Sivu 54 / 79 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44450515253545556575864 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,061 - 1,080 / 1564

Aihe: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

  1. #1061
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apophis Näytä viesti
    heitetään kuikkaa vakiolla ja boge tilalle
    Näin tein itse, kun boget tänään saapuivat ja vaikka on LavaTube käytössä, eroa oli kuin Yöllä ja Metallicalla (saat itse arvata kumpi cartoista rokkaa).

     
     
  2. #1062

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Näin tein itse, kun boget tänään saapuivat ja vaikka on LavaTube käytössä, eroa oli kuin Yöllä ja Metallicalla (saat itse arvata kumpi cartoista rokkaa).
    No tajusinpa juuri tarkemmin tilaustani tutkiessa että tilasin sitten normi bogeja(en xl) Onpahan hyvä syy pistää uutta tilausta menemään
    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

     
     
  3. #1063

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    XL boge menee heittämällä just, ja eGo:n tehot pitäisi riittää DCC-kartolle.
    Ainakin mitä mulla on tullut vastaa niin ovat aina dual coileja, eli vaatii enämpi virtaa, kuin mitä ego tai lava antaa.

     
     
  4. #1064

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Pitäs saada 3ml tankkiin uusia tiivisteitä.Onko vihjettä mistä saisi ilman mittaamisia ja kaupoilla juoksua.?
    Laita seuraavaan madvapesin tilunkiin muutama mukaan.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  5. #1065
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Pitäs saada 3ml tankkiin uusia tiivisteitä.Onko vihjettä mistä saisi ilman mittaamisia ja kaupoilla juoksua.?
    Varmaan riippuu hieman tankista, ilmeisesti eri valmistajien tankeissa on pieniä eroja tiivisterenkaiden paksuudessa. Jos ottaa mallin mukaan niin ainakin Tiivistekeskuksesta pitäisi löytyä melkein minkälainen rinkula vaan, en tosin tiedä missä päin vaikutat, eli onko järkevän matkan päässä.

     
     
  6. #1066
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Ainakin mitä mulla on tullut vastaa niin ovat aina dual coileja, eli vaatii enämpi virtaa, kuin mitä ego tai lava antaa.
    Kyllä mä käytän näitä eGo Mega Dual Coil kartoja täysin sujuvasti eGolla. Eiköhän nuo tankkikartot ole samalla tekniikalla vain pienemmässä tuubissa?

    Lavatube antaa max. 2,5 ampeeria, ja jos ei se riitä, niin on ihme karto. Mille laitteelle se on tarkoitettu? Lava rajaa virran tuohon 2,5 ampeeriin, ja muut VV-laitteet pääsääntöisesti kai näyttää errorin näytössään jos menee yli sen.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #1067

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    ja eGo:n tehot pitäisi riittää DCC-kartolle.
    Duunikäytössä on päivittäin MDCC- ja XXXL-kartoja (1,5 ohmia, Dual Coileja) erilaisten eGo-perheen akkujen kanssa: 900mAh klooniakkuja (normaali ja USB-PT), 1100mAh KGO ja 1000mAh Tornado eGo-C USB PT. Ihan hyvin pöhisee

     
     
  8. #1068
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    Laita seuraavaan madvapesin tilunkiin muutama mukaan.
    Kiitti.Tuolta noi pikku tankit on ostettukin

     
     
  9. #1069

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Kyllä mä käytän näitä eGo Mega Dual Coil kartoja täysin sujuvasti eGolla. Eiköhän nuo tankkikartot ole samalla tekniikalla vain pienemmässä tuubissa?

    Lavatube antaa max. 2,5 ampeeria, ja jos ei se riitä, niin on ihme karto. Mille laitteelle se on tarkoitettu? Lava rajaa virran tuohon 2,5 ampeeriin, ja muut VV-laitteet pääsääntöisesti kai näyttää errorin näytössään jos menee yli sen.
    Varmaan taas näitä kuuluisia makuasioita. Mulla 2 ja 3 ohmin dualit lavassa ei höyryä niin hyvin kuin haluaisi. Laihaa höyryä ja TH olematon....
    LR tai normi boge ja toimii.

     
     
  10. #1070
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Yleensähän nuo dualit on 1,5 ohmia, ja pöhisee semmoisenaan hyvin eGo:lla. Lavalla ei pysty niille voltteja näyttämään, mutta pitäisi mennä ihan matalillakin volteilla OK.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #1071

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Yleensähän nuo dualit on 1,5 ohmia, ja pöhisee semmoisenaan hyvin eGo:lla. Lavalla ei pysty niille voltteja näyttämään, mutta pitäisi mennä ihan matalillakin volteilla OK.
    Piti nyt kaivaa laatikon pohjalta 1,5 dual coili ja verrata sitä normi bogeen. Molemmissa kartoissa salmaria.
    Bogessa kuulee jo rätinästä että siellä tapahtuu enemmän. DC ei vaan toimi, ainakaan mulle. 2 ohminen toimii vähän paremmin.
    Mulla ei oo 900 egoa, joten en pääse testaamaan, mutta ei kait lava sille häviä tehoissa.

     
     
  12. #1072
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Piti nyt kaivaa laatikon pohjalta 1,5 dual coili ja verrata sitä normi bogeen. Molemmissa kartoissa salmaria.
    Bogessa kuulee jo rätinästä että siellä tapahtuu enemmän. DC ei vaan toimi, ainakaan mulle. 2 ohminen toimii vähän paremmin.
    Mulla ei oo 900 egoa, joten en pääse testaamaan, mutta ei kait se lavalle pitäisi hävitä tehoissa.
    Joo mulla ei ole noita "luihuja" Smokin DCC-kartoja, mutta kyllä mulla Smokin EMDCC maistuu paremmalta kuin Boge; siis eGo:lla. Tänään tilasin Lavatuben, uskon että sillä saan Bogeihin eloa, eGo:lla Boget on yhtä tyhjän kanssa. Boget kiinnostaa siksi, kun ne on halvempia kuin EMDCC...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #1073

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Sen verran sanosin vielä noista valmiiksi rei'itetyistä DCT kartoista omakohtasia kokemuksia, että ei niillä kyllä tee yhtään mitään. Jotenkin tuntuu että mikään ei maistu oikeen millekkään ja höyryntuotto/kurkkutuntuman saanti on hirveen työn ja tuskan takana. Sitten kun onnistuu siinä, että höyryä tulee kohtalaisesti niin ei maistu mikään. Erehdyksissäni tilasin noita muutama viikko sitten ekan DCT-tankin mukana pari kappaletta, mutta en kyllä enää. Itse slotatut boget vaan toimii 100000 kertaa paremmin, tulee makua ja höyryä niin maan perkeleesti. Tässä rehellinen mielipiteeni.

     
     
  14. #1074

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Joo mulla ei ole noita "luihuja" Smokin DCC-kartoja, mutta kyllä mulla Smokin EMDCC maistuu paremmalta kuin Boge; siis eGo:lla. Tänään tilasin Lavatuben, uskon että sillä saan Bogeihin eloa, eGo:lla Boget on yhtä tyhjän kanssa. Boget kiinnostaa siksi, kun ne on halvempia kuin EMDCC...
    Juu. 3 ohmin bogeja saa aina lämmitellä egolla ennen kuin toimii edes jotenkin. LR(2ohm) toimii hyvin

     
     
  15. #1075
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Juu. 3 ohmin bogeja saa aina lämmitellä egolla ennen kuin toimii edes jotenkin. LR(2ohm) toimii hyvin
    Ei toimi 2 ohm mulla, ei. Tuntuu että tulee nikkikset, ja imutus "pelkkää ilmaa". Jotenkin saa kurkkutuntumaa kun kiskoo suoraan keuhkoon ilman että vetää poskareita välillä. Se on ikävää. MDCC pöhisee ihan eri tavalla!

    Haluan vähän lisää voltteja tuohon 2 ohm Bogeenkin, ehkä se sitten toimii. Mutta muuten ei. Olen tosin aikamoinen tervakeuhko, niinkuin näkyy tosta alta laskelmasta...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #1076

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Tämä höyryttely nyt on jatkuvaa säätämistä ja kokeilua, mutta tähän mennessä on kertynyt seuraavia havaintoja. Ne tosin ovat hieman kerettiläisiä mielipiteitä DCT-ketjuun:

    - SmokTechin pre-punched Dual Coil XL 1.5 ohmia (tankkien mukana tulleet) eivät ole juuri mieltä lämmittäneet
    - Bogen LR (noin 2 ohmia tai hieman päälle) sellaisenaan tai tankissa ovat olleet hieman parempia, mutta yleisesti ottaen eivät mitenkään ihmeellisiä. Kokeiltavana ovat olleet peruslyhyet, HC:n "välisarjan" ("XL") sekä nykyiset pitkät ("XXL" HC:llä, "XL" valmistajan mukaan) kartot. Kokeiluja on tehty eri nesteillä, eGo-akuilla, Boltilla, Tornado Boosterilla ja Lavalla. Höyryä on piisannut, mutta suureksi pettymykseksi maku on jäänyt useimmiten ohueksi.

    Kun kartotankit jätetään sivuun, miedot hedelmä- ja marjamaut ovat päässeet paljon paremmin oikeuksiinsa SmokTechin kirkkaalla XXXL LR -kartolla (Dual Coil, 1.5 ohmia). Räyhäkkäämmät ja "tupakkamaisemmat" maut ovat taasen olleet enemmän kotonaan SmokTechin eGo Mega Dual Coileilla (1.5 ohmia eGo-akuilla tai hieman päälle 4 voltin jännitteillä jos jännite säädettävissä; 2.0 ohmin MDCC:t sitten pääsääntöisesti parempia yli 4 voltin menevillä jännitteillä).

    Aion vielä testailla DCT/Boge-yhdistelmiä, mutta en enää odota niiden lunastavan kaiken kehun nostattamia odotuksia.

     
     
  17. #1077
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    4

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Osaako kukaan neuvoa, mitä pitäisi tehdä? Tilasin J-tankin, ja koitin laittaa sinne steel bogea. Mutta ei se perkele mahdu niin mitenkään. Katoin sen videon missä ne neuvoo ensitäytön, pitäis ilmeisesti mennä vähän näppivoimaa käyttämällä, mutta ei mun 2 eri kartoo kyllä mene kummankaan cäpin läpi kummastakaan suunnasta, vaikka koittaa pöytää vasten painaa sisään väkivalloin... ???

     
     
  18. #1078
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kun ei mahdu, niin ei? Ootko kokeillu liukastetta? Se on joskus ihan tarpeen. ( ei onneks meillä, kaverit on vaan kertoneet )

     
     
  19. #1079
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Varmista, että carto on suorassa reikään nähden ja laita pikkasen e-nestettä o-renkaisiin vähentämään kitkaa.

    Edit. Niin ja kannattaa täyttää tankki siten, että carton kierrepää on työnnettynä tankin sisään, sen kun yleensä saa hiukan helpommin tulemaan päätytulpan läpi, tai voit myös kokeilla laittaa drip tipin paikalleen ja ohjata sillä cartoa keskelle reikää, jos olet toisesta päästä täyttänyt (toimii siis vain carton paksuisilla tipeillä, ei esim. vaaseilla).

     
     
  20. #1080
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja wmbat Näytä viesti
    Osaako kukaan neuvoa, mitä pitäisi tehdä? Tilasin J-tankin, ja koitin laittaa sinne steel bogea. Mutta ei se perkele mahdu niin mitenkään. Katoin sen videon missä ne neuvoo ensitäytön, pitäis ilmeisesti mennä vähän näppivoimaa käyttämällä, mutta ei mun 2 eri kartoo kyllä mene kummankaan cäpin läpi kummastakaan suunnasta, vaikka koittaa pöytää vasten painaa sisään väkivalloin... ???
    Jos olet puncherilla tai vasaralla tehnyt kartoon reijät, niin ne kartot ei ole enää pyöreitä! Koita joillain pihdeillä tms. puristella niitä muotoon, niin että ne pyörii itsekseen tiskipöydällä tms.

    Mullakin on tupanneet nesteet lentelemään seinille kun on päätycappi toistaiseksi joka kerralla lentänyt kartosta kun ole yrittänyt puskea kartoa sisään Tosin mulla on ihan muoviset tankit.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •