Sivu 8 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011121858108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

  1. #141

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Nettisivuilla olevan y-tunnuksen takaa näkyy löytyvän firma, esmokella ei löydy mitään ainakaan kauppalehden haulla.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  2. #142

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Vastaisikohan ne tilauksesta jos tuonne y-tunnuksen takana olevan firman numeroon soittaisi ja kyselisi.

     
     
  3. #143

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Juuri tuli sposti että tilaus käsitelty ja postitettu.

     
     
  4. #144
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Jaa.Kaippa tuli seurantakoodi sillä ilman ei ole mitään tulossa
    Kaikkiin paketteihin tulee seurantakoodi nykyisin suomen lähetyksissä.

     
     
  5. #145
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Paitsi jos tavarat lähtee kirjeenä. Ite olen kerran kysynyt seurantakoodia, mutta tavarat oli lähetetty maksikirjeenä, johon ei (ilmeisesti?) tule seurantakoodia. Mä olen täältä tilannu paniikkikamoja ja kaikki mitä ollu varastosaldoilla ni tullu 1-2 päivässä. Mutta näköjään mitään mitä ei ole varastossa ei kannata tilata :/

     
     
  6. #146
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Kyllä minulle tullut paljon maxikirjeinä kamaa niin kotimaasta kuin ulkomailta lähes kaikki lähetystunnuksella.Kotimaan 100% ja ulkomailta 80%

     
     
  7. #147

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sidni Näytä viesti
    Paitsi jos tavarat lähtee kirjeenä. Ite olen kerran kysynyt seurantakoodia, mutta tavarat oli lähetetty maksikirjeenä, johon ei (ilmeisesti?) tule seurantakoodia. Mä olen täältä tilannu paniikkikamoja ja kaikki mitä ollu varastosaldoilla ni tullu 1-2 päivässä. Mutta näköjään mitään mitä ei ole varastossa ei kannata tilata :/
    Kiinan toimituksissa on tällä hetkellä hirvittävä tilanne. Kaikki kama, mitä tehtaat saivat ulostettua ennen lomille lähtöä on terminaaleissa ja sitä alkaa nyt tippua Eurooppaan. Myös osa kuriirifirmoista on lomilla... Veikkaisin, että ensi viikolla kauppojen saldot alkavat näyttää muutakin kuin nollaa ja tilanne normalisoituu parissa viikossa O0

    Kotimaassa kirjeeseen ja maksikirjeeseen saa seurantakoodit vain kirjaamalla tai käyttämällä postiennakkoa. Paketteihin tulee seurantakoodi aina, mutta jakelu kestää päivän pari kauemmin. Kaksi lähettämistämme kirjeistä on Itella kadottanut, tosin toinen löytyi myöhemmin (asiakkaan toisesta) käytöstä poistetusta postilaatikosta vandalisoituna. Toisesta veikkaillaan yhden foorumilaisen kanssa: tuleeko uusi "50 vuotta matkalla" -legenda, vai onko kelvannut postimiehelle. Yhtään seurantakoodillista lähetystä ei ole kadonnut.

     
     
  8. #148

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Kyllä minulle tullut paljon maxikirjeinä kamaa niin kotimaasta kuin ulkomailta lähes kaikki lähetystunnuksella.Kotimaan 100% ja ulkomailta 80%
    Verkkokauppiaana (ei esavuke) voin kertoa että maksikirjeessä _ei_ tule seurantakoodia.

     
     
  9. #149
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Mitä eroa näillä on?
    http://www.esmoke.fi/ -- http://finesmoke.mycashflow.fi/
    Finesmoke:ssa kun klikkaa "Suomeksi", osoite muuttuu esmoke:ksi?

     
     
  10. #150

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Ei mitään eroa, tuo on vaan webbikaupan tarjoaja ja esmoke.fi on tas domaini, eli tuo on se sivu mihin esmoke.fi ohjaa

    [url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]

     
     
  11. #151

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    25.1 tuli viesti että postitettu mutta ihmeen kauvan kestää postin tulla turusta hyvinkäälle tavarat ei ole vieläkään perillä ja ykkösluokassa ilmeisesti lähettävät kumminkin tavarat.onko muut saaneet provareitaan ja akkujaan???

     
     
  12. #152

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Tuli tänään viesti että "kehittävät postin kanssa jotain", ja tänään on postitettu. Tää kaveri pelaa vaan aikaa. Pistää ensin viestin että on postitettu, ja sitten pikkuhiljaa alkaa niitä roudailla postiin. Tulee lähinnä mieleen Speden rautakauppias. Mä en usko ennenku nään Provarin käsissäni.

     
     
  13. #153

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    juu en minäkään usko ennen kun tavara on himassa koska sait viestin?mulle ei ole vastattu mitään tiedudteluihin.

     
     
  14. #154

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    puhuttiinko sulle smitikka mitään että ne provarit pitäisi olla sinisillä ledeillä?

     
     
  15. #155

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Tuli tänään viesti sähköpostilla. En kaipaa ledejä, en liioin kaiverruksia, tulis ny vaan se rauta.

     
     
  16. #156

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    juu tulis vaan tarkoitin siis näytön väriä mulle lupailivat että on sininen ton punasen tilalle en minäkään mitään kaiverruksia kaipaa.

     
     
  17. #157

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Provari tupsahti vihdoin. Kauan se kesti. Mutta kannatti odottaa. Kauppiaalle sen verran palautetta, että tiiviimmällä yhteydenpidolla tilauksen tehneisiin asiakkaisiin voi pelastaa monta turhaa huhua ja olettamusta, ja sitä kautta myös turvata kaupankäynnin jatkuvuuden. Nyt kävi onneksi hyvin, toimitus tapahtui, mutta ei missään nimessä ajallaan.

     
     
  18. #158

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Juu tuli tännekkin provari mutta ei sinisellä näytöllä ja luultavasti rikki näyttöön jää palamaan yksi numero koko ajan.ja yksi 18650 akku jäi puuttumaan jälkitoimitukseen.

     
     
  19. #159

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    Ei näytä olevan mulle ainakaan toi kauppa, ennemmin haen kävellen Englannista kuin tilaan esmokesta. Suosi Suomalaista ei taida toimia joka kerta, ei luulis olevan varaa tehdä näin ??

     
     
  20. #160
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    124

    Vs: Esmoke.fi - Suomalainen höyryttelyn verkkokauppa

    hörr. millon toimittelette noita lava tubeja? luki että viikolla 5 mutta ei tainnu ainakaa oma ehtiä siihen..?

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •