Sivu 6 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 280

Aihe: Missä olet höyrytellyt?

  1. #101
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Missä poltatte?

    Poltan ulkona. Höyryttelen sisällä.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Missä poltatte?

    Töissä höyryttelen ihan salaa omassa työhuoneessani. Tungen pään arkistokaappiin ihan varmuuden vuoksi ettei kukaan näkis sitä "savua" . Mä en vaan uskalla kun vieressä istuu tiukkapipoja...

     
     
  3. #103

    Vs: Missä poltatte?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apweb Näytä viesti
    Tungen pään arkistokaappiin ihan varmuuden vuoksi ettei kukaan näkis sitä "savua" .
    Ai että mä repesin

    Ite höyryttelen kotona sisällä, autossa, työmaalla niin omasssa kuin kahvikopissakin. Ulkona sillon jos kylässä röökajia ja meen seuraks sinne.

     
     
  4. #104
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Missä poltatte?

    pää arkistokaapissa...... vähän repesin

    Laittakaa lisää tällaisia vähän erikoisempia höyryttely paikkoja

    - Jyrki

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Missä poltatte?

    En polta, ja siitä syystä höyryttelen missä huvittaa. Jos joku kieltää, kertokoon helvetin hyvät perustelut, sitten ei. ( Vetoan kaikkiin: Voikun päästäis eroon sanoista polttaminen ja savuke/tupakka, vaikka itsekkin niihin sorrun, anteeksi.)

     
     
  6. #106

    Vs: Missä poltatte?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka Näytä viesti
    En polta, ja siitä syystä höyryttelen missä huvittaa. Jos joku kieltää, kertokoon helvetin hyvät perustelut, sitten ei. ( Vetoan kaikkiin: Voikun päästäis eroon sanoista polttaminen ja savuke/tupakka, vaikka itsekkin niihin sorrun, anteeksi.)
    Mä ainakin oon saanut jo palautetta usemapaan kertaan passiivisesta höyrystelystä. Joillekin tietyt nesteet aiheuttaa päänsärkyä tai ärsyttää kurkkua. Oma vaimoa ei ole häirinnyt höyryttely pahemmin, mutta Kentucky premium blend otti pahasti nenään. Applewood taas töissä aiheuttanut närää. Siirryn siis kiltisti ulos höyryttelemään näitä, joskin välistä otan muutamat höyryt salaa

     
     
  7. #107
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    11

    Vs: Missä poltatte?

    Tällähetkellä mietin että missähän tämän synnärin yleinen vessa mahtaa olla. Pitäs päästä välihöyryiile tässä muksun syntymää odotellessa.

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Missä poltatte?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Mä ainakin oon saanut jo palautetta usemapaan kertaan passiivisesta höyrystelystä. Joillekin tietyt nesteet aiheuttaa päänsärkyä tai ärsyttää kurkkua. Oma vaimoa ei ole häirinnyt höyryttely pahemmin, mutta Kentucky premium blend otti pahasti nenään. Applewood taas töissä aiheuttanut närää. Siirryn siis kiltisti ulos höyryttelemään näitä, joskin välistä otan muutamat höyryt salaa
    Tarkoitin tietenkin ulkotiloja, sisällä pitää olla hieman varovaisempi, hajuja/tuoksuja näissäkin on, ja kaikki ei niin hyviä.

     
     
  9. #109
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Missä poltatte?

    perjantaina tuli pubissa höyryteltyä, tosin edelleen "höyryt pitkään sisällä" metodilla

     
     
  10. #110

    Vs: Missä poltatte?

    Siirrytty höyryttelemään ulos . Pakko kun muuten iltaisin höyryää koko ajan eli riistäytyy käsistä.

     
     
  11. #111

    Vs: Missä poltatte?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    Siirrytty höyryttelemään ulos . Pakko kun muuten iltaisin höyryää koko ajan eli riistäytyy käsistä.
    Sama vika. Tuubi on koko ajan kourassa. Pitäisi myös omaksua tuo ulossiirtymisen taito.

     
     
  12. #112
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Missä poltatte?

    itse olen tietoisesti pyrkinyt höyryttelemään sisällä että saa katkaistua tupakalle lähtemisen tavan. samaten olen alkanut venyttää aamuhöyryjä mahdollisimman myöhäiseksi kun tupakka tuli ennen vedettyä n. 5minuutin sisään sängystä nousemisesta.
    eli siis yritän opetella olemaan ilman tupakointiin liittyneitä rituaaleja ja näin välttämään tupakanhimoa joka väistämättä on iskenyt muutamia kertoja hyvinkin rajusti

     
     
  13. #113
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna(kotoisin lapland)
    Viestit
    61

    Vs: Missä poltatte?

    Ennen vain parveekkeella ja autossa, nyt tässä keittiössä, silti parvekkeen ovi auki

    Tuntuu että jotain tekisi väärin yhä
    "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits-

     
     
  14. #114
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    69

    Vs: Missä poltatte?

    Missä vain. Tosin yleisissä sisätiloissa pyrin olemaan vähän huomaamattomampi

     
     
  15. #115
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    2

    Vs: Missä poltatte?

    Olipa osuva kysymys!
    Meillä töissä rouva tj vihaa tupakkaa ja tupakointia yli kaiken.
    Eräänä päivänä, kun olin ensimmäistä päivää onnellinen e-tupakan omistaja ja höyräilin onnesta soikeana työhuoneessani, rva tj säntäsi apinan raivolla kysymään mitä teen! Rauhallisesti vastasin, että erottaudun tupakasta.
    Syvän ja jäätävän hiljaisuuden jälkeen emäntä vastasi :"Hyvä. Tavoitteenamme on savuton työpaikka. Saat käyttää "Tuota" täällä. Ja jos se on hyvä, saavat kaikki tupakoitsijat firman puolesta Tuollaisen."
    Toisaalta tunsin olevani maan matonen, toisaalta hykertelin onnesta!

    Olen pössäytellyt tämän kanssa paitsi työhuoneessani, kotona ihan sisätiloissa rentoutuessani, lentoasemilla( tosi pitkillä lennoilla koneen vessassa.... ei ole vielä kone pudonnut).
    Taas on perjantai-illalla edessä yli 13 tunnin lento, yritän tosissani pärjätä ilman salaa "polttamista".
    Vastauksia kun olen lukenut, niin täällähän on tosi fiksua porukkaa!!
    ,

     
     
  16. #116
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Missä poltatte?

    Nykyisin höyryttelen joka paikassa,jos eivät tule kieltään niin sehän on lupa höyrytellä sitten Joskus ruokakaupassa on joku tutkinut mikä savuaa.

     
     
  17. #117

    Vs: Missä poltatte?

    Mie taas höyrytän missä halua, minulla on aika hyvä arvostelukyky. Toki itse päätän työpaikan suhtautumisesta, mutta otan tietenkin asiakkaat huomioon, Negatiivisten palautteiden määrä on tasan 0%, höyryjen suhteen

     
     
  18. #118
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Missä poltatte?

    Höyryttelen kotona sisätiloissa ja opiskellessa ulkona. En ihan aina jaksa tupakkapaikalle asti höyrykkeeni kanssa juosta, mutta en kehtaa sisätiloissakaan vapotella. Kavereilla riippuu ihan kaverista. Jos kaveri vetää kessua sisätiloissa, höyryttelen vieressä, mutta jos kaveri ei tupakoi, hilpasen pihalle. Ravinteleissa ihan sen mukaan, mitä sieltä tiskin takaa sanotaan. Autossa sisällä kaiken aikaa, taitaa eniten nesteitäkin kulua ajaessa.

     
     
  19. #119
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    30

    Vs: Missä poltatte?

    Itse tulee hyöryteltyä kotona ihan sisällä, autossa sisällä. Ulkona tiytty kun siellä tulee oltua myös. Yleensä kaveritkin antavat sisällä hyörytellä, kun ei niitäkään haittaa tai aikamoni hyöryttelee nykyään niistäkin . Työpaikalla tosin hyöryttely nyt alustavasti kiellettiin sisällä, kun jotakin se alkoi ärsyttämään, metalli hommissa olen. Mutta kyllä ulkona kerkeää hyvin käydä hyöryttelemässä

     
     
  20. #120

    Vs: Missä poltatte?

    Kotona sohvalla koreassa kylkiasennossa tulee höyreteltyä, mutta kyllä sitä tulee kauniimman osapuolen kanssa parvekkeellakin käytyä ettei nyt ihan flekmaattiseksi tule ja tekeehän raitis ilmakin hyvää välillä

     
     
Sivu 6 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •