Sivu 49 / 79 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3945464748495051525359 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 1564

Aihe: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

  1. #961
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kertokaas nyt tyhmälle, että onko noilla cartoilla halkaisija eroja? Että onko se ihan sama minkä tankin tilaan jos haluan käyttää vaikka paljon kehuttuja boden normaali cartoja. Vai onko eri tankit Dual Coil ja Normi cartoille?
    Sen nyt olen ymmärtänyt että ainakin pituudessa on eroa, mutta tankkia lyhentämällä saa sinne sopimaan mieleisensä carton.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #962
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Kertokaas nyt tyhmälle, että onko noilla cartoilla halkaisija eroja? Että onko se ihan sama minkä tankin tilaan jos haluan käyttää vaikka paljon kehuttuja boden normaali cartoja. Vai onko eri tankit Dual Coil ja Normi cartoille?
    Sen nyt olen ymmärtänyt että ainakin pituudessa on eroa, mutta tankkia lyhentämällä saa sinne sopimaan mieleisensä carton.
    Ei mun tietääkseni niissä paksuus eroa ole, eli kaikki tankit pitäisi käydä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  3. #963
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    49

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ei mun tietääkseni niissä paksuus eroa ole, eli kaikki tankit pitäisi käydä.
    Juu ei ole paksuus eroja.. Ainoastaan pituus eroja

     
     
  4. #964

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kyllä niissä nyt eroa on halkaisijassa, toki ne on kymmenyksien luokkaa, eli kunnon tiivisteillä siitä selviää(vitonia saa melkein joka harakiristä) O-renkaat on muutenkin kulutuskamaa. dct tankeissa ne tuntuvat olevan jotain vähemmän kestävää laatua

    Hyvä tankki, Carto Tank V4 (ACTV4) olisi semmoinen.

     
     
  5. #965
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Hyvä tankki, Carto Tank V4 (ACTV4) olisi semmoinen.
    Epäilemättä, kestää varmaan kaikki nesteet. Mutta aika hintava ekaksi kokeiluksi.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #966

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Tänään tuli Finnvapelta tuo DCT V2. Se karto mikä tuli mukana, on kyllä susipaska. Suurensin imureikää ja tein toisen vielä kaveriksi ja ei se vaan toimi kun hetken jos kostuttaa kunnolla yläpäästä. Lyhensin siis Bogelle sopivaksi sen ~5mm otin pois ja Tulis vaan se laavatuupi.
    Tupakatta 1.1.11

     
     
  7. #967
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    79

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Tänään sain siis velholta tilatun Olympian tankin ja ihan uteliaisuuttani kysyn kun tuossa mukana tuli tuommoinen valkoinen silikonirinkula niin mihin se kuuluu?

     
     
  8. #968

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jooseppi Näytä viesti
    Se karto mikä tuli mukana, on kyllä susipaska.
    Itse vaihdan suosiolla Bogeen. En tiedä mikä noissa oikein on. Toisilla toimii, toisilla ei.

     
     
  9. #969

    Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Kannattaa kokeilla myös muitakin. Kanger toimii boge tankissa, kuten myös 801 hybridit. Muutaman mainitakseni

     
     
  10. #970

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lihis Näytä viesti
    Tänään sain siis velholta tilatun Olympian tankin ja ihan uteliaisuuttani kysyn kun tuossa mukana tuli tuommoinen valkoinen silikonirinkula niin mihin se kuuluu?
    Totally Wicked myy samaa tankkia. Heidän mukaansa rinkula työnnetään kartoon ekan täytön jälkeen. Linkistä löytyy täyttövideo plus asiasta mainitaan vielä tuon sivun alalaidassa, punaisella fontilla (kohta "Addendum").

    Rinkula kuuluu siis kartoon tasainen puoli ylöspäin. Ideana on estää vanun kuivumista.

    EDIT: täsmennetty asiaa.

     
     
  11. #971
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    79

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Did that! Kiitoksia linkistä!

     
     
  12. #972
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Totally Wicked myy samaa tankkia. Heidän mukaansa rinkula työnnetään kartoon ekan täytön jälkeen. Linkistä löytyy täyttövideo plus asiasta mainitaan vielä tuon sivun alalaidassa, punaisella fontilla (kohta "Addendum").

    Rinkula kuuluu siis kartoon tasainen puoli ylöspäin. Ideana on estää vanun kuivumista.

    EDIT: täsmennetty asiaa.
    Täh? Mulle tuli sama tankki tänään ja samaa rinkulaa ihmettelin itsekin hetken. Pienemmän tankin mukana ei tullut vastaavaa ja sen takia jätin sen toisenkin käyttämättä. Ei kai sitä oikeasti mihinkään tarvita?

     
     
  13. #973

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Ei ole vielä kokemuksia ko. rinkeleistä, eivätkä ne välttämättömiä voi olla. Hyvinhän tässä on pärjätty tähänkin saakka ilman niitä

    Tällä hetkellä käytössäni olevat neljä (sahattua) tankkia pitävät sisällään pikku-Bogeja, enkä ole viitsinyt työntää noita rinkuloita enää niihin. Sen sijaan muutama uudempi polypropyleenitankki (6ml) odottelee, että Bogen pitkät kartot tulisivat Kiinanmaalta. Noiden uusien tankkien (ja niiden kartojen) mukana on tullut tuo rengas. Siis kaikkien kuuden mukana, vaikka hankintapaikkoina ovat olleet FinnVape, TW ja Velho.

    Jahka saan pitkät Boget kotiin ja uusiin tankkeihin, pistän rinkulat ainakin joihinkin ensitäytön jälkeen - ihan kokeilumielessä. Ajatuksen tasollahan idean pitäisi olla toimiva: vanu tuppaa helposti kuivumaan yläpäästä nykysysteemillä. Ehkä tuo pieni osa pitää vanua tasaisemmin kosteana? Aika näyttää.

     
     
  14. #974
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    33

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Puff Daddyn vakio dc-karto vaikuttais tuottavan miellyttävämpiä savuja silloin kun ei ole tankkia litkuineen ympärillä. Tankin kanssa tossa on pientä palaneen/ylilämmön tm. tuntua, mutta kun ottaa tankin pois ja höyryttelee pelkkää kartoa niin ongelma katoaa. Toimii paremmin kuivempana? Kahdella kartolla ja maulla sama ilmiö.

    Sen verran pieni ero että ennemmin silti pössyttelen tankin kanssa, mutta kummastuttaa.
    -_-

     
     
  15. #975

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Ehkä vähän offtopic, mutta kun tässä on keskustelua ollut siitä, että tuoko cartotankki makua jotenkin paremmin esiin verrattaessa pelkkään kartoon, niin mitä mieltä ihmiset tästä yleisesti ovat?
    Ja pääkysymyksenä oikeastaan se, että miten esim. eGo-T (ihan tavallinen 'tankki', ei DCT, j-tank tms) mallissa toi maku tulee esiin? Onko puhtaampi maku kuin kartossa kun on kuitenkin vanuton vaihtoehto?

    Itse olen ollut tyytyväinen 3,5ml ja 6ml tankkeihin + bogen kartot, mutta tässä mietiskelen että kannattaisiko tollanen yks eGo-T setti tilata myös testailumielessä että kuinka erilainen höyryttelykokemus sillä irtoaisi?

    Mielipiteitä kiitos.

     
     
  16. #976

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jermeli Näytä viesti
    Ehkä vähän offtopic, mutta kun tässä on keskustelua ollut siitä, että tuoko cartotankki makua jotenkin paremmin esiin verrattaessa pelkkään kartoon, niin mitä mieltä ihmiset tästä yleisesti ovat?
    Ja pääkysymyksenä oikeastaan se, että miten esim. eGo-T (ihan tavallinen 'tankki', ei DCT, j-tank tms) mallissa toi maku tulee esiin? Onko puhtaampi maku kuin kartossa kun on kuitenkin vanuton vaihtoehto?

    Itse olen ollut tyytyväinen 3,5ml ja 6ml tankkeihin + bogen kartot, mutta tässä mietiskelen että kannattaisiko tollanen yks eGo-T setti tilata myös testailumielessä että kuinka erilainen höyryttelykokemus sillä irtoaisi?

    Mielipiteitä kiitos.
    Kyllä se vanu kuitenkin tuo oman vivahteen siihen makuun. Itsekin halusin kokeilla jotain vanutonta vaihtoehtoa ja laitoin tilaukseen 510-T:n. Aivan susi oli ainakin tämä yksilö. Yhdet laihat höyryt saa ja sitten pukkaa palaneen makua. Ei auta vaikka kuinka kostuttaa atoa.

     
     
  17. #977

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Kyllä se vanu kuitenkin tuo oman vivahteen siihen makuun. Itsekin halusin kokeilla jotain vanutonta vaihtoehtoa ja laitoin tilaukseen 510-T:n. Aivan susi oli ainakin tämä yksilö. Yhdet laihat höyryt saa ja sitten pukkaa palaneen makua. Ei auta vaikka kuinka kostuttaa atoa.
    Kuulostaa siltä että tosiaan lapaseesi sattui tulemaan jo valmiiksi "paska" kappale? :P Ei hirveen hyvää myyntipuhetta kyllä ton tankkimallin suuntaan, mutta tekis tavallaan se silti mieli kokeilla.

     
     
  18. #978
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Ei vaan toimi vanuttomat ikinä ja tuskin tulee toimiin kunnolla.Käryää,valuu nesteet sormille ja akkuun ja sekin sökö.Makueroa en ole huomannut eikä vanut ole maistunut suuhun paitsi jos kuivaksi polttaa.
    Ainoa joka toimii todennäköisesti on kunnon atot ja drippaillen esim HH 357 tai joku SR/LR 306

     
     
  19. #979

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Ei vaan toimi vanuttomat ikinä ja tuskin tulee toimiin kunnolla.Käryää,valuu nesteet sormille ja akkuun ja sekin sökö.Makueroa en ole huomannut eikä vanut ole maistunut suuhun paitsi jos kuivaksi polttaa.
    Ainoa joka toimii todennäköisesti on kunnon atot ja drippaillen esim HH 357 tai joku SR/LR 306
    Samoilla linjoilla. eGo-T oli aloittaessa ihan kiva, mutta ei sitä muovinmakua enää kestä. 357 pitäis kyllä testata, toisaalta taas ei koska oon tyytyväinen nykyiseen boge+tankki -comboon.
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  20. #980

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Jepjep, jotenkin se muovin maku itseäkin siinä vähän pelottaa. Ja toisaalta, eipä ole valittamista tästä vanun "mausta" ollut juurikaan, harvemmin niin kuivaksi kartot pääsee. Ajattelin vaan, jos sen maun sais jotenkin "puhtaampana" ilman vanua, mutta onhan siinä juuri sitten se muovin maun mahdollisuus jne. No, ehkä joskus tulevaisuudessa..

    E: Hoho, konkari! Just joo.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •