Sivu 13 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 280

Aihe: Missä olet höyrytellyt?

  1. #241
    Lentokoneen vessa lienee erikoisin paikka. Pari viskiä ja pienet höyryt oli pakollisia saamaan sen hirveän olotilan pois.

    Autoa ajellessa on paras paikka höyrytellä, niinkuin oli aikoinaan analogistakin. Sen jälkeen kun sisätiloissa polttelu kiellettiin niin auto oli about ainut lämmin paikka poltella röökiä talvisin jonka takia siitä on varmasti syntynyt kunnon fiilistelypaikka
    Viimeksi muokannut sir^; 05.02.14 kello 17:58.

     
     
  2. #242
    Kotona huoneesta riippumatta, työpaikalla työhuoneessa sekä vessassa ja kaduilla ratikkaa/bussia odotellessa. Pari kertaa on tullut lähes tyhjässä iltaratikassa höyryteltyä.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  3. #243
    Vain himassa ja ulkona, kylässä vain sillon jos siellä muutenkin höyrytään tai röökataan. Mun mielestä on vaan ensiarvoisen tärkeää ettei missään kaupoissa tai muissa höyrytellä vaikkei sitä ole kiellettykkään. Eriasia tietty sitten jos höyryttely on erikseen jossain sallittu, esim jotkut ravintolat, työpaikat jne.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  4. #244
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Ei ole kyllä tullut edes mieleen höyrytellä julkisilla paikoilla sisätiloissa (kaupat yms.) Tuolla ei saa kun lisää mielipahaa ko. harrastusta kohtaan.

    Tosin muutamassa baarissa mielenkiinnosta kysynyt lupaa, kerran sainkin. Suurinosa työkavereista on ollut sitä mieltä että tuotahan voisi vedellä sisälläkin mutta pihalle olen aina mennyt niin pysyy varmasti sopu talossa.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  5. #245
    En ole varma olenko joskus vuosia sitten tähän vastannut mutta uudella höyryttelyuralla olen ollut jonkin verran varovaisempi.

    -Töissä (toimistossa enimmäkseen, myös asiakaspuolella jos ei talossa ole asiakkaita, joskus tosin ollut höyryttimet esillä pöydällä vaikka asiakas on tullutkin sisään)
    -Kantabaareissa jossa lupa höyrytellä
    -Kotona (kämppistä ei ole haitannut, tosin tänään tuli vähän sanomista kun aukaisin kolme pulloa juuri postissa tullutta nesteputelia ja testasin putkeen, tuli kuulemma runsaasti hajua josta ei tykännyt, kyselin uudestaan illalla töistä päästyäni että tuoksuuko enää eikä hänen mukaansa enää tullut hajua. Kai nuo tuoreet pullot tuovat hajuja enempi heti aukaistuaan.)
    -Frisbeegolfia pelatessa radalla, pidän eGoa ja clearoa erillään silmälasikotelossa joka menee hyvin fribakassin sivutaskuun, ei tule tolla tavalla höyryteltyä koko kierrosta lävitse vaan tuo tulee otettua esiin jos odottaa vaikka toisen poolin takana.

    Eli ei sen kummempaa.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  6. #246
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Vain ulkona ellei ole kylässä jonkun ihmisen luona joka höyryttelee sisällä. Edes kotona ei höyrytellä sisällä muuta kuin poikkeustilanteissa. Parissa kapakissa mutta sekin tuntui oudolle joten toisena iltana loppuilta höyryteltiin sitten omasta tahdosta ulkona. Töissä en uskalla kun en ole aiheeseen pyytänyt lupaa..


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  7. #247
    Kotona ja työpaikalla sekä julkisilla paikoilla. Viime Thaimaan reisulla lentokoneessa tuli myös höyryteltyä

     
     
  8. #248
    Poikkeuksena tupakan polttoon, höyryämistä tapahtuu kotona ja muutamissa baareissa.

     
     
  9. #249
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843
    Kotona, pihalla, autossa, työpaikan vessassa, koulun vessassa, julkisilla paikoilla, Teneriffalla houkuteltiin jopa asiakkaita kauppaan kun sanottiin että "Tule tule täällää sa poltta sähkosavuke", lentokentällä, veden alla (Kyllä, ulkomailla pinnalla höyryt sisään, altaan pohjalle ja höyryt pihalle.

    Näitä on aika monia, ei tuu mielee ku nää.

    Lisäys: Ja niin, tuo lentokoneen wc tuli höyryteltyä automaattiakulla ja cartolla


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
  10. #250
    Höyryttelijä Quasar's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Ei ole kyllä tullut edes mieleen höyrytellä julkisilla paikoilla sisätiloissa (kaupat yms.) Tuolla ei saa kun lisää mielipahaa ko. harrastusta kohtaan.

    Tosin muutamassa baarissa mielenkiinnosta kysynyt lupaa, kerran sainkin. Suurinosa työkavereista on ollut sitä mieltä että tuotahan voisi vedellä sisälläkin mutta pihalle olen aina mennyt niin pysyy varmasti sopu talossa.
    Sama juttu. Julkisissa paikoissa en koskaan höyryttele sisällä. Kaverien kotona/baarissa/töissä kysytään lupa, ellei ole etukäteen tiedossa, että on sallittu. Jos lupaa ei heltiä niin sitten mennään ulos.

     
     
  11. #251
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Meilahdessa vuodeosastolla, 2 hengen huone, 3 yötä tarkkailussa - esittelin kaverille sähköröökiä ja kun ei ollu mitään sitä vastaan niin höyryttelin aina kun tuntui siltä kerran pääsi lääkäri yllättämään, laite hihaan ja pikkasen hengityksen pidättelyä, eivät reakoineet mitenkään, ja ulos ei päässyt kun olin piuhoissa tai no telemetri vai mikä se oli ei toiminut ulkona

     
     
  12. #252
    Höyrähtänyt Ansaitsemis_jäbä's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    5
    Kotona koneen äärellä, Tutuilla ollessa heidän luvalla, ulkona missä vaan tekee mieli kaivaa höyrytin taskusta.

     
     
  13. #253
    Höyryttelijä lothar-'s Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    77
    Aika pitkälti kaikkialla missä röökiäkin saa vetää. Ainoot poikkeukset on hima ja duunipaikka jos ei ketään muuta häiritse.

    Just tänään näin kun äijä vetää upouutta ego-tikkuaan hymy huulilla täydessä bussissa ihan avoimesti. Pistää vituttamaan tollanen. Kai sitä nyt herranjumala voi venaa että pääsee ulos asti. Prkl. Ihan turhaan tulee sanomista aiheesta.

     
     
  14. #254
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107
    Juna, metro, bussi, laiva, lentokone sekä kenttä, baarit, auto, kotona, tutuilla, ulkona missä huvittaa eli aikalailla missä tahansa. Kuitenkin joko sen verran piilossa ettei aiheuta mielipahaa tai sitten luvan kysyen. Itselle niin jokapäiväistä ettei höyryttelyä oikein edes tiedosta, muutaman kerran on kyllä tippi sujahtanut huulille vaikka ei pitänyt, pahoittelut ja laite takaisin taskuun on tuntunut riittävän.

     
     
  15. #255
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lothar- Näytä viesti
    Just tänään näin kun äijä vetää upouutta ego-tikkuaan hymy huulilla täydessä bussissa ihan avoimesti. Pistää vituttamaan tollanen. Kai sitä nyt herranjumala voi venaa että pääsee ulos asti. Prkl. Ihan turhaan tulee sanomista aiheesta.
    Oisit huomauttanu asiasta. Mä oon kerran huomauttanu ja nolona sitten pistettiin tikku pois. Itse höyryttelen vain semmoisissa paikoissa missä tupakointikin on sallittua ja sisätiloissa kunhan olen ensin kysynyt luvan.

     
     
  16. #256
    Höyryttelijä lothar-'s Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Oisit huomauttanu asiasta. Mä oon kerran huomauttanu ja nolona sitten pistettiin tikku pois. Itse höyryttelen vain semmoisissa paikoissa missä tupakointikin on sallittua ja sisätiloissa kunhan olen ensin kysynyt luvan.
    Joo olin jo huomauttamassa mutta jäbä ehti livahtaa ulos. Onneksi aika harvoin näkee tollasta käytöstä vaikka höyryttelijöitä näkyy joka päivä

     
     
  17. #257
    Höyrykonkari Helberth's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    295
    Juurikin tuli Thaimaalaisessa karaååkkebaarissa höyrysteltyä sisällä. Kysyin asiaan kuuluvasti luvan.
    Eij jaksa aina päivitellä...

     
     
  18. #258
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Pitkillä lennoilla höyryttelen, muka peiton alla nukkuen. Lentoasemilla on myös nautinto höyrytellä kun monessakaan lentoasemalla ei edes ole röökikoppeja. Baareissa höyryttelen lupaa kysymättä, heittäköön ulos sitten jollei hyväksy, kyllä niitä baareja löytyy riittämiin.

     
     
  19. #259
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Pitkillä lennoilla höyryttelen, muka peiton alla nukkuen. Lentoasemilla on myös nautinto höyrytellä kun monessakaan lentoasemalla ei edes ole röökikoppeja. Baareissa höyryttelen lupaa kysymättä, heittäköön ulos sitten jollei hyväksy, kyllä niitä baareja löytyy riittämiin.
    Nyt menen kyllä trolliin, mutta vittu että voi jotkut ihmiset olla typeriä.

     
     
  20. #260
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    No eikös kysymys ollut, että missä höyryttelet? Vai kuinka?

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •