Sivu 192 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 92142182188189190191192193194195196 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,821 - 3,840 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

  1. #3821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Tuon jälkeen tulleet ei olisi edes mikään ongelma, koska ne voitaisiin palauttaa samantien. Ongelma on nimenomaan nuo tuota ennen tulleet, koska konkurssikellon lyödessä nämä muuttuvat velkojiksi, ja olisi velkojan suosimista, jos heille tuote annettaisiin. Ja kyllä, täällä on menty ainakin toimintamallilla, jolla pesänhoitaja on antanut aina viikottaiset tai päiväkohtaiset agendat tehtävistä mitä tehdään...
    Aika erikoista et oikeen viikko agenda jaetaan. Oletko pystyny toimittamaan kaikki tuon konkan jälkeen tulemat tilaukset?

     
     
  2. #3822
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lähestulkoon, parista tilauksesta on jouduttu tekemään hyvitys jonkin tuotteen osalta, koska varastovirheen vuoksi ollut ostettavissa, mutta ei varastossa.

    Eipä noilla kauheasti ole panostusta ollut juuri ton talvivaaran takia, kun kuitenkin 8 viikkoa aikaa niillä on hoitaa konkurssin jälkeen tätä, ja nyt kuitenkin jo 3 viikon jälkeen pesäluettelot on käytännössä valmiit, varasto käytännössä tyhjä ja osa myymäläkalusteistakin jo myyty.

     
     
  3. #3823
    Toihan tietysti riippuu siitä et konkurssipesällä on mitä palauttaa, nyt ilmeisesti on kun porukat on saanu pallilta palautuksia.

     
     
  4. #3824
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Toihan tietysti riippuu siitä et konkurssipesällä on mitä palauttaa, nyt ilmeisesti on kun porukat on saanu pallilta palautuksia.
    Niin, ja konkurssia ennen tulleita maksuja ei voida muualta käsin edes palauttaa, ennenku konkurssikäsittely viety loppuun. Paypal on vähän poikkeus, vähän niinku nocando pesän kannalta, ne vie rahat tililtä jokatapauksessa.

     
     
  5. #3825
    Mua edelleen hämää se et kuitenkin vaikka teit konkan niin kusetit meitä (et minua) höyryttelijoitä aika kivasti. Puhuit jossain vaiheessa et jatkat samalla alalla? Ihmiset ei unohda helposti, miten meinasit jatkaa?

     
     
  6. #3826
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Niin, ja konkurssia ennen tulleita maksuja ei voida muualta käsin edes palauttaa, ennenku konkurssikäsittely viety loppuun. Paypal on vähän poikkeus, vähän niinku nocando pesän kannalta, ne vie rahat tililtä jokatapauksessa.
    Eli osa jää kuitenki saamatta mitään?

     
     
  7. #3827
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Mä olen jatkossa vain töissä alalla toimivassa firmassa, en siis mikään edes osaomistaja. Eikä vielä edes tarkalleen tiedä olenko sen toimesta millään tavalla esillä, vai vaikutanko vain taustavoimissa.

     
     
  8. #3828
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mä olen jatkossa vain töissä alalla toimivassa firmassa, en siis mikään edes osaomistaja.
    Oke, et vastannu edelliseen kysymykseen? saako kaikki tilaamansa?

     
     
  9. #3829
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Oke, et vastannu edelliseen kysymykseen? saako kaikki tilaamansa?
    Sen mitä mä olen ymmärtänyt, niin näyttää siltä että pesän varallisuus riittäisi velkojen maksuun, joten eiköhän saa. Tosin mitään virallisia lukuja en ole nähnyt kuin velkojen osalta hetkeen, mutta toistaiseksi näyttää hyvältä.

     
     
  10. #3830
    Toivotaan et myös VJ Mods saa jotain, yleensä noi jaetaan suurimpien velkojen kesken, lopulta pienet velkojat jää nuolemaan näppejään.

     
     
  11. #3831
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Toivotaan et myös VJ Mods saa jotain, yleensä noi jaetaan suurimpien velkojen kesken, lopulta pienet velkojat jää nuolemaan näppejään.
    Toivotaan, olisi senkin osalta mukava jättää asia taakse ja suunnata katseet kohti tulevaa, ja helpottaisi myös VJ-modsin hommia huomattavasti.

     
     
  12. #3832
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Sen mitä mä olen ymmärtänyt, niin näyttää siltä että pesän varallisuus riittäisi velkojen maksuun, joten eiköhän saa. Tosin mitään virallisia lukuja en ole nähnyt kuin velkojen osalta hetkeen, mutta toistaiseksi näyttää hyvältä.
    Palaan vielä hetkeksi tuohon:
    Se että sä et oo omien sanojen mukaan ymmärtäny on myös täyttä paskaa, en usko et sä ihan niin tyhmä olet ettet ymmärrä mitä kaikkee tästä seuraa. Meidän koukeroiden lakipykälinen mukaan olet varmasti tajunnu mitä konkka jne jne tarkoittaa.

     
     
  13. #3833
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Toivotaan, olisi senkin osalta mukava jättää asia taakse ja suunnata katseet kohti tulevaa, ja helpottaisi myös VJ-modsin hommia huomattavasti.
    Hillot oli sulla, ei VJ modsilla, jo paljon ennen syöksyä.

     
     
  14. #3834
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Kyllä mä Rokuli ymmärrän ja olen sinut asian kanssa, vaikka ei se mukavaa olekaan. Jos sulla on vielä jotain kysyttävää, niin vastaan mielelläni privassa.

     
     
  15. #3835
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Kyllä mä Rokuli ymmärrän ja olen sinut asian kanssa, vaikka ei se mukavaa olekaan. Jos sulla on vielä jotain kysyttävää, niin vastaan mielelläni privassa.
    Mulla ei ole "Teemu" Esmoke sua vastaan mitään koskaan. Ihmettelin vaan kun olen yrityksissä pyöriny. ja tajuan lässsynlää. Vittuunnuin tosi paljon siitä viimevuotisesta

     
     
  16. #3836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Toivotaan, olisi senkin osalta jättää asia taakse ja suunnata katseet kohti tulevaa, ja helpottaisi myös VJ-modsin hommia huomattavasti.
    Koeta todellakin omalta osaltasi hoitaa nuo asiat kuntoon. Itselläni, kuten näköjään monella muullakin, on ollut rutkasti hyviä kokemuksia sinusta ja esmoke-kaupastasi. Olet lisäksi ollut sen verran keskeinen tyyppi Suomi-höyryttelyskenessä, että jatkon kannalta mahdollisuudet yritystoimintaan ovat edelleen hyvät. Mutta ei silloin, jos asiakkaat tai yhteistyökumppanit tuntevat saaneensa pissiä silmään. Maine on tärkeä ja erittäin keskeinen seikka, mutta sen pitää perustua todelliselle toiminnalle, ei puheille.

     
     
  17. #3837
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mä olen jatkossa vain töissä alalla toimivassa firmassa, en siis mikään edes osaomistaja. Eikä vielä edes tarkalleen tiedä olenko sen toimesta millään tavalla esillä, vai vaikutanko vain taustavoimissa.
    Tässä sä johdat ihmisiä harhaan,sä todellakin johdat ihmisiä harhaan?

     
     
  18. #3838
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Tässä sä johdat ihmisiä harhaan,sä todellakin johdat ihmisiä harhaan?
    Millä tavalla? Mä vien maailmalle firmaan sitä osaamista mikä mulla on, eli olla läsnä höyry-yhteisöissä ja tiedän missä milloinkin höyryttelyn kannalta pitkälti mennään, mun ei tarvitse olla mukana asiakaspalvelussa tai tiedottamisessa, missä mä tiedän itselläni olevan ne suurimmat puutteet ja saan tehdä niitä asioita mitä mä tykkään tehdä ja missä ajattelen jollain tavalla olevani hyvä, eli niitä syitä, miksi meillä on vakioasiakkaita ollut vuosia. Missä kohtaa mä nyt johdin harhaan ja ketä?

     
     
  19. #3839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Millä tavalla? Mä vien maailmalle firmaan sitä osaamista mikä mulla on, eli olla läsnä höyry-yhteisöissä ja tiedän missä milloinkin höyryttelyn kannalta pitkälti mennään, mun ei tarvitse olla mukana asiakaspalvelussa tai tiedottamisessa, missä mä tiedän itselläni olevan ne suurimmat puutteet ja saan tehdä niitä asioita mitä mä tykkään tehdä ja missä ajattelen jollain tavalla olevani hyvä, eli niitä syitä, miksi meillä on vakioasiakkaita ollut vuosia. Missä kohtaa mä nyt johdin harhaan ja ketä?
    Plaa plaa, itkemiset voi jättää......

     
     
  20. #3840
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Älä Rokuli viitti maassa makaavaa potkia.
    ( Tosin... jos en olis päypalin kautta saanu rahoja takaisin...saattaisin mäkin potkia... mutta sehän on ihan eri juttu )
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •