Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 125

Aihe: Innokin iTaste VTR VV/VW

  1. #41
    Ylimääräistä juuri tuossa yläpäässä 1-1.5mm. Itse hion yläpään tuon pellin tasaan ja hyvin istuu ainakin RSST, pitäs vielä jostakin hommailla kf tai klooni.

     
     
  2. #42
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JiiPeeKoo Näytä viesti
    Hiukan kyl oon hukassa nuitten säätöjen kanssa mut eiköhän se siitä
    Itse olin myös hukassa alkuun ennen kuin tältä foorumilta luin viisaampien ohjeet. Eli kun säädät watteja, mööpeli säätää vastuksen mukaan voltit oikein ja volttia käytettäessä watit säätyy autom.(Korjatkaa jos olen väärässä)
    Itse en ole käytännön eroa huomannut säätääkö höyryn tuoton sopivaksi wateilla/volteilla. Watteja nyt tottunut säätelemään...

     
     
  3. #43
    Lainaus Alkuperäinen postaaja utu-ukko Näytä viesti
    Itse olin myös hukassa alkuun ennen kuin tältä foorumilta luin viisaampien ohjeet. Eli kun säädät watteja, mööpeli säätää vastuksen mukaan voltit oikein ja volttia käytettäessä watit säätyy autom.(Korjatkaa jos olen väärässä)
    Itse en ole käytännön eroa huomannut säätääkö höyryn tuoton sopivaksi wateilla/volteilla. Watteja nyt tottunut säätelemään...
    Juurikin näin, ite kans viäntelen vaan watteja koska voltit säätyy automaattisesti ja helepompi nöin 😊

    Edit: täytyy vain muistaa jättää aina se watti siihen tavallaan päälle et toimii, eikä vilkassa voltteja ja alkaa höyrään niinku mie tein muutamia kertoja 😃

     
     
  4. #44
    Höyrähtänyt Noppa's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Suomi
    Viestit
    17
    VTR meni mykäksi... kiinni on ollu nyt vaan iclear. mikä avuksi?

     
     
  5. #45
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Takuu
    Japa japa

     
     
  6. #46
    Höyryttelijä Vanhajahre's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    46
    Tänään tuli VTR istuu hyvin ainakin omaan kouraan. Kunhan saa akut ladattua pääsee testaamaan iclear30S:n kanssa. Saas nährä kuis toimii.

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Rakastan tätä laitetta, nuff said
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari Uncle Johnny's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    140
    Tänään tuli tämmönen kärvähtäneen Vamon tilalle, ja täytyy kyllä sanoa että on tää miehekkään painonen laitos Oikeestaan ainut huono puoli näin muutaman tunnin käytön jälkeen on tuo pinta, kerää kyllä sormenjälkiä ihan älyttömästi..

     
     
  9. #49
    Selvästi tullut esille että protank II menee paikoilleen mutta entäs kolmonen ? 19mm sanottiin maksimiksi ja oman tönärin kanssa väittää olevan leveimmillään 18,6.... Lienekö kolahtanut tönäri :l

    TL;DR meneekö kanger protank III

     
     
  10. #50
    Kiinantoleranaait

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä shanttu's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Tekipä mieleni ostaa tämä laitos rakenteen puolesta kesää ajatellen. Päätin kuitenkin odotella versiota, johon kaiffarin saa kiinni ilman metallimiehen alkeiskurssia. Toiv sellainen tulee. Jos ei niin mvp 2.0:lla mennään.

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tohtori-Laine Näytä viesti
    Selvästi tullut esille että protank II menee paikoilleen mutta entäs kolmonen ? 19mm sanottiin maksimiksi ja oman tönärin kanssa väittää olevan leveimmillään 18,6.... Lienekö kolahtanut tönäri :l

    TL;DR meneekö kanger protank III
    Silloinhan mukana toimitettu iclear 30s ei mahdu laitteeseen.

     
     
  13. #53
    Nyt tuli toosa postista ja heti kompastelee :l Eli ei anna kunnolla virtaa, antaa hetkenaikaa että saa 'puolikkaat henkoset'. Laitteen omaan tankkiin kyllä antaa ihan mukavasti virtaa, missä mahtaisi olla vika? Ego tankilla kanger toimii normaalisti....

    E;Noup ei annakkaan, onko toosa vain paskana ?

    Ee; Mjoo enään en sitten tiedä mitä sanoa, voisikohan johtua pattereista? Pyydän kaverilta varmasti toimivaa patteria lainaan huomenissa ja/tai marssin akkuliikkeeseen ostamaan uudet :l Hurr.. Aina vittumaista ensimmäisen lelun kanssa kun rupeaa kettuilemaan.

    Edit; lisäilyä
    Editedit;
    Viimeksi muokannut Tohtori-Laine; 20.03.14 kello 20:13.

     
     
  14. #54
    Just huomasin, että omassa VTR:ässä on jousitettu plussa napa. Kyseessä siis V2 missä on kiinteä 510 liitin.

    1717d1387356073-vtr-wheel-seems-stuck-vtrnew.jpg Samanlainen siis kyseessä kuin kuvassa vasemmalla.

     
     
  15. #55
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tohtori-Laine Näytä viesti
    Nyt tuli toosa postista ja heti kompastelee :l Eli ei anna kunnolla virtaa, antaa hetkenaikaa että saa 'puolikkaat henkoset'. Laitteen omaan tankkiin kyllä antaa ihan mukavasti virtaa, missä mahtaisi olla vika? Ego tankilla kanger toimii normaalisti....

    E;Noup ei annakkaan, onko toosa vain paskana ?

    Ee; Mjoo enään en sitten tiedä mitä sanoa, voisikohan johtua pattereista? Pyydän kaverilta varmasti toimivaa patteria lainaan huomenissa ja/tai marssin akkuliikkeeseen ostamaan uudet :l Hurr.. Aina vittumaista ensimmäisen lelun kanssa kun rupeaa kettuilemaan.

    Edit; lisäilyä
    Editedit;

    Tuosta, oletettavasti tilailin vahingossa suojapiirillisiä akkuja noh näillä mennään muutama päivä kun ei lähi liikkeistä suojapiirittömiä akkuja löydy... Perskele

     
     
  16. #56
    Ei nuo linkkaamasi efestit oo suojapiirillisiä.

     
     
  17. #57
    Oliskohan finnvape sit laittanut väärät akut ? Millanen merkintä akussa on jos siitä löytyy se suojapiiri?

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tohtori-Laine Näytä viesti
    Oliskohan finnvape sit laittanut väärät akut ? Millanen merkintä akussa on jos siitä löytyy se suojapiiri?
    Voisit myös ottaa yhteyttä finnvapeen ja kysyä sieltä että käykö nuo akut ja kuvailla ongelma. Laturi on kai kunnossa?
    Suojapiirillisetkin saattaa antaa tarvittavat watit.

     
     
  19. #59
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rulez Näytä viesti
    Voisit myös ottaa yhteyttä finnvapeen ja kysyä sieltä että käykö nuo akut ja kuvailla ongelma. Laturi on kai kunnossa?
    Suojapiirillisetkin saattaa antaa tarvittavat watit.
    kaivelin juur yleislaturin esille ja honasin että patterit löi tauluun yli 4 volttia 3.7 siaan voisiko tämä vaikuttaa jotenkin ?
    Eilen laittelinkin viestiä vapelle ja oli kuulemma jollain ollut samankaltainen keissi ja syy oli nimenomasesti tuo suojapiirillinen akku.. Perskele

     
     
  20. #60
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Mitä sulla lukee akuissa? 3,7V Voltin akut latautuu 4.2V.
    Japa japa

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •