Sivu 6 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 253

Aihe: Mielialahäiriöt ja mielialalääkitykset: Kokemuksia ja mielipiteitä

  1. #101
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Tein huonon ratkaisun ja ostin kaljaa, olen pari juonut ja oloa helpottaa. Eli muutama sillon tällön niin saa olon paremmaksi, onko tuomittavaa?

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Sain tapeltua ittelleni diapamreseptin. Parin viikon päästä pitäis sit alottaa aurorix ton venlan tilalle.

     
     
  3. #103
    Höyryttelijä smiauu's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    hki
    Viestit
    56
    älkää nyt hyvänen aika varsinkaan tällä forumilla keskustelko mielialalääkkeistä! jos jollain niin tällaisella saadaan sähköröökille bannit suomessa ja forum nurin. suosittelen muutenkin hakeutumaan AINA ja vain lääkärin juttusille näistä asioista ja vertaistukikin mieluusti sitä kautta

     
     
  4. #104
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eiköhän tuo vertaistuki ole parasta just siellä missä parhaiten viihtyy?

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Mielummin täällä kun eräällä foorumilla, jolla on poikkeuksellisen paljon trolleja ja nimessä 24.. Suoraan en ala nimeä sanomaan, eiköhän tästä tunnisteta jo.

     
     
  6. #106
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smiauu Näytä viesti
    älkää nyt hyvänen aika varsinkaan tällä forumilla keskustelko mielialalääkkeistä! jos jollain niin tällaisella saadaan sähköröökille bannit suomessa ja forum nurin.
    No miksi? Mehän täällä puhumme (toivottavasti) vain reseptillä henkilökohtaisesti saatujen mielialalääkkeiden kokemuksista/vaikutuksista/eduista/haitoista.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja smiauu Näytä viesti
    suosittelen muutenkin hakeutumaan AINA ja vain lääkärin juttusille näistä asioista ja vertaistukikin mieluusti sitä kautta
    Toki! Mutta, mutta kyllä sen lääkärin juttusilla käynnin jälkeen (ja jopa sitä ennen) asiasta saa ja pitää saada keskustella.

     
     
  7. #107
    Höyryttelijä smiauu's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    hki
    Viestit
    56
    en mä teidän reseptejä kyseenalaista vaan voin kuvitella jo iltalehden yms tekevän tästä isomman numeron. asiasta saa toki keskustella mutta internet ei ikinä ole mun mielestä oikee paikka hankkia tietoa tai vertaistukea lääkkeitä koskien johtuen just noista trolleista joita löytyy ikävä kyllä muualtakin kun suomi24 ja 4chan

     
     
  8. #108
    Entäps jos vaihetaan langan nimeksi kivut ja kolotukset ja puhutaan muustakin kuin vaan pään sisäisistä kolotuksista?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smiauu Näytä viesti
    voin kuvitella jo iltalehden yms tekevän tästä isomman numeron
    Ymmärrän toki huolesi. Olen itsekin sitä mieltä, että meidän tulee tällä foorumilla olla varovaisia lausunnoissamme juuri mainitsemasi seikan vuoksi. Mielialalääkkeitä kuitenkin popsii niin suuri osa tästä kansasta (allekirjoittanutkin popsinut), että siitä on vaikea saada aikaiseksi uutista. Eli niin kauan kuin ei mennä linjalle: "mistä saa halvimmalla kadulta pameja", ei omasta mielestäni pitäisi olla ongelmaa. Toki muut saavat olla eri mieltä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja smiauu Näytä viesti
    mutta internet ei ikinä ole mun mielestä oikee paikka hankkia tietoa tai vertaistukea lääkkeitä koskien
    Muttamutta ... me foorumilaisethan olemme vertaistukiryhmä Suomen valtion lääkeaineeksi tulkitseman tuotteen käyttäjille. Eikö totta?

     
     
  10. #110
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Tässä nyt kai ainoa lääkkeitä "tyrkyttänyt" olen minä ja kehoitin lähinnä kysymään lääkäriltä, että sopisiko noi...

    Lääkkeistä saa puhua, ja monia ahdistuneita helpottaa puhua asioista anonyyminä. Netissä on helppo purkaa oloaan, koska kukaan ei tiedä kuka olet! Joskus asiat joita ei voi kertoa edes lähimmälle kaverilleen saattaa olla helpompi kertoa intternetin ihmeellisessä maailmassa.

    E: Raskaasti OT, mutta nappipäille ja muille hipeille on oma mesta jo olemassa http://psyvault.net/
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  11. #111
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    E: Raskaasti OT, mutta nappipäille ja muille hipeille on oma mesta jo olemassa Psychoactive Vault ? Index page
    On kyllä ehtymätön aarreaitta jos haluaa kurkistella millä kaikella saattaa inehmo järkensä kaivoon heittää. Sieniä ja vaikka mitä, ei helavata sentään.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  12. #112
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Hetken selailin mielenkiinnosta tuota psyvault.nettiä.

    Tunget ruutan perseeseen, ruiskaset sinne ja ulos ottaessa pidät ruutan pohjas ettei se imase suklaita sieltä rööristä!
    Puhutaan pirin tykittämisestä, aivan, perseeseen.

     
     
  13. #113
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Mua voi hipiksi luonnehtia, nappipääksikin, kun säännöllisellä lääkityksellä olen. Psyvault ei kuitenkaan mun paikka ole, eikai mun nyt täydy sinne mennä hölisemään?

    Asiaan, eipä ole venlan viekkarit ole vieläkään loppuneet, nehän voivatkin kyllä kestää ties miten kauan. Mutta helpottaa nämä diapamit oloa huomattavasti. Itselleni toimiva ahdistuslääke tilapäiseen käyttöön. Parempihan se tietysti on, jos ilman pärjää.

     
     
  14. #114
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Daniel Näytä viesti
    Mutta helpottaa nämä diapamit oloa huomattavasti. Itselleni toimiva ahdistuslääke tilapäiseen käyttöön.
    Kunhan muistat ton TILAPÄISEN. Bentsot on vittumaista kamaa: antaa liian helposti hyvän olon ja tulee syötyä helposti myös sillon, kun ei ole pakottavaa tarvetta. Tunnen yhden tapauksen tyyliin: tarvittaessa pameja -> jatkuvasti pameja -> vahvempia bentsoja ... ... -> xanor -> juostaan useilla lääkäreillä eri kaupungeissa xanor-reseptien perässä -> ja lopulta ollaan tilassa, missä ollaan joko täydessä xanor-pilvessä tai pitoisuuden laskiessa väkivaltais-agressiivinen raivopää. EI HYVÄ! Itsekin pahimman masennukseni aikaan söin pameja, mutta aina pidin tarkasti mielessä, että vaan tarvittaessa, eikä koskaan enempää, kun aivan pakko.

     
     
  15. #115
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Jep, todellakin muistan. Vittumaista kamaa juuri tuon koukuttavuuspotentiaalinsa takia. Aion näitä syödä siihen asti, että uusi lääke aloitetaan. En muuten tasan hetkeäkään pidempään.

     
     
  16. #116
    Höyrykonkari Kahvikuppi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Kotka(n pesä)
    Viestit
    136
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina Näytä viesti
    Hermopinne iteltä lähti kun jouduin ihan muusta syystä leikkaukseen joka tehtiin nukutuksessa. Pari kk ennen tota leikkausta oli ollut niin hirveet kivut että kerran jopa vietiin paareilla sairaalaan. Ei auttanut mitkään napit kipuun, kiropraktikko hieman autto, mutta lopullisesti koko vartalopuudutus laukasi sen pois

    Nykyään käyn aina tarvittaessa kalevalaisella jäsenkorjaajalla ennen ku tilanne menee liian pahaksi.

    http://www.kansanlaakintaseura.fi/esittely.php
    ^ tuolta lisää tietoa
    Siis miten saa hermopinteen pois? Mulla on sellainen mukava päällä koko ajan. Johtuu välilevyn pullistumasta, mitään leikkausta tai hoitoa ei ole edes yritetty tarjota. Kyllä se siitä joskus tai sitten ei. Selkä aika hienossa kunnossa, varsinkin kun toinen jalka on sen tuntuinen ettei sitä olisikaan. Se hermopinne siis, joka johtuu selästä...
    Mitään nappeja ei tähän ole tarjottu, enkä ole edes kysynyt kun sen panacodin saaminen on niin vitun vaikeaa. Maksatoksinen kyllä, tiedetään. Riippuvuutta aiheuttavaa, ei kiinnosta. Yksi riippuvuus lisään tähän muuhun ei tunnu enää missään

    Lääkäreiden kanssa kun on niin mukava keskustella, kun monesti on niin että tiedän itse mikä nappi toimii mitenkin ja miksi. Jotkut kommentoineet että hyvä että potilas itse tietää paremmin kuin lääkäri... Lukisvat niitä huumefoorumeita ja opettelisi vaikka sieltä, pharmaca toisessa kädessä. Ei se niin vaikeaa ole.

    Melatoniini mainittu jossain kohtaa? Toimii hemmetin hyvin, nukun tosi hyvin sillä, ei mitään sivuoireita tai riippuvuutta aiheuttavaa. Vahvemmat tropit ei toimi, paitsi jos vetää nappeja x 3 yli sallitun, niin sitten. Hankalat lääkkeet oon ite ajanut alas omineni jo aikoja sitten. Älyttömiä en edes suostu syömään.
    Lääkärit on kyllä ihan oma lajinsa, on niitä fiksujakin, harvassa tosin.

    Mr.Delirium, jos kehtaan kysyä, niin mikä sun selässä muuten on?

     
     
  17. #117
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Hermorata hierojalla!

     
     
  18. #118
    Se nauraa eniten, jolla on paras lääkitys kjäh

     
     
  19. #119
    Höyrykonkari Kahvikuppi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Kotka(n pesä)
    Viestit
    136
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Hermorata hierojalla!
    Niin, sellaisiakin on, eipä tullut mieleen. Pitää kysäistä tutulta hierojalta josko tämä tietää tai tuntee jonkun. TK:ssa lepää lähete jollekin vapaavalintaiselle fysioterapeutille, jonka kela osin korvaa. No fyssalla on käyty kyllä pariinkin otteeseen, eipä se ainakaan osannut sen paremmin auttaa. Jos työterveyslääkäriä yrittäisi hätyytellä tällä kertaa, sen kautta jos vaikka onnistuis.
    Tuon paskan selän kestän vielä, toisen jalan olemassaolemattomuus on pahempi juttu. Tai akupuntio ehkä, vanhempi koira on käytetty akussa monesti, ja sille ainakin auttoi.
    Niin työpaikan terkkakaan ei sanonut juuta eikä jaata kun asiasta puhuttiin. Kumma kun ihan tuttava- ja perhepiirissäkin on sairaanhoidon ammattilaisia, ja kukaan ei osaa sanoa.

     
     
  20. #120
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Se nauraa eniten, jolla on paras lääkitys kjäh
    Se parhaiten nauraa, kellä vahvin lääkitys!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Sivu 6 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •