Sivu 144 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4494134140141142143144145146147148154194 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,861 - 2,880 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

  1. #2861
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Kyllähän ne paketit vaan tipahtelee varmasti tästä kaupasta perille. Kiitänpä jälleen. Ja toinen hyvä puoli on juurikin nuo pienet rullat mihin kanthalit on kieritelty. Todella näppärän kokoinen ja helppo hävittää .

     
     
  2. #2862
    Kovin lyhkänen on semovaari noilla mitoilla

     
     
  3. #2863
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Kovin lyhkänen on semovaari noilla mitoilla
    Yks kirjan väärin ja heti oot vinos

     
     
  4. #2864
    Sorge beibe

     
     
  5. #2865
    Loistokauppa!

    Itellavarmasti tilaukset tulee seuraavaksi päiväksi postilaatikkoon. Valikoimaista löytyy melkein kaikkea mitä tarvitsen kohtuuhintaan, joten ei ole paljon tarvetta muualta tilailla. Näköjään mahdolliset asiakaspalautteet / yhteydenototkin hoidetaan kunnialla loppuun, niin eipä ole valittamista.

    Vielä kun on kotimainen kauppa kyseessä, niin kaikki oikeastaan kohdillaan

     
     
  6. #2866
    kayfun lite plus tilattu, vaikka vastaan potkinkin ajatuksissani tähän asti

     
     
  7. #2867
    Höyryttelijä pviljaka's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    40
    Pistin itsekin juuri KFL+ tilaukseen sekä siihen varaosia ja varatankin
    Toivotaan, että lähtee huomenna postiin niin olisi perillä maanantaina. Tulee gennyn kaveriksi. Varmasti varmempi peli kanniskella mukana. Jätetään genny kotivapoksi.

    Muistan joskus argumentin, että vapottelu tulee halvemmaksi kun röökaaminen? Monen kuukauden ajan palanut noin 100 euroa per kk. Ei mulla kyllä satasia sätkiin kuukaudessa mennyt LOL. Halvimmillaan meni joku vuosi sitten kun olin jotain kuukausia täysin irti röökistä ja vapottelusta. Piti sitten alkaa vapottelee uudestaan, ja vielä kunnon vehkeillä, että on jotain tekemistä ja saa tyydytettyä lutkutuksen tarve
    Noh, terveyttähän ei rahalla mitata . Sitä paitti kohta on sellaset vermeet + DIY jutskat, että kait ne kulut alkaa seuraavien kuukausien aikana tasaantumaan jos ei nyt vähään aikaan "naksahtele" ja hörähdä ostelee taas jotain kivaa
    Viimeksi muokannut pviljaka; 13.03.14 kello 22:23.

     
     
  8. #2868
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Niin ja itselle ainakin vakuuttelen, että eihän se ole harrastus eikä mikään, jos se ei vie tilaa kämpästä ja näy pankkitilillä

     
     
  9. #2869
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    23
    Äärimmäisen suuret kiitokset nopeasta toimituksesta! 21h tilauksesta kolisi postiluukku.
    Ime sitä.

     
     
  10. #2870
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

     
     
  11. #2871
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Mitenköhän lie noiden Novumien hattujen laita, kovin hankala yrittää höyrytellä puoli modia suussa vaikka kurkkutuntuma onkin vertaansa vailla?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #2872
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901


    Noniin. Elikkäs Esmoke laittoi ilmaiseksi kaksi putelia tiivareita testiin, kiitos siitä! Nesteet ovat ilmeisesti omaa tuotantoa ja kantavat nimeä Valhalla ja Brio. Valmiissa nesteissä 50-50% suhteella PGVG ja niksat 6mg - olleet pari päivää steppautumassa. Testilaitteistona toimii Diablo Hybrid jossa 0.8ohm vaijeri setuppi.

    Asiaan! Ensimmäiseksi testaamme nesteen joka kantaa nimeä Valhalla. Kuten meistä kaikki tietävät, Valhalla tarkoittaa sankarivainajien asuinsijaa skandinaavisessa mytologiassa ja siellä asuu itse jumala Odinin joka on jumalten kuningas. Nesteellä on ainakin hieno nimi jos ei mitään muuta, odotukset ovat kovat! Itse nimen perusteella ilman tuoksuttelua/maistelua voisin odottaa jotain todella sankarimaista ja miehistä.. Itse nesteen tuoksu on heti selvä, tämä on jotain sitrushedelmää. Se on voimakas, mutta ei pistävä. Huomioitavaa kuitenkin on, että itse hedelmää on hyvin vaikea erottaa. Se vain on jotain sitrusta kuten greippiä, appelsiinia tai mandariinia..

    Ensimmäiset höyryt. Kyllä, se on jotain sitrusta, en vain saa päähäni hedelmää. Maku on tuttu ja hyvä, olen kokeillut jotain tällaista aikaisemminkin. Toiset ja kolmannet höyryt, maku alkaa löytyä. Alussa maku on pehmeä ja aavistuksen verran makea, lopussa kirpeä ja hapokas. Eniten tässä maistuu appelsiini ja appelsiinin kuoret, mutta hyvällä tavalla. Jos täytyisi etsiä vastaavaa tuotetta, niin mieleen tulee Wingnut`s Premiumin Ectoplasmic V2. Samanlainen maku, mutta paljon pehmeämpi ja raikkaampi. Olen melkein varma, että tässä nesteessä on myös makeaa mandariinia tuomassa sitä makeutta, mutta en voi olla siitä täysin varma. Esmoke voi kertoa, että olenko oikeassa vai kokonaisuudessaan täysin väärässä!

    Kokonaisuudessaan erittäin miellyttävä neste, melkein ADV tavaraa. Nesteestä löytyy makeutta, mutta ei liikaa. Samalla lopussa siinä on pientä kirpeyttä joka tuo potkua nesteelle. Uskon, että voisi toimia äärettömän hyvin jos seassa olisi aavistuksen verran mentholia. Jos tälle nesteelle täytyy antaa kouluarvosanaa niin kyllä se siinä ysin (9) paikkeilla on, tästähän voisi jopa maksaa

    Briosta tulee testi tänään illalla/huomenna.

     
     
  13. #2873
    Voi persikka, taasko ne kaiffarit loppui..

     
     
  14. #2874
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Maanantaina tippuu viimiset saldoille. En uskaltanut enää laittaa päivällä lisää

     
     
  15. #2875
    Kiitokset kauppiaalle jälleen nopeaa toimintaa. Ehtiikö hän lainkaan nukkumaan vai höyryjen avulla hereillä pysyy ja paketteja maailmalle pukkaa

     
     
  16. #2876
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Nyt olisi ehkä korkea aika kauppiaan vastata jotain tähän Novumin hattu -juttuun. Itse kysellyt näitä useamman kerran niin spostilla kuin myös tässä ketjussa.

    Viime viikolla spostiin vastattiin, että tulossa tällä viikolla tai ensiviikolla, mutta nyt on sen ensiviikon lauantai(aamuyö) ja alkaa näyttää sille, ettei ole ihan vielä tulossa. Esmoke, arvostan sitä mitä olet tehnyt Suomen höyryttelyskenelle niin jälleenmyynnin, laitekehityksen, että foorumien kohdalla, mutta yritä nyt tähän hommaan suhtautua ihan rehellisesti ja kiertelemättä.

    Itseäni huolestuttaa lähinnä sen takia, että suurimman osan kyselyistä tässä ketjussa olet ohittanut aivan kuin ei olisi ollenkaan kysytty. Esimerkkinä tämä viimesin Barolen kysymys: ohitit sen kokonaan ja siirryit KFL+:n myyntiin.

    Siihen, että minun Novumistani puuttuu kokonaan hattu (varmaan sposteista näette mistä on kyse), on syy osittain kauppiaan ja osittain Itellan. Jos vain haluaisin 2x1mm hatun, en kehtaisi huudella täällä tällä tavalla, vaan toteasin, että shit happens ja kaikkea ei saa, mutta tässä tilanteessa haluaisin jonkinlaista reagointia kauppiaan taholta. Ottakaa nyt kauppana edes osavastuu ja vastatkaa tähän saako hattua vai ei, ihan rehellisesti ja kiertelemättä.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  17. #2877
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Meikäläiseltähän se hattu uupuu ihan oman hölmöilyn takia, ja ihan rahaa vastaan ottaisin. Jos niitä ei oo tulossa, ei voi mitään, mutta sekin olis mukava tietää;ensimmäisiä lupailtiin marraskuun loppuun muistaakseni.

    Vituttaa seisottaa atoa johon upotti sen 120€, eikä se oo kauppiaan vika. Ei edes se jos niitä hattuja ei tule. Kun nyt vaan saisi ihan oikean vastauksen, varsinkin kun aikaa siitä kun omani hukkasin on sen 4kk.

    Ei millään pahalla, iso peukku kaikesta muusta, mutta tää pikkunen kysymys on kyllä kiusannu pitkään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #2878
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Meikäläiseltähän se hattu uupuu ihan oman hölmöilyn takia, ja ihan rahaa vastaan ottaisin. Jos niitä ei oo tulossa, ei voi mitään, mutta sekin olis mukava tietää;ensimmäisiä lupailtiin marraskuun loppuun muistaakseni.

    Vituttaa seisottaa atoa johon upotti sen 120€, eikä se oo kauppiaan vika. Ei edes se jos niitä hattuja ei tule. Kun nyt vaan saisi ihan oikean vastauksen, varsinkin kun aikaa siitä kun omani hukkasin on sen 4kk.

    Ei millään pahalla, iso peukku kaikesta muusta, mutta tää pikkunen kysymys on kyllä kiusannu pitkään.
    Oma hattu uupuu pääasiassa Itellan takia. Mutta olisihan se "mukavaa" saada jonkinlainen kunnollinen vastaus tähän ongelmaan, eli onko hattuja tulossa vai ei? Se, ettei hattuja tule, ei ole kauppiaan vika, vaan pikemminkin oire markkinoiden pienuudesta. Itse työskennellyt "sen verran" kirjanpito-/palkanlaskentapuolella pienyritysten kanssa, etten lähden sataprosenttisenttisesti syyttämään valmistajaa/myyjää, kun ymmärrän ne realiteetit, joiden pohjilta nämä markkinat pyörivät. Plus, se ettei tässä mun tapauksessa ole mitenkään kyse pelkästään Esmoken mokasta. Mutta pikku hiljaa tämä, ettei tule mitään kommenttia ainakin itsellä pelaa kyseistä yritystä vastaan. Koska kommunikointi asiakkaan suuntaan, niin helpoissa, kuin vaikeissa tilanteissa, on yrittäjän vastuulla. Sen verran täytyy odottaa yrittäjältä.

    e. ja ihan rahaa vastaan otan minäkin hatun, kunhan vain sellaisen saisi
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  19. #2879
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Hattuja on tulossa aivan pieni erä, mutta kuten muutkin toimitukset, tuntuu nämäkin venyvän kohtuuttomasti siitä, mitä on suunniteltu. Olen luvannut pienen erän uusia hattuja, ja ne tulee, piti tulla jo viimeviikon lopussa / tämän viikon alussa, mutta ei ole vielä näkynyt.

     
     
  20. #2880
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    Case: #13143

    Tilaukseni on itellan seurannan mukaan ollut tilassa:
    "
    Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
    Rekisteröinti:13.3.2014 klo 14:55:29
    "

    Onko tämä konkreettisesti jäänyt kyydistä pois vai mikähän tilanne, kun ei ole edennyt?
    Vrt että muilla on kamat jo käsissä...
    (tosin, mulla ei ole kotona shitella jakanut postia, oli viikon tauko, vissii nuo irtisanomiset heillä aiheutti pientä mielenosoitusta...)


    Jos kamat on vielä kaupalla, otattehan yhteyttä asap allekirjoittaneeseen.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •