Sivu 197 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 97147187193194195196197198 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,921 - 3,940 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

  1. #3921
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mulla on Puffista kans vaan hyvää sanottavaa, jokainen ~20 tilauksesta on tullut seuraavaksi päiväksi. Asiakaspalveluakin saa.

     
     
  2. #3922
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Eipä ole mullakaan ikinä ollut moitittavaa puffin toiminnasta.

     
     
  3. #3923
    Mä oon ostanut aika tasapuolisesti kaikista suomikaupoista, eikä mulla e-smokesta henk.koht ole pahaa sanaa sanottavana, Puffila ja Elektrosavu on toimineet myös aina niin hyvin kuin nyt vaan voi.
    Harmihan se on että poistuu kauppa jossa on hyvä valikoima vapotavaraa saatavilla "huomiseksi postilaatikoon", jos kun sattuu ostohousuissa olemaan prässit terävänä.

     
     
  4. #3924
    tämä kommentti kuuluu toisaalle...
    Viimeksi muokannut pössy28; 20.11.14 kello 21:51.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  5. #3925
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Otatko Teemu yv:llä yhteyttä niin saadaan rahat takaisin minun tilille? Niin huonosti menee yv:t teemulle asti niin jos se viesti menisi tätä kautta perille

     
     
  6. #3926
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Täytyy sanoa, ettei ole pahaa sanottavaa myöskään Puffista. Myös rikkoutuneet tuotteet korvattu nopeasti. ja vastaukset olleet asiallisia.

     
     
  7. #3927
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Jatkossa muihin kauppiaisiin liittyvät keskustelut käydään heidän omissa ketjuissaan.

    :wq

     
     
  8. #3928
    Höyryttelijä blc's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    00810
    Viestit
    44
    Mustapekka jäi käteen, näin veikkasi myös pesänhoitaja. Vituttaa mutta elämä on, niin kuin sanotaan. Toivottavasti esmoke opit jotain tästä keissistä, vaikka sitten minun piikkiini.

     
     
  9. #3929
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja blc Näytä viesti
    Mustapekka jäi käteen, näin veikkasi myös pesänhoitaja. Vituttaa mutta elämä on, niin kuin sanotaan. Toivottavasti esmoke opit jotain tästä keissistä, vaikka sitten minun piikkiini.
    Eika pahasti tullut takiin?


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  10. #3930
    Höyryttelijä blc's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    00810
    Viestit
    44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Eika pahasti tullut takiin?
    eGripin verran

     
     
  11. #3931
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kotka/Hämeenlinna
    Viestit
    10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja blc Näytä viesti
    eGripin verran
    Mulla kans saamisia sen egripin verran, kuinkakohan monta meitä huono-onnisia oikein on?
    Viimeksi muokannut Kingis; 23.11.14 kello 00:39.

     
     
  12. #3932
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Lainaus Alkuperäinen postaaja blc Näytä viesti
    Mustapekka jäi käteen, näin veikkasi myös pesänhoitaja. Vituttaa mutta elämä on, niin kuin sanotaan. Toivottavasti esmoke opit jotain tästä keissistä, vaikka sitten minun piikkiini.
    "tästä keissistä" ? Eiköhän tässä historia jollain tavalla toista itseään kun muistelee hänen aikaisempia aloituksiansa e-savukebisneksissä...

     
     
  13. #3933
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Täällä vois sit viisaat jotka tietää edelliset keissit kertoa muille varoituksena mistä ja keneltä oot tilaamas. Ois ihan jees jos epärehelliset yrittäjät saatas selville. Onks tääl ketjua mistä ei kannata tilata? Jos ei, joku vois tehä. Oon kyl muistelivinaan et olis... Täytyypä selata, toi valikko on vaa välil vähän työläs...

     
     
  14. #3934
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Onhan se joku "kaupankäynnistä keskustelua" tms. ketju olemassa,mut lähinnä siel tiputellaan nimimerkkejä/kusettajia kirppiksen puolelta.

    Eipä noita epärehellisiä yrittäjiä ole hirveesti noussut esiin kenestä pitäs varoitella. Kait Arizona-venemiehellä on hetkensä ollu,mut tiedä sitten onks sekään suoraan kusettanut ketään. Enemmän vaan säätänyt/muutellu tilauksia.. Eikä hänkään oo enää aikoihin tänne päässyt hillumaan.

    Edit. Ja onhan noita edellisiä keissejä,ynnä muita kauppoihin/kauppiaisiin liittyviä negatiivisia juttuja yleensä käsitelty sivutolkulla ja capsit pohjass ympäri foorumia.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  15. #3935
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Niinhän niit onki, tääl foorumil rupee olee vaan niin paljon juttuu et voi rehellisesti sanoo et kaikkee en oo lukenu. Ennen luin kaikki mitä tänne e-savukkeelle oli kirjotettu ( ja siinäkin meni pari vuotta ) nyt ei vaa enää pysty lukee kaikkee. Tosin on paljon turhaa. Täytyy lukee caps jutut läpi

     
     
  16. #3936
    Eipä toisaalta mikään ihme että näitä suomikauppoja menee konkurssiin kun hinnat on niin korkeita. Esim fasttechilta saa vamon 20 euroon ja suomikaupassa saa samasta maksaa päälle 40 euroa. Sama homma esim dct tankeissa...5kpl oli muistaakseni jotain 8-9 euroa "cartot mukana" ja suomessa 4-6 euroa kpl. Ei mulla ainakaan niin vähissä vermeet ole ettei jaksa odotella muutamaa viikkoa tilausta. Onhan noi arominesteetkin suomessa korkeaksi hinnoiteltu kun kuitenkin ulkomailta tulee viikon sisällä.

    Tiedä sitten kuuluko tää kommentti tähän ketjuun.

     
     
  17. #3937
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Johtunee ihan siitä että suomikauppiaiden on pakko ottaa korkeampi hinta. Tullausmaksut, verot, myynnistä alvit, kuljetukset ja pitää työstään jotain palkkaakin saada. Sama se on kaiken kanssa, elektroniikkaa kun tilaa ulkomailta niin ohan se tuhottoman paljon halvempaa kuin suomessa.

     
     
  18. #3938
    Täällä myös yksi uhri... Egripin verran meni ja kyllä sapettaa. Niin lupaili teemu että paypalin disputen kautta rahat saisi takaisin, mutta ei ole näkynyt. Enää ei edes vastaa viesteihin.

     
     
  19. #3939
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonzkilz Näytä viesti
    Täällä myös yksi uhri... Egripin verran meni ja kyllä sapettaa. Niin lupaili teemu että paypalin disputen kautta rahat saisi takaisin, mutta ei ole näkynyt. Enää ei edes vastaa viesteihin.
    Kannattaa ottaa yhteyttä jbeversheds asianajotoimistoon. Ainakin jos tilasit konkurssin jälkeen egripin.

     
     
  20. #3940
    Lainaus Alkuperäinen postaaja villemy Näytä viesti
    Kannattaa ottaa yhteyttä jbeversheds asianajotoimistoon. Ainakin jos tilasit konkurssin jälkeen egripin.
    Tilasin sen heti kun se tuli ennakkotilaukseen, eli luultavasti ennen konkurssia. Eikö muka silloin voi saada rahoja takaisin? Olen kuitenkin maksanut laitteen ja mitään en ole saanut. eihän sen niin pitäisi mennä.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •