Sivu 97 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 478793949596979899100101107147 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,921 - 1,940 / 3736

Aihe: Jasson yleinen ot/APU-ketju -K18-

  1. #1921
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tänään lähteny 11 botlee testaajille jasso-mix #3
    Vähä vajaita pulloja ku loppu tiivarit Nooh pääsee onnelliset testailemaan ja kiroamaan mut alimpaan helvettiin myrkyttäjänä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #1922

     
     
  3. #1923
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Löyty vihreelle herralla vastine
    Testaa itse huomenna ja tuomiota kiitos! On mulla vihreetä herraa tiivisteenä vielä reilusti vaik on 200ml menny jo
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #1924
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Oli postissa joku outoo vihree pullo...

    Minähän en atojani millään pluideilla raiskaa, joten kaivoin arkistoista iskemättömän ja legendaarisen io6 3,6 ohmin drippiaton.
    Paha sinäänsä sanoa, kun en pluidista niin piittaa, eli todelliset vertailukohdat aika vähissä.

    Se oli anismaista, aavistuksen mentholin tyylistä, mutta samaan aikaan (vihreä) kirpeän makea kova karkki.
    Hyvää, muttei mun tyylistä. Varmasti pluidiriippuvaiset on tästä pähkinöissään! Tuollaisia monivivahteisia noi Pluid tyyliset nesteet onkin, että vaikea noukkia yksittäisiä makuja pinnalle, mutta se joko iskee tai ei, sitten loppu taitaakin olla historiaa.

    Kiitos jännästä yllätyksestä.

     
     
  5. #1925
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Haa, arvasin ettei sulle uppoo Uskalsit kuitenkin maistaa
    Kiitokset arvon liemiwelho
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #1926
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Reseptiä odotellessa :P

     
     
  7. #1927
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Uskalsit kuitenkin maistaa
    Lasku pitäis lähettää raiskatusta drippiatosta, nyt siinä maistuu Jasso 4'ever!

     
     
  8. #1928
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lyö vitriiniin, voit vanhoilla päivillä lisätä sen höyryalttarille vaikka darwinin nokkaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #1929
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Tänään luukusta tipahti sellainen pullo, että otin varmuudeksi yhteyttä puolustusvoimiin ja tiedustelin aineen vaarallisuutta. Tunnistamista helpotti se, että pussin kylkeen oli raapustettu Jasso Mix #3 8mg. Päätin heittää nesteen Origen V1 sisuksiin ja käyttää sitä maltillisesti 20W teholla. Makunystyrät havaitsivat seuraavia tuotteita: lakritsi, anis, raikas ja hyökkäävä menthol sekä jokin hedelmä. Mieleeni tulvahti ajatus sisu-pastillista, missä on mukana erittäin raikasta mentholia. Suuhun jäi pidemmäksi aikaan raikas maku ja tuntui aidosti siltä, että tässä ei välttämättä tarvitsisi olla yhtään nikotiinia tuomaan kurkkutuntumaa.

    Yleisesti hyvä neste, mikä sopisi loistavasti osaksi nykyistä neste-valikoimaa. ADV:ksi itselleni liian tuju, mutta meillä täällä länsirannikolla laimennetaan jopa rasvaton maito Positiivinen yllätys, mikä on tasapainoinen ja omassa lajissaan erittäin kelpo neste. Valmistukseen on mahdollisesti käytetty runsaasti pg:tä, koska höyryt jäivät maun jalkoihin. Tätä vetämällä saa kyllä loistavasti rahoilleen vastinetta, koska maku on niin vahva, että se simuloi hyvin itse röökin vetämistä.

    Hyvän nesteen olet pykännyt, sir Jasso!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  10. #1930
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    tännekkin putos laatikkoon jassoa namia on erehdyttävästi vaan aika samantapasta ku mitä tässä itte värkkään noo pitää muuttaa omaa ettei tuu kopio syytöksiä
    Videon teen kuhan kerkeen

     
     
  11. #1931
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Jasso Mix #3 tuli postilaatikkoon tänään nopea testi dual microcoil 0.6ohm dna30 28w ja lähteehän tästä makuja vaikka muille jakaa
    Pari makua pystyy erittelemään erittäin hyvin en kerro koska en tiedä onko jasso paljastamassa reseptiä
    mutta sanotaan näin -> Absintti,Salmiakki,Hedelmä/Sitrusta,Menthol vivahde Tykkään [x]
    toivottavasti vastalahja huomenna pistää sulla makunystyrät yhtä tukkoon kuin minulla
    testaan lisää kun noi omat vihreät poistuu elimistössä ja maistan sentään jotain

    Kiitos Jasso

     
     
  12. #1932
    En ole millään muotoa noiden anis tyyppisten nesteiden ystävä, en ennen enkä nyt MUTTA..... Tuossa Jasso mix #3:ssa on kyllä ainesta koska mikään ei ole liian hyökkäävä ja jonkin asteinen makuaisti jää vielä höyryttelyn jälkeenkin Tosiaan jos anis tyyppisistä pitää niin tämä on kyllä varsin kokeilemisen arvoinen tuotos, kiitoksia Jassolle!!
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  13. #1933
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Täs oon tiedostanu myös ton pg:n pitoisuuden... Tuli vaan lyötyä epähuomiossa 50/50 pohjaa... Pitää seuraavaan satsiin lisäillä vähän vg:n suhdetta
    Itsessään helppo maku vihreän ystäville, mentholia ei oo muuten yhtään tossa sekotuksessa
    Kiva kuulla positiivista palautetta. Pientä viilausta on muutenkin tulos tohon kunhan tiivisteet saapuu
    Ens viikolla alkaa parin viikon loma, jos vapuks sais sen the nesteen ulostettua pihalle, perusmaku on toi mut tulee muuttumaan hieman pehmoisempaan suuntaan maun kärsimättä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #1934
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kauhee halko toi stinkku 18350 koossa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #1935
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Täs oon tiedostanu myös ton pg:n pitoisuuden... Tuli vaan lyötyä epähuomiossa 50/50 pohjaa... Pitää seuraavaan satsiin lisäillä vähän vg:n suhdetta
    Itsessään helppo maku vihreän ystäville, mentholia ei oo muuten yhtään tossa sekotuksessa
    Kiva kuulla positiivista palautetta. Pientä viilausta on muutenkin tulos tohon kunhan tiivisteet saapuu
    Ens viikolla alkaa parin viikon loma, jos vapuks sais sen the nesteen ulostettua pihalle, perusmaku on toi mut tulee muuttumaan hieman pehmoisempaan suuntaan maun kärsimättä
    Mun mielestä tällaiset nesteet on ehdottomasti isossa roolissa jos haluaa niksat pudottaa kokonaan pois. Itselleni on useamman kuin yhden kerran käynyt niin, että olen ajatuksissani käyttänyt 50/50 pohjaa ja ihmetellyt, että mistä helvetistä nyt kiikastaa. Vedätkö lainkaan hedelmäisiä nesteitä? Millä niksoilla yleensä vedät?
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  16. #1936
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Nöyrin kiitos samplesta, oikeasti olin otettu, kun noinkin kovaan seuraan oli kelpuutettu.
    Pumpulilla testasin ja sitrusta olisin ehkä hitusen ollut vailla, meshillä ei voi kokeilla, kun taitaa Orionin muovitankki tykätä huonoa.
    KGO & Twist

     
     
  17. #1937
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Mun mielestä tällaiset nesteet on ehdottomasti isossa roolissa jos haluaa niksat pudottaa kokonaan pois. Itselleni on useamman kuin yhden kerran käynyt niin, että olen ajatuksissani käyttänyt 50/50 pohjaa ja ihmetellyt, että mistä helvetistä nyt kiikastaa. Vedätkö lainkaan hedelmäisiä nesteitä? Millä niksoilla yleensä vedät?
    Kyllä mul on käytössä pääsääntöisesti hedelmä ja absint-pohjaiset nesteet. Tipahti melkeen samantien 8mg luokkaan ja uskon et tipautan kutoseen seuraavan nesteen... Dripperillä menis varmaan melkeen 0-nesteetkin.
    Ja Trolli, kokeilin yhtä testiä enemmällä sitruunalla ja limellä mut meni liian kovaksi toi neste. Pyrin pehmentämään vielä tota sekotusta. Varsinkin dripperillä käy kurkun päälle... Misterissä pumpulilla pehmeämpi
    Toi 4nine on kyl näppärä vehjes, kytkin ens alkuun vähän jännä mut siihen tottuu nätisti. Ja KYLLÄ, aika lyömätön vehjes 18650 koossa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #1938
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Nopea testi uudestaa pumpuli vs mesh katiska vie kuusi nolla
    Nopea veikkaus vg / pg suhde 40-60 - 60-40 luokkaa ja tiivisteitä käytetty 3-4 ja kaikki erivalmistajien
    hyvä neste ei liian hyökkäävä millään osa-alueella sopii kokopäivä vapoksi
    Neste ilmeisesti steepattu jo vähän aikaa tai sitten suhde todella hyvä
    KK

    Kiitos ja kuittaus _S_

     
     
  19. #1939
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Vähän tuntuu et tää homma rupee painottumaan tohon litkupuolen sekoitteluun. Yx hyvä absinttisekoitus mielessä, tiivaritkin tilattu. Poikkeaa kyl tästä versio #3:sta sillä että siinä tulee olemaan selkeä hedelmämaku pienellä tvistillä absinthia joka ei ole niinkään pohjana tässä nesteessä. Tulis vaan ne tiivarit prkle...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #1940
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Nopea testi uudestaa pumpuli vs mesh katiska vie kuusi nolla
    Nopea veikkaus vg / pg suhde 40-60 - 60-40 luokkaa ja tiivisteitä käytetty 3-4 ja kaikki erivalmistajien
    hyvä neste ei liian hyökkäävä millään osa-alueella sopii kokopäivä vapoksi
    Neste ilmeisesti steepattu jo vähän aikaa tai sitten suhde todella hyvä
    KK

    Kiitos ja kuittaus _S_
    Lähemmäs vg/pg 30/70 Puhtaita tiivisteitä 5 kolmelta valmistajalta. Valmistettu lauantaina toi jakosatsi.
    Hyvin sä ässä vedät 3 päivää vetäny pääsääntöisesti tätä eli ihan adv-kamaa mulla. Eli siltäosin tehtävä suoritettu, silti mussa rupee heräämään perfektionistin piirteitä eli hiuksenhienoa viilausta vielä tiedossa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •