sekamarjoilta.

     
     
  14. #1534
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Hyvää iltaa kysymys voi olla vanha mutta kysyn kuitenkin kun himottaisi päästä testaamaan tuota Jalippo`s milkkiä mitä on kolme purkkia jotka parin viikon odottelun jälkeen viimein sain käsiini.Eli ongelma on siinä että ainoa pohjaneste jota minulla on valmiina on Atmos Lab 20 mg 50 vg 50 pg mutta olen ymmärtänyt että suositus oisi kokonaan vg pohjainen ? Voisiko sitä kokeilla jo tuon pohjan kanssa laittaa kypsymään ja jos voi niin millä suhteella ?Kiitos ja anteeksi minä vasta ensimmäistä omaa sekoitusta suunnittelen

     
     
  15. #1535
    Höyrykonkari paavoharju's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Hyvää iltaa kysymys voi olla vanha mutta kysyn kuitenkin kun himottaisi päästä testaamaan tuota Jalippo`s milkkiä mitä on kolme purkkia jotka parin viikon odottelun jälkeen viimein sain käsiini.Eli ongelma on siinä että ainoa pohjaneste jota minulla on valmiina on Atmos Lab 20 mg 50 vg 50 pg mutta olen ymmärtänyt että suositus oisi kokonaan vg pohjainen ? Voisiko sitä kokeilla jo tuon pohjan kanssa laittaa kypsymään ja jos voi niin millä suhteella ?Kiitos ja anteeksi minä vasta ensimmäistä omaa sekoitusta suunnittelen
    Itse tein Lubrisolven 50/50 PVG -pohjaan 20% tiivaria ja hyvvää tuli. Milkkiä ei tarvitse välttämättä edes kypsytellä vaan tiivari ja pohjat pulloon, ravistus ja tankkiin. Tosin maut tulevat paremmin esiin viikon kypsyttelyn jälkeen. Kannattaa sinunkin silti jatkossa siirtyä johonkin muuhun pohjaan kuin Atmos Labiin, niitä on nimittäin lantrattu vedellä ja osassa maistuu ja/tai haisee popcorni. Nimim. Kantapään kautta.
    "Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."


    Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)

     
     
  16. #1536
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Kiitoksia paavoharjulle nopeasta vastauksesta.Kävin tänään kaupunkissa ja pyörähdin paikallisessa rajamarketissa mistä tarttui käteen pari lasipulloa.Niihin lähtee samoin tein testi erä syntymään toinen heti käyttöön ja toinen viikoksi kypsymään Tilauksessa on Lubrisolven pohjat 500 ml vg ja 500 ml pg ja Kyprokselta tulossa 100 mg niksat niitä odotellessa mennään tuolla.

     
     
  17. #1537
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    40
    Okei, nyt oli outo, mutta loppujenlopuksi hyvä kokemus

    Otin eilen 6pv kypsyttelyn jälkeen Vanilla Berryn ennakkomaisteluun. Eka puol tankkia oli todella outo.

    Maku hyvä sisään imettäessä, mutta ulospuhaltaessa maistui aivan BBQ-kastikkeelta. Hyvin vastentahtoisesti höyryttelin kuitenkin menemään, ja loppujenlopuksi tuo barbequekastikkeen maku hävisi ja alkoi myös ulospuhaltaessa maistua sille mille pitää Atossa ei ollut vikaa, aloitin tuliterällä atolla -> vaihtoon ekan BBQ kokemuksen jälkeen -> edelleen maistui BBQ

    Tai sitten mun makuaisti oli jonkin aikaa vähän sekasin

     
     
  18. #1538
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Heh, tein saman havainnon just kun rupeaa atopää menemään paskaksi - kieltämättä on Milkissä semmoinen BBQ-kastikkeen maku jos ato käy kuivana.

     
     
  19. #1539
    Lainaus Alkuperäinen postaaja bordi Näytä viesti
    Ihme hypetystä toi bearssi. Itelle ei kyllä nappaa yhtää. Ei omasta mielestä maistu yhtään nallekarkille. Maistuu lähinnä sekamarjoilta.
    Itellä ainakin vaatii tankin pari ennen kuin siihen makuun pääsee käsiksi, aluksi maistuu siltä ettei sitä jaksa höyrytellä tankillisen jälkeen alkaa pikku hiljaa muuttua paremmaksi ja sitten kun viimeisiä pisaroita höyryttelee niin lähentelee jumal nestettä

    Sama homma myös milkin kanssa.

     
     
  20. #1540
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Onko muilla ongelmia Milkin kanssa? 20ml kärsii just ja just höyrytellä yhdellä Subtankin atopäällä kunnes alkaa puskemaan kuivaa. Neulalla kun tekee reiän pumpuliin niin kärsii höyrytä vielä muutaman tankin, mutta aika nopeasti menee atopää pilalle vrt. jotkut muut nesteet joita kärsii iloisesti höyrytellä 100ml.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •