Sivu 75 / 79 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565717273747576777879 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,481 - 1,500 / 1564

Aihe: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

  1. #1481
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Hitsi kun tää on aina yhtä sähellystä näiden tankkien kanssa. Eli ensimmäisen täytön jälkeen toimii yleensä hyvin, mutta kun sitten lisään tankkiin nestettä, niin kaikki onkin pilalla. Lisään tankkiin nestettä siten, että otan yläcäpin irti ja työnnän carton yläpään reikään vielä kaiken varalta hammastikun ja laitan nesteen tankkiin. Täytön jälkeen sitten kurlaa ihan mahottomasti, carto on litimärkä eikä höyryttelystä tule enää mitään! Ihan sama tulos on kysessä sitten reiitetty boge tai dct-carto, en ole myöskään huomannut carton reikien määrällä olevan vikutusta.
    Kertookaa nyt hyvät ihmiset missä on vika cartoissa, tankissa vai käyttäjässä?
    tulee ylipaine koska otat sen yläcäpin pois parempi olisi vain liuttaa cartoa sen verran että tulee pieni rako ytube opastaa paremmin
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  2. #1482
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    tulee ylipaine koska otat sen yläcäpin pois parempi olisi vain liuttaa cartoa sen verran että tulee pieni rako ytube opastaa paremmin
    Okei, siitäkö sitten johtuukin. Kiitos neuvosta Aluksi täytinkin tankin juuri tuolla kertomallasi tavalla, mutta koin sen hankalana ja joku kertoi sitten minulle tuon toisen tavan. Olen tilannut Puffilta Smok DCT -refillerin, josko se olisi ratkaisu ongelmiini.

     
     
  3. #1483
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Okei, siitäkö sitten johtuukin. Kiitos neuvosta Aluksi täytinkin tankin juuri tuolla kertomallasi tavalla, mutta koin sen hankalana ja joku kertoi sitten minulle tuon toisen tavan. Olen tilannut Puffilta Smok DCT -refillerin, josko se olisi ratkaisu ongelmiini.
    ^ kai olet katsonut Urdun videon refilleristä ..sitä ei osaa käyttää muut kuin eLehis!

    http://www.youtube.com/watch?v=hbp7CDmLcvM

    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #1484
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    ^ kai olet katsonut Urdun videon refilleristä ..sitä ei osaa käyttää muut kuin eLehis!

    http://www.youtube.com/watch?v=hbp7CDmLcvM
    Joo katoin ton Urdun videon, ei taida sittenkään olla tuo refilleri maailman paras keksintö. Miten tankki täytetään alapäästä?

     
     
  5. #1485
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Laipallisella cartolla ei mitenkään, laipattomalla samoin kuin yläpäästäkin.

     
     
  6. #1486

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Tankin täyttö kierrepäästä.
    http://www.youtube.com/watch?v=Es-HR5RUoeQ

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  7. #1487
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kyllä toi DCT-filleri pelittää ihan hyvin, kunhan pitää toisen tankissa olevan reiän hieman toista alempana (tankkia siis hieman vinossa), eikä yritä täyttää liian vauhdikkaasti jotta ilma pääsee tankista tuon fillerin kautta ulos.

     
     
  8. #1488

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Ei toi mulla ihan noin vauhdikkaasti kierrepäästä täyttö suju. On meinaan arctic niin tiukka, että hiukan kestää saada kierrepää tungettua sisälle. Alkuun ajattelin että eihän tästä mitään tule, nyt olen jo oppinut miten saan sen toimimaan. Mutta tyhjää bogea ei kannata jättää yön yli kuivumaan. Tai sen nitkuttaminen on todella tuskallinen operaatio. No tiukka tankki on parempi kuin hölskyvä ja falskaava.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  9. #1489
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Ei toi mulla ihan noin vauhdikkaasti kierrepäästä täyttö suju. On meinaan arctic niin tiukka, että hiukan kestää saada kierrepää tungettua sisälle. Alkuun ajattelin että eihän tästä mitään tule, nyt olen jo oppinut miten saan sen toimimaan. Mutta tyhjää bogea ei kannata jättää yön yli kuivumaan. Tai sen nitkuttaminen on todella tuskallinen operaatio. No tiukka tankki on parempi kuin hölskyvä ja falskaava.
    Ota tankki pois modista, paina kartoa pöytää vasten pitäen yläcäpistä kiinni. Sitten driptipillä painat loput kierreosasta sisälle, juuri sen verran mitä se driptipin pää on pitkä, sitten nesteet sisään. Paino toisesta päästä pöytää vasten ja menoks

     
     
  10. #1490
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Just eikä melkein teen iteki noin. Tottuu tekee ni ei kauaa nokka tuhise.

     
     
  11. #1491
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Noin oon kans itse toiminut.

    Nyt joutunee siirtymään sen käyttöön kans uusimmassani, Kir Fanis -tankissa, jossa on täyttöruuvi. Ruuvi ei toimi, eli sen kans täyttäminen saa aikaan mahottoman ylipaineen tankkiin, ja nesteet tulee ulos keskiputkesta. Niitä ruuveja pitäis olla kaksi!!

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #1492
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kir Fanis Prive Tank



    Tyylikkääksi suunniteltu kartotankki, erikoisesti ProVarin nokkaan.

    Tankki on kieltämättä tyylikkään näköinen. Tärkeintä on kumminkin, että se on tiukka, karto ei liiku hevillä vekottimessa. Tankissa on erillinen täyttöruuvi, ja on kai pyritty siihen, ettei tarvitsisi tiivisteitä vaivata tankin liikuttelulla edes takaisin. Cappeja ei suositella irrotettavaksi, vaan ne on tehty pysymään.

    + tyylikäs design
    + on tiukka; karto ei lipsu eikä taskuun pääse nesteitä vahingossakaan
    + mukana vara-tuubi (alkuperäinen kirkas, läpinäkyvä, varaputki himmeä mattapintainen)
    + mukana pienempi testiputki, jolla voi testata nesteiden vaikutusta muoviin
    + mukana varatiivisteet

    - toteutus ei ole designin tasalla. Omassa yksilössäni putki on vinoon katkaistu, ja yläcappi on vinossa. Ei huomaa pikaisella vilaisulla, mutta kyllä sen kumminkin tarkemmin tiiratessa huomaa
    - täyttöruuvi ei toimi: neulalla siitä ruutatessa syntyy tankkiin ylipaine, ja nestettä jostain syystä ruuttaa ulos siitä täyttöreijästä (vaikka nestepinta on paljon alempana), kuin myös karton sisältä keskiputkesta ja vanusta

    Täyttöruuveja pitäisi olla kaksi, toisesta pääsisi ilma vaihtumaan kun toisesta täyttää; yksi reikä ei vain toimi. Täyttö onnistuu kuitenkin hyvin alakautta, kun työntää karton akkupäästä sisään.

    Erittäinkin hyvän näköinen ja tiivis tankki. Ei täydellinen, mutta silti hyvä hankinta kartotankkien joukkoon. Vähän hintava ollakseen muovitankki, samalla rahalla saa esim. Pyrex-lasisen Lumi-tankin.

    Näitä voi olla vaikea saada. Itselleni myyjä viestitti, ettei saisi mainostaa, eivät normaalisti toimita näitä Suomeen (lienee joku Kir Fanisin tekemä rajoitus).
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #1493

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Ota tankki pois modista, paina kartoa pöytää vasten pitäen yläcäpistä kiinni. Sitten driptipillä painat loput kierreosasta sisälle, juuri sen verran mitä se driptipin pää on pitkä, sitten nesteet sisään. Paino toisesta päästä pöytää vasten ja menoks
    Noin mä yritänkin. Mutta jos tankki on päässyt kovin tyhjäksi ja karto on kuiva, se ei slatuttuna vaan oikein liu´u. Kun mä ekaa kertaa koitin tota arctic tankkia käyttää, aattelin että pistän sen samantien myyntiin. Nyt sen kanssa on oppinut sen verran pelaamaan, että saan sen karton vaihdettua.

    Kauhulla odottelen hetkeä jolloin tiivisteet pitää vaihtaa, päätycappejä en meinaan irti saa kuin tongeilla. Tartteis ruveta varmaan taas treenaamaan sormipunnerruksia...


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #1494
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    ^ kai olet katsonut Urdun videon refilleristä ..sitä ei osaa käyttää muut kuin eLehis!

    http://www.youtube.com/watch?v=hbp7CDmLcvM
    Kiitos luottamuksesta refillerin käyttö on todella helppoa, tosin itsellänikin tuli ensimmäiset KY4:t käsille, liian nopeasti kaadettuna ja refilleri liian pystyssä, tukossahan se oli mutta hitaasti, kallistettuun refilleriin olen kaatanut jopa suoraan lasipullon suusta ilman mitään tippanokkaa! hyvin menee, poistettaessa saattaa se putkessa oleva viimeinen pisara lennähtää kauas mutta kun sen osaa varoa esim. karton tulppa pukeen niin sen tipankin saa talteen 8)

     
     
  15. #1495
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    13

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kertokaapa joku asiasta tietävä miten pitkä tuo Olympianin tankki on http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ta...coil-tank.html

    Että tarvitseeko normi bogeja varten lyhennellä tuota vai mitenkä?

     
     
  16. #1496
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    ^Tarvitsee.

     
     
  17. #1497
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kir Fanis Prive-Varadero Tank

    Toinen Provarille sorvattu tankki by Kir Fanis.

    Konstailematon tyyliniekka, tässä ei ole sitä huonosti toimivaa täyttöruuvia.

    + ulkonäkö: perustankit näyttää tylsiltä kun tämmöiseen tottuu
    - käytettävyys vähän kärsii ulkonäön kustannuksella - pikkaisen vaikeampi täyttää, kun nestepintaa ei näe kunnolla tankin ollessa täysi tai tyhjä
    - tilavuus vain 3ml (sama ongelma on myös tossa toisessa Prive-tankissa), virtaviivainen muotoilu maksaa tällä lailla

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #1498
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Noista DCT:n mukana tulleista metallisista drip tipeistä kyselisin, että onko niille toisenlaisesta materiaalista valmistettua vaihtoehtoa? Nikkeliallergikko ei noita tankin mukana tulleita drip tippejä voi käyttää. Mulla on kyllä pari mingiä, mutta ne on hiukan löysiä. Ming on kyllä suuhu sopiva, mutta jos semmoinen löytyis fake-metallin näköisenä, niin se olis visuaalisestikin kivan näköinen.
    Meneekö jo hifistelyksi

     
     
  19. #1499
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    [quote=April;113270]
    Hitsi kun tää on aina yhtä sähellystä näiden tankkien.......
    No niin, tässä hyvä ohje rautalangasta: Hanki pehmeä pullo, 10-30 ml neulakärjellä tai sitten pelkkiä neulakärkiä valmiiseen pulloon. Nesteet pulloon tai pelkkä neula korkin tilalle. Ota tankki ja vedä kartoa ulos jompaan kumpaan suuntaan ( laipallista tietysti vain toiseen ). Työnnä neula karton ja tankin väliin. Työnnä karto niin ylös kuin menee eli vain neula on välissä. Puserra täyteen. Vedä neula pois. Työnnä karto paikoilleen. Pyyhkäse paperilla jos tarvis. Jos uusi karto niin imeytä myös vanuun tavaraa ja oottele hetki. Diptippi päähän. Näin voit täyttää myös puolitäysiä tankkeja eikä cäppejä tarvitse irrotella. Siistiä ja nopeaa ( 10-15 sec.) Toinen ohje: Mikäli täysi tankki ja paska karto: Työnnä vain toisella kartolla paska ulos ja kostuta vanua, oota hetki ja höyryä. Uuden karton kanssa kannattaa vedellä muutamia kovia imuja ilman sähköä, kostuu paremmin.

     
     
  20. #1500
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cisco Näytä viesti
    Noista DCT:n mukana tulleista metallisista drip tipeistä kyselisin, että onko niille toisenlaisesta materiaalista valmistettua vaihtoehtoa? Nikkeliallergikko ei noita tankin mukana tulleita drip tippejä voi käyttää. Mulla on kyllä pari mingiä, mutta ne on hiukan löysiä. Ming on kyllä suuhu sopiva, mutta jos semmoinen löytyis fake-metallin näköisenä, niin se olis visuaalisestikin kivan näköinen.
    Meneekö jo hifistelyksi
    Täytyy etsiä muovi tai teräs tippejä..niitähä löytyy lähes joka putiikista.Topilta voit kysellä kunnon teräksisä Mingejä jotka ei taatusti ole löysiä.

    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=3258.0
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •