Sivu 46 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 364243444546474849505696146 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901 - 920 / 3736

Aihe: Jasson yleinen ot/APU-ketju -K18-

  1. #901
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Mulla on tosin vetosuus on 10L

     
     
  2. #902
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Ainahan niitä. Osta hilloa, syö pois ja laita vihreetä kultaa tilalle?!

    E: Tosin mulle ei nyt aivan auennut miksi pluidi pitäis lasipulloihin siirtää. Ihan kuin siinä jotain kemiallista reaktiota tapahtuis muovisen kanssa. Se, että väriaine nousee pintaan nyt tuskin on mitään hälyttävää?
    Älä torppaa mun harrastusta Päätin et siirrän kaikki valmiit nesteet lasipulloihin niin niitähän on pakko hommata vaikka kiven alta ku niin oon päättäny
    Ei oo metsästettäviä putkia/atoja niin jotain pitää etsiä et pysyy harrastus hengissä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #903
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Älä torppaa mun harrastusta Päätin et siirrän kaikki valmiit nesteet lasipulloihin niin niitähän on pakko hommata vaikka kiven alta ku niin oon päättäny
    Ei oo metsästettäviä putkia/atoja niin jotain pitää etsiä et pysyy harrastus hengissä
    No eikös paras ratkaisu olisi harrastushengessä siis opetella puhaltamaan lasia ja tehdä omat pullot? Voisit vaikka värjätä koko lasin pluidinvihreäksi. Eiköhän niille ylimääräisillekin kysyntää täältä löytyisi.

     
     
  4. #904
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    No eikös paras ratkaisu olisi harrastushengessä siis opetella puhaltamaan lasia ja tehdä omat pullot? Voisit vaikka värjätä koko lasin pluidinvihreäksi. Eiköhän niille ylimääräisillekin kysyntää täältä löytyisi.
    Oishan se huippu kun pullotkin ois omatekemiä Missä työväenopiston puhelinnumero
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #905
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Täällähän olis lasitehdas ;(

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  6. #906
    Höyrykonkari Duke's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    104
    uploadfromtaptalk1389378775124.jpg Mä heitin pluiderit hillopurkkiin Viel kaipais nollapohjaa sekaan.

     
     
  7. #907
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Arrrg Salireissu heitetty, olipas kokemus taas piiiitkästä aikaa Kädet tärisee, jalat tärisee... Kevyt aloitus, koko roppa läpi kaikessa rauhassa, onnex maltto ottaa rauhassa ja kevyesti. Venytykset venytelty ja sauna lämpenemässä Jos vaikka oluen ottas saunan päälle
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #908
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Kevyt aloitus = pienemmät painot, enemmän toistoja ja puhtaampi tekniikka. Joten kipu on taattu pariks päiväks, tiedän tunteen. Palkkariks kaljaa, tiedän senkin tunteen .

     
     
  9. #909
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Yep Nyt loistava olo mut kyllä se tuskaks muuttuu, vedin tos kyl kunnon venyttelyt ennen saunaa. Nyt pari olutta ja pluidia
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #910
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    No niin, gixxer vääntää vihreetä versiota plui... onesta
    Puuttuis vaan teksti kyljestä tai omalla logolla Mut mulla on jo One
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #911
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Myyntiin ja vihreele miehele vihree modi

     
     
  12. #912
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Kokeile onneas pääsisikkö ensimmäiseksi kaiverruspalvelun asiakkaaksi kylkeen vaan "pluid4life"

     
     
  13. #913
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365
    Kannatti hillitä osto kiimat ja skipata musta, mut toi vihree on ihan pakko saada Varsinkin jos väritys on yhtään lähellä intin matta vihreetä <3

     
     
  14. #914
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    One sai jo Jyväskylästä uuden hyvä kodin, ja se viemärimyrkky Raumalta . Nyt pauhaa kaiffarissa kiinan nempusta El Toro ja Calavalesta Protankista DIY-Jugo Diablo, yllättävän hyvä kopio muuten! Taidan muuttaa kiinaan ja rupee myymään Diablo kloonia!!

     
     
  15. #915
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Wittu, luin että mixxer, mutta se olikin gixxxxxxer.

     
     
  16. #916
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Kokeile onneas pääsisikkö ensimmäiseksi kaiverruspalvelun asiakkaaksi kylkeen vaan "pluid4life"
    Toiselle puolelle Master Of Pluid
    Kai APU-kerho kustantaa kapulle tollasen
    Akuuuu Kolehti pystyyn niinku olis jo
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #917
    Karu paluu singlecoilin viileyteen Misterissä. Näinköhän sitä muodostui tosta dualcoilista point of no return srtupö. Seuraavana vuorossa triplecoil?

     
     
  18. #918
    Täällä on vissiin siivoskeltu eilisiä oksennuksia Mites Jasso se Caravela homma, onko mua tosiaan johdettu elämässä harhaan?
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  19. #919
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Se oli siitä kopiojutskasta Hvetin ruma mun mielestä Nooh pitäähän peetron elääkkin, ja myy ku häkä todennäköisesti. Täälä mitään oksennuksia oo :what: Pohjat tehty jo makkariin, pitäs jinku ajan päästä ruveta lyömään tapettia seinään, siis ihan liisterillä
    Tuu Ahe talkoisiin, tarjoon kaffit ja pluidit Saatan yhden oluenkin tarjota jos oot kiltisti ja teet hyvää työtä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #920
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Se oli siitä kopiojutskasta Hvetin ruma mun mielestä Nooh pitäähän peetron elääkkin, ja myy ku häkä todennäköisesti. Täälä mitään oksennuksia oo :what: Pohjat tehty jo makkariin, pitäs jinku ajan päästä ruveta lyömään tapettia seinään, siis ihan liisterillä
    Tuu Ahe talkoisiin, tarjoon kaffit ja pluidit Saatan yhden oluenkin tarjota jos oot kiltisti ja teet hyvää työtä
    Kunhat et pluidia Harmi kun etäisyyttä on 340 kilometriä, muuten vois lähteäkkin. Oliko se muka sittenkin kopio Omasta mielestä se pinta näytti varsin hyvältä, varsinkin jos vielä pysyy sellaisena. Pakkohan sen on jotain uutta keksiä kun listaa ei ole luvannut jatkaa ja noita hopeisiakaan ei ole vissiin kaikkia myyty, kumma juttu
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •