Sivu 7 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 402

Aihe: Paljonko olette käyttäneet rahaa sähkötupakkaan?

  1. #121
    Tuskin yli 5000€ on tähän asti mennyt? Budjetti on yleensä n.100€/kk, mutta paljon myydään ja vaihdetaan! Pitää sisällään myös nesteet!

     
     
  2. #122
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    52
    Laitteisiin ei ole paljoa mennyt, nesteitä on kyllä kulunut reilu 2v:n aikana ihan riittävästi. Reilusti yli vuoden pärjäsin eGo akuilla, jonka päässä oli atomisaattoreita, kartomisaattoreita ja jokunen edullinen tankkikin. Nykyään lavatube jonka päässä on kanger protank. Tupakkaan olisi mennyt enemmän... Alkaa olemaan lavatube sen verran jo kulahtanut, että kohta tarvii katsella seuraavaa laitetta

     
     
  3. #123
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    about 500€ tässä ny kuukauden aikana... mut eipä välttämättä tarvii ny ostaa vähään aikaan mitään si...
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

     
     
  4. #124
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Hyvin on pysynyt hanskassa Jafo

     
     
  5. #125
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    52
    "Hyvin on pysynyt hanskassa Jafo "

    Se oli alkuperäinen tarkoitus ja en innostunut tähän niin paljoa, että olisisin ostanut koko ajan kalliimpia ja parempia latteitta. Sähkötupakalla piti lopettaa analoginen tupakointi, mikä onkin onnistunut vallan mainiosti ja säästää samalla selvää rahaa. Se täytyy mainita vielä , että pro käyttäjät ovat ihan eri tasolla kuin minä, vaikka olen näiden parissa touhunnutkin sen reilu 2v.

     
     
  6. #126
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    1973 € - summasta melkein tasan puolet laitteiden ja nesteiden suhde. Kaikki on tarkasti excel-taulukossa

    Ei vielä edes kahta vuotta täynnä höyryttelyä. Laskuri kertoo mitä tupakkiin olisi mennyt kolmessa vuodessa. Noh, harrastushan tämä onkin

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  7. #127
    Höyryttelijä Quasar's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    44
    Reilu 1300 euroa reilun vuoden aikana. Viimeaikoina nesteisiin palava raha vähentynyt, kun oon tehnyt omat juissit. Vielä kun oppis (lue: viitsisi) perehtyä RBA-maailmaan, niin varmaan tulis lisää säästöä.

     
     
  8. #128
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Quasar Näytä viesti
    Reilu 1300 euroa reilun vuoden aikana. Viimeaikoina nesteisiin palava raha vähentynyt, kun oon tehnyt omat juissit. Vielä kun oppis (lue: viitsisi) perehtyä RBA-maailmaan, niin varmaan tulis lisää säästöä.
    Riippuen siitä, miten paljon ja kuinka kalliita vehkeitä sitten haluaa/pitää ostella. Käyttökustannukset on halvemmat kyllä. Opettelu ei oo kyllä vaikeeta.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  9. #129
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Quasar Näytä viesti
    Reilu 1300 euroa reilun vuoden aikana. Viimeaikoina nesteisiin palava raha vähentynyt, kun oon tehnyt omat juissit. Vielä kun oppis (lue: viitsisi) perehtyä RBA-maailmaan, niin varmaan tulis lisää säästöä.
    Säästöä varmaan tulee pitkällä tähtäimellä, mutta vain jos onnistut välttämään kiinapaskan halvan hinnan houkutuksen. Osta kunnon vekotin. Mieti homma tarkkaan ja sivuuta kaikki kloonit/halpikset niin homma on melko jämpti.

     
     
  10. #130
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Säästöä varmaan tulee pitkällä tähtäimellä, mutta vain jos onnistut välttämään kiinapaskan halvan hinnan houkutuksen. Osta kunnon vekotin. Mieti homma tarkkaan ja sivuuta kaikki kloonit/halpikset niin homma on melko jämpti.
    Aamen.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  11. #131
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    62
    Mulla tuli kauhee häpeä-häspäily ensimmäisistä aloituspakkauksen jälkeisten (3kk sitten ) tilauksista.. Fakta1: Kinkkilandiasta tilatuista "klooneista" ei ole vielä postitse minua saavuttanut yksikään. Fakta 2: Mulle Diablo Klaukkalasta-päivää tuli kolmessa päivässä, kallis mun mittareilla, mesh&kanthal ja vaijeri ym. Suomen Turusta alle perinteisen 3 postipäivän...nesteet EUvostoliitosta alle 4 päivän..

    Kivaa lie myös se että kun "viimeistä huutoa" olevan Fogger3:n (F3) kinkkilästä tilaat niin markkinoille ehtii (F4) ym. ennenkuin olet sitä edellistäkään saanut hiplailla.

    Eli seuraavan kerran kun noi gurut aikoo painaa (F5) niin usko niitä

    Edit: Ja kyllä, minulla 9 pakettia tällähetkellä nauttii Singapore postin hellästä hyväilystä.
    Viimeksi muokannut wikke; 05.04.14 kello 03:52. Syy: vidutus

     
     
  12. #132
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Toi mun 29.3 postaama vastaus tähän ketjuun oli vaan tollanen mutu heitto, äskön si otin pankki tunnukset kauniiseen käteen ja laskin paljon oikeesti on menny niin tulos on 919,16, eli juuri nyt tänä päivänä kun tämän kirjoitan olen noin 700€ tappiolla yhden kk harratamisen jälkeen ainakin olo on parempi, ehkä sitä vuoden lopussa ollaan myös rahallisestikkin voitolla
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

     
     
  13. #133
    Höyrykonkari degneva's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    126
    Veikkaan että n. 400 euroa vuoden alusta ja pitää ottaa huomioon, että tuo aika on riuduttu työttömänä. Saas nähdä lähteekö käsistä kunhan pääsee taas töihin ja tulee tilille muitakin kun murusia.

    Säästöä ei ainakaan vielä siis ole tullut, mutta on tää silti vaan niin siisti juttu!

     
     
  14. #134
    Noin 500€ 2kk ajalla

     
     
  15. #135
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    4
    100:lla eurolla on saanut: akut, muutaman rebuildablen, muutaman mekaanisen, laturin,varaosat ja jonkun 300-400ml nesteitä. seuraava modin osto siirtyypi toivottavasti vasta tuonne syksyn puolelle kun pitäisi DNA rakentaa.

     
     
  16. #136
    Melkein kahden vuoden röökirahat yhdeksässä kuukaudessa. Haientiä, perkele.

     
     
  17. #137
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Tonnia näyttää kalkulaattori tällä hetkellä..

     
     
  18. #138
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Ostettu on:
    -kaksi ego akkua, toinen perinteinen ja toinen Spinner
    -yksi ego laturi, oli rikkinäinen mutta lähettivät Welholta tilalle uuden veloituksetta.
    -kaksi clearoa (molemmat alle 6e ostoksia)
    -yhteensä 5 atopäätä
    -kayfun lite klooni
    -nemesis klooni
    -2x 18500 efestin purplea
    -nitecore i2 laturi (yli puoleen hintaan)
    -10m rulla kanthalia
    -200g pumpulia.
    -Tähän vielä lisää sen pakollisen, eli nesteet joita mennyt jouluaatosta lähtien vaihtelevasti 1ml - 2ml päivässä. Näistäkin suurin osa bargainvapourilta 100ml pulloissa.

    ~123e + nesteet keskiarvoisesti 1.5ml päivässä Joulukuun 24. - tähän päivään.

    Aika halvalla päästy, kaikissa ostoksissa vielä hyödynnetty alennuskoodeja, sekä osa ostettu käytettynä, ja Fasttechiltä. Poltettujen savukkeiden määrä mahtuu yhden käden sormiin josta sirkkeli on vienyt kolme. Hyvänä puolena täytyy itsessä pitää että jos joku toimii, silloin se riittää. Kilpavarustelu -puoli uupuu kokonaan. Nyt tämä kayfun+nemesis kombo vaikuttaa niin toimintavarmalta peliltä, että tuskin tulen ostamaan yhtäkään uutta laitetta ennenkun yksinkertaisesti nämä hajoaa korjauskelvottomiksi. Omasta mielestä aika edukkaasti päästy, varsinkin kun tästä eteenpäin ainoa rahareikä ovat nuo nesteet ja nekin ovat erittäin edullisia jos kelpuuttaa anti-premiumia.

     
     
  19. #139
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    4
    Mulla aloitukseen rahaa kului n. 70e kun ostin itse laitteen, nestettä, vara hörystimen ja laturin. Yleisesti sähkötupakointiin on mennyt n. 25e/kk. Yksi höyrystin ja 4kpl 10ml neste pulloa yleensä kuluu mun käytössä yhdessä kuukaudessa.

     
     
  20. #140
    Vähän aikaa sitten paukkui 4000 egen raja rikki, kaikki ostokset on tullut kirjailtua exel-taulukkoon. Aikalailla toi on sama summa, mitä olisi tässä vajaassa 1,5 vuodessa mennyt tupakkaan. Tosin alunperinkään höyryttelyn aloittamisen motiivina ei ollut mahdollinen rahan säästö, vaan ns. terveydelliset seikat.

    Kun tämä touhu on kääntynyt meikäläisellä selkeästi myös harrastukseksi, niin sillä verukkeella on helpompaa perustella itselle tota rahan menoa. Tietysti mitä vähemmän rahaa tähän palaisi niin sen parempihan se olisi, mutta elämä on...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •