Sivu 36 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2632333435363738394046 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 701 - 720 / 996

Aihe: Kayfun Lite kloonit (ent. Tobeco Lite)

  1. #701
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    13
    Kyllä toimii.. Huomasin siinä samantien, kun ei kurlannut enään tipan tippaa.. Ihme homma kyllä, ei tarvinnut paljoa vuotaa sieltä. Voin suositella laittamaan o-renkaan myös sinne pohjaruuvin alle...

     
     
  2. #702
    Itse taistelin svoemeston kaiffarin kanssa kun kuseksi ilmareijästä käsille kunnes sain tehtyä hyvän pakan ja aseteltua todella tarkasti nesteuria kohti kastellun pumpulin. Nyt toimii kun junanvessa

     
     
  3. #703
    Meillä olis tänään testissä tämmönen Puffilta tilattu Tobecon Lite Kayfuni. Pepsodent harjauksen jälkeen 1.4 ohminen 0.32 micro pumpulilla sisään ja voi helevetti että on hyvä peli, en tiä onko alottelijan tuuria vai mitä mutta ei vuoda mistään ja antaa 9 watilla tosi tasaset löylyt. Setupoinnissa ainut hankaluus oli saada langanpäät kestämään ruuvinkantojen alla, ihme mulkurat.

    Olis pitänyt vaan aiemmin siirtyä näihin RBA kikottimiin...

     
     
  4. #704
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Miten matalilla vastuksilla ootte Tobecoa ajelleet? Onko toiminut? Tällä hetkellä mulla on perus 1.6 microcoili ja 15W antaa todella hyvät höyryt. Mietin vaan et denasta sais aika paljon enemmänkin tehoja. Mut antaako mitään lisää näillä Kaiffari tyyppisillä atoilla?

     
     
  5. #705
    Tänä aamuna kääräisin dualcoilin microna 0.32 langalla noin 10 kierrosta per coili ja pumpulit perään. Ohmit jäi 0.5 ja ambassadeur hoitaa virran ruokinnan eikä tähän mennessä tullu dryhittiä kertaakaa, liekkö tuurilla tullu hyvä setuppi.

    Edit. Jos oikein laskin niin 3,7 voltilla napakat 27 wattia

    18490 Ambassadeur, Smok woo, The good old lavatube

     
     
  6. #706
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    68
    Tuli tossa viime viikolla pari kayfun lite plus v2:sta ft:ltä, pakko sanoa että toimivat kuin junan vessa.

     
     
  7. #707
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Saas nähdä miten toimii kun väänsin just ekaa kertaa mikrocoilin Tobecon kaiffariin .4 langasta. Vielä kun saisi höyryteltyä noi edelliset jämät pois tankista niin pakko kokeilla. Tähtäsin noin yhteen ohmiin, eli 8 kieppiä .4 lankaa 2mm sisähalkaisijalla aka sininen bulkkimeisseli joka tuli aton mukana. Tuli ainakin siisti paketti, saa nähdä pysyykö ruuvien alla..

     
     
  8. #708
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    18
    Löytyykö kaiffariin keskipinnejä mistään? Paskaks räksäht.

     
     
  9. #709
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Täytyypä nyt sanoa et ft:ltä tilattu 3.1 klooni oli huomattavasti toimivamman oloinen kuin tuplaten kalliimpi tobecon tekele. Vaikka ei itsekkään uskois nii ft:sta tilattu oli huomattavasti paremmin viimeistelty. Ostaisin aidon 3.1 jos löytäs jostain kohtuu hintaan.

     
     
  10. #710
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    41
    Hain tuossa alkuviikosta nikotiiniton.fi liikkeestä kyseisen vekottimen kyllästyttyäni protankin jatkuvaan vuotamiseen ja kurlaamiseen.Meinasi juuri alkanut tupakoimattomuus loppua heti alkumetreille kun nesteet olivat jatkuvasti kielen päällä.
    Tämä tankki pelasti todella paljon ja nyt on reilu viikko menty ilman tupakkia. Itse olen käytellyt tätä viikon verran reilu 2 ohmisella vastuksella.

    Onko muilla ollut ongelmia tämän lite plussan kierteiden kanssa? Aivan uskomattoman tiukat, ilman apuja turha yrittääkään availla.Joudun pitämään pienillä pihdeillä toiselta puolelta kiinni ja paperi kädessä vääntämään toiselta.Pelottaa vaan että sen ensimmäisen kerran kun lipsahtaa niin saattaa myös olla viimeinen. Muovitankkia en edes uskalla käyttää enään.Kerran kiinnitin ja ihme että irti sain ehjänä.Olisipa lasitankki...

    Eilen tankki alkoi vuotamaan ensimmäistä kertaa ilmareijästä. Syylliseksi löytyi liian lähelle ilmakanavaa liikahtanut vastus.Sitä kun nosti parin millin päähän aukosta niin johan pöhisee taas hienosti.

     
     
  11. #711
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Schma Näytä viesti

    Onko muilla ollut ongelmia tämän lite plussan kierteiden kanssa? Aivan uskomattoman tiukat, ilman apuja turha yrittääkään availla.Joudun pitämään pienillä pihdeillä toiselta puolelta kiinni ja paperi kädessä vääntämään toiselta.Pelottaa vaan että sen ensimmäisen kerran kun lipsahtaa niin saattaa myös olla viimeinen. Muovitankkia en edes uskalla käyttää enään.Kerran kiinnitin ja ihme että irti sain ehjänä.Olisipa lasitankki...
    Mulla oli terästankissa niin väljät kierteet et lähti vetämällä irti, mutta muovitankin kanssa ei ongelmaa. FT:tä saa tilattua siihen lasitankin.
    Japa japa

     
     
  12. #712
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    41
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Para Näytä viesti
    Mulla oli terästankissa niin väljät kierteet et lähti vetämällä irti, mutta muovitankin kanssa ei ongelmaa. FT:tä saa tilattua siihen lasitankin.

    Tunnetut Kiinalaiset toleranssit

    Tuli samantien tilattua fastechilta lasitankki ja toinen lite kopio poitsulle (Juu, on jo täysi-ikäinen, ettei kukaan ala ihmettelemään että kukas se täällä alaikäisille laitteita hankkii )
    Pääsee vertailemaan kahta erilaista laitetta ihan omakätisesti.

     
     
  13. #713
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Schma Näytä viesti
    Hain tuossa alkuviikosta nikotiiniton.fi liikkeestä kyseisen vekottimen kyllästyttyäni protankin jatkuvaan vuotamiseen ja kurlaamiseen.Meinasi juuri alkanut tupakoimattomuus loppua heti alkumetreille kun nesteet olivat jatkuvasti kielen päällä.
    Tämä tankki pelasti todella paljon ja nyt on reilu viikko menty ilman tupakkia. Itse olen käytellyt tätä viikon verran reilu 2 ohmisella vastuksella.

    Onko muilla ollut ongelmia tämän lite plussan kierteiden kanssa? Aivan uskomattoman tiukat, ilman apuja turha yrittääkään availla.Joudun pitämään pienillä pihdeillä toiselta puolelta kiinni ja paperi kädessä vääntämään toiselta.Pelottaa vaan että sen ensimmäisen kerran kun lipsahtaa niin saattaa myös olla viimeinen. Muovitankkia en edes uskalla käyttää enään.Kerran kiinnitin ja ihme että irti sain ehjänä.Olisipa lasitankki...

    Eilen tankki alkoi vuotamaan ensimmäistä kertaa ilmareijästä. Syylliseksi löytyi liian lähelle ilmakanavaa liikahtanut vastus.Sitä kun nosti parin millin päähän aukosta niin johan pöhisee taas hienosti.
    Pihtejä ei kannata käytää apuna. Kumihanskat tms. apuun jos on liian tiukalla. Itellä on sellaiset nihkeät kumiliuskat apuna jos pitää saada parempi ote.

     
     
  14. #714
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Yksi hyvä täältä oppimani vinkki jumittuneen Kaiffarin avaamisessa on tökätä pieni ruuvimeisseli tai muu tappi ilmareikään. Saa hyvät momentit muuten vaikeasti näpeissä pysyvään pohjaan.

     
     
  15. #715
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    41
    Kiitos avausvinkeistä, pitää muistaa nuo kun seuraavan kerran availee tankkia.

     
     
  16. #716
    Itse oon ruuvannut ilmaruuvit kaikista kaiffariklooneista kokonaan pois ja heittänyt vesilintua, menee sit se sama pikku avaimenperä meisseli siihen reikään jolla avaa/kiristää muutki ruuvit jos jumittaa tankt tms. 1.2ohm microcoili on vakio mekaanisella mut kyllä 0.8ohm ainkin ihan hyvin pelitti., matalampaa en oo kokeillu enkä tarvi 1.2-1.4ohm on toimiunu parhaiten itellä.

     
     
  17. #717
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    98
    Tein kaiffariin 1.8 ohm. Infinity/Crazy 8 setupin pumpulilla. Nesteet tankkiin ja Hana clooni 30w teholle. Eka imaisu: alkoi yskittää, toka imaisu, nikotiini himo katosi. Tämä setup on hyvä jos on vain 1 min. kahvitauko. Tuo infinity on helppo tehdä ja höyryä tulee kuin painekattilan varaventtilistä. Itseasiassa sitä ei tarvitse edes paljoa imeä, se tulee paineella

    https://www.youtube.com/watch?v=uua4x3moRyo

     
     
  18. #718
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    37
    Tietääkö kukaan onko tossa Ehpron v2:ssa säädettävä 510?

     
     
  19. #719
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Orimattila
    Viestit
    26
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Willie Näytä viesti
    Tietääkö kukaan onko tossa Ehpron v2:ssa säädettävä 510?
    Ei ole säätöä. 510 liittimessä oleva keskiruuvi pitää plussa postia kiini. On muuten hintaansa nähden hyvä ato. Toimii mulla yhtä hyvin kuin originaali. Ei vuoda, eikä vihellä ja wikkaa hyvin mun tarpeisiin (max 15w). Tuolta löytyy The Best Electronic Cigarettes In Ireland - The Best Shop Limited

     
     
  20. #720
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Tuli Finnvapelta tilattua Kaiffari lite plus (Kaiffari Lite Plus | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa). Onko hyvä peli?

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •