Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 157

Aihe: Vermillion River Premium

  1. #121

    Vs: Vermillion River Premium

    No itsellä ikää alle neljännes-vuosisata, viineistä maistan jo hyvin eroja (paremmin kuin verrattuna aikaan jolloin poltin) niin ei luulisi siitä olevan kiinni. Joskus hyvin harvoin voi esim. peachwoodista jäädä hyvin herkkä millisekunnissa haihtuva persikan maku suuhun. Jossain välissä luulin erottavani noita makuja, kun pimeässä meni cartot sekaisin ja luulin polttelevani applea, mutta se olikin peachia niin tajusin että pääkoppahan temppuilee. Hyviä nesteitä silti.

     
     
  2. #122

    Vs: Vermillion River Premium

    Mun Vermillion River makureseptori ovat mennee rikki tai alkaneet toimia....en tiedä kummasta on kyse, mutta eivät maistu enää samalle / niin hyvälle.
    Maku ero tuli nimenomaan näissä Kentucky mehuissa. Esim Citrues explotion maistuu vielä samalle. Voipi olla että aloin vain maistamaan paremmin. Applewoodissa tulee todella selkästi läpi uuniomena, kun ennen se oli vähän keinotekoisempi, mikä oli mun mieleen. Vähän kun vertaisi uuniomenaa ja kaupan omenamehua. Myös suosikkimehu premium bend menetti makunsa mun suussa, ennen siinä oli vivahde jotain kinuskin tapaista ja nyt en edes osaa kuvailla mille maistuu. Ei kuitenkaan niin hyvää enää.

    Kyllä nuo höyryttelee pois, mutta eipä taida olla enää ostoslistalla.


     
     
  3. #123
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Vermillion River Premium

    Noniin! Kuukauden odottelun jälkeen Applewood+Hard Lemonade+Hawaiian Pineapple-lähetys vihdoin postissa noudettavissa.
    Toivottavasti Aw on kaiken hypetyksen arvoinen, sitä kun on 120ml tuossa paketissa. Pidän kyllä ainakin HS Deliht+Apple-sekoituksesta, joten siltä pohjalta uskalsin tuota ottaa hieman enemmän..

     
     
  4. #124
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Mun Vermillion River makureseptori ovat mennee rikki tai alkaneet toimia....en tiedä kummasta on kyse, mutta eivät maistu enää samalle / niin hyvälle.
    Samanlaisia epäilyksiä. Mutta kun taas vaihdoin tankkiin uuden XL-karton, maku oli entisellään. Muutenkin maku tuntuuvaihtelevan tankillisesta toiseen tai sitten makuaistini sekoilee mikä ei 42 tupakkavuoden jälkeen mitenkään ihme olisi.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  5. #125
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Vs: Vermillion River Premium

    Olen tässä muutaman viikon sisällä kokeillut paria uutta VR-makua ja ajattelin niistä jotain riipustaa:

    Key Lime: Tjaa. Väri oli jotain ihan muuta kuin luulin. Sellainen samanlainen ruskehtava kuin monessa Kentucky-nesteessä. Tuoksu olikin sitten ihan huikean raikas lime. Todella hyvä. Valitettavasti maku ei yllä ihan samalle tasolle. Jos lime on sinun juttusi, kokeile tätä.

    Pomegranate: Joukon positiivisin yllätys. Otin tämän mukaan ihan huvikseni, en odottanut suuria. Väri punainen, tuoksu kohdillaan ja makukin on oikein onnistunut. Jos olette joskus maistanut Marli Vital Granaattiomena -mehua, niin tämä on tosi lähellä sitä makua. Tykkään.

    Kentucky Peachwood: Tämän kohdalla jo tiesinkin, että luvassa on ainakin se Kentucky-nesteiden pohjamaku. Luulin kuitenkin, että persikka ei maistuisi niin hyvin kuin maistuu. Hyvä neste tämäkin on, vaikka ei ihan apple- tai cherrywoodin tasolle nouse minun listallani. Jos tätä pidempään höyryttelee, niin alkaa kyllä tökkimään se makeiden makujen sekamelska.

    Kaikki kolme menevät minulla suunnilleen 8 pisteen nesteiksi. Yksikään ei ole huono.

     
     
  6. #126

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Samanlaisia epäilyksiä. Mutta kun taas vaihdoin tankkiin uuden XL-karton, maku oli entisellään. Muutenkin maku tuntuuvaihtelevan tankillisesta toiseen tai sitten makuaistini sekoilee mikä ei 42 tupakkavuoden jälkeen mitenkään ihme olisi.
    Ei oo kartosta kiinni. Oon viidellä eri kartoa kokeillut ja maku pysyy samana.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tzar Ko Näytä viesti
    Pomegranate: Joukon positiivisin yllätys. Otin tämän mukaan ihan huvikseni, en odottanut suuria. Väri punainen, tuoksu kohdillaan ja makukin on oikein onnistunut. Jos olette joskus maistanut Marli Vital Granaattiomena -mehua, niin tämä on tosi lähellä sitä makua. Tykkään.
    Pitää testata tätä joskus. Oon meinaan ryystäny tuota Marlin granaattiomenaa litra tolkulla ja on pirun hyvää. Maistuu kopparberg omppu siiderille.

     
     
  7. #127
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    23

    Vs: Vermillion River Premium

    Nyt olis tilattu sit VR:ltä kunnon satsi kuukauden sakulandia reissua varten. Pitääpä sitten tarkemmat arvioinnit kirjoitella kun on saanut enemmän käyttöä näistä. Applewoodia on tullut kokeiltua ja sen verran hyvältä vaikutti, että tilattiin sitten kuutta eri mehua kerralla
    "Are you suggesting coconuts migrate?"


     
     
  8. #128
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    23

    Vs: Vermillion River Premium

    Nyt tuli ensimmäiset satsit VR:ää ja innosta täristen niitä sitten savuttelemaan. Kaikissa pulloissa tuoksu oli aivan spot-on, mut joku vähän ihmeellinen.. "paksu" maku tuntuu peittävän kaikkia makuja, mikähän ihme tämä voisi olla. Laitteistona olen kokeillut drippailla, Smokin clearoa ego-akulla ja päälaitteena tube-bogen SR cartoilla. Pulloissa tuoksu on aivan omaa luokkaansa mutta mikä ihmeen tukkoinen maku näistä oikein tulee? :-\
    "Are you suggesting coconuts migrate?"


     
     
  9. #129

    Vs: Vermillion River Premium

    Epäilen, että on VR:n pohja mistä tuo outo maku tulee. Tuon takia ei VR-nesteet uppoa mulle. Tunkkainen "tuhkismaku" yleensäkin uppoaa mulle ja on mielestäni hyvää, mutta VR:n "ominaistaustamaku" ei...

     
     
  10. #130
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Epäilen, että on VR:n pohja mistä tuo outo maku tulee. Tuon takia ei VR-nesteet uppoa mulle. Tunkkainen "tuhkismaku" yleensäkin uppoaa mulle ja on mielestäni hyvää, mutta VR:n "ominaistaustamaku" ei...
    Puhutaanko nyt siis noista tupakkamauista? Koska hedelmämaut eivät ainakaan sisällä mitään taustamakua. Hyviä ovat

     
     
  11. #131
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    23

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceman Näytä viesti
    Puhutaanko nyt siis noista tupakkamauista? Koska hedelmämaut eivät ainakaan sisällä mitään taustamakua. Hyviä ovat
    Mielestäni jokaisessa mehussa havaitsen samanlaista ominaisuutta. Vähän kuin PinkSpotin "saippuamaisuus" (josta pääsin yli ja nykyisin pidän todella paljon kyseisistä mehuista) mutta jotenkin ... mausteisempi? Oliko kyseessä täälläkin mainittu kaneliöljy? Keittelen cartot puhtaaksi ja annan pullojen lepäillä auki pari päivää. Katsotaan sitten paraneeko maku.

    Oletteko havainneet makumuutosta VR mehuissa "ilmailun" jälkeen? Halo-tuttavani kehottavat tähän kaikkien mehujen kohdalla.
    "Are you suggesting coconuts migrate?"


     
     
  12. #132
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Vermillion River Premium

    voi olla että vaan kuvittelen, mutta omasta mielestäni Applewoodin tuulettaminen vaan huononsi ja laimensi makua. Mutta yleisesti ottaen jos maku ei miellytä niin kannattaa tuulettaa.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  13. #133
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    voi olla että vaan kuvittelen, mutta omasta mielestäni Applewoodin tuulettaminen vaan huononsi ja laimensi makua. Mutta yleisesti ottaen jos maku ei miellytä niin kannattaa tuulettaa.
    Joo vähän samaa mäkin tässä oon itsekseni aatellut, että ainakin applewood, premium blend, nr7 maistuivat hyviltä ennen kuin menin lukemaan tuulettelusta. sitten tuuletin, niin mun mielestä maku ei ollut niin hyvä enää

     
     
  14. #134
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    23

    Vs: Vermillion River Premium

    Kyllä se on näin, että minun makunystyrät vaativat sen yön yli ilmaamisen, mutta nyt alankin tajuta mistä tämä kaikki hype on lähtöisin! :P Pakko myöntää, että näillä "jumalallisilla" bogen SR 3Ω cartoilla en saanut kuin sitä inhottavaa paksua ja tunkkaista makua irti. 2Ω LR boge käyttöön ja a vot, jo toimii!

    Hieman arvostelun tynkää sitten (kaikki arvostelemani nesteet ovat 15mg, laitteistona Bogen LR 2Ω cartot ja lavatube 4-4,8v):

    VR Kentucky Applewood

    Yleisesti tunnettu ja hyväksi kehuttu Applewood saa allekirjoittaneessa hieman pettyneen fiiliksen aikaan. Odotin jonkinlaista "raikastettua" tupakkamakua, mutta en kyllä tästä saa minkäänlaista omenaista fiilistä aikaan. VR:n Kentucky sarjan pohjamaku on todella dominoiva ja peittää kyllä suussani kaikki omenan vivahteet. Mausteet ja kaneli tuntuvat painavan päälle. Tuoksussa en myöskään omenaa havaitse sitten millään. Savuntuotto kuitenkin hyvää ja kurkkutuntuma on sopivan lempeä, ei kuitenkaan olematon. Vähän potkua tulisi varmasti vahvemmasta mehusta, mutta toistaiseksi saa 15mg riittää. Raskas talvi-iltojen kokemus.

    Tuoksu: 3/5
    Maku: 3/5
    Höyry: 3,5/5
    Kurkkutuntuma: 3,5/5

    VR Kentucky Amaretto Blend

    VR:n hieman erikoisempi versio heidän Kentucky pohjastaan. Suomessahan amaretto ei ole kamalan yleinen käyttölikööri (harmi), mutta varsinkin etelä-euroopassa ei jälkiruoka cappucinoa ilman amarettonaukku voi kuvitellakkaan. Tuoksussa amaretto pärähtääkin suoraan sieraimiin kiemurrellen mukavasti paksun pohjamaun yli. Tavara tuoksuu aivan oikealle karvasmantelille (tai syanidille, kumpi onkaan tutumpi aine). Maussa amaretto hieman heikkenee, mutta pinnistelee paljon paremmin pinnalla kuin Applewoodissa. Varmasti miellyttävä lisä aamukahvin kylkeen. Pientä potkua olisin kuitenkin vielä kaivannut amarettoon joten täysiä pisteitä ei päästä vielä hätyyttelemään. Höyry ja kurkkutuntuma ovat käytännössä identtiset Applewoodin kanssa. Digestive höyry kahvin päälle.

    Tuoksu: 4+/5
    Maku: 4/5
    Höyry: 3,5/5
    Kurkkutuntuma: 3,5/5

    VR Fruit Stripes Illusions

    Taas yksi maku, mitä on kehuttu aikaisemmin maasta taivaisiin joten testatahhan se pitää. Tuoksu tuo mieleen tasantarkkaan Juicy Fruit purukumin koko muodossaan, josta johtuen kaikkien makunystyrät eivät varmasti hypi riemusta. Maussa FSI on kuitenkin paljon lempeämpi ja JF taustasta voi havaita myös muita makuja, jonkinlainen sitrus sieltä joskus kurkistelee ja joku marjainen maku. Volttimäärän vaihdolla eri maut tuntuvat korostuvan erilailla, joten ehkä niissä mainoslauseissa on jonkinlaista perääkin! Höyryntuotto on on vahva, mutta kurkkutuntuma taas edellisiä reilusti miedompi. Minun makuuni tilaankin ensi kerralla 20mg versiota. Tarpeeksi mieto dailyvapeksi, mutta ei varmasti kaikkien makuun.

    Tuoksu: 3,5/5 (5/5 autenttisuudesta)
    Maku: 4+/5
    Höyry: 4/5
    Kurkkutuntuma: 3/5


    Hard Lemonade

    VR:n sitruscocktail maku, joka on pohjattu taaskin suomessa tuntemattomampaan alkoholijuomaan. Tuoksussa on selvä itsetehdyn lemonaden tuoksu, joka kuitenkin valitettavasti menee hieman esanssiseksi. Luonnollisempi sitrus olisi toivottavaa. Maussa maistuu tämä kotitekoinen juoma, mutta tuntuu olevan ilman sitä lopullista kirpakkaa potkua mitä odotin. Ei tämä huonoa ole, mutta pienellä kirpeyden lisäämisellä olisi arvosanakin reilusti parempi. Höyryntuotto ja kurkkutuntuma sama edellisen kanssa. Hieman väliinputoaja kamaa.

    Tuoksu: 3,5/5
    Maku: 3/5
    Höyry: 4/5
    Kurkkutuntuma: 3,5/5


    Florida Citrus Explosion

    VR:n sitruspommi jossa luvataan olevan ties kuinka montaa sitrushedelmää. Heti pullon avautuessa sieraimiin pöllähtää oikein mukava sitrusmainen sekoitus, mutta hentoisempana versiona kuin hard lemonadessa. Tähän kun saisi samanlaisen intensiteetin kuin HL:ään, niin tuoksusta tulisi kyllä täydet pisteet! Maku on samanlaisen raikas kuin tuoksu povasikin. Vaikka olenkin hieman sitrushedelmä intoilija, niin en kyllä hirveästi pysty makuja erottamaan. Hieman hapanta sitruunaa ja makeampaa appelsiinia on havaittavissa, ja kokonaisuus onkin miellyttävän raikas ja hedelmäinen. Tosin samalla tavalla kuin tuoksussa, maku on jokseenkin hento ja siitä johtuen ei aivan huippusuoritus. Höyry ja kurkkutuntuma taitavat olla näissä hedelmämauissa aikalailla identtiset. Tulevaa tankki ja daily vape kamaa. Mukavan kepeä kesäinen höyry.

    Mystic Cherry

    Tässä kirsikkamaussa ei ole sitten mitään yritystä imitoida oikeaa kirsikkaa, vaan niitä kirkuvan punaisia kirpeänmakeita kirsikkakarkkeja/tikkareita. Tuoksu vie suoraan takaisin lapsuuteen ja paikallisen lätkäseuran peleihin joihin sisko lahjoi mukaansa tikkareilla. Tuoksu on röyhkeä ja esanssinen, mutta täydellisesti omaan suuhuni istuva. Maussa tutuun tapaan meininki hieman laantuu, mutta se kirpeän makea tunnelma säilyy. Tätä makua joko rakastaa tai vihaa, ja allekirjoittanut rakastaa tätä todella! Savu tuntuu jotenkin paksummalta kuin muissa hedelmämauissa ja kurkkutuntumakin on astetta voimakkaampi (piti ihan tarkastaa ettei ollut tullut 20mg versio). Kaikenkaikkiaan aivan upean autenttinen aikamatkustus maku ja kokoelmaan pysyvä lisäys. En tiedä menisikö aivan dailyvapena, mutta niihin herkutteluhetkiin sopii kuin nyrkki silmään. :P

    Tuoksu: 4,5/5
    Maku: 4,5/5
    Höyry: 4-/5
    Kurkkutuntuma: 4-/5
    "Are you suggesting coconuts migrate?"


     
     
  15. #135
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Vermillion River Premium

    Itse olen höyrytellyt muutaman 30ml pullon noita Vermillionin mehuja niistä jäi oikeastaan aika ristiriitainen fiilis.

    Appllewood on ollut ainoa, josta todella pidin vaikka ensin siitä ei löytynyt omenan makua millään. Muutaman päivän kuluttua omenan maku pomppasi yllättäen esiin ja se on ollut ehkäpä mieluisin nestekokemus tähän mennessä.

    Applewoodista innostuneena tilasin pari pulloa lisää Vermillionin mehuja ja jouduin yllättäen pettymään.

    Maplewood ja Kentuckyblend 7 olivat ne uudet liemet ja kumpikin maistui mielestäni juurikin sellaiselle Vermillionin ominaismaulle, josta en erottanut mitään aromeja. Tuulettelin pulloja ihan kunnolla, mutta maku ei siitä parantunut.

    Olen alkanut epäilemään, että vika saattoikin olla omassa makuaistissani, koska muut kuitenkin kehuvat noita nesteitä. Tuntuu, että makuaisti meni tukkoon ja sitten kaikki Vermillionit maistuivat ihan samalle pohjamaulle. Ehkä siinä tuli sellainen pieni yliannostus noihin makuihin, koska höyrystelin pelkästään niitä kuukauden ajan.

    Täytyy varmaan taas kokeilla tuota Applewoodia jossain vaiheessa ja katsoa, miltä maistuu.

     
     
  16. #136
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Vermillion River Premium

    Vermillon Riverin Kentuckylla on vähän sellanen vaikutus, että kyllä turruttaa makuaisin niin, ettei maista kuin sen kentucky pohjan. Esimerkiksi itse kun vaihdan Applewoodista Peachwoodiin, niin ensimmäisiin tunteihin en huomaa mitään eroa. Kyllä se lisämauste sieltä alkaa tulemaan, kunhan antaa aikaa ja hampaiden pesu ja veden juominen välillä nopeuttaa makunystyröiden palaamista.

     
     
  17. #137
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vermillion River Premium

    En tiennyt että hyviäkin tupakkamakuja on olemassa ja nyt on kentucky sarjaa maisteltu. Itse pidän kentucky pohjasta, koska se on karamellinen ja toffeinen. Muutenkin makeat maut sopii itselle ja VR ananasliemet ovatkin allday kamaa täällä.

    Kentucky sarjasta sen verran, että olen erottanut kyllä selvästi esimerkiksi peachwoodin cherrywoodista ja nuo lisämausteet tulee kyllä mielestäni pohjamausta sopivasti läpi. Joskus pitää hieman "keskittyä" mutta silloin eri variaatiot kyllä tunnistaa helposti.

    Suurin suosikki noista kentucky liemistä oli itselle maplewood, joka oikeastaan maistuu Lu Bastogne keksille.. :P tätähän piti tilata lisää heti 60 ml.

     
     
  18. #138
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Vermillion River Premium

    nää on kyllä mun suosikeita!!! mutta toi makunystyreiden hajoaminen pitää kyllä paikkaansa.
    menthol kuuri auttoi!

     
     
  19. #139
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Vermillion River Premium

    UK-Eliquidin tilauksen mukana oli alekoodi RIVER. 15% alennus.

     
     
  20. #140
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    UK-Eliquidin tilauksen mukana oli alekoodi RIVER. 15% alennus.
    Voiskos tämänkin viestin siirtää tuonne Hankinnat osioon Uk-Eliquidin kohdalle? Näitä alekoodeja kun vilahtelee milloin missäkin ketjussa. Tai sitten ylläpito siirtäisi tämän alekoodit ketjuun,jos on toimiva koodi.

     
     
Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeinenViimeinen
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •