Sivu 7 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 515

Aihe: Yli 40 euron mekaaninen putki.

  1. #121
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ILE Näytä viesti
    Ostaa, jopa viisarikelloja. Ei kuitenkaan Patek Philippeä tai Rolexia, mutta viisarit pitää olla.
    "Kun Mikki Hiiren pitkä käsi osoitaa..." jne
    Mulla on semmonen Mikki Hiiri -kello. Koska mulla voi olla semmonen ja minä halusin sen. Näin tää maailma menee: aikuiset ihmiset voi ostaa rahoillaan mitä ne haluaa. Toiset haluaa Mikki Hiiri -kellon ja toiset ei. Sama pätee kaikkeen muuhunkin.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  2. #122
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Virosta saa kans vähä tasokkaampaa viinaa tosi halvalla, en tajua miksi ihmiset ei AINA hae sieltä vuoden varastoja. Ne on varmaa erkaantuneet todellisuudesta.
    niimpä, ite tosin käyn kahdesti vuodessa

     
     
  3. #123
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Voisit hieman edelleenkin perustella näkemyksiäsi (tai "faktojasi")..
    Millä tämä on todennettu?

    Edit. Se, että sinä olet jotain mieltä, ei ole perustelu, eikä varsinkaan tee asioista faktoja, vaikka kuinka niin haluaisit.
    Olen käyttänyt mittauksessa tunnettua fiilis tekniikkaa.
    Testeissä havaitsin, että putki ei muodosta lämpöä muualle kuin sille tarkoitetun atomisaattorin vastuslangalle.
    Too big to fail

     
     
  4. #124
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    niimpä, ite tosin käyn kahdesti vuodessa
    Mä olen tuonut autoja ja alkoholia Saksasta omaan käyttöön, mutta silti käyn mielelläni myös lähialkossa koska siellä on hemaiseva HE-blondi myyjänä :P

     
     
  5. #125
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Eiköhän jokainen peruskoulun läpäissyt ymmärrä että a) mielikuvat b) fiilis c) hype d) foorumikikkeli jne ovat isoja tekijöitä minkä takia niitä taaloja siirrellään sen verran kuin siirrellään.
    Mä mietin tätä asiaa oikein itsekriittisesti, ja ei hitto, ei noista kyllä mikään ole se syy miksi ostan yli satasen putkia. Mielikuvat? Ehkä joo, jos on joku odotusarvo modin laadusta. Mutta en toisaalta pelkkien mielikuvienkaan perusteella ostele. Pitää olla purkukuvat myyntiversiosta esillä, tai jos laite on jo markkinoilla niin videorevikka mielellään joltain järkevältä henkilöltä jonka mielipiteelle voi laittaa jotain painoarvoakin. Fiilis? Niinkuin... "ai että kun on siiiiiistii tulittaa tällä modilla x ja omistaa tälläinen". Ei oikein tuokaan.... ehkä siinä mielessä, että kyllä mä vähäsen ylpeä olen joistain kotimaisista kamoista mitä maailmallakin arvostetaan. Mutta hyvin vähän tuollakaan on merkitystä. Hype? Kyllä, jos se on ansaittu. Aika harvoja tapauksia tulee mieleen, jolloin se oikeastaan ei olisi ollenkaan ansaittu. Mitäs näitä hypemodeja nyt on? Swan, Waparin ja vaikkapa MPKOn modit. Atoista Hellfiret ja Doodlebugit, ehkä Aqua. Diablo Onekin tuntuu maailmalla herättävän kiinnostusta. Foorumikikkeli? Ei minkäänlaista väliä, taikka vaikutusta ostopäätöksiin ainakaan.

    Mä olen yksinkertaisesti sitä mieltä, että alle satasen ei hirveästi ole hyviä modeja tarjolla jotka ei olisi tuoreväärennöksiä taikka teleskooppeja. Eikä ainakaan alle neljänkympin.

     
     
  6. #126
    Höyrypää bandit's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    428
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kirjuri Näytä viesti
    Itselleni on sama kuka sen putken pätkän on sorvannut, pääasia että höyryä tulee ja on tyylikäs. Pirkalla mennään täälläkin, ei harmita jos kännissä häviää/kolhiintuu, yhden kalliin putken meinasin hommata kotikäyttöön ja se tulee todennäköisesti olemaa Diablo Reaver. Tosin jos keräilijä olisin, niin voisi kelvata 666 sarjanumerolla varustettu Diablo.
    Paljonko maksat siitä 666 numerosta ?
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

     
     
  7. #127
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Aika hakuammuntaa on halvan ja hyvän löytyminen. Toista se on esim yksi hotelli, kaksi hintaa. Saman huoneen voi saada halvalla kun varaa toista kautta. Jotenkin fyysisten laitteiden kanssa hintakriittisyys on välillä aika älytöntä. Jos joku tietää modista että on hyvä, voi moni maksaa heittämällä satkun pari. Vaihtoehtona säästää ja tilata puoliksi sokkona. Jos ei sitten miellytä niin harmittaa. Sen puoleen statuksesta monesti maksetaan. Voidaan luottaa tiettyyn tasoon. Yleensä hypetetyt tuotteet on juuri näitä hyväksi todettuja. Maksetaan enemmän eikä tarvi testailla kaikkia putkia läpi mikä olis hyvä.

    Syitä tietty ulkonäkö, sopii jonkun aton kanssa timmisti yhteen, hyvä toiminta, kytkin mitä painelee mielellään ja hyvä tuntuma jne.

    Nappien eroista esimerkkinä tietokoneen näppis. Aika hurja hintahaitari vaikka kaikilla kirjainten syöttäminen onnistuu. Jotkut maksaa mielellään hyvästä koska hommat skulaa mukavammin.

     
     
  8. #128
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Mä mietin tätä asiaa oikein itsekriittisesti, ja ei hitto, ei noista kyllä mikään ole se syy miksi ostan yli satasen putkia. Mielikuvat? Ehkä joo, jos on joku odotusarvo modin laadusta. Mutta en toisaalta pelkkien mielikuvienkaan perusteella ostele. Pitää olla purkukuvat myyntiversiosta esillä, tai jos laite on jo markkinoilla niin videorevikka mielellään joltain järkevältä henkilöltä jonka mielipiteelle voi laittaa jotain painoarvoakin. Fiilis? Niinkuin... "ai että kun on siiiiiistii tulittaa tällä modilla x ja omistaa tälläinen". Ei oikein tuokaan.... ehkä siinä mielessä, että kyllä mä vähäsen ylpeä olen joistain kotimaisista kamoista mitä maailmallakin arvostetaan. Mutta hyvin vähän tuollakaan on merkitystä. Hype? Kyllä, jos se on ansaittu. Aika harvoja tapauksia tulee mieleen, jolloin se oikeastaan ei olisi ollenkaan ansaittu. Mitäs näitä hypemodeja nyt on? Swan, Waparin ja vaikkapa MPKOn modit. Atoista Hellfiret ja Doodlebugit, ehkä Aqua. Diablo Onekin tuntuu maailmalla herättävän kiinnostusta. Foorumikikkeli? Ei minkäänlaista väliä, taikka vaikutusta ostopäätöksiin ainakaan.

    Mä olen yksinkertaisesti sitä mieltä, että alle satasen ei hirveästi ole hyviä modeja tarjolla jotka ei olisi tuoreväärennöksiä taikka teleskooppeja. Eikä ainakaan alle neljänkympin.
    En ottanutkaan kantaa hintoihin vaan yleisesti siihen että kyllä nämä edellämainitut seikat jossain määrin vaikuttaa siihen miten helposti saa itselleen perusteltua jonkun hinnan fiiliksellä. Kuten itsekin pehmeästi osittain myönsit

    Lisäksi, jos esim Swanit olisi hinnoiteltu johonkin 50e hintaluokkaan, ei niitä pidettäisi yhtä hyvinä putkina kuin nyt pidetään, koska hinta osaltaan tuo laadun tunnetta Enkä nyt siis väitä ettäkö näin pitäisi tehdä, hinta on varmasti kohdallaan, vaan edelleen yleisellä tasolla.

    E: Se joka ei tätä itselleen myönnä, elää itsepetoksessa
    Viimeksi muokannut Tapo; 12.11.13 kello 23:02.

     
     
  9. #129
    Höyrykonkari HK's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    108
    Swanihan on niin halpa putki nykysellä hinnallaakin että ite en kehdannut vaan yhtä tilata vaan piti ottaa muutama että sai edes jonkun euron poistumaan tililtä.

     
     
  10. #130
    Tästähän tuli kiva lanka. Miksi meninkään työntämään pienen vehkeeni tähän...

     
     
  11. #131
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Tästähän tuli kiva lanka. Miksi meninkään työntämään pienen vehkeeni tähän...
    Samaa mietin, miksi oi miksi. Välillä jengi vaan on täällä niin fanaattista suuntaan tai toiseen että ei vain malta olla hiljaa

     
     
  12. #132
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mutta oletko itse fanaattisesti ihmisiä fanaattisiksi leimaava?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #133
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Fanaattisia ihmisiä fanaattisesti fanaatikoiksi leimaava? hmm, menee jännäksi
    En usko, ei tällä viestimäärällä, se olisi tarvinut tähän mennessä ainakin trollimaiset spämmäyslukemat

     
     
  14. #134
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #135
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Täällähän on taas kunnon draama menossa

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  16. #136
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Juu toivottavasti ei enää jatku.

     
     
  17. #137
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Taitavasti ollaan ikuisuus kysymyksien äärellä. Kummasti se vaan menee niin että tavaraa on halpaa ja kallista. Tavaraa on laadukasta ja vähemmän laadukasta. Yleensä hinta/laatu suhde kulkee käsikädessä mutta kukaan ei voi väittää että AINA menee näin. Vaikka ero varmasti on AINA havaittavissa 10€ ja 200€ tuotteen välillä, se ei tarkoita, että se 10€ vehje olisi automaattisesti täysi paska vain sen perusteella että 200€ on niin perkeleen paljon parempi. Mulla ei vielä ole 20€ euron akkuaputkea kalliimpaa. Mutta jossain vaiheessa on. Millä perustelen tämän itselleni? Noh omalla kohdalla en voi selvemmin sanoa, kuin että HALUAN. Ja tarvitsen jos tarvetta perustellaan halulla kokeilla parempia ja laadukkaita laitteita.

    Toki tällä hetkellä pärjään nykyiselläkin akkuputkella. Tämä on toistaiseksi ollut halpa ja hyvä. Mutta haluan laadukkaampaa tavaraa, vaikka sitten hinnan kustannuksella. Halu ja tarve kulkevat aikalailla käsikädessä. Siitä sitten voi punnita kuinka paljon haluaa ja kuinka paljon tarvitsee ja mihin pelimerkit riittää ja jos ei riitä, onko valmis tinkimään jostain?

    Olin monta vuotta kuolannut hieman parempia kaijuttimia ja kun siihen mahollisuus tarjoutui, menin ja ostin. Toki olisin pärjännyt vallan mainiosti vahoilla pöntöillä... mutta halusin. Aina löytyis roposille järkevämpääkin käyttöä se on selvä. Vai löytyykö jos hankinnat ovat kovassa käytössä ja tuottavat jonkin sortin tyydytystä? Eikös silloin juuri olla asian ytimessä?

    Ja mites sitä sanotaan, köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa?

    ...

     
     
  18. #138
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    Olin monta vuotta kuolannut hieman parempia kaijuttimia ja kun siihen mahollisuus tarjoutui, menin ja ostin. Toki olisin pärjännyt vallan mainiosti vahoilla pöntöillä... mutta halusin. Aina löytyis roposille järkevämpääkin käyttöä se on selvä. Vai löytyykö jos hankinnat ovat kovassa käytössä ja tuottavat jonkin sortin tyydytystä? Eikös silloin juuri olla asian ytimessä?

    Ja mites sitä sanotaan, köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa?
    Velipoika osti tässä hetki sitten Avalon Ascendantit. Hinta taitaa pyöriä Suomessa 11 000-13 000 € hujakoilla. Niiden mukana tuli muuten kiilloitusliina ja hienosti ne soivat; varsinkin keskialue ja yläpää on vaikuttavan erotteleva. Meillä molemmilla on diy Hifi 45/3:t ja itse jatkan kyllä niillä edelleen. En silti pidä velipoikaa "höyrähtäneenä" Hänellä oli haave ja hän pystyi toteuttamaan sen - se on aina kunnioitettavaa kenen kohdalla tahansa.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  19. #139
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    20€ Creativen 2.1 kaiutinsarjalla kuulee ihan hyvin ne Gangnam Stylet, aika todellisuudesta erkaantunutta ostaa mitään tuon kalliimpaa.

    Terveisin,

    Sarkasmiseppo
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #140
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Keppi juu audiopro 1.40 seisonu lattialla ajat ja muutaman kerran ollu päällä.. Sillä sais HE putken hinnan pian jos jaksas alkaa torissa kaupittelemaan. Ny kun yllytellään ni oishan se hyvä juhlakalu olla millä höyryttäs jouluna ja uunnavuonna. Canton movie 5.1 kaiutinsetti kaapissa ja yhet suht hyvät pilarikajarit. Ja creativen THX 2.1. Ehkä pitäisi olla hiljaa rahan käytöstä mutta kivahan se on muita ohjeistaa elämään säästeliäästi Juu ostakaa pojat ostakaa.. Vierivä euro ei sammaloidu.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •