Sivu 12 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28910111213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 402

Aihe: Paljonko olette käyttäneet rahaa sähkötupakkaan?

  1. #221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Paljonhan tähän on rahaa palanut mutta kun nykyään itse väsää nikotiininesteet ja ostaa tietyt arominesteet niin ei mene rahaa hukkaan. Aikoinaan paloi rahaa kun osti noita valmiita nikotiininesteitä ja suurin osa oli ihan viemärinaukasu kamaa. Tosin noihin laitteisiin kyllä palaa rahaa vieläkin....itse käytän yhä vieläkin noita Vamoja ja Lavatubeja. Ei tarvi kun kerran tippua pöydältä kunnolla niin alkaa pätkimään virransyöttö laitteessa ja sammuttelee itseään. Toinen homma jos on tankki kiinni laitteessa ja tippuu maahan niin ennenpitkään kierteet on finaalissa. No huolemmisemmalla käytöllähän noikin on estettävissä...mutta toisaalta kun kiinasta tilaa laitteen niin halpojahan ne on.....tosin ei taida olla ihan aitoja......surkeita etenkin noi 10 vamoa mitä olen esim fasttechiltä tilannut.....alumiiniset ei toimi edes pakasta uutena vedettynä.
    Oikein kun säästää niin kalliiksi tulee, köyhällä ei ole onneksi varaa ostaa halpaa

     
     
  2. #222
    Kolmisen tonnia vuodessa.

     
     
  3. #223
    mulla on sen 250€ menny laitteisiin viimeisen vuoden aikana, mutta nesteisiin alle 100€ kun halvan myyjän löytää.

     
     
  4. #224
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Liian monta tonnia on mennyt jo. Vapotteluun siirtyminellä säästää - paskat

     
     
  5. #225
    Kai sitä pärjäis Nautiluksella ja Hangsenin litkuilla. Mutta ehkä helpommin olis luovuttanut. Eikä kaikki mitä ostettu ole tuhkana tuhkiksessa..

     
     
  6. #226
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Pärjäis hienostikin, mutta itse kuulun siihen ihmisryhmään joka tahtoo vähän kaikkea eli loppujen lopuksi kaikesta kaiken uusi ato markkinoille - heti metsästämään mistä sen saisi. Tiedän ettei se missään muotoa järkevää ole muttakun on niin kiva ostella jotain koko ajan.

     
     
  7. #227
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Ja vanhoistahan ei suostu luopumaan, koska aina pitää olla ainakin 5 laitetta, noin niinkuin varmuuden vuoksi

     
     
  8. #228
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Pari touhutonnia mennyt helposti. Mutta niinhän sitä kaikkeen kivaan, ja harva niistäkään terveyttä parantaa.

     
     
  9. #229
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Omiin ostoksiin tällä hetkellä varmaan joku 5000-10000€, ei ole koskaan tullut laskettua ja viime aikoina ei ole pahemmin muita tullu ostettua kuin erilaisia sub tankkeja.

    Lisäksi toki omat rakennelmat joihin on menny se reilu 200000€.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  10. #230
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Tulipa ihan huvikseen laskettua miten paljon on eri laitteita tullu tehtyä tässä 2,5 vuoden aikana ja onhan noita.

    Diablo Hybrid: n. 2000kpl
    Diablo One: n. 800kpl
    Diablo Reaver: n. 370kpl
    Diablo Ro'kenhronteys: 170kpl
    Diablo Behemoth: 200kpl
    Diablo Fulgoris: 100kpl

    Fulgoriksiahan jatkossa tehdään 1000kpl erissä ja niitä on tarkoitus tehdä vuodessa 5000-10000kpl riippuen vähän kysynnästä ja tähän vielä päälle sit Asmodeus joita on tarkoitus tehdä se 100kpl/kk.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  11. #231
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Kaks ja puol vuotta, modeihin: 350€, atoihin: 100€, kartoihin: 100€, sekalaisiin noin 100€, nesteisiin on menny joku 1500-2000€. Eli yhteensä noin 2500€, tupakkaan mun tahtia vetämällä samassa ajassa ois menny 7000-8000€...

    Ps. Laitteet ovat suurimmaksi osaksi aitoja...

     
     
  12. #232
    No onhan niihin menny arviolta noin lähelle 1000euroa

     
     
  13. #233
    Siinä 1000e-1500e varmaan viimeisen 5 vuoden aikana. Koitin laskeskella niin ihan kaikkea ei muista. Nesteistä on paha sanoa arviota mutta varmaa 500e ja 1000e välistä. Enemmän kirpaisee se, että olen myynyt varmaan 100e arvosta laitteita pois, ison osan käytöstä posituneista olen testamentannut kavereille, jotka on tarvinneet.

     
     
  14. #234
    Laitteisiin mennyt semmoinen 300 - 400€ nesteistä paha sanoa, arviolta 100? Tämä siis 2kk ajalta

     
     
  15. #235
    Sain pienen ostomorkkiksen ja tein välitilinpäätöksen. Noin viidessä kuukaudessa rahaa on mennyt höyryyn liittyen noin 450 e. Tässä on mukana kaksi matkalla olevaa pakettia. Lisäksi "jostain" on tullut tavaraa ilmaiseksi, eikä ihan pienellä rahallisella arvolla. Nykyvarastoilla ja -kulutuksella voisin pärjätä varastoillani halutessani kuukausia. Tupakanpolttoon verrattuna saavutan rahankäytön nollapisteen noin parin viikon päästä eli saman verran olisi mennyt rahaa siihen. Pyörittelin pääasiassa sätkiä, siksi ei kovin kallista.

    Jatkossa teen sitten ainoastaan tarpeellisia ja järkeviä hankintoja. (Vakuuttelua itselle.)

     
     
  16. #236
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Sain pienen ostomorkkiksen ja tein välitilinpäätöksen. Noin viidessä kuukaudessa rahaa on mennyt höyryyn liittyen noin 450 e. Tässä on mukana kaksi matkalla olevaa pakettia. Lisäksi "jostain" on tullut tavaraa ilmaiseksi, eikä ihan pienellä rahallisella arvolla. Nykyvarastoilla ja -kulutuksella voisin pärjätä varastoillani halutessani kuukausia. Tupakanpolttoon verrattuna saavutan rahankäytön nollapisteen noin parin viikon päästä eli saman verran olisi mennyt rahaa siihen. Pyörittelin pääasiassa sätkiä, siksi ei kovin kallista.

    Jatkossa teen sitten ainoastaan tarpeellisia ja järkeviä hankintoja. (Vakuuttelua itselle.)
    Vähällä oot selvinny. Parane harrastuskustannuksia edes laskea
    Viimeksi muokannut Reivi; 30.04.15 kello 15:34.

     
     
  17. #237
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Vähällä oot selvinny. Paranen harrastuskustannuksia edes laskea
    Aivan. Itsellä mennyt n. puolet lyhemmässä ajassa yli puolet enemmän.. Tässäkin kuussa pitkälti yli 300€ ja opiskelijalle se on aika paljon.. Laskemisen lopetin tosiaan 700€ kohdalla kun alkoi vituttamaan, mutta enää ei vituta yhtään. Olen vaan erittäin iloinen että olen päässyt tupakasta eroon, saanut mieleiset laitteet ja löytänyt todella hyvät nesteet. Nyt en oikeastaan edes muuta markkinoilla olevaa laitetta edes halua, paitsi xvostickin, mutta siitäkin haluan ensin kuulla muiden kokemukset/arvostelut.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  18. #238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Vähällä oot selvinny. Parane harrastuskustannuksia edes laskea
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smokxx Näytä viesti
    Aivan. Itsellä mennyt n. puolet lyhemmässä ajassa yli puolet enemmän.. Tässäkin kuussa pitkälti yli 300€ ja opiskelijalle se on aika paljon.. Laskemisen lopetin tosiaan 700€ kohdalla kun alkoi vituttamaan, mutta enää ei vituta yhtään. Olen vaan erittäin iloinen että olen päässyt tupakasta eroon, saanut mieleiset laitteet ja löytänyt todella hyvät nesteet. Nyt en oikeastaan edes muuta markkinoilla olevaa laitetta edes halua, paitsi xvostickin, mutta siitäkin haluan ensin kuulla muiden kokemukset/arvostelut.
    Lienee täysin yksilöllistä, mitä kukakin pitää soveliaana kustannuksena ja onko asialla mitään väliä. Minä en haluaisi tästä shoppailuharrastusta, kun en muutenkaan välitä shoppailusta ja harrastukseksi en halua asiaa nimittää. Ehkä sitten voisi olla harrastus, jos rakentelisi itse jotakin. Mutta enpä ikinä laskenut, paljonko tupakkaankaan meni rahaa. Aika ajoin joku aina kysyy tästä rahapuolesta, niin onpahan nyt alustavat laskelmat tehty omalta kohdalta.

     
     
  19. #239
    Oon seurannu sentilleen rahan menoa siitä lähtien kun aloitin tämän höyryttelyn. Nyt tein taas yhden tilinpäätöksen: Mennyt rahaa 504,42e ja säästynyt 450,8e eli miinuksella ollaan vielä 53,62e. Tuo siis sisältää nesteet, laitteet eli kaiken mitä on tullu hankittua. Höyryttelyn aloitin 8.11.2014 ja sen jälkeen en röökiin ole koskenut, eli rapiat puoli vuotta takana jo. Miinuksella on kokoajan ollu saldo ja ei ole tietoa meneekö se plussalle milloin. Seuraavaksi hankintaan menee niksaa ja tiivareita about~2kk päästä. Tämä sillä oletuksella, että vehkeet kestää tuon 2kk vielä.

    ja heti edittiä Eli tiivareita&niksaa 2.5kk päästä, kun näköjään saan vielä 200ml tehtyä valmista nestettä. Jos tuohon aikaan ei mene mitään rikki niin saldo ainakin käy plussalla, mennäkseen miinuksille sitten taas

     
     
  20. #240
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    11
    Hmm, tässä muutamankuukauden aikana menny noin 55€ sisältäen laitteen, laturin, aton ja nesteet yms

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •