Sivu 57 / 79 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74753545556575859606167 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 1564

Aihe: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

  1. #1121

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Vinkki slottaukseen, helpompas kun boge on kiinni jossain, esim egon akussa. Toinen vinkki, jos on kuiva/uusi boge niin tarkista että näppäinlukko on päällä. Vinkki numero kolme, jos välttämättä edellä mainittua haluat koittaa, palohälyttimestä kannattaa nypätä patteri pois jos sen läheisyydessä teet tämän.

    Nimimerkki "en minä, vaan joku kaveri, okei minä se olin"

     
     
  2. #1122
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    No niin sitten karto (boge) tankista (arctic) vaihtoon, alkoi olla aika tukkoinen
    Mutten vielä viitti kartoa poiskaan heittää, sehän on märkä - teippiä reikien (3) päälle ja sitten imuttelen (posket lommolla) karton kuivaksi, tankissa uusi kostutettu, reijitetty (3 reikää) karto ja tuntuma on ihan erilainen, en enää muista millainen se oli edellisessä kun sen aikana tankkikin on täytetty jo kolme kertaa :P

     
     
  3. #1123

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    ^ Samaa teippisysteemiä olen käyttänyt myös. En ole saita, en

     
     
  4. #1124
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    ^ Samaa teippisysteemiä olen käyttänyt myös. En ole saita, en
    En minäkään, säästeliäs vain
    Tätä voisi kyllä verrata tupakointi aikaan kun tumppeja tuhkiksesta sytytteli :P

     
     
  5. #1125
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Eijei tässä ole mistää säästeliäisyydestä tai saituudesta kiinni! Mulla ainakin ihan periaatteesta etten halua heittää hyvää litkua pois.

     
     
  6. #1126

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Tankki imee ilman muualta kuin slotista. Eli o-renkaan ja putken välistä tulee kuplia. Ratkaisuksi toine slotti? Ei ainakaan nyt päivän jälkeen kauhean huoltovapaa-setti. Tosin silloin kun carto kunnolla kostuu, maku on mahtava.

     
     
  7. #1127
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    : Tankki vaihtoon, ei ole tarpeeksi tiivis!
    Jos tulee kuplia O-renkaan ja putken välistä, niin kurlaa pian koko hökötys.

    Tuon pitäisi toimia alipaineella, eikä millään suoraruiskutuksella..

    Tuossa vielä kuva falskaavasta tankista:


    Kuvassa Arctic, mutta ensimmäisiä eriä, joissa putken toleranssit oli pielessä tavarantoimittajan mokan takia, eikä ole millään lailla Yakousein syy!
    Uudet putket tuli hetkessä ja loistava tankki siis, edelleen pöhisee ja on tiivis alkuperäisillä o-renkailla! Varmasti yksi parhaista tankeista hinta-laatusuhteeltaan.

     
     
  8. #1128

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Katsoo jos hakee pikkuisen isomman o-renkaan tai jos keksii jotain muuta. Miten mahtaa toimia jos nyppää pikkaisen vanua ulos cartosta? Kuljettaisiko se nestettä?

     
     
  9. #1129
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Suosittelen sitä o-renkaan vaihtoa.

    Kapillaari-ilmiöstä on täällä myös puhuttu, eli se neste imeytyisi sinne itsestään. Varmasti näinkin käy, mutta todellinen carton kostutus pitää mielestäni tapahtua pulsseissa, imujen yhteydessä. Ei taida olla sellaista slottia tai kikkaa, mikä pitäisi carton aina optimikosteudessa ilman riittävää alipainetta imun aikana.

    Mä oon kyllä haaveillu jostain piezo suuttimesta, joka täyttäis cartoa (tai atoa) aina kun painaa tactilea...
    Ei olisi ikinä vuotoja, imuvastuksen voisi säätää ihan minkälaiseksi vain, alipaineesta piittaamatta jne...

     
     
  10. #1130

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Asia ratkaistu, ainakin toistaiseksi. Uusi boge, kolmella slotilla. Äsken ei ainakaa 4.7 maistunut palaneelle, ennen 4.3 rupesi olemaan palaneen vivahteita. Katsotaan miten tästä eteenpäin.

    Ongelman ratkaisu lähti liikkeelle niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin että ilma menee sieltä mistä on helpoin mennä. Joko teen vaikeaksi tai mahdottomaksi o-renkaan välistä menemisen tai sitten lisää reikiä bogeen

     
     
  11. #1131

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Onko kokemuksia Mini-Sub tankista. Vaikuttaa melko kotitekoiselta, mutta tuo täyttöreikä kiehtoo.
    http://youtu.be/uY6HHOJQGtE

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  12. #1132
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    30

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Nyt tuli tankki neitsyys menetettyä. Ainoana ongelmana itsellä on tossa, ettei oikeen uskalla jättää taskuun pyörimään, kun tuntuu hirveän liukkaasti liikkuvan tankki bogen päällä.. Onko muilla ollut samoja ongelmia? Ainiin ja sit jostain syystä työntää välillä aina ilmareikään nestettä? Johtuuko toi "fuskaaminen" Liian isosta slotista vai vaan yksinkertaisesti valmiiksi sipistä kartosta?
    Muuten kyllä tosi tyytyväinen ollu vehkeeseen, kunnon tuprut tulee kyllä lavalla!

    Nesteen kulutus on kyllä myös huomattavasti noussut tankin + bogen + lavan myötä.

     
     
  13. #1133
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.



    Uploaded with ImageShack.us

    Aijai, tollanen tuli postissa tänään Finnvapesta, komeet höyryt tulee! Mut hei, mihin kohtaan toi tiiviste tulee? Tankki liikkuu vähän edestakas mut ei vuoda?

     
     
  14. #1134
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pikkiz Näytä viesti
    Mut hei, mihin kohtaan toi tiiviste tulee?
    Roskiin...
    Käsittääkseni tuo olisi tarkoitus tunkea karton sisään, jollain vanu pysyisi kosteampana, mutta itse en ole käyttänyt.

     
     
  15. #1135
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kiitos! Hieno homma tää dct..

     
     
  16. #1136
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Roskiin...
    Käsittääkseni tuo olisi tarkoitus tunkea karton sisään, jollain vanu pysyisi kosteampana, mutta itse en ole käyttänyt.
    +1

    Vanu voisi pysyä teoriassa kosteampana, mutta eihän toi neste mihinkään haihdu ja lisäksi tuo kumitulppa estäisi pitkällä aikavälillä kondensioveden takaisinimeytymisen vanuun, jolloin se voi mennä ainoastaan keskiputkeen (tai suuhun), johon se ei kuulu.

     
     
  17. #1137

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kokonaan delrinistä tehty tankki, kestäisikö lie paremmin nesteitä, toisaalta eikös salmiakki pehmittänyt tuotakin.
    http://youtu.be/yR-x8n9SwNI

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  18. #1138

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Tarttis jeesiä,tilasin tällaisen: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=157 eli Smoktechin dct,mukana tullut carto kesti 4pv höyryttelyä kunnes meni täysin tukkoon.Putken avausyritys sitten johti koko carton rikkoontumiseen.

    Mulla on kotona Bogen 2ohmin cartoja ja kysymys kuuluu,kannattaako tilata lisää noita dct-cartoja just tuohon tankkiin vai otanko dremelin käteen ja lyhennän tota tankkia jolloin saisin nuo Boget mahdutettua siihen?
    Bogeihin oon ollut tyytyväinen.
    Vai onko jollain antaa infoa mistä saisi tuohon tankkiin sopivia suht edukkaita cartoja?

     
     
  19. #1139
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Väinämöinen Näytä viesti
    Tarttis jeesiä,tilasin tällaisen: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=157 eli Smoktechin dct,mukana tullut carto kesti 4pv höyryttelyä kunnes meni täysin tukkoon.Putken avausyritys sitten johti koko carton rikkoontumiseen.

    Mulla on kotona Bogen 2ohmin cartoja ja kysymys kuuluu,kannattaako tilata lisää noita dct-cartoja just tuohon tankkiin vai otanko dremelin käteen ja lyhennän tota tankkia jolloin saisin nuo Boget mahdutettua siihen?
    Bogeihin oon ollut tyytyväinen.
    Vai onko jollain antaa infoa mistä saisi tuohon tankkiin sopivia suht edukkaita cartoja?
    Mun mielestä oisi parempi ottaa se dremeli ja lyhentää tai napata http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7951 tuosta pidempiä bogeja.

     
     
  20. #1140
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Väinämöinen Näytä viesti
    Tarttis jeesiä,tilasin tällaisen: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=157 eli Smoktechin dct,mukana tullut carto kesti 4pv höyryttelyä kunnes meni täysin tukkoon.Putken avausyritys sitten johti koko carton rikkoontumiseen.

    Mulla on kotona Bogen 2ohmin cartoja ja kysymys kuuluu,kannattaako tilata lisää noita dct-cartoja just tuohon tankkiin vai otanko dremelin käteen ja lyhennän tota tankkia jolloin saisin nuo Boget mahdutettua siihen?
    Bogeihin oon ollut tyytyväinen.
    Vai onko jollain antaa infoa mistä saisi tuohon tankkiin sopivia suht edukkaita cartoja?
    Esim täältä http://www.nikotiiniton.fi/product/9...isaattori-5kpl jos modia käytät ja jos tavallinen ego akku, niin noita lr mallisia.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •