Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 125

Aihe: Innokin iTaste VTR VV/VW

  1. #21
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    17
    Tämä laite on painava, mutta kulkee taskussa HUOMATTAVASTI kiitollisemmin, kuin esim. Vamo. Huomaa helpommin, jos se sieltä taskusta puuttuu. =)

    Putkimodissa, 18650 käytössä, monesti tulee ongelmaksi tuo pituus. Liian pitkä modi -> clearo (tai vastaava laite) vääntyy esim. autoon istuttaessa ja vääntää modin kierteet hajalle.
    VTR on kulkee kyllä nätimmin mukana (Eikä näytä teleskooppipampulta otettaessa taskusta väärällä hetkellä. Teiseriltä, ehkä...=)) ja iClear 30S:n orkkis kääntyvä drippi on vielä bonusta.

    Tuo rullassa esiintyvä "klappi" on läsnä varmaan ihan jokaisessa valmistetussa VTR:ssä.
    En silti itse pidä sitä valintaan vaikuttavana kriteerinä, kun tuo liike on luokkaa 0,5 - 1 mm käytettäessä mukana toimitettavaa iClear 30S:ä.
    Ongelmana minulla on ollu ko. rullan 510-kierteet, jotka 2 kk käytön jälkeen flippasivat. (Laite lähti myyjälle "takuuseen". Tarina jatkuu vielä.)
    Jos meinaat laittaa 30S:ää pienemmän (ohuemman) tankin ilman adapteria, niin vääntyy jossain vaiheessa ihan varmasti. Sama tilanne silti lähes millä vaan modilla.

    Itse en ole adapteria kokeillut, mutta näkemäni perusteella laite alkaa muistuttaa melkoisesti iTaste MVP:tä, ollen siltikin "taskuyhteensopivampi", kuin esim. Vamo.
    En käyttäisi adapteria itse, kuin pakon sanelemana.

    Ei se VTR huono vehje ole, kun ei noita kierreongelmia satu kohdalle. Itselläni varmaan paskaa tuuria, kun täälläkin lisäkseni vain yksi on maininnut asiasta.
    Jos hommaat, niin mikset käyttäisi mukana tulevaa iClear 30S:ää? Toimii mielestäni paremmin, kuin esim ProTank tai UniTank.
    Mulla atopäät kestää jopa reilun viikon, vrt. UniTankin 3 päivää. Ja mahtuu enemmän mehuakin mukaan.

    Toivottavasti saat tuosta jotain irti. =)

    Disclaimer: Minulla ei ole mitään Vamoa vastaan, päinvastoin. Käytössä tätäkin kirjoittaessa. =)

     
     
  2. #22
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Spnk Näytä viesti
    Mulla sama ongelma Smyge:n kanssa.
    Aparaatti ollut päivittäisessä käytössä marraskuusta asti ja nyt jo kierteet soronoo! Aluksi luulinkin, että uusi atopää olisi susi, mutta ei.
    Tohotin on ollut muuten todella vakuuttava ja iClear 30S toiminut kiitettävästi, mutta ei oikein tunnu hintansa väärtiltä, kun noinkin lapsellisia kipuja tulee jo parin kuukauden käytön jälkeen..(Ei siis clearon vika)
    Aika heppoiset on jenkat noin kalliiksi laitteeksi... varmaan taas jotain paskamessinkiä.
    P**kele, kun en muista mistä tilasin, että vois kitistä.

    edit:
    Muistin mistä tilasin. En kitissyt, vaan kysyin asiallisesti, voiko tämän hintaluokan laite olla näin huonolaatuinen?
    Vastausta en ole vielä saanut, eli ilmeisesti voi.
    No ei kai siinä auta kun alkaa itse ronklaamaan kierteitä kuntoon...
    Ei tuolla uskalla heittää edes vesilintua, kun se ei painostaan huolimatta ole säädösten sallima metsästysväline.. taitaa rauhoitusaikakin olla päällänsä.. =P
    Vähän menee yksinpuheluksi, mutta menköön..

    Sain vastauksen myyjältä (pahoittelen kärsimättömyyttäni) ja hän pyysi toimittamaan vekottimen heille.

    Lähetin siis hajonneen VTR:n takaisin myyjälle, joka vaihtoi laitteen uuteen ja pistipä mukaan vielä hyvityksen lähetykseen käytetystä postimaksusta!
    NÄIN toimii vastuuntuntoinen ja asiakaspalveluhenkinen yritys.
    Kiitos vaan Elektrosavulle.
    Jos onnistun saamaan tämänkin rikki, niin ongelma ei ole enää heidän. =)

     
     
  3. #23
    Vähän alkaa pelottamaan kun näköjään ei kierteet kestä muilla niin mietin että jos laittaisi Adapteri 510-510 ilmasäädöllä AirFlow controller tuollaisen sinne väliin niin vähentäisi itse laitteen kierteiden rasitusta.
    Paketin koko ei kasvaisi juuri lainkaan ja samalla saisi ilmansäädön laitteeseen (vaikka ei sitä kyllä ole kaivannut).

     
     
  4. #24
    Toi adapteri kannattaa hommata, ite oon noita käyttänyt juurikin kierteitä suojaamaan.
    Pikkironkeloija


     
     
  5. #25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Toi adapteri kannattaa hommata, ite oon noita käyttänyt juurikin kierteitä suojaamaan.
    Jep eilen lähti tilaukseen.

    7e posteineen ei ole paha hinta kun puhutaan kierteiden suojaamisesta ja samalla pysyy laitteen kiinteästä osasta nesteet/muu sonta poissa ja pystyy tuota sitten putsailla ihan vesihanan alla. =)

    2 päivässä tuli Puffilta ja nosti sopivasti aspire bdcn tuohon ylä cäpin tasolle suosittelen muillekkin. =)
    Viimeksi muokannut ShortRound; 04.02.14 kello 16:10.

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    70
    Toi adapteri on hyvä pointti mutta en kyl tajua et miten noista kierteet menee kun ne on kuitenkin aika pitkät ja ei tuota juntturiin tartte ruuvata.Kierteiden pituus jo lisää niiden kestävyyttä,vedättekö ne sitten ylilujaa kiinni et ne korkkaa? Esim.täytön takia itse en irrota tankkia ollenkaan laitteesta.

     
     
  7. #27
    Joskus, varsinkin kiinakamoissa noi kierteet on niinkuin hiekassa uitettu. Ite laitan kans varoen noi kiinni, mutta silti on jokusen kerran meinannut tulla kämmi ja halpa varmistus on ok kun kierre epäilyttää.
    Pikkironkeloija


     
     
  8. #28
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    17
    Joo ei kai niitä kukaan hampaat irvessä kiristä. Oma teoria on, että tuossa tohottimessa kun jengat on messinkiin kierretty ja atopäässä taasen materiaalina jotain rosterin tapaista, eli kovempaa, niin se syö ne messinkijengat ihan ilman käyttäjän virhettäkin.
    Tuo 510-510 ei oo huono ajatus, mutta kyllä se ajattelu ois pitänyt tapahtua jo piirustelupöydän ääressä kiinanmaalla. Eipä taida silti kinkkiä kiinnostaa loppukäyttäjän murheet kun tavaraa painetaan hihnalta ulos.

     
     
  9. #29
    Harkitsin tätä, mutta muotoilu on liian kasari ja sekava, modimaailman delorean dmc 12 (Eli MVP2 lähti tämän sijaan)

    1982_delorean_dmc-12-pic-38822.jpeg
    In Todd We Trust.

     
     
  10. #30
    Vtr ollut työkäytössä nyt muutaman viikon. Todella lujan tuntuinen laite. Sopii hyvin taskuun. Ainut pitkä mii------nus ettei paksummat atomisaattorit sovi laitteeseen ilman adapteriä, jolloin vehje on jo putkimallisten korkuinen. Päivät pärjään kangerin ja iClear,n tankilla.

     
     
  11. #31
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Onkos kukaan modaillut sitä tukirengasta pois että mahtuu isommatkin atot? Voi olla että runkoa pitäis myös vähän kairata mutta muistelisin nähneeni kuvan tästä kaiffarin kanssa.

     
     
  12. #32
    Muistelen jossain lukeneeni, että joku olis kairannut pesän suuremmaksi,vissiin tällä foorumilla. Kuva olis kiva nähdä. Itsekkin tyntömitan kanssa jo mittailin, mut jää toistaiseksi saattaa takuu muuten raueta.

     
     
  13. #33
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    uploadfromtaptalk1392647937319.jpg
    Tommonen se on kun on vähän viilailtu. Tota runkoo tarvii hioo vielä lisää että saa aton ihan suoraan.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  14. #34
    2014-02-18 16.34.54.jpg
    Kokeilenpa osaanko lisätä kuvan. Hyvin istuu RSST vtr,ään pienen viilailun jälkeen. Varaa jäi vielä hiukan hioakin, luulisin että n.23mm aton tuohon saisi suht helposti istutettua.

     
     
  15. #35
    Tulipa päädyttyä tilaamaan tämmöinen parin päivän harkinnan jälkeen ensimmäiseksi sähkötupakaks. Tähän varmaan käy tämmöinen akuksi Panasonic NCR18650B 3400 mAh Li-Ion - Akkulasta! ?

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Käy. Panasoniceista hyviä kokemuksia. On toki muitakin malleja ja merkkejä mutta tuon mallin kapasiteetti hyvä.

     
     
  17. #37
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koskt Näytä viesti
    uploadfromtaptalk1392647937319.jpg
    Tommonen se on kun on vähän viilailtu. Tota runkoo tarvii hioo vielä lisää että saa aton ihan suoraan.
    Hmmm, tartteekohan omaakin alkaa dremeltämään että mahtuu kf. Miten paljon tossa on seinämää, ei kai pelti mitään millistä on? Eikö yhtään huoleta kun turvakaari on pois? Popniiteillä pellisuikale siihen...

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  18. #38
    Ekat höyryt otettu ja laite todellakin vastaa odotuksia. IClear30s kiinni viel toistaseksi ja voltteja 4,2 watteja 10 hyvin röyhyää

     
     
  19. #39
    Hiukan kyl oon hukassa nuitten säätöjen kanssa mut eiköhän se siitä

     
     
  20. #40
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Ei pelota olla ilman turvakaarta. Kyllä tossa on varaa viilata.
    uploadfromtaptalk1392994992885.jpg
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •