Sivu 25 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15212223242526 ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 515

Aihe: Yli 40 euron mekaaninen putki.

  1. #481
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Ohan tää oikeesti vähän naurettavaa, kun tavallaan molemmat on oikeessa. Ei se laatuero kasva samassa suhteessa kuin hintaero, se on ihan varma, mutta tiettyyn pisteeseen asti hinta korreloi laatua. Mutta kyllä vaan 200-500e putken hinnassa on jo aika paljon ilmaa verrattuna oikeasti toimivaan pienihävikkiseen 40e putkeen (kun näitäkin on) kun pidetään faktat faktoina. Valmistajan kustannuksista, klooneista tms on turha tässä yhteydessä puhua, se ei ole asia mistä kuluttajan pitäisi huolehtia.

    Se, miksi kalliista putkista maksetaan kallis hinta, selittyy monella syyllä: Halutaan tämä kyseessäoleva putki, se on hyvä, sillä on hyvä maine, muutkin käyttää sitä, se miellyttää omaa silmää, siinä on ominaisuus mistä ollaan valmiita maksamaan, se sopii tietyn aton kanssa paremmin kuin muut, harrastukselle ei lasketa hintaa, jne, jatka ketjua haluamallasi syyllä. Mikään näistä syistä ei ole väärä kun puhutaan käyttäjän omista rahoista mitä sijoittaa. Koska ei ole yhtä oikeaa vastausta, näistä vääntäminen on imo aika turhaa

     
     
  2. #482
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Onhan.
    Mä olen oikeassa, sä väärässä!
    Ei se kyllä ole hedelmällistä, palvele mitään konkreettista intressiä tai sillä saisi naisia, mutta siitä tulee lämmin tunne sisälle.
    KGO & Twist

     
     
  3. #483
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mun mielestä taas voi..
    Nimenomaan samoilla "arvoilla" kuin kelloja, autoja, kahveja tai melkeen mitä vaan;
    Jos henkilö haluaa vain liikkua paikasta A paikkaan B, se on ihan sama tapahtuuko se sillä tonnin rutkulla vaiko Maybachilla, jossa on oma kuljettaja.
    Jos joku haluaa juoda kahvia pelkästään kahvinjuomisen ilosta, tai kofeiinin takia, sille on aivan sama onko se halvinta Rainbowta, vai maailman kalleinta kahvia, joka apinat on kerran syöny ja joka on murkattu elefantin kiveksien alla.
    Jos joku haluaa käyttää kelloa pelkästään ajan katsomiseen, niin sillä ei ole väliä maksaako se 40€ vai 1000€, ihan sama vaikka oliskin kuinka insinöörityötä käytetty miljoona tuntia sitä tehdessä.
    Jos taas joku haluaa vaan putken, jossa on kytkin jota painamalla saadaan jollain tapaa virtaa atomisaattorille, sillä ei taida olla väliä onko se putki 20€ vai 200€..?

    Mikäli taas halutaan "jotain muuta", tai henkilökohtaiset mieltymykset vaikka sanelee sen, minkälainen nappi on putkessa paras omaan käteen, niin yleensä siitä mun ymmärtääkseni joutuu maksamaan enemmän, paitsi toki, jos omasta mielestä se 1000€ auto, halvin kahvi, parin kympin kello ja halvin mahdollinen putki on omiin mieltymyksiin parhaiten sopiva..?

    Onko tässä vertauksessa nyt joku epäkohta, tai jääkö pointti edelleen epäselväks?
    No tässä olet oikeassa jos vertaus on pelkästään tuo. Itse ajattelin sen mekaniikan kannalta ja yleisesti otin vertauskuvaksi mekaanisen kellon mekaaniseen putkee. Ehkä vertaus oli väärä tai olisi pitänyt perustella huomattavasti paremmin. Ehkä en viitsi enää alkaa perustelemaankaan vaan unohdetaan koko juttu kun tulisi melkoisen pitkä kirjoitus ja kun aihe tuntuu olevan herkkä niin joku kuitenkin vetäisi palkokasvin siemenen jonnekin minne se ei kuulu.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  4. #484
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Näin päästiin yhteisymmärrykseen. Täysin sama asia ripustaakko seinälle aito mona lisa vai mona lisasta juliste. Molemmat näyttää samalta mutta vain toinen herättää rispektiä taidepiireissä. Aivan toinen juttu jos haluaa vain kauniin taulun seinälle. Sitte voi ostaa sisustusliikkeestä printin mikä näyttää hyvältä.

     
     
  5. #485
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Mikäs on sitten mielipide muihin kopiotuotteisiin nähden, eli esimerkiksi ovatko kopioidut merkkilenkkitossut ok?

    :wq

     
     
  6. #486
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216

     
     
  7. #487
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    nohniin, ylihöyryt taitaa olla päästelty?

    eli taas voidaan joukkohalia ja vetää höyryjä 10 euron ja 632 euron laitteista?

    samalla tiellä...




    ps. ihmiset on muutenkin omituisia kun aina pitää lokeroitua kaikenlaisiin saatanan turhuuksiin. hevimetal, numetal, speedmetal, doommetal jnejnejne. ja aina hamaan maailman loppuun asti. mielipide on persereikä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #488
    Mielipiteet ovat kuin perseenreikiä: jokaisella on omansa, mutta mun on tiukin.

     
     
  9. #489

     
     
  10. #490
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Kivan värinen ötökkä
    Spoileri!



     
     
  11. #491
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Mielipiteet ovat kuin perseenreikiä: jokaisella on omansa, mutta mun on tiukin.
    Mun on väljä, mutta on sillä tienattukki!

     
     
  12. #492
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ällistysmies Näytä viesti
    Mun on väljä, mutta on sillä tienattukki!


    ?!

     
     
  13. #493
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ällistysmies Näytä viesti
    Mun on väljä, mutta on sillä tienattukki!
    Joo, väljenee ne mielipiteet ajan myötä väkisinkin.

     
     
  14. #494
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Busted! Sit vaan havaintoja Olitko se sinä ketjuun. Tietää iteki missä taas on tullu hortoiltua... PS: tuolla taskussa on Caravela.

     
     
  15. #495
    EI se OO tasku...

     
     
  16. #496
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    EI se OO tasku...
    Käy se taskustakin, kysy vaikka Jalippolta ja Hanukselta
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #497
    Höyrypää bandit's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    428
    Pari kappaletta ollut noita pirkka modeja K100 ja drawtube smart on vieläkin.
    K100 kyllä oli ihan toimiva laite,nykyinen omistaja tuli tänään hehkuttamaan komboa minkä osti
    minulta, eli aga t2+ ja K100 ,sanoi että on parasta mitä höyryttelyn saralla omistanut.
    Tulee hyvin höyryä ja maku kuulemma huippuhyvä.
    Aloitti egolla lavatube ja transformeri myös ollut ,pääasiassa clearoilla yms.höyrytellyt
    Mun MISTeritä se on kuolannut pitkään,taitaa olla hankintalistalla myömemmin jahka tutustunut
    rba laitteisiin halpojen käytettyjen kautta.

    Ajattelin että kaveri tulee möykkäämään että myin paskat vermeet,kun itsestäni tuntui että höyryä
    ja makua ei oikeen irtoa.
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

     
     
  18. #498
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kaikki on niin ylettömän suhteellista. Kyllähän se ekat höyryt DID kloonista ja Bullysta oli jotain tajunnan räjäyttävää kun oli bogeihin tottunut
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #499
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Toisaalta harmittaa että nykyiset laitteet on niinkin hyviä. Tuleeko enää koskaa sellaista boge --> rba -siirtymän kaltaista "ahaa!" -elämystä ?

     
     
  20. #500
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Toisaalta harmittaa että nykyiset laitteet on niinkin hyviä. Tuleeko enää koskaa sellaista boge --> rba -siirtymän kaltaista "ahaa!" -elämystä ?

    Olen monesti miettinyt samaa ja uskoisin että kyllä ne suurimmat elämykset on koettu. Olisi kyllä mahtavaa kun joku kehittäisi uuden mullistavan pohjanesteen tai jonkin käänteentekevän laitteen tms...

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •