Sivu 105 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595101102103104105106107108109115155 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,081 - 2,100 / 3736

Aihe: Jasson yleinen ot/APU-ketju -K18-

  1. #2081
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Juu-u, laadukkaampi ja halvempi kuin alkuperäinen. Usko mua Parin kympin metallituubista kannata satasia maksaa
    Muuten aika yllättävää luettavaa toi lista, monta suomessa aliarvostettua kampetta keikkuu listoilla!
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #2082
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Juu-u, laadukkaampi ja halvempi kuin alkuperäinen. Usko mua Parin kympin metallituubista kannata satasia maksaa
    Muuten aika yllättävää luettavaa toi lista, monta suomessa aliarvostettua kampetta keikkuu listoilla!
    Taitaa toi panzer kylläkin pyöriä tuolla kärjessä koska god bless the america, omasta mielestä toi näyttää kyllä joltain mitä kuvittelisin tulevan led lenseriltä, varsinkin se musta versio...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  3. #2083
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Löytypäs sopivasti tämmöinen mulle sopiva kuva
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #2084
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    W#X näytti lukevan lähetteessä.. hmm.. Tobhikin tuli parahiksi, joten tämän kombon erinomaisuutta testaamaan!
    Tuoksu oli aivan helvetin hyvä. Siis takuulla yksi parhaista mitä ikänä olen nuuskutellut.. e-nesteistä nyt on siis puhe. Tuoksu loistava, eikun sädapin tekoon.
    Tobhiin tuli mittarin mukaan maltillinen nollakolmekakkonen. Bombulit sisään ja gi joen nokkaan. Kolmekytäkahdeksan sekunnin sadasosaa harkittuani tuuttasin volttipuolella täysiä.. OCP.. Mitäs vit? Ai kato watit näyttää 108,jotain.. vähän nousi teho, kun lämmetessä alkoi kuorma kasvamaan ja yritti väkisin sen 5,5v työntää atolle.
    Wattipuoli käyttöön ja maltilliset 90raatia kiikariin. Testipöhäytys antoi jo varoitetta tulevasta nikotiinimyrkytyksestä.. Höpsis, kansi kiinni kun omaiset on nähny ja ensipuraisu.

    Hyiiiiii ssssaaaatana!! Senkka tuli nenästä ja näkö lähti minuuteiksi.. "oliks tää vittu tiivaria vai olenko tohkeissani syöttänyt bumbuliin viime vklopun laatsolin jämät??" Tuoteseloste paljasti kyseessä olevan RTVneste, mutta kehoitti laimentamaan mikäli on vahvan puoleista. No "vähän" oli vahvan puoleista nyt kyllä. Meinasin jo alkaa lantrailemaan, mutta järki voitti.
    Rakkaaseen KF3/Porvari komboon uutta villaa pellin alle ja uusi yritys. 1.3ohmia, 4.5v eli siinä provettimen sietokyvyn rajoilla huikean rapeat 14w.

    Ai jumalauta, että tuli maku pikkasen eri tavalla nystyröille tällä kertaa.. En edes lähde tässä urpona veikkaamaan mitä kaikkea tuossa on sen verran omituisesta nesteestä on kyllä kyse. Tuossa drippailukokemuksessa potkaisi tuo ouzoanis tai muu myrkky niin helvetisti ohtaan, että ihan pisti aikuisen ihmisen oikein irvistämään. Melkoista.
    Käytännöllisyyden nostaessa päätään ja uusintayrityksen jälkeen kuitenkin aivan loistava hämäryysneste! Ja tätä herkkua näissä piireissä kuulkaas pojat saa.. lälläslää. Ei tosiaan allekirjoittaneelle adv, ainakaan näillä vahvuuksilla. Ehkä mä tuohon loppuun lurahutan 0veegeetä inan ja katotaan miten vaikuttaa. Mutta joo, kyllä mä vapun tätä vetelen
    Kiitti Jasso! Ookko juottanut sen mun mömmön jo niityn sammakoille? (Voi olla, että en vaan ole saanut palautetta perille)



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  5. #2085
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Kopypeistasin tuon edellisen n.03.00 kirjoittamani tekstin tuohon, kun oli jäänyt roikkumaan.. Nyt pari tuntia myöhemmin pitää sanoa, että on tää jumalauta häiriintynyttä töökää!
    Tuossa pelatessa olen höyrytellyt tästä pääni kipeeksi, eikä tää nyt vapun yli riitä millään. Kaljan kanssa muuten helvetin pahaa, mutta koittakaapas Monster Rehab/W#X -komboa.. Ai että on loistava!

    Nyt pirivieteri menee naama edellä tyynyyn.. nih.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  6. #2086
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    W#X nesteestä tulee itselleni enemmän salmiakkia suuhun ja täytyy kyllä lantrata hieman Loisto neste tämäkin, jossa on selvästi enemmän VG:tä kuin Mix#3:ssa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  7. #2087
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Se on aika vaffaa, tiivarina kun tulee myyntiin niin jokainen saa mixata oman maun mukaan Suhde 15-25%, paitsi Ässällä joka vetää raakana
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #2088
    What's up Charlie?
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  9. #2089
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottavolvo Näytä viesti
    What's up Charlie?
    Rajoitettu erä W#3 & W#X tulee myyntiin kuukkelin kautta viimeistään sunnuntaina
    Sisältää molempia tiivisteitä 10ml. Pysykää kultamussukat kuulolla,
    ens viikolla alkaa Westcoast Vape Squadin rynnäkkö suomen hyörymarkkinoille
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #2090
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  11. #2091
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kyllä sen nyt huomaa ton pumpulin ja meshin eron
    Vedelly molenpia litkuja misterissä pumpulilla ja hyvää on...
    Heitin gkmf22 tulille 0,47ohmin setupilla ja kyllä on eroo kuin yöllä ja päivällä Maut tulee puhtaammin esiin ja selkeämmin erottaa maut&vivahteet, huomattavan raikkaana. Pumpuli tarjoaa pehmeämmän makuelämyksen, vaikeampi erottaa makuvivahteita.
    Jää selkeästi makunsa puolesta meshille.
    Näitä kahta nestettä imaillu nyt pitkän aikaa niin ton eron kyllä huomaa hyvin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #2092
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Ei hitto et voi kuukkelia tolasella rääkätä kun se on lapin pyhä lintu saat vielä vihat niskaan

     
     
  13. #2093
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Kuukkelit on varkaita perkele.. Nimim. Jäi taukosämpylät syömättä karhunkierroksella



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  14. #2094
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Oma vika miksi teit niin hyvät sämpylät ilellä oli viimeksi näkärii niin ei kelvannut mut kaverin eväät kelpasTuli oikeen kädestä hakee

     
     
  15. #2095
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    sama.. raikkaassa 0-asteisessa aamussa kun heräili laavusta kesämakuupussissa kuuskakkoset päällä, juolahti etelän kermaperseen mieleen pakkailun viimehetket: "Vitut mä mitään pitkiä alusvaatteita tarvii"
    Siihen olotilaan kun kuukkeli saatana vei aamupalat pöydästä, meinasi myös irvistyttää. Onneksi oli nötköttiä reppu täynnä. Olishan se koskenlaskijalla viimeistelty ruispuikula kelvannut itellekin.. vitun kuukkelit, ikuisesti katkera olen.. nyttemmin kuitenkin anteeksi antanut.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  16. #2096
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Se on aika vaffaa, tiivarina kun tulee myyntiin niin jokainen saa mixata oman maun mukaan Suhde 15-25%, paitsi Ässällä joka vetää raakana
    Ai mää olen luullu et tiiviste kuuluu raakana höyrytä kuten tiivistemehukin juodaa raakana

     
     
  17. #2097
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Ai mää olen luullu et tiiviste kuuluu raakana höyrytä kuten tiivistemehukin juodaa raakana
    Ja kossu blandataan keltasella jaffalla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #2098
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ja kossu blandataan keltasella jaffalla
    Alle 80% juodaan raakana ja pirtuun vaan väriks

     
     
  19. #2099
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    No nyt! Jallun kylkeen sopii kahvi, ei sekaisin vaan vuorotellen sivistyneesti. Ja ennenkuin kukaan kerkee kysyä niin yhen tähen.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #2100
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Kyllä minä vedän ihan kolme tähtistä ja Löfbergsin kahvetta. On se kolme tähtinen vaan niin paljon parempaa.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •