Sivu 194 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 94144184190191192193194195196197198 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,861 - 3,880 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

  1. #3861
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Minä teen scenen eteen jotain, saanko minä siis nillittää?

    Mua ei vois vähempää kiinnostaa esmoken verovelat. Verokarhu on niin saatanan ahne muutenkin, että ei haittaa vaikka siltä jääkin jokunen euro saamatta. Mua itseäni vituttaa tässä se, että esmoken takia yksi suomalainen modaamo joutui käytännössä lyömään lapun luukulle samalla kun Teemu teki etelänmatkoja...

     
     
  2. #3862
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Ja .

     
     
  3. #3863
    Höyrykonkari morkhat's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Mua ei vois vähempää kiinnostaa esmoken verovelat. Verokarhu on niin saatanan ahne muutenkin, että ei haittaa vaikka siltä jääkin jokunen euro saamatta.
    Aamen.

     
     
  4. #3864
    Reivi
    Vieras
    Verokarhu on kyl ihan saatanasta, pienestä palkastakin maksan yli 30% veroja. Lapsettomana, "nuorena" ja terveenä en hyödy senttiäkään yhteiskunnan palveluista. Mutta kaikesta vitutuksesta huolimatta edelleen kituutan kotoisessa suomessa. Myönnän olevani pienessä sievessä ja tunnen olevani oikeutettu kommentoimaan.

    Jos en ois niin vitun vässykkä, oisin jo aikaa sitten suksinu vittuun koko suomesta. Mutta edelleen täällä ja elämä on.

    Ymmärrän täysin, jos joitakin vituttaa miten tämänkin puljun loppu meni, mutta henk.koht annan paljon kyllä yläpeukkua Teemulle tämän loppusopan hoidon osalta.

    Rauhaa ja rakkautta!

     
     
  5. #3865
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Noh kttd saa nillittää ja kaikki muutkin jos siltä tuntuu. Pointti oli lähinnä se, et tää rupee muistuttamaan jonkinlaista vainoa. Yrityksiä kaatuu joka päivä, käyttekö niissäkin huutelemassa verovelkojen (esim) perään? Vai onko tämä nyt suurin Saatana kun liippaa liki omaa harrastusta?

    Laittakaa ite vapotteluun liittyvä puoti pystyyn sitten. Muuten turpa kii?

    (Ja ei, en tunnne kyseessä olevaa kauppiasta. Ja ei, en puhu hänen "puolestaan".)

    ED: Lisättäköön tähän kysymyksenä kun en asiaa tunne (VJ?); Onko annettu tavaraa "piikkiin"? Omaa urpoutta sanon mä jos näin on.

     
     
  6. #3866
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Onko annettu tavaraa "piikkiin"? Omaa urpoutta sanon mä jos näin on.
    Yleensä firmojen välisessä kaupassa tehdään niin, että tavara luovutetaan laskun kera ja sitten odotellaan pari viikkoa että se lasku maksetaan. Älä yritä kääntää tätä VJ:n syyksi.

    Ja kuten jo sanoin, ne verovelat ei nappaa.

     
     
  7. #3867
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    138
    Itteä vaan harmittaa tässä se että ennakkotilauksen melkein viikko konkurssin jälkeen tehneenä, kaupan sivuilla ei asiasta lukenu mitään. En tokikaan olis tilannu kun on menny tälläseks säädöksi että saa omansa pois, joko laitteen tai rahan muodossa. Mutta jos ensi viikolla paypal tilille rahat palautuu ei haittaa ja hyvää jatkoa kauppiaalle uusiin haasteisiin.. Ennen tätä kaikki tilaukset tullu nätisti perille eikä mitään valittamista, sääli että tän kanssa on nyt vähän vaikeuksia..

     
     
  8. #3868
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Yleensä firmojen välisessä kaupassa tehdään niin, että tavara luovutetaan laskun kera ja sitten odotellaan pari viikkoa että se lasku maksetaan. Älä yritä kääntää tätä VJ:n syyksi.

    Ja kuten jo sanoin, ne verovelat ei nappaa.
    En tunne yhtään tämän tapauksen taustoja, enkä luovutettujen asioiden & rahojen määriä, mutta maailma tuntee miljoonia konkursseja, jotka ovat johtuneet juurikin tuosta.... Alihankkia on luottanut liikaa yhteen myyjään, joka sitten onkin mämminyt omat asiansa, ja äkkiä meillä onkin kaksi kaatunutta yritystä.
    Olen yrittäjä itsekin, enkä missään nimessä syytä kumpaakaan mistään, mutta ketjun alapäässä oleva yritys tekee ilman muuta virheen, jos laskee liikaa yhden yläpäässä olevan firman varaan.

     
     
  9. #3869
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Käänsinkö? Kuhan vittu kysyin.

     
     
  10. #3870
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ja sitten rauhoitutaan ennen kun tulee sanottua jotain liian vihaista

     
     
  11. #3871
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Täytyypä tuohon sanoa..Hyvin ei ole mennyt VJ jos 7000€ laskuun kaatuu. Toki kohtuullinen raha mut ei mailman loppu. Mutta jos vastaavia ollut muita, Voi se 7000 olla viimeinen niitti. Jos 2 kk lasku maksamatta niin tratta perään. jos ei toimi niin myy sen laskun Virolaiselle perintätoimistolle 4000€ . Saa sen 4 Rahaa heti unohtaa loput.

     
     
  12. #3872
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Justjust, poliisinahan tääl onkin hyvä heilua ja huudella. Jos ei miellytä, niin pannaan huilaamaan.

    Etkä nähtävästi säkään tiedä mitä kävi, muutenhan olisit sen totuutena toitottanut jo?

    Chillaa ite?

     
     
  13. #3873
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä en sua paa huilaamaan, mutta joku muu mode saattaa laittaa jos tuo meno ei rauhoitu. Mä olen omat pointtini jo esille tuonut enkä jaksa enempää jauhaa. Peace.

     
     
  14. #3874
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Lyökkää ihmeessä lyötyä lisää, jo saatte siitä jotain tyydytystä?

     
     
  15. #3875
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381
    Tän ketjun voisi laitella lukkoon ja tilalle joku supporttiketju pystyyn kellä vielä saamattomia rahoja taikka tavaroita

     
     
  16. #3876
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Pidetään tätä nyt auki siihen asti kunnes kaikki tavarat/rahat on oikeilla omistajilla. Sitten voidaan jo sanoa että kaupan toiminta on täysin päättynyt.

     
     
  17. #3877
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Peace

    Mäkin toin pointtini, mut sä sivuutit sen. No biggies!

     
     
  18. #3878
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Arvostanut kyllä kauppiasta (entistä) ja olenhan tavaraakin hankkinut häneltä. Harmi, että yksi kauppa loppuu.
    Kuitenkin hieman tässä häiritsee toiminta jossa ennakkotilauksia on otettu vastaan tietoisena siitä, että firma menee konkurssiin. Vissiin se kuuluisa viimeinen rahastus tai jotain. Sitten kehoitetaan asiakkaita tekemään paypal dispute ja toivotaan, että muut kantaa vastuun.
    En vaan pysty olemaan ajattelematta, että sinä aikana kun pyydettiin vielä odottelemaan disputen tekemistä, tyhjennettiin tili etukäteen toivoen, että Paypal kantaa vastuun yksityisille asiakkaille. Sinänsä minua ei kiinnosta Paypalille koituneet tappiot, kyllä niillä rahaa riittää mutta ei se silti oikein ole.
    Ei voi tietenkään asioita tietää kuinka mennyt ja ei se edes minulle kuulu mutta just saying..
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  19. #3879
    Popparit on mikrossa, antaa palaa!!

     
     
  20. #3880
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381
    Paskaakos tässä enää lietsomaan. Mie en ainakaan kusekkaan lähellekkään sinne ilmansuuntaan mihin tämä kauppaias menee taustajoukkoihin. Lukkoa ja kukka perään.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •