Sivu 22 / 79 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122232425263272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 1564

Aihe: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

  1. #421

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Prototype name : Y-Tank
    Ensimmäinen kuva löytyy kuvia-ketjusta.
    Tavoitteena kestävyys ja mahdollisuus niin DC kuin Bogejen käyttöön (erimittaisen ulkokuoren avulla).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #422

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Itsellenikin saapui viikolla Electronicstixiltä 3ml J-tank, on kyllä jämäkkä peli! Tiistaista asti ollut käytössä ja tippakaan ei ole vielä vuotanut. Jotenkin vaan tuntuu että maku on laimeampi kuin pelkän bogen carton kanssa, mutta tämä johtunee varmaan siitä että olen ollut flunssassa tämän viikon, joten täytyy kunnolla testailla kun tervehtyy.

    Kivana lisänä olivat Electronicstixin tyypit laittaneet nikotiinillista (!) nestettä 10ml kaupan päälle pakettiin, ja tottakai tuo pullo oli sitten levinnyt lähetyksen aikana. Ja mikä parasta, maku oli vesimeloni, joka on ainut maku mikä on aiheuttanut oksennusrefleksin testatessa. Haisi koko kämppä aika hirveälle, täytyi vetää kunnon tuuletukset ennen tankin testaamista.
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  3. #423

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Villapipo Näytä viesti
    Itsellenikin saapui viikolla Electronicstixiltä 3ml J-tank, on kyllä jämäkkä peli! Tiistaista asti ollut käytössä ja tippakaan ei ole vielä vuotanut. Jotenkin vaan tuntuu että maku on laimeampi kuin pelkän bogen carton kanssa, mutta tämä johtunee varmaan siitä että olen ollut flunssassa tämän viikon, joten täytyy kunnolla testailla kun tervehtyy.

    Kivana lisänä olivat Electronicstixin tyypit laittaneet nikotiinillista (!) nestettä 10ml kaupan päälle pakettiin, ja tottakai tuo pullo oli sitten levinnyt lähetyksen aikana. Ja mikä parasta, maku oli vesimeloni, joka on ainut maku mikä on aiheuttanut oksennusrefleksin testatessa. Haisi koko kämppä aika hirveälle, täytyi vetää kunnon tuuletukset ennen tankin testaamista.
    Mulle saapui myös tällä viikolla Oliko edes watermelon frost makua, jota ite sain?
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  4. #424

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Mulle saapui myös tällä viikolla Oliko edes watermelon frost makua, jota ite sain?
    Oli juu, kuvottava oli haju. Mikä on outoa kun muuten pidän vesimelonista, silleen ei-höyrystettynä.
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  5. #425

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Villapipo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Mulle saapui myös tällä viikolla Oliko edes watermelon frost makua, jota ite sain?
    Oli juu, kuvottava oli haju. Mikä on outoa kun muuten pidän vesimelonista, silleen ei-höyrystettynä.
    Joo voin vahvistaa, että koko kämppä haisi aika kauan testaamisen jälkeen Tossahan oli mentholia mukana vaikka sitä ei haistanu pullosta nuuhkiessa. Frost kyllä siihen viittasi.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  6. #426
    Höyryttelijä hopo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    55

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Täräytin tänään tulille Peleonista tilatun DC-T tankin, eli taitaa olla sama kuin esim. Velholla myytävä Puff Daddy.
    Juissiksi laitoin Libertyn XO-mansikkaa.
    Ai jeeve ku toimii hyvin! Rätisee ja paukkuu vaan ku imailee.

    Ostin vara-atoiksi näitä: http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1071
    Kai ne passaa tohon tankkiin Dremel-slottauksella?
    Pituus oli ainaki sama.

     
     
  7. #427

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Oman DCT:n sitten korkkasin tänään ja rakkauttahan se oli ensi imaisulla Tyttärelle tilasin joululahjaksi sähkötupakkasetin sisältäen pari eGo 1000mAh akkua ja pari DCT 3,5ml sekä laturin ja litkuja. Nuo atot ja tankit taitaa jäädä vallan turhiksi hätävaroiksi! Tuossa 3 sähkösavuketta höyryttelyvalmiudessa, yhdessä LR ato + tankki, yhdessä mega dualcoilkarto ja yhdessä tämä DCT ihanuus. Kaikissa samat litkut sisällä ja maistuvat ihan erilaisilta

     
     
  8. #428
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Onnistuin näköjään tekemään tavallisella bogelleni jotenkin toimivan tankin. 5ml nestepullosta sahasin irti sen yläosan ja koversin pohjaan carton mentävän reiän. Tuosta sai sitten kivasti carton läpi. Täytin tankin ja kuumaliimasin kartoon kiinni. Liima ei pysynyt kiinni tuossa metallissa, mutta tiivisti raot silleen että se ei vuoda. Ihan toimiva väliaikainen ratkaisu

    Ei oikeen saanut hyvää kuvaa


    Drip tipin jos vielä saisi päähän

     
     
  9. #429
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Mulla on vissiin kartossa liian pieni reikä suhteessa liemen paksuuteen, kun alko maistuun taas palaneelle.
    Jo toinen kerta kun tankkisysteemi perseilee mulle.
    Kolmannesta kerrasta lentää tankkikamat lepikkoon.
    Tuo reikä kartossa on tehtaan jäljiltä, olis kai pitäny leikata kunnon aukko siihen.

    Ves@

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  10. #430
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Täytithän carton kunnolla ennen tankin käyttöön ottoa? Itellä ollut pari kertaa neste/reikä yhdistelmässä ongelmaa juuri tuon wickkaamisen kanssa ja tullu kuiva hatsit.

     
     
  11. #431

    Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    En vaan käsitä miksei mulla kamat maistu palaneelle. Smokin DCT orkkis reiällä ja jopa Pink Spotin Bubble Gum menee ongelmitta läpi. Ehkä mä en vaan osaa

     
     
  12. #432
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Cartossa vika. Heitin roskiin. Virittelen Bogen tilalle ja kokeilen sillä. DCT Finvapelta oli se susi.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  13. #433

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Jos ton J-tankin dremelöis bogea vareten niin kysymykseksi jää että kumpi noista? LR vai normi? Käytössä e-power 18650 (3,7). En vieläkään ymmärrä tätä ohmi härpäkettä

     
     
  14. #434
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    73

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Jos ton J-tankin dremelöis bogea vareten niin kysymykseksi jää että kumpi noista? LR vai normi? Käytössä e-power 18650 (3,7). En vieläkään ymmärrä tätä ohmi härpäkettä
    Ei sille tankille tarvitse mitään tehdä. Se on juurikin bogeille tarkoitettu. Noille volteille LR on sopii paremmin. Normit sitten 4,5V ylöspäin.
    Provari, GLV SuperMini, eGo-T, 2xAA Auto Box Mod, 3xAA 5 Volt Box Mod, GLV -2 5V

     
     
  15. #435
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    prkle, krapulassahan en ala enää vaihtamaan cartoa..

    Dremelöin mukamas huonon, jo 3 viikkoa hyvin toimineen tilalle uuden.. koska vanha alkoi näyttämään tuon 3 viikon jälkeen melko tummalta, tosin toimi edelleen hyvin ilman mitään ongelmia.
    Ensimmäinen dremelöity vaikutti hyvältä.. mutta jostain syystä ei istunut ollenkaan actv3 tankin top cäppiin mitenkään, vaikutti liian tiukalta ja ei vaan mahtunut tankin sisään.
    Seuraavaan sitten en jaksanut dremelöidä yhtään mitään, iskin cartoon kai 10kpl reikiä ja näyttää aika koomiselta tankissa.. emmentaalissa on vähemmän reikiä kuin mun cartossa.
    Toimii helvetin hyvin, tosin nyt kolmatta tankillista täyttäessä mietin menikö kaikki putkeen.. nestettä kuluu tolkuttomat määrät, mutta höyrykin on melko miehekästä.
    Just äsken tarjosin höyryt kaverille, joka vielä mietti siirtymistä sähköseen.. Buzzista maximit ja emmentaalicartosta JagerBombia sai kaverille aikaseksi parin minuutin yskäkohtauksen.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #436
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    78

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Mulle tulossa peleonilta ruiskut ja itse värkkäilen tankin. Cartoon tehdään atomisaattori-päähän se reikä? Entäs täyttö? Lyödäänkö ns. tankki täyteen vai jätetäänkö ilmaa tankkiin? Säilytys? Atomisaattori alas päin?

    Kiitos.

     
     
  17. #437

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Voi pyssäys... latasin 510 DCT:n eGo:n akkuun (1000mAh) ja tää on ihan uskomaton näin enstuntumalta. Kokeillu oon tätä ennen eGo:n A ja B tankit (niihin sopivilla atoilla tietty), mega dual coil kartoa ja Bogen kartoa. Palasin aina kokeiltua A-tyypin tankkiin ja LR atolla. Näistä bogen karto lähimpänä tätä ja aikalailla sama vaikutelma, mutta tää on ihan huippu. Katotaan miltä alkaa tuntua pidemmällä käytöllä. Veikkaan, että Bogen karto on aikalailla samanoloinen kun saan siihen driptipit. Tää on vaan kätsä kun näkee tn nestemäärän samalla eikä jänskätä, että loppuuko se millon.

     
     
  18. #438
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Isompaa DCT :tä lyhentelin krouvisti rautasahalla...putken mitaksi tuli 29 mm(alunperin 38mm) joka passaa perus bogen kartolle just nätisti eikä tuo xl bogekaan pahasti yli tuu..ei nuilla kuitenkaan pahasti pituus eroa ole...nyt siis regular xl boge lyhennetyn tankin sisällä...piikillä lyöty reikä karton kyljessä... absinttiä tankkiin...laavatuubaan pyyntö 5.2-----kuorman alla 5.1 omn omn omn

     
     
  19. #439
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Turmelin yhden Bogen kun sen DCT-tankkiin tungin. Ei toiminut. Ilmareiät tukossa, liian lyhyt.

    Sanokaas nyt semmonen tankki kun varmaan toimii. DCT ei antanut kuin vanunkäryä suuhun, meni kymppi hukkaan. Cartossahan se vika, ei tankki voi viallinen olla. Mutta samanlaista cartoa, sitä laipallista, en ainakaan tilaa enää. Koko systeemi kerralla. J-Tank vai mikä?


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  20. #440

    Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Turmelin yhden Bogen kun sen DCT-tankkiin tungin. Ei toiminut. Ilmareiät tukossa, liian lyhyt.

    Sanokaas nyt semmonen tankki kun varmaan toimii. DCT ei antanut kuin vanunkäryä suuhun, meni kymppi hukkaan. Cartossahan se vika, ei tankki voi viallinen olla. Mutta samanlaista cartoa, sitä laipallista, en ainakaan tilaa enää. Koko systeemi kerralla. J-Tank vai mikä?
    Kyllä mä tota J-Tankia suosittelisin jos Bogen kanssa käyttää eikä itse halua valmiita tankkeja lyhennellä. Viikon käytös ongelmitta, ei vuotoja.
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •