Sivu 8 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 253

Aihe: Mielialahäiriöt ja mielialalääkitykset: Kokemuksia ja mielipiteitä

  1. #141
    Kuka nyt haluaisi elää ikuisesti?? Sukulais mies täyttää 99v ja sen sisko on 97. Hmm kun ajattelee että jos itellä olis vielä noin 50 vuotta elettävänä..no thanks...

     
     
  2. #142
    Jokainen tyylillään, arvostan jos ei olr kuolemanpelkoa! Ite en vielä oo sinut sen kanssa että joskus se tajunta vaan loppuu, ehkä vanhempana.

     
     
  3. #143
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Ite en vielä oo sinut sen kanssa että joskus se tajunta vaan loppuu, ehkä vanhempana.
    Sama... Vielä omaa kuolemaa enemmän pelkään läheisten kuolemista. Mä oon joskus viettänyt unettomia öitä kun oon yrittänyt käsitellä näitä asioita. Mä oon itse asiassa sanonut mun isälle moneen kertaan että jos mä kuolisin sitä ennen niin mut pitää tuhkata. Koska mä haluan poistua täältä kokonaan enkä jättää mun maallista tomumajaa mätänemään ja matojen ruuaksi hyiYÄÄÄÖÖRGHHJHYLA!!! Mutta mä yritän uskoa siihen että elämää on kuoleman jälkeen, ei ehkä sellaista raamatun taivasta mutta kyllä mä taidan kallistua kuitenkin enemmän sille kannalle että jotain on kuin että kaikki loppuu.

     
     
  4. #144
    Ite en usko mihinkään joten ehkä asia on siks vaikea, no osa luontoa mekin vaan ollaan ja mikään ei kestä ikuisuuksiin. Se täytyt vaan hyväksyä.

     
     
  5. #145
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Ite en usko mihinkään joten ehkä asia on siks vaikea, no osa luontoa mekin vaan ollaan ja mikään ei kestä ikuisuuksiin. Se täytyt vaan hyväksyä.
    Mä taas olen lohduttanu itseäni sillä että jos kuoleman jälkeen ei olekkaan mitään, niin ei se ole tuntematon olotila. Paluu siihen tilaan mitä ennen kuin synnyttiin. Eikä varmaan kukaan mieti kauhulla sitä aikaa kun oli pimeyttä ja tiedottomuutta eikä ollut vielä olemassa.

     
     
  6. #146
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Uskovaisehkot henkilöt ovat tietämättään siinä onnellisessa asemassa, etteivät koskaan tule saamaan selville olleensa väärässä.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  7. #147
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    9 tuntia unta, ei millään olis jaksanut herätä. Sama toissa yönä. Oon ihan järkyttävän väsynyt ja kyllästynyt.

     
     
  8. #148
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    D-vitamiinia ja ulkoilua, molempia hevoskuuri. Jos ei auta niin odotella aurinkoa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #149
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    9 tuntia unta, ei millään olis jaksanut herätä. Sama toissa yönä. Oon ihan järkyttävän väsynyt ja kyllästynyt.
    On niin saatanan pimeetä (ja sateista aikaa), että vaikuttaa varmasti mielialaan. Liikunta auttaa vaikka se alakuloiselle mielelle saattaa kuulostaa lähinnä vittuilulta.
    Spoileri!



     
     
  10. #150
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Tohon kuolemanpelkoon liittyen; itse en pelkää sitä, että ite heittäisin henkeni. Läheisten puolesta tosin pelkään, että heille sattuisi jotain. Mutta, kaikkien aika koittaa joskus.
    Ja aiheesta toiseen, ottaa muuten oikeasti pattiin tämä aurorixin aiheuttama "aloituspöhnä". Mikään ei meinaa pysyä käsissä, jääkaappikin on täytynyt pestä, kun en osannut edes pullonkorkkia sulkea kunnolla.

     
     
  11. #151
    Tuossakin oli yksi outo dokumentti mitä tuli katottua suomalaisilla texteillä discoverylta joulun ratoksi.....outoja juttuja..no niitähän piisaa discoverylla:-)....aina kun on jotain outoa niin pirun suttuinen kuvanlaatu ja hallitus vie tiedot pois :-).....noi keihäänkärjet kalojen ruhoissa on toki outoja jos niissä on jotain totuusperää tai sitten ne on joutuneet keihäsrausku parveen.

    Mermaids: The Body Found - YouTube

    http://www.youtube.com/watch?v=OVhYo41FOY8
    Viimeksi muokannut pathfinder66; 26.12.13 kello 08:50.

     
     
  12. #152
    Elämässä pitää olla rohkea ja uskaltaa olla erilainen....tai olla vaan tyytyväinen elämäänsä jos ei halua muutosta.

    Avicii - Wake Me Up (Official Video) - YouTube

    Hauskat tulevat uudetvuodet!!!

     
     
  13. #153
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Ei tavallaan tänne kuulu, mutta taas tavallaan kuuluu...

    1v6kk kohta takana Tramadol Retardin popsimista, vakiintunut annos 300mg/päivä. Rivatrilia syöty 1v2kk. annos meinasi lähteä käsistä ja nousi 2mg/pvä yhdessä vaiheessa, mutta sain lekurin ohjeilla laskettua 1mg/pvä tasolle.

    Syy miksi tämä on täällä on se, että mielenkiinnolla odottelen mitä tapahtuu, kun noi ajetaan alas. 1 syy siihen miksi otan kuppia suht harvoin nykyään on juuri noi 2 edellistä. Keskiviikko aamusta saa olla ilman nappeja, jos meinaa perjantaina tintata. Ja näillä kerroilla olen huomannut selkeää ärtyneisyyttä (kunnes on ns. juonut itsensä mukavaksi) ja kuumeen nousemista. Eli lieviä vieroitusoireita.

    Toki, vieroittaminen tapahtuu pikkuhiljaa ja voi olla mun kohdalla jopa vuoden, kahden projekti. Silti vähän mietityttää et miten kiva siitä reissusta tulee.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #154
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    varkaus
    Viestit
    62
    mulla menee hermosärkyyn kans tramadol retard ja neurotin,240-300 tablettia kuukaudessa.voi olla mielenkiintoinen kokemus jos nämä joskus ajetaan alas

     
     
  15. #155
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Aloin lauantaina syödä Voxraa kun huomasin että reseptiä on vielä jäljellä. Kokeilin sitä viime keväänä ja muuten tuntui tosi hyvältä ja virkistävältä lääkkeeltä, mutta kokeilu loppui kun en pystyny nukkuun. Nytkin oon saanu virtaa niin että oon käyny joka päivä lenkillä ja puhtia riittää mihin vaan. Mutta ero edelliseen kokeiluun on että ahdistus on ihan jäätävä. Mulla on ihan järkyttävä olo. Sellanen tutiseva olo, mieliala heittelee hilpeydestä raivoon ja vihasta kauheeseen suruun ja sitten taas sama ralli alusta. Toivottavasti tää on jotain väliaikaista. Kai tää sekasuus johtuu siitä että tää on kai amfetamiinijohdannainen joten ymmärrettävää että ei pysty oleen paikallaan ja hermostuttaa ennenku kroppa tottuu, mut ku en muista viime keväältä että tää olis tällästä tehny. Katotaan nyt...

    Edit. Niin tuli mieleen että kun ohjeessa on että älä käytä jos käytät nikotiinikorvaushoitoo eli laastareita, voisko tää olla sähkötupakan kans huono pari vai oonko muuten vaan sekoomassa. Nytkin sydän hakkaa ja ajatus katkee koko ajan.

    Editin edittii. Nythän mä sen tajusin, ei ihme että tää toimii eri tavalla. Viimeks kun testasin niin määhän tupakoin sillon. Ja tää Voxra on sama tuote eri nimellä kuin Zyban, jota käytetään tupakasta vierottamiseen (hinta vaan moninkertanen että saadaan röökaajilta loputki rahat). Tupakassa on niitä joitain juttuja (ei nikotiini) jotka hajottaa dopamiinia, tää lääke taas estää dopamiinia hajoomasta tai ottamasta takasin. Ja lopputulos on... En tiedä. Mutta siitä sen täytyy johtua.
    Viimeksi muokannut tuittu; 30.01.14 kello 10:47.

     
     
  16. #156
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jaaha, mä taidan olla ainoo jolla iso pyörä heittää. No onhan tää ketju maannukki yli kuukauden ilman että kellään on ollu raportoitavia mielenterveysongelmia

     
     
  17. #157
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    On mulla päässä vikaa, masennus diagnosoitu, unettomuutta, pelkotiloja.. Epäilys kaksisuuntaisesta.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #158
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Noni, ei mun tarvikkaan hulluilla yksin! Mä en itse asiassa edes tiedä mikä mun diagnoosi nykyään on... Mutta olo on ollu taas hirvittävän väsyny ja muutenkin alakulonen ja vähän ahdistuneen puoleinen, niin ajattelin katkaista pitkän lääkkeettömän kauden ja kokeilla kemiallisesti jeesata itteeni.

     
     
  19. #159
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Mä kanssa popsin Voxraa pari vuotta sitten; ei mitään vaikutusta mihinkään, paitsi siihen, ettei pysynyt elämässä kiinni. Tunteet oli niin passiivisia ettei pystynyt reagoimaan niihin. Nyt pari vuotta ilman mitään ja paremmin menee ilman noita mielenpuuduttajia

     
     
  20. #160
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Söitkö Voxraa ihan yksinään? Koska Voxranhan pitäis olla sellanen vireystasoa ja keskittymiskykyä boostaava lääke, ssri lääkkeet taas on niitä latistavia yleensä... Tai niin oon luullu

    Edit. Onhan Voxra masennuslääke toki, ja myönnän toivovani että se tekis mut... Noh, onnellisemmaks. Ja tällä hetkellä voin sanoo, että tunteet ei todellakaan oo latistuneita, mä käyn tällä hetkellä ihan tuulella...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •