Näytä äänestyksen tulokset: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

Äänestäneet
244. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    97 39.75%
  • En

    121 49.59%
  • Olen jo tilannut omani Espanjasta

    26 10.66%
Sivu 6 / 58 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 1157

Aihe: Lavatube - keskustelua Lavatubesta

  1. #101
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Luovutin jo. Kävin nimittäin jo lapun kanssa lähipostissa ja tuttu virkailija kävi paketit läpi, ei löytynyt.
    Tänään ei enää uusia kuormia tule, joten ei mahda mitään.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  2. #102

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti

    Jottei menisi Rage-ketjun aiheeksi, niin onko kukaan Lavatuben jo saaneista kokeillut, onko siinä yhdessä esittelyvideossa näkemäni "feature".
    Eli jos painaa sitä punaista virtanappia 7 kertaa peräkkäin, niin laite näyttäisi akun sen hetkisen volttimäärän?
    Tää oli hyvä ja uusi tieto mulle. Kyllä näyttää toimivan. Mulla tuubi säädetty 5V ja kun 7 kertaa nappia painaa niin näyttöön tulee 4,0 mikä sitten luultavimmin on akun voltit sillä hetkellä. Nerokasta, pystyy ennakoimaan akunvaihdoa.

    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  3. #103
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti

    Jottei menisi Rage-ketjun aiheeksi, niin onko kukaan Lavatuben jo saaneista kokeillut, onko siinä yhdessä esittelyvideossa näkemäni "feature".
    Eli jos painaa sitä punaista virtanappia 7 kertaa peräkkäin, niin laite näyttäisi akun sen hetkisen volttimäärän?
    Tää oli hyvä ja uusi tieto mulle. Kyllä näyttää toimivan. Mulla tuubi säädetty 5V ja kun 7 kertaa nappia painaa niin näyttöön tulee 4,0 mikä sitten luultavimmin on akun voltit sillä hetkellä. Nerokasta, pystyy ennakoimaan akunvaihdoa.
    Hieno juttu!
    Tosiaan 4.2V on täysi ja 3.3V "tyhjä".
    Täältä tuon bongasin: http://www.youtube.com/watch?v=ZdwKVU33DWE
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  4. #104

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti

    Jottei menisi Rage-ketjun aiheeksi, niin onko kukaan Lavatuben jo saaneista kokeillut, onko siinä yhdessä esittelyvideossa näkemäni "feature".
    Eli jos painaa sitä punaista virtanappia 7 kertaa peräkkäin, niin laite näyttäisi akun sen hetkisen volttimäärän?
    Tää oli hyvä ja uusi tieto mulle. Kyllä näyttää toimivan. Mulla tuubi säädetty 5V ja kun 7 kertaa nappia painaa niin näyttöön tulee 4,0 mikä sitten luultavimmin on akun voltit sillä hetkellä. Nerokasta, pystyy ennakoimaan akunvaihdoa.
    Hieno juttu!
    Tosiaan 4.2V on täysi ja 3.3V "tyhjä".
    Täältä tuon bongasin: http://www.youtube.com/watch?v=ZdwKVU33DWE
    Itseasiassa kaivoin tuon videon esiin edellisen viestisi jälkeen. Vasta sen katsottua aloin painelemaan nappia. Ties vaikka olisi ollut tuubille joku ikijumituskäsky
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  5. #105
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Ja sitten tärkein. Kuinka kauan yksi akku kestää? Mikä akku, millä voltilla ja atomisaattorilla/kartolla. Jos päästään yli puolen tunnin niin sehän on parempi kuin Provari.

     
     
  6. #106
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti

    Hieno juttu!
    Tosiaan 4.2V on täysi ja 3.3V "tyhjä".
    Täältä tuon bongasin: http://www.youtube.com/watch?v=ZdwKVU33DWE
    Itseasiassa kaivoin tuon videon esiin edellisen viestisi jälkeen. Vasta sen katsottua aloin painelemaan nappia. Ties vaikka olisi ollut tuubille joku ikijumituskäsky
    Meinasit että katkeroituneena kun en omaani tänään saanut, olisin tuollaisen laittanut?
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  7. #107
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Kuvia kehiin. Mielellään läheltä hyvällä tarkkuudella :P

     
     
  8. #108

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Ja sitten tärkein. Kuinka kauan yksi akku kestää? Mikä akku, millä voltilla ja atomisaattorilla/kartolla. Jos päästään yli puolen tunnin niin sehän on parempi kuin Provari.
    Nyt reilut 5h suht intensiivistä höyryttelyä takana suurimmaksi osaksi bogen 3ohm cartolla (jonkunverran 2ohm dcc) ja vaihtelevilla volteilla. Kuitenkin enimmäkseen yli 4,5V. Akun jännite on laskenut 4,2 - 3,9V. Akkuna Welholta joskus ostettu unbranded 18650 "3000"mAh

    Overflow:n espanjamalliin verratuna tässä laitteessa on ainakin se ero että kaikki napit on mustia.

    Sori kuvien paska nokialaatu.












    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  9. #109
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Tuolla kuva Espanjan Lavatubesta. Muuta en vielä ole saanut aikaiseksi. On pitänyt höyryttää vallan valtavasti . Tarkat mittaukset ovat tekemättä, koska vanha "akkuadapteri" ei ollut enää hyvä ja piti ruveta rakentamaan uutta... Alustavana tietona: jännite notkuu kuorman kanssa hieman, mutta ei häiritsevän paljon. Lisäksi lähtöjännite usein on hieman pienempi kuin asetusarvo, mutta ei tässäkään kauhean suurta heittoa ole. 1,5 ohmilla jännite muuttuu automaattisesti tasolle 3,9 V, kun asetusarvo on tätä suurempi. Näyttää siltä, että teho on rajattu johonkin 10-11W välille, mutta tarkat mittaukset siis julkaisen kunhan kerkiän.

     
     
  10. #110

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Eikös tuo ollut jossain mainittu että maksimi virta olisi rajoitettu 2,5A??? Joten tuo 3,9V/1,5ohm=2,6A. En nyt mikään sähköinssi ole mutta eikös se jotenkin noin mene?
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  11. #111
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Joo, kaava menee noin ja ainakin welhon sivulla tuo 2,5A on mainittu. Kun se on tehon osatekijä, niin pitää mittailla eri ohmisilla cartoilla, ja ehkä keinokuormilla myös. Kun samalla haluan akun puolelta lukemat, hyötysuhteen näkökulmasta, niin menee jonkin verran aikaa ennen kuin on käypä adapteri valmiina.

     
     
  12. #112
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    No niin, nyt on Epsanjan Lavatube saapunut minullekin.
    Posti oli kämmännyt, vaikka se oli kirjattu kirje, kusti oli eilen sitä yrittänyt suoraan postilaatikkoon tunkea. Kun ei saanut mahtumaan (tilasin Kit Completon laturilla yms), oli vienyt sen postkonttorille ja toi tänään sitten lapun että minulle on postissa ylisuuri kirje. Pahvit!

    Mutta mitä olen ehtinyt höyrytellä, niin täytyy sanoa että ihan uudet ulottuvuudet VV tuo tähän hommaan. Uskomattoman suuret erot jo pienillä volttimuutoksilla!
    Espanjalaiset olivat laittaneet pakettiin myös lahjuksia, kolme ylimääräistä cartoa. Saas nähdä miten nuo High Voltage Atomizerit pelittää.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  13. #113

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Uussavuton, ihmettelin samaa ja kysyin viimeviikolla konttorista. Vastaus oli, että kontti lähtee kokonaisuudessa matkaan ja kusti soittaa ovikelloa (kokeilee onnea) jos ei ketään kotona, niin paketti menee toimipisteeseen takaisin.

    Ja itellä ne on aina jättäny käynnin yhteydessä lapun, eikä vasta seuraavana päivänä.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #114
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Olin eilen kotona eikä kusti soitellut kelloa.
    Postitäti myönsi että ovat mokaanneet ja käsitelleet pakettia tavallisena pakettina vaikka oli kirjattu. Täytti käsin kokonaan uuden lapun, johon sitten kuittasin paketin saaneeni. Ja tosiaan kustin tänään tuomassa lapussa luki että on yritetty eilen toimittaa, ja tänään klo 9:30 jälkeen voi noutaa lähipostista.

    Paketti näytti avaamattomalta, joten tuskin kusti on sitä itse eilisen ajan testannut
    Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Nyt sitten odotellaan vielä Buzz Prota joka lähti viime viikolla matkaan Jenkkilästä
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  15. #115

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    ...Saas nähdä miten nuo High Voltage Atomizerit pelittää.
    Hieman offtopic, mutta voisiko joku selittää mulle hv atomisaattorien hyödyt, jos jännite on capattu kuuteen volttiin? En siis millää pahalla tätä kysele, vaan en oikeasti ymmärrä. Jos kolmen ohmin kartolla pääsee kuuteen volttiin asti, minkä takia pitäisi lisätä resistanssia neljään, viiteen tai kuuteen ohmiin? Tässähän vaan turhaan watit laskee? Jos ei kaipaa korkeita watteja, eikö ole sama käyttää normiatomisaattoria pienemmillä volteilla?

     
     
  16. #116

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Eipä se mun lavatuubi näytä löytävän edes koko suomea millään. 11.11. kumminkin tietojen mukaan lähteny ulos espanjasta. Millä lie sit tulee ku näin kauan kestää...


    "Vapour- the holy smoke"

     
     
  17. #117

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Putki kädessä (ECigW) ja parin tunnin testailulla mahtava vehje (ensimmäinen VV laite minulla)!
    Näyttö ja säätönapit olivat pienemmät kuin odotin, mutta kyllä noita vielä pystyy käyttämään.
    Akkukestoa pitää vielä testailla, mutta E-Power jää varmaan pitkälti työttömäksi nyt. =)
    Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
    Vapolla since 27.9.2011

     
     
  18. #118
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    11

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja noze1975 Näytä viesti
    Eipä se mun lavatuubi näytä löytävän edes koko suomea millään. 11.11. kumminkin tietojen mukaan lähteny ulos espanjasta. Millä lie sit tulee ku näin kauan kestää...
    Sama vika

     
     
  19. #119

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Vielä odotellaan welhon putkea tulevaksi. Ois jo syyhyä päästä vertaileen tuohon buzziin. Tosin epäilen, että buzz vie voiton mutta onhan se mielnkiintosta verrata halpis vv-laitetta tommoseen "oikeeseen" Tulis jo..

     
     
  20. #120

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

    Kai se on vaan luovutettava ja todettava että mun tuubi on kadonnut matkalla suomeen. Jospa sieltä welholta sit tulis jossain vaiheessa ku tuolta espanjasta ei tule tänne asti...


    "Vapour- the holy smoke"

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •