Tossa K100:ssa on liikkuva plussanapa, ja sun eri clearoissa voi olla eri syvyydellä se keskinapa. Ihan perustapa se on ruuvailla toi kiinni niin että ensin tankki, sitten modin kiristykset.

Itse kiristelen K100:n vielä niin että eka tankki, sitten pohjacappi ja sitten vasta akkuputki. Ihan siks että on helpompaa kiinnittää pohjacappikin niin, ettei siinä oo jousikuormaa. Ja samalla varmistaa ettei vaan pasko nousuja niistä kierteistä ährätessään.

Mun on myös pakko sanoa, etten vielä tiiä miten ihmisten nesteet kestää niitä valtavia wattimääriä mitä puskevat laitteistaan läpi. Mulla on siis clearoina itsellä Protank II Mini, kiinankopio-iso Protank II, EVODeja ja yks CE8. Jos koitan laittaa 1,8ohm aton kumpaan tahansa Protankiin, nesteet kärähtää ihan saman tien, kun K100:ssa on akkuna ladattu AW IMR 18650. 2,4-2,6ohm atolla kestää höyrytä.

Mutta that said, kyllä mäkin nyt arvostan VV/VW-modeja ihan siks, että teho säilyy tasaisena akun latauksesta riippumatta. Ei oo tätä tasapainottelua et kärähtääkö nesteet täydellä akulla vai joutuuko drip tippiä imemään kuin aikuiselokuvien leidit tyhjemmällä akulla.