Sivu 13 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3910111213141516172363 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 1765

Aihe: Jalippo's Secret e-nesteet

  1. #241
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Multakin meni toi -25% ohi mut minkäst teet. Sit ei muuta kun odottelemaan postipäivää. Ovatkohan suoraan ok vai tarviikohan tuuletella?

    ...

     
     
  2. #242
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kattokaahan siitä tilausvahvistuksesta paljonko ootte maksanu per pullo, minä en oo mitään alennuskoodia laittanu ja automaattisesti on kaikki -25%...

    Tuoreeltaan tehty mutta eiköhän tuo pari viikkoa riitä mikä postissa kestää.

     
     
  3. #243
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Ne on varmaan siellä libertyllä hämillään, kun taitaa valtaosa JB:stä tulla suomeen
    Spoileri!



     
     
  4. #244
    Höyrypää Divi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    484
    "ainii jokohan sitä ois tullu... jaa näköjään on jo mennykkin"
    voi saatana sanon mä...
    Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
    Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
    Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!


     
     
  5. #245
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kattokaahan siitä tilausvahvistuksesta paljonko ootte maksanu per pullo, minä en oo mitään alennuskoodia laittanu ja automaattisesti on kaikki -25%...
    Mulla on vaan se esavuke -10% koodi kun olin laittanu sen siihen valmiiks. Ostoskorissa oli jo muutakin tavaraa ennen ku jalipot sinne nakkasin nii tuli vaan se esavuke alekoodilla.

     
     
  6. #246
    Onkohan 0mg versiota tulossa jatkossa?
    Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
    Vapolla since 27.9.2011

     
     
  7. #247
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309
    1 puteli 18mg tilattu.. Liian tujua mulle, pitää laimennella. Onneks on basea tuolla kaapissa, vihdoin sillekin käyttöä. Jos vaikka innostuis ite joskus jotain mixailemaan.

     
     
  8. #248
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    41
    Seekki ei ole lähelläkään kuin jalippo bears !!

     
     
  9. #249
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikkiV4 Näytä viesti
    Onkohan 0mg versiota tulossa jatkossa?
    Jos vaan suosiota on riittävästi, niin kaippa kaikki mahdollista on. Tosin noiden myynti on kuulemma tosi marginaalista.
    Mutta hei, joukossa on voimaa, eli riittävän moni vaan pyytämään sitä Libertyltä, niin en näkis ollenkaan mahdottomana ajatuksena.

     
     
  10. #250
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kittilä
    Viestit
    100
    No joo. Istuin eilisen ja tämän päivän koneella ja oottelin. Olin varma että ei jää saamatta. Sitte piti lähteä kummipojan synttäreille enkä sielä viittiny puhelinta vilkuilla kokoaikaa ja ko tulin kotiin niin äkkiä kattomaan. Juu tullu on mutta mennykki. 18mg vahvusta jäljellä. Jos sitä veän keuhkoihin niin son keuhkot pöyällä. No enpä mie sitä olis maistaa halunnukhan. Pitäkhön tunkkinsa saatana Lähen nortille. Sitä saapii joka huoltoasemalta...

     
     
  11. #251
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403
    14 putelia tilattu kun oli hyvä alennuskoodikin . Onneksi oli noita yläpään vahvuuksia vielä jäljellä, niitä kun suosin.

    Hamstrasinko? Ehkä, ehkä en.

     
     
  12. #252
    xbikes
    Vieras
    Jos nyt lait muuttuu, niin saako tätä Seinäjoelta kohta... Semmosta pienimuotoista autotallibisnestä, omalla tonkalla hakemaan.

     
     
  13. #253
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Eipä taida suomessa vapautua niksamyynti ja sekoittelukin menee hankalammaksi, jos saa tilata vaan max. 20 mg/ml lientä ja enintään 10 ml pulloissa.
    Ja kun ei ole sitä autotalliakaan, niin ehkä parempi että tuo hoituu jatkossakin osaavissa käsissä ja asianmukaisissa tiloissa.

     
     
  14. #254
    xbikes
    Vieras
    Nousee sitä savua vieläkin pohojanmaalla korpikuusien kätköistä... Kova juttu tuo kyllä, ja varmasti helpoin juuri noin. Onnittelut!

     
     
  15. #255
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90
    Jos ulkomailta hankkiminen menee liian hankalaksi/mahdottomaksi, niin mä raivaan sulle mun talliin oman nurkkauksen.

    10 pulloa tilattu siinä vaiheessa kun 6 ja 12mg oli jo loppu. Ei sen väliä, sen verran vielä tervakeuhkon vikaa, että toi 18mg on ihan passelia.

    Onnea suomen Vape Emperorille, Jalippolle!

     
     
  16. #256
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Hyvin te veditte taas, hullut!

    Tämmöstä karkeeta dataa sain tämän hetken tilauksista:
    Suomi 80 %
    UK 18 %
    Norja 1 %
    Espania 1 %

    Ja kuulemma 800 pulloa sekotetaan heti lisää, tohon 6/12 mg kategoriaan.

     
     
  17. #257
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Espanjan 1% on ihan selvästi Finnvape

     
     
  18. #258
    Sekahedelmä tai karkit ei ole mun juttu joten olen tässä ulkopuolinen, mutta jumalauta, jätkä ampuu alas Bobat ja ihanmitkätahansa. Iso käsi Jalippolle! Suomi-design FTW.

     
     
  19. #259
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    5 tuntia ja yli 600 myytyä pulloa. Ei paha. Jalippo on äejä.

     
     
  20. #260
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    27
    On se hyvä, ettei oo ton Jalipon nesteitä tullut höyryteltyä( eipä ole koskaan ollut tilaisuuttakaan? ), niin ei tiedä mitä on menettänyt . Tässä on rauhassa aikaa odotella, kunnes suurin tilausruuhka on tasaantunut. Voisin toki imaista muutaman haikun Jalipolta, kun muutenkin tuossa tulee Seinäjoella surffailtua.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •