Näytä äänestyksen tulokset: Aiotko ennakkotilata Lavatuben?

Äänestäneet
244. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    97 39.75%
  • En

    121 49.59%
  • Olen jo tilannut omani Espanjasta

    26 10.66%
Sivu 48 / 58 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38444546474849505152 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 1157

Aihe: Lavatube - keskustelua Lavatubesta

  1. #941

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    2.7bogeja löytyy jo. No siinä menisi taas satku jos lavan ja nesteitä ja bogeja ja tankkeja jajajaja O0 mutta nämä voi kai laittaa harrastuksen piikkiin

     
     
  2. #942
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta


     
     
  3. #943

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Miksi muuten Suomalaisissa kaupoissa ei ole pakettina niitä isoja aw imr 2ah pattereita, kaksipaikkaista laturia sekä tietysti lavaa. Vähän omituisesti paketteja kasattu omasta mielestä. Erikseen löytyy, mutta viimeksi kun katsoin niin joku kolmesta oli loppu. Privana voi laittaa tarjouksia, osingotkin tulevat reilun kuukauden päästä, niillä saisi parikin lavatubea

    Kun kerran on päässyt vv:n makuun niin riittääkö ego varavehkeeksi vai pitääkö ostaa minilava rinnalle?

     
     
  4. #944
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Itselläni jää kyllä Lava varavehkeeksi, ja ulkona kannan eGoa duunissa ja muualla. On meinaan sen verran iso pötkylä (tankin kanssa) ettei ihan pokka pidä viedä ihmisten ilmoille.

    Kotona pelittää kyllä hyvin. MiniLava on varmaan tuohon traumaan sitten keksitty, mutta siinä pelottaa vaan akkujen riittämättömyys reissussa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #945

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Mitä väliä tuntemattomilla, ei ne sua tunne? Ja tutut tuntee joten mitä väliä sillä on?

     
     
  6. #946
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Kun kerran on päässyt vv:n makuun niin riittääkö ego varavehkeeksi vai pitääkö ostaa minilava rinnalle?
    Tossa omia mietintöjä noista kokoeroista, kuvan kera: http://www.e-savuke.com/forum/index....64223#msg64223

     
     
  7. #947
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Mitä väliä tuntemattomilla, ei ne sua tunne? Ja tutut tuntee joten mitä väliä sillä on?
    Lähinnä duunissa ajattelin höyrytellä jatkossakin, menemättä ulos taikka muualle piiloon Olen ainoa nikotinisti joukkueessa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #948
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Eihän tuo lavatube ole niin hyvä kuin sanotaan? Eihän tuo voita perusegoa? Enhän tarvitse tuollaista?
    Tarviit. Mää en enää tarvii eGoja. Paitti heti sitten kun laava laukee, jos yhen jättäis. Kai egostakin joku keuhkotautinen jotain irki saa.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  9. #949
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Lavatube tankilla on vielä näpertelyä, mutta kun mukaan menoon lähtee Bombshell ja 8,5 ml Liqu niin huomio on taattu, kerrankin tahto tytöt kokeilla ottaa patukasta imut.
    KGO & Twist

     
     
  10. #950
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Lavatube tankilla on vielä näpertelyä, mutta kun mukaan menoon lähtee Bombshell ja 8,5 ml Liqu niin huomio on taattu, kerrankin tahto tytöt kokeilla ottaa patukasta imut.
    Tytöthän tahtoo patukkaa imutella muutenkin... mut tolla setillähän saa jo heteromiehenkin kiinnostumaan kyseisestä hommasta!

     
     
  11. #951

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Eikö "Vittu tilaa sitten se saatanan pötkö, mulle on aivan sama mitä teet omilla rahoillais, mua ei kiinnosta enää sun sähkötupakat ja mä en halua kuulla niistä mitään" tarkoita että sain tyttöystävältä luvan tilata lavan? Mahtaako tulla sanomista jos nyt laitan tilaukseen?

     
     
  12. #952

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Eikö "Vittu tilaa sitten se saatanan pötkö, mulle on aivan sama mitä teet omilla rahoillais, mua ei kiinnosta enää sun sähkötupakat ja mä en halua kuulla niistä mitään" tarkoita että sain tyttöystävältä luvan tilata lavan? Mahtaako tulla sanomista jos nyt laitan tilaukseen?
    Tottakai tulee sanomista mutta anna palaa vaan

     
     
  13. #953
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Aina tulee sanomista, teki sitten mitä tahansa tai jätti tekemättä, niin jossain vaiheessa tulee kuitenkin sanomista. Kannattaa vaan itse päättää, mikä asia on sellainen että siitä jaksaa sitä valitusta kuunnella.

     
     
  14. #954

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Perkele "ei varastossa", "tilapäisesti loppunut" ja "out of stock".


    Eikö lavatube ollut sama kuin thundervolt?

     
     
  15. #955
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Juu.

    Edit. Jos ite oisin vielä Tuubia vailla, huutaisin sen luultavasti tästä, siinä kuitenkin tähän mennessä jos normi- ja minilava, ynnä muuta mukavaa.

     
     
  16. #956

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Testasin kaverin lavaa, 4.7, 2.7boge ja jägerbomb. Aika herkku. Pitääpi tuota huutokauppaa seurata

     
     
  17. #957
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Eikö "Vittu tilaa sitten se saatanan pötkö, mulle on aivan sama mitä teet omilla rahoillais, mua ei kiinnosta enää sun sähkötupakat ja mä en halua kuulla niistä mitään" tarkoita että sain tyttöystävältä luvan tilata lavan? Mahtaako tulla sanomista jos nyt laitan tilaukseen?
    Kuullostaa tutulta. Ihan kuin oman tyttöystävän suusta sanottu

    topiciin sen verran että onko noilla laavoilla paljonki eroa laadussa? mietin et ostais tämmösen illanvietto leluksi :P

    E: siis myyjien välillä?

     
     
  18. #958

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Tuohon edelliseen jatkokysymys, onko nuo sellaisia että jos meinaa hajota nin hajoaa melkein samantien? Vai perinteinen hajoamisaika takuu + 1 pvä?

     
     
  19. #959
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    E: väsyneet silmät taas luki höpöjä
    E: mietin vaan että onko näillä laavoilla niinku ego tankeissa että kaikki cloonit myydään samalla nimellä ja aito vai pelkkä aito?

     
     
  20. #960

    Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta

    Toisaalta jos se hajoaa niin siitä varmasti kuulee, jos toimii moitteettomasti niin siitä ei välttämättä kuule. Pinkmulella on minilava kitti posteineen n. 50e, mikäli sivuja oikein ymmärsin. Suomessa jokapaikassa aika tyhjää. Jos sitten kunnon lava aidoilla pattereilla myöhemmin Suomesta. Vaikka Suomalaista haluankin tukea, se että tavaraa ei ole varastossa ja tuo melkein 50% kalliimpi hinta laittaa miettimään. Eihän se hintaero posteineen ole kuin n. 25-30e, mutta silti n. 50%. Tuon ilolla maksaisi jos tulisi ne aidot akut (vielä 2000mah) ja kaksipaikkainen laturi mukana. Taitaa kate jäädä vaan nollaan. Mutta tuolla erotuksella melkein tilaa ne aidot akut sitten Suomesta, en tosin tiedä onko tuo mulen laturi kaksi vai yksipaikkainen.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •