Sivu 9 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910111213 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 258

Aihe: H-Atty

  1. #161
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Gurun valovoima valaisee puoli salia
    Taida tarvita valaistusta ollenkaan kun gurut kokoontuu. Akut latautuu katseen voimasta ja kanthaleista ropisee karstat sormen hipaisulla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #162
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Charun on SE karvanaama. Kyllä sen tunnistaa.
    … Ja Charun pitää siellä jonkinlaista setup -pajaa…?
    Ok, olen heti puoliltapäivin kaataas kirpparipöydälle kamoja. Eiköhän ne jo siinä osaa opastaa perille...

     
     
  3. #163
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Jos et löydä karvanaamaa nahkahousuissa, niin mäkin voin yrittää jeesiä.

     
     
  4. #164
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Jos et löydä karvanaamaa nahkahousuissa, niin mäkin voin yrittää jeesiä.
    Aha, aha… arvelinkin, että Päivi kelpaa… hymiö
    Yritän tulla moikkaamaan, kävi miten kävi...

     
     
  5. #165
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Jalippohan vääntää hattyyn dualit varpailla silmät sidottuina 2,7 promillen nousukännissä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #166
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Jalippohan vääntää hattyyn dualit varpailla silmät sidottuina 2,7 promillen nousukännissä
    Kyllä Jalippo nyt mesh-setupin vääntää vaikka olis 3 norsun tainnuttamiseen käytettävää ammusta takapuolessa

     
     
  7. #167
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    On teillä taas jutut.

    Videoista voi kurkkia mun lärviä etukäteen ja kyllä mulla luultavasti nimilappukin rinnassa heiluu, jos ei ole kadonnut. Ja onhan siellä tosiaan varmasti monta muutakin meshinkäärijää joka tuohon pystyy.
    Itse olen tosin käytellyt ties kuinka pitkään 0.8ohmin setuppeja käytännössä kaikissa gennyissä, kun passaa omaan makuun parhaiten, mutta eiköhän siitäkin pikkasen saada vastusta tiputettua.

    Ps. Nahkahousut saa kyllä näillä helteillä jäädä kotiin.

     
     
  8. #168
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Se mitä nimenomaan tehdään on, että tarjoan ison Päivin heti ensimmäiselle, joka tekee festeillä mulle malliksi ,32 langalla noin ,6 ohmin setupin pelkällä meshillä… Ei yliwickausta, ei ali, vaan oikeasti toimiva setup pelkällä meshillä.
    Diablossa eilen tehty 0.5 ohmin setup 400 mesh, 0,35 kanthal. Ainoa ongelma tässä on, että syö vähän liian nopeasti parhaat päivänsä nähneet 18350 akut

    Koska 0.35 lanka on melko jäykkää, niin mesh rulla on tiivis ja lankaa kiertäessä rullan sisällä on nuppineula, että kanthal on varmasti kiinni rullan ympärillä.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  9. #169
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Kyllä Jalippo nyt mesh-setupin vääntää vaikka olis 3 norsun tainnuttamiseen käytettävää ammusta takapuolessa

    Vaiko hanuksen tappi?

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  10. #170
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Rotary sen sitten lopulta väänsi. Hiukan yli seiskan ohmit (älkää takertuko tuohon. Festeillä päätettiin, ettei enää tavitse käyttää pilkkua edessä… päästään kaikki helpommalla, hymiö). Oikeastaan muuten ihan samalla tavalla kuin itse tein, mutta kun olen tavannut tohottaa vasta valmiin tukin, rotary tohotti siis ennen käärimistä. Silloin se lienee helpommin ikään kuin avattavissa coilin sisällä… Mulla siis ongelmana kai juurikin liian tiukka tukki.
    Ostin sitten Dc H-attyn, kun halvalla sain…. Mikä oli tietysti viisasta, kun en vielä ole itse onnistunut edes sinkkusetuppia itse vääntämään…?!! Nyt terdelle….

     
     
  11. #171
    Noniin pitkän tappelun jälkeen festeiltä ostama hatty saatu toimimaan ja nyt pöhisee oikeen kunnolla.
    Eka meshi ato ja pienet niksapärinät päällä..

    Että sellanen laitos

    Jasson W#L tankissa ja nannaa on.

     
     
  12. #172
    Ite hommasin myös festeiltä dualmaxin. Setupointi meni ekalla nappiin vaikka ei pahemmin puolen vuoden aikana ole gennyjä tullut setupoitua. Eli dual microcoil #200 meshillä ja .32 langalla, 0,6ohm, dna30:sta saa watit vetää tappiin ja silti wickkaa pitkilläkin imuilla.

    Jos jollain ongelmia saada toimimaan, niin kannattaa eka väsätä microcoili hattyyn ja sitten pujottaa meshi siitä läpi. Microsta helpompi saada hotspotit pois verrattuna normicoiliin.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  13. #173
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Ite hommasin myös festeiltä dualmaxin. Setupointi meni ekalla nappiin vaikka ei pahemmin puolen vuoden aikana ole gennyjä tullut setupoitua. Eli dual microcoil #200 meshillä ja .32 langalla, 0,6ohm, dna30:sta saa watit vetää tappiin ja silti wickkaa pitkilläkin imuilla.

    Jos jollain ongelmia saada toimimaan, niin kannattaa eka väsätä microcoili hattyyn ja sitten pujottaa meshi siitä läpi. Microsta helpompi saada hotspotit pois verrattuna normicoiliin.
    Niin paljon kun tappelinkin tuon sinkkucoilin kanssa, meni mullakin duali ekalla. Toki tein meshit Rotaryn ohjeiden mukaan....
    Ensin mickrot paikoilleen. Meshin tohotus ennen käärimistä. Ja käärinnän aluksi sisäpuolelle taitos, mikä mun mielestä helpottaa rullaamista & varsinkin tukin avaamista coilin sisällä, kun takeltelee vähemmin.

     
     
  14. #174
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Ostin myös hattyn festeiltä, normi cäpillä. Liian tiukka imu omaan makuun joten porasin milliseksi reiät, nyt on todella hyvä.

     
     
  15. #175
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    En vieläkään älyä tuota keskitankoa hopeapäivityksen jälkeen. Monesti olen yrittänyt sitä säätää, mutta 510-liitin tulee todella ulos.
    Ei käy nemesikseen ilman kauheaa rakoa saati EBoxin nokkaan. Onko toi mun tanko nyt jotenkin hitusen liian pitkä vai olenko voinut kusta tuon "asennuksen"?

    Kävi jo sekin mielessä oisko tullut vahingossa Maxi/DC mallin keskitolppa, mutta luulis sen olevan vähä liian pitkä.

     
     
  16. #176
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Pakko kiittää vielä kerran Rotarya setupista & kurssista festeillä. Tämä ato on ihan huikea, ja tod helppo setupoida. Nyt mulla on jo kaksi ja lisempää tulee varmasti....

     
     
  17. #177
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    En vieläkään älyä tuota keskitankoa hopeapäivityksen jälkeen. Monesti olen yrittänyt sitä säätää, mutta 510-liitin tulee todella ulos.
    Ei käy nemesikseen ilman kauheaa rakoa saati EBoxin nokkaan. Onko toi mun tanko nyt jotenkin hitusen liian pitkä vai olenko voinut kusta tuon "asennuksen"?

    Kävi jo sekin mielessä oisko tullut vahingossa Maxi/DC mallin keskitolppa, mutta luulis sen olevan vähä liian pitkä.
    Oot varmana laittanu sen pohjaeristeen aluksi kierteiden loppuun saakka ja sit kasaan?

    Silloin se nimittäin jää ihan liian ulos, eli sitä pohjaeristettä ei saap istää niiden kierteiden loppuun saakka ja sitä saa vähän säädellä, että sen saa oikeaan kohtaan. Eli eriste paikoilleen, tolppa ylös ja jos se liittimeen jäävä osuus näyttää liian lyhyeltä tai liian pitkältä, niin sen mukaan sitten eristettä ylemmäs tai alemmas.

     
     
  18. #178
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Tuli tässä mieleen, että mitäs eroja tuolla maxilla ja normilla on? Saanko esimerkiksi tehtyä normista H-attystä maxin pidemmällä tankilla ja keskipinnillä?

     
     
  19. #179
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kprs Näytä viesti
    Tuli tässä mieleen, että mitäs eroja tuolla maxilla ja normilla on? Saanko esimerkiksi tehtyä normista H-attystä maxin pidemmällä tankilla ja keskipinnillä?
    Max vetää enemmän nestettä. Juurikin noin eli saat tehtyä normista maxin pidemmällä keskipostilla ja tankilla.
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  20. #180
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    24
    Tuli tilattua H-Atty DC, mutta en löytänyt vinkkiä setupin tekoon. Ainakaan DC mallin setuppia. Tämä on ensimmäinen genny joten meshillä ei ole puljattu vielä koskaan. Elikkäs 400 meshiä varmaankin, mutta mitä ganthalia laitan tilaukseen?

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •