Sivu 9 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 184

Aihe: Kanger Protank-3

  1. #161
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Aerotank tietty.

     
     
  2. #162
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    ProTank 3 + AFC taitaa jäädä hinnaltaan murto-osaan Aerotankin hinnasta, kannattanee pohtia. Mä en AeroTank Megasta erityisemmin innostunu, joten ite taipuisin tohon ProTank-meininkiin.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  3. #163
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Odottele sen verta, että Nautilius Mini tulee ulos, Smokilla olisi myös TDux 4.0.
    Innokinin Gladius vielä mukaan.
    KGO & Twist

     
     
  4. #164
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    En mä parhaalla tahdollakaan keksi miksi ottaisi ennemmin Protank 3 Aerotankin sijaan, kun molempia päivittäin käytän. Melkeinpä sanoisin että Aerotank v2 on suosikkini Megan sijaan - Megani tosin on klooni.
    Spoileri!

     
     
  5. #165
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    6
    Tuli tämmönenkin sit tilattua ja muutamat micro coilit väännettyä noille vanhemmille single coil atopäille.
    Hyvät höyryt lähtee, välillä kyllä kurlaa kun nesteet vähissä, mutta tankki irti ja puhaltelee ylösalaisin niin johan taas pelittää.

     
     
  6. #166
    Laiskana en jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten pahoittelut, jos on jo kysytty.
    Millaisia voltteja olette havainneet hyväksi tuon 2ohm dual coilin kanssa?
    Mulla oli tuo PT3 pitkän aikaa hyllyllä ja nyt vasta ottamassa käyttöön. En ole vielä itse löytänyt ihan sopivaa jännitettä, joten vinkit tervetulleita.
    En ole vieläkään saanut aikaiseksi investoida mihinkään kunnon modiin, joten maksimi voltit on 4.8, pitäisi kaiketi kuitenkin tuon kanssa riittää, kun on yli 4v?

     
     
  7. #167
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Parisen viikkoa olen nyt testaillut protank 3:sen mini versiota...Mitään ongelmia ei ole ollut. Ei kurlaa, ei vuoda...toimii hienosti. Tankki on kyllä tosi pieni tossa minissä...saa täytellä usein. Ehkä pienuuden vuoksi vaikuttaa myös janoisemmalta kuin muut. 1.5 ato toimii minilambolla ainakin kivasti. I like it

     
     
  8. #168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Kangerin Pro Tank 3 alta 5 egee.
    cigabuy.com on tinydeal:n sivusto, siirsivät sinne kaikki e-savuke juttunsa.
    Tän tilasin ja sain. Tankki ihan OK Klooni, atot sai heittää suoraan roskiin

     
     
  9. #169
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Mimmottist ohm:t kandeis ottaa kön akkuna tulemas olemas visionin spinnare 2.

     
     
  10. #170
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jänis Näytä viesti
    Mimmottist ohm:t kandeis ottaa kön akkuna tulemas olemas visionin spinnare 2.
    No otin niitä 1,5:sia Mikä oli mukanakin tuossa tankissa. Ihan hyvältä vekottimelta vaikuttaa. Nestettä toki sais mahtua enemmän ja aika paljon tuntuu imevän verrattuna ykkös evodiin.

     
     
  11. #171
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jänis Näytä viesti
    No otin niitä 1,5:sia Mikä oli mukanakin tuossa tankissa. Ihan hyvältä vekottimelta vaikuttaa. Nestettä toki sais mahtua enemmän ja aika paljon tuntuu imevän verrattuna ykkös evodiin.
    Viikon jälkeen tarttee kyllä sanoa, että aika paska laite.. Vähän ristiriitaset tuntemukset kuitenkin.. Muuten on kyllä ihan 110, mutta noita atoja kuluu niin saatanasti? Kolmas jo menossa viikon käytön jälkeen. Evodin ykkösellä saa vedellä samalla toista kuukautta!
    Akkuna 1600 spinneri.

     
     
  12. #172
    Höyrähtänyt wipu's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    10
    Tuli hommattua Protank 3 ja en sit tyhmänä ostanut samallakertaan atopäitä. Nyt ei koko tankki toimi lainkaan vika varmaan atopäissä kun on se pidempi pää kyseessä. Antakaahan kokeneet höyrytteliät vinkkejä miten saisi noilla p*skoilla atopäillä laitteen edes toimimaan. Akkuna kylläkin toimii Evod-akku.
    Kiitän ja kumarran.

     
     
  13. #173
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    3
    Itse olen ollut suhteellisen tyytyvainen protank3 laitteeseen jonka tilasin kiinasta tanne thaimaahan missa osan vuodesta olen ja sielta sai edullisesti ilman rahti kuluja.Hyvin on toistaiseksi hoyrya tullut.

     
     
  14. #174
    Tilasin Protan3:een 1,2ohmisia atomisaattoripäitä ja nyt saan vasta kunnon höyryt tavallisella eco akulla, Puff:in sivulla sanotaan ettei nämä atomisaattorit käy kuitenkaan eco akun kanssa ja nyt ihmettelenkin tätä, osaako kukaan kertoa miksi?

     
     
  15. #175
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Taitaa maininta johtua siitä että alin vastus ego-akuilla on juurikin se 1.2 ohmia. Atopään ohmeissa on heittelyä ja voi olla myös alle 1.2 ohmia.
    Virtarajat taitaa egoissa tulla vastaan vaikka toimiikin, ei välttämättä tee kovin hyvää akulle.

     
     
  16. #176
    1,2 ohmia on kylläkin se jolla saan parhaat höyryt eco akulla ja on nämä ihan hyvin toimineet, 2 ohmisella ei kyllä juurikaan höyryä.

    Itse olen ollut tyytyväinen tähän Protank 3:seen, kaikenlaisien rimpuloiden kanssa kun on tullut tapeltua on tämä kaikkein helpoin ja toimintavarmin.

    Kurlaamisesta tietää että on tuo ato syytä vaihtaa, sieltä palaa villat pois ja alkaa vuotamaan, silloin jo muutenkin alkaa palaneen makua tulla. Itselläni menee pari atoa viikossa, tosin nesteenkulutuskin lähentelee puoltadesiä.

     
     
  17. #177
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Pikkusisko hommasi emowin jossa on protank3 atot käytössä. Pumpulisetupille näyttäisi olevan aika suoraviivainen microcoil asenneltava, mutta onko kukaan koittanut viritellä siihen meshiä, edes hybridi-mielessä (toinen pumpuli, toinen mesh)? Kyselen koska lupasin että voisin fiksailla sen atoja sitten kun kärtsää


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  18. #178
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    No mikäs ketun liike tämä on, ovat nuo uudet atopäät umpinaisia ja vissiin tosi hankalia setupoida. fasttechillä näkyy olevan sellaisia vaihtopäitä jotka saa helpolla auki, tosin tilapäisesti loppu? samoin muutamasta muusta paikasta näyttäisi löytyvän "rebuildable"-malli jos ei sitten ole jo korvautunut tällä umpitukilla.


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  19. #179
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Pikaisesti kyhäsin tuommoisen kuvakollaasin meshin upottamisesta tuohon 4reikäiseen atoon.
    Melkein uskallan jo suositella kun on viikon toiminut moitteettomasti, toki minulla rajoittaa modin max 11w teho, tämä kaipaisi vähän enemmän tehoa.




    Tässä vielä päivitetty versio....
    http://www.e-savuke.com/vb/laitemodi...tml#post543889
    Viimeksi muokannut RiMa; 14.03.15 kello 13:26.
    Spoileri!

     
     
  20. #180
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482
    Tässä eräs ohje kurlauksen vähentämiseksi.

    Laitteet: EBOX ONE


     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •