Sivu 43 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 333940414243444546475393143 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841 - 860 / 3736

Aihe: Jasson yleinen ot/APU-ketju -K18-

  1. #841
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Eikö mikään riitä joko on säiliöt tyhjiä hitto äijä taitaa harastaa mustan pörsin kaupaa tää otetaan esille seuravassa kokouksessa

     
     
  2. #842
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tilasin muuten tota niscan soossia ku ei reseptiä kuulunu
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #843
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Sekin vielä peitelet jälkiä

     
     
  4. #844
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    79
    Posteljooni toi pluidia, pitäähän tätä nyt testata ku paikkakuntalainen niin hehkuttaa

    En ole mikään aniksen tai absintin ystävä, niin aika skeptinen olin, kun tätä kaiffariin latasin.

    Ei voi muuta sanoa ku yllätti ihan täysin! Aivan tajuttoman hyvää. Tässä on jotenkin koukuttava jälkimaku ulos hengitettäessä, en tiedä mikä siinä maistuu, mutta se toimii! Varmasti tulee tilattua lisää.

     
     
  5. #845
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Helvetin jasso pluideineen, oon näemmä pikku simassa tilannut pelkkää cutteria

    Noh, niksat sekaan ja menoks

     
     
  6. #846
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Juu ei ku niksaa kehiin Ei jää kuin väri uupumaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #847
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Piti oikein tarkastaa tilaushistoria kun muistaakseni tilasin 2 cutteria ja 1 normipluidin. Paskan marjat.

    Pitää siis jatkossa pluidailla omat pluidit niin ei pääse näin käymään.

     
     
  8. #848
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    45
    Tuli ensimmäinen satsi pluidia. Teenkö 50/50 mixin cutterin kanssa vai lantraanko osin pg:llä tai vg:llä?

    entäs ato?
    Käryää sen verran reilusti(hyvälle tosin) etten ole varma haluanko tartuttaa hajua/makua kaiffariin
    jos vaikka protankkiin värkkäisi uuden microcoil setupin pumpulilla?

    Nyt ei ollut aikaa selata koko topiccia läpi, sori jos aihetta on käsitelty aiemminkin.

    WilleK

     
     
  9. #849
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WilleK Näytä viesti
    Nyt ei ollut aikaa selata koko topiccia läpi, sori jos aihetta on käsitelty aiemminkin.
    Eka pluidiin viittaava postaushan tuo tässä ketjussa oli!

    Laita vaikka ensin neljännes mautonta pohjaa ja kato miltä maistuu, ite lisäilin pikkuhiljaa pohjaa lisää eikä maulle näkynyt loppua. Luokittelisin melkein tiivariksi.

     
     
  10. #850
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    50/50 suhteella vaan pohjaa, niksalla tai ilman, tarpeen mukaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #851
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sanopa jasso miten mun kannattas tehä jos tilaan Pluidia kun mun käyttämät niksat on vaan 8mg eli pitäs lantrata yli puolet. Tilaanko cutteria ja sotken sitä pluidin kanssa vähäsen niin ei maku ihan täysin karkaa?

     
     
  12. #852
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Eka pluidiin viittaava postaushan tuo tässä ketjussa oli!
    Haha!
    kyllä mä taisin pari ensimmäistä sivua käydä läpi, mutta asiasisältö oli kovin laiha. Hyvää läppää toki

    Kiitos nopeista vastauksista!

     
     
  13. #853
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Sanopa jasso miten mun kannattas tehä jos tilaan Pluidia kun mun käyttämät niksat on vaan 8mg eli pitäs lantrata yli puolet. Tilaanko cutteria ja sotken sitä pluidin kanssa vähäsen niin ei maku ihan täysin karkaa?
    Mun mielestä kärsii varmaan blandata nollalla suoraan tohon 8mg:aan. Ite käytän 10mg ja lyön suoraan 0-pohjaa puolet ja makua piisaa, ota varuulta cutteri matkaan jos maku sun suuhun jää vajaaks, mitä kyl epäilen pääsethän sä pelkällä cutterillakin samaan lopputulokseen niksanesteellä, vain ihq väri jää puuttumaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #854
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    varovasti varovasti kuiskaan HOMOKIVA microcoililla ja pumpulilla pöhisee muuten ihan saatanan hyvin

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  15. #855
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    varovasti varovasti kuiskaan HOMOKIVA microcoililla ja pumpulilla pöhisee muuten ihan saatanan hyvin
    Juu kannattaa aika tarkkana olla noiden totuuksien kanssa tässä maailmassa. Vähemmästäkin kuin tuosta poltettu roviolla!

     
     
  16. #856
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WilleK Näytä viesti
    Haha!
    kyllä mä taisin pari ensimmäistä sivua käydä läpi, mutta asiasisältö oli kovin laiha. Hyvää läppää toki

    Kiitos nopeista vastauksista!
    Tää onkin yleinen ot-ketju myös enkä mä jaksanu ( ) vaahdota pluidista asiaa yksikseni Takuulla ainakin suomen kattavin pluid-ketju kyseessä Ei tarvi neuvoja kysellä moneen kertaan, aina löytyy kerhon miehiä jeesaamaan hyvässä asiassa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #857
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Tää onkin yleinen ot-ketju myös enkä mä jaksanu ( ) vaahdota pluidista asiaa yksikseni Takuulla ainakin suomen kattavin pluid-ketju kyseessä Ei tarvi neuvoja kysellä moneen kertaan, aina löytyy kerhon miehiä jeesaamaan hyvässä asiassa
    Ja yksinäinen ratsastaja epätoivoisella ristretkellään herätellä ihmisiä totuuteen
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #858
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436
    Itse reilun vuoden Pluidia päivittäin käyttäneenä suosittelen käyttämään pelkästään cutteria niksojen laskemiseen. Aluksi varmasti maistuu myös pelkällä pohjalla blandattu, mutta nälkä kasvaa syödessä ja nyt en suostu blandattua missään tapauksessa vetämään.

    Suosittelen myös säilyttämään Pluidit lasipulloissa koska jotain tapahtuu öljylle mikä nesteessä on kun se hetken seisoo muovipullossa. Lasipullossa tuo öljy nousee pinnalle, mutta muovipulloissa sitä ei näy vaikka neste kirkastuu erottuessaan öljystä.


     
     
  19. #859
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Jaahas, nippu liikuntaseteleitä saapui tällä viikolla, huomenna tarkoitus vääntäytyä salille 4 vuotta aikaa kun viimex ovee avannu. Tuli käytyä aktiivisesti 3-4 kertaa/viikko vuosikausia ja loppu kyynärpään temppuilemiseen ja kämmenselkään myös sattu kolahtamaan sen verran rajusti et homma jäi. Syksyllä muuta hommaa niin paljon ettei jaksa salilla enää pomppia

    Nyt ois tarkoitus vääntäytyä 2-3 kertaa viikossa salille ja kattoo miten paikat kestää. Roppaa tarkoitus saada vähän kuosiin, ei enää hampaat irvessä puurtamista&protskujen ahmimista vaan ihan omax iloks rautaa vääntämään. Mielessä jopa jumalauta suksien hommaus Ois noi hiihtoladutkin melkeen vieressä kuhan vaan tulis sitä lunta...

    Vituttaa tää harrasteettomuus näin talvisydännä, keväällä meinasin kans elvyttää vanhaa pilkkiharrastusta uudelleen. Kesällä ja syksyllä yleensä roppa hyvässä kondiksessa mut näin talven varalle pitää hommata lisää säpinää Toivottavasti kädet vaan kestää...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #860
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    45
    Blandasin 70pg/30vg basella 50/50. Tein microcoilin 1.6ohm pumpulilla protankkiin.
    No eihän sitä malttanut odottaa, eli nakkasin puoli tankillista litkua tankkiin. Ei hemmetti! Tää on oikeasti hyvää!
    Pitäis saada jassolle joku kunniamitali, että olet jaksanut pluidia hehkuttaa foorumilla. Ei tätä muuten olisi tullut tilattua.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •