Sivu 9 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112131959109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

  1. #161
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Heko heko, onko toi kauppa oikeesti vielä toiminnassa? Ja oikeesti, kuka tuolta viitsii edes mitään tilata, no jokainen taaplaa tyylillään,itse olen oppirahat maksanu, jakannattaa lukea tääketju alusta loppuun.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  2. #162
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Älkää ikinä ostako tästä kaupasta.Kaikki ei ole saanut tuotteitaan eli kusetus firma.

     
     
  3. #163
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Älkää ikinä ostako tästä kaupasta.Kaikki ei ole saanut tuotteitaan eli kusetus firma.
    Hyvä että joku uskalsi sanoa sen mitä itse en uskaltanut ja selvällä suomenkielellä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  4. #164

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Tähän kauppaan sopii varmaan vanha sanonta PERSEESTÄ KONSANAAN

     
     
  5. #165
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    26

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Joo mulla on tuolla tukku tuohta kiinni..... Mitenhän kannattaa toimia jos kamoja ei kuulu.... Poliisille suoraan vai?

     
     
  6. #166
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Kannattaa varmaan kysyä kauppiaalta missä mennään. Tuskin sitä poliisiakaan kiinnostaa jos et ole edes kysellyt tavaran tai yrittänyt peruuttaa tilaustasi.

     
     
  7. #167
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    26

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Joo tottakai eka kyselen sieltä.... En tiiä, ottaa vaan niin päähän kun suosii suomalaista niin saat pas*aa niskaan. Noh, tiiänpä ainaki jatkossa mistä en osta....

     
     
  8. #168
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pera-78 Näytä viesti
    Joo tottakai eka kyselen sieltä.... En tiiä, ottaa vaan niin päähän kun suosii suomalaista niin saat pas*aa niskaan. Noh, tiiänpä ainaki jatkossa mistä en osta....
    Kyllä suomessa on hyviä kauppoja edelleenkin ja kyllä niitä kannattaa suosia, jopa sen takia että tiettyjen tarvikkeiden hinnat on jopa halvempia kuin ulkomailla, mutta harmittaa tietysti se että yksikauppa pilaa tavallaan kaikkien suomalaisten kauppojen maineen, ja näinhän se ei pitäisi mennä. Foorumin pitäisi sulkea tällaisilta kauppiailta yksinkertaisesti pääsy mainostamaan itseään jos negatiivinen palaute on saavuttanut tietyn tason, ei kaikki jaksa lukea koko threadia läpi, ja näin homma jatkuu maailman tappiin asti.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #169
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    26

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Kyllä suomessa on hyviä kauppoja edelleenkin ja kyllä niitä kannattaa suosia, jopa sen takia että tiettyjen tarvikkeiden hinnat on jopa halvempia kuin ulkomailla, mutta harmittaa tietysti se että yksikauppa pilaa tavallaan kaikkien suomalaisten kauppojen maineen, ja näinhän se ei pitäisi mennä. Foorumin pitäisi sulkea tällaisilta kauppiailta yksinkertaisesti pääsy mainostamaan itseään jos negatiivinen palaute on saavuttanut tietyn tason, ei kaikki jaksa lukea koko threadia läpi, ja näin homma jatkuu maailman tappiin asti.
    Joo tuo on totta. Itse en ollut kuullut tästä foorumista mitään ennen kun olen tilauksen tehnyt. Tilanne olisi ehkä toinen jos olisin kuullut, mutta......

     
     
  10. #170
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Hieno kauppias kaikin puolin. Täällä väijyy foorumeita, mutta ei edes viitsi huolestuneille asiakkaille vastata.
    Ihme touhua... ???

    "Viimeksi paikalla: 03.02.12 - klo:23:04"

     
     
  11. #171

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Ota rahat ja juokse :P

     
     
  12. #172

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Jasseri puhuu asiaa pois foorumilta tämä kauppias mainostamasta

     
     
  13. #173
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    74

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Ainakin voisi laittaa jonku pienen varoituksen kaupan oheen että pienellä varauksella kannattaa suhtautua? ???

     
     
  14. #174
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Ompas täällä äitynyt keskustelu pahaksi. Anteeksi ei tule itse luettua foorumia kovin tehokkaasti, pyrin muuttamaan tapani

    Olemme tehneet paljon muutoksia verkkokauppaamme, jotta edellä maininut asiat jäisivät taakse. Olemme vaihtaneet varastomme isompiin tiloihin, joihin meillä on mahdollisuus avata myymälä maaliskuussa tai heti huhtikuussa edellisen vuokralaisen vuokrasopimuksen päätyttyä.

    Verkkokauppamme tilauksista 76% toimitetaan viimeistään seuraavana päivänä. 92% kolmen päivän sisällä. Tavoitteenamme on kuitenkin saada kaikki tilaukset lähetettyä 1-2 päivän sisällä, jonka vuoksi olemme muuttaneet sopimustamme Itellan kanssa. Olemme myös muuttaneet verkkokauppaamme niin, että asiakkailla on mahdollisuus tilata vain tuotteita, joita varastostamme löytyy, koska monelta jää tilausvahvistuksen yhteydessä ilmoitettu pidempi toimitusaika huomaamatta ennakkotilauksissa.

    Varastosaldot ovat tipahtaneet huolestuttavan alas kiinalaisen uudenvuoden vuoksi, mutta kohennusta lähtee tapahtumaan heti kun viikko vierähtää seuraavalle. Myös Lavatubet saapuvat varastoon ensiviikolla.

    Muistutan myös, että kaikilla tuotteillamme on DOA-takuu, jonka lisäksi ProVareissa ja Joyetech:n tuotteilla on pidennetty takuu.

     
     
  15. #175

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Pakko kommentoida, että täältä(kin) olen tilannut. Tosin tuote tuli vähän myöhässä, muttei kovin kauaa mennyt. Asiasta sain heti tiedotteen sähköpostiin, että toimitus myöhästyy. Oikeet tavarat oli toimitettu ja en voi kauppaa moittia.


     
     
  16. #176

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Minä sitten ilmeisesti kuulun siihen 8%, joka ei saa koskaan kaikkia tilaamiaan ja maksamiaan tuotteita. Provari tilattu 13.11. ja siihen lisäkilkkeet 22.11. mm. laturi. Provari, akut ja laturi, ilman johtoja, saapuivat 22.12., jolloin samana päivänä huomautin laturin johtojen puuttumisesta. Vastaus tuli silloin sähköpostilla saman tien ja johdot luvattiin laittaa tulemaan. No ei ole vielä näkynyt. Huomautin asiasta uudestaan 5.1., mutta en saanut sähköpostiini mitään vastausta.

    Joten minun nenääni tämä haiskahtaa taas pelkältä selittelyltä, ethän vastaile edes sähköposteihin. Ei se sinun kauppasi täällä foorumilla ole, turha touhuasi on selitellä millään foorumin lukemisilla.

     
     
  17. #177
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jurotus Näytä viesti
    Minä sitten ilmeisesti kuulun siihen 8%, joka ei saa koskaan kaikkia tilaamiaan ja maksamiaan tuotteita. Provari tilattu 13.11. ja siihen lisäkilkkeet 22.11. mm. laturi. Provari, akut ja laturi, ilman johtoja, saapuivat 22.12., jolloin samana päivänä huomautin laturin johtojen puuttumisesta. Vastaus tuli silloin sähköpostilla saman tien ja johdot luvattiin laittaa tulemaan. No ei ole vielä näkynyt. Huomautin asiasta uudestaan 5.1., mutta en saanut sähköpostiini mitään vastausta.

    Joten minun nenääni tämä haiskahtaa taas pelkältä selittelyltä, ethän vastaile edes sähköposteihin. Ei se sinun kauppasi täällä foorumilla ole, turha touhuasi on selitellä millään foorumin lukemisilla.
    Aika mielenkiintoista

     
     
  18. #178
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Tälläisiä tapauksia on nyt tullut jo 2 vastaan. En hoida liiketoimintoja yksin, joten olisi mukavaa jos Jurotus lähettäisit minulle tiedot tästä casesta henkilökohtaiseen sähköpostiini teemu(at)esmoke.fi niin selvitetään tämä ja minä voin taas kohdentaa tämän palautteen muille.

     
     
  19. #179
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Onko sidni==esmoke?

     
     
  20. #180
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    En kyllä valitettavasti ole, mutta tunnen kyllä kaiman Molemmat ollaan teemuja ja kahvihöyryjä tulee välillä vedettyä

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •