Sivu 8 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 396

Aihe: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

  1. #141
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jermeli Näytä viesti
    Pakko kyllä sanoa omalla kohdallani, että niin romantisoinut olen tuon tupakan mielessäni että tuskinpa siitä edes koskaan haluan 100%:sti eroon. Höyrytellyt olen nyt n. 2 kuukautta. Koskaan ei ollut edes tarkoitus tupakointia lopettaa, innostuin vain näistä härpäkkeistä ja makumaailmasta. Tupakointi kyllä hiipui helvetisti siinä sivussa ihan itsestään, nykyään menee se 1-5 röökiä päivässä, normaalisti meni aina se aski.

    Kaikesta huolimatta minulle itselleni, tupakka on aina tupakka: se savu, tuhka ja fiilis kun käy tupakalla on kuitenkin omalla tavallaan lyömätön. Tupakalla käynti on aina se pieni tauko kaikesta: nouset ylös, pidät breikin siitä mitä sitten ikinä teetkään ja siirryt esim parvekkeelle tupakille. Höyrystimen kanssa toi ei jokseenkaan tunnu mulle vaan niin luontevalta.

    Höyryttely on kivaa, höyrystimet on kivoja ja e-mehut on kivoja. En kadu hankintaani ja tulen varmasti jatkamaan, mutta en myöskään usko koskaan täysin luopuvani tupakasta, ja olen sen kanssa aivan sinut.
    Kukin tavallaan.

    Mullekin se suurin ongelma on ollut juuri tuo oikean tupakan fiiliksen puuttuminen!..sitä ei kyllä höyryttely ole onnistunut korvaamaan vaikka se on tuonut taasen ihan uudenlaisen maailman ja näkökulman tuohon nikotiinin imeskelyyn. Kaikennäköisiä härpäkkeitä ja lisälaitteita cartojen ja atojen ym,ym..muodossa tulee kokeilumielessä hankittua ja uppoutuminen vanhana tuohisuuna makunesteiden ihmeelliseen maailmaan tietysti on ja säilyttää uutuudenviehätyksen vielä pitkään mutta kuitenkin juuri se oikea tupakka..sitä vain ei noin vain korvata vaikka sitä olen toistaiseksi irti pysynyt. Tietysti myös se että mikään makuneste ei oikein vielä ole ollut lähelläkään oikean tupakan oloista..lähinnä ne nyt on maistuneet kemikaalisotkuilta ja yskänlääkkeeltä..tosin en olisi ikinä uskonut itsekkään imeväni persikkaa, tropical fruit burstia tai strawberry milkshakea naama messingillä tupakan korvikkeena...on kuin olisi löytänyt karkkikaupan uudelleen ..mielenkiinnolla olen seurannut näitä tupakamakuisten nesteiden arvosteluja ja varsinkin herra Huun kokemuksia täydellisen tupakka maun löytämiseksi..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  2. #142
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Kyllä selätys on tapahtunut,vielä kun löytäisi sen top makunesteen jostain, sellaisen allday nesteen niin homma näyttäs hyvältä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  3. #143
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    lupaavalta tää alkaa vaikuttaa, viikko alkaa tulla pelkällä höyryllä täyteen ja vaikka pari kertaa onkin analogisen himo iskenyt niin tiukka höyrytys on sen toistaiseksi selättänyt.
    aika varma oon että vielä tulee useampia tiukkoja päiviä mutta oon kokolailla luottavainen höyryn tehoon, varsinkin kun nyt jo alkanut tupakka haista todella vastenmieliseltä

     
     
  4. #144
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    vasta vähän aikaa takana ilman analogista mut 80% varmuudella että paluuta ei ole normaaliin.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  5. #145
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Reilu kaks viikkoa nyt menty pelkällä höyryllä, kertaakaan ei ole tehnyt tiukkaa... Oikeastaan ollut liian helppoa verrattuna edellisiin lopetus talkoisiin verrattuna.


     
     
  6. #146
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Kyllä selätys on tapahtunut,vielä kun löytäisi sen top makunesteen jostain, sellaisen allday nesteen niin homma näyttäs hyvältä.
    Kyllä, selätetty on analcig, uskon. Mitä noihin makunesteisiin tulee niin tää on kyllä sellanen oravanpyörä: Makuaistin parantuessa "hyvätkin" nesteet alkaa maistua alushousun etumukselle ja taas uutta etsimään. Lisäksi vielä erilaiset vehkeet, eri voltit,eri ikäiset aineet, onko suussa maku eilisen, aamu vai ilta, ei helevetti tästä mitään tuu. Pistän kohta kaikki mömmöt samaan isooon pulloon, vatkaan ja totean et hyvää on. Mutta edelliseen savuntäyteiseen elämään en palaa.

     
     
  7. #147

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    En ihan vielä, mutta lähellä jo on. Eilenkin meni vain 3-kpl analogista...hyi..
    Voiton puolella olen jo kumminkin. Olen sentää pössytellyt analogisia 24-26 vuotta. Toivon, että kevääseen mennessä vetelen nolla toleranssilla analogisia, eli en ollenkaan, mutta sanotaan että toivossa on hyvä elää
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  8. #148

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Joo kyllä nyt täytyy myöntää että analogiset ovat menneen talven lumia. Vielä kun saisi nuo "turhat" ostokset pois niin homma näyttäisi vielä paremmalta.

     
     
  9. #149
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Tuli sitten 2 kk täyteen kokonaan ilman analogista tupakkaa ja sen kunniaksi sitten vetäisin työkaverilta oikean tupakan!.....ja ensi reaktioni oli että voiko tämä tosiaankin maistua näin paskalta ja haisee tuhkakupilta ???Varmastikin teininä aikoinaan se maistui vielä kauheammalta kun piti sitä tupakin polttoa aloitella yläasteelle mennessä. Onneksi ei ollu sininen älämmä eikä malboro mitä yleensä vetelin mut kamalalta maistu..todennäköisesti jos itse ostaisin askin ja vetäisin ehkä viis tupakkaa niin varmaankin rupeaisi tupakka taas maistumaan normaalilta :P En enää muista millaista se ammoisina aikoina oli kun on varmaan yli kakskymmentä vuotta aikaa kun edellisen kerran olen ollut edes viikon polttamatta....oikeastaan tämä tekee vaan helpommaksi pysytellä erossa oikeasta tupakasta ja se turha oikean tupakan fiiliksen "romantisoiminenkin" vähän romahti
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  10. #150

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Helposti loppui 17v. tupakointi seinään, vaikkei ollut tarkoituksena edes lopettaa, vaan testata vaan näitä digitaalisia. Se on hassua muuten kun puhutaan analogisista digitaalisen rinnalla ja samallahan analogi tarkoittaa "korvaavaa".

    Pari kolme kertaa koitin tupakoinnin lopettamista ja pisimmillään pystyin olemaan viikon polttamatta purkkaa jauhaen. Karsee olo oli koko ajan. Kun ego tuli postissa, olen sittemmin ihan ihmetellyt, miten naurettavan helppoa oli tupakoinnin lopettaminen. Samalla huomaa että miten vähän sitä varsinaista koukkua on edes nikotiiniin tupakoinnissa.

    Jossakin vaiheessa egoa postista odotellessa ja tätä palstaa lukiessa heräsi fiilis että voisi koittaa lopettaa tupakoinnin e-savukkeen avulla. Eniten jännitti miten tulen reagoimaan tupakanlehden sisältämän beetkarboliinin puutteeseen, kun tuppaa olemaan luonnon oma masennuslääke(MAOI). Veikkaan että masennus ja unettomuus olivat MAOI:n verotusoireita, joita ilmaantui tyhjästä kaksi kokonaista päivää, kun olin höyrytellyt jonkun pari viikkoa.

    Kaveri polttaa sisällä kämpässä. Olin tuossa pari viikkoa sitten kaljottelemassa luonansa. Passiivinen tupakansavun hengittely aiheutti pahan olon ja sitten myöhemmin illalla himassa telkkua töllöttäessäni iski mainoskatkon aikana aivan karseen kova tarve polttaa tupakkaa. Siis tuntui että nyt on pakko mennä.....prkl.

    Tila meni hetken pari höyrytellessä ja kurinalaisesti kieltäen kuitenkin ohi, mut jäin vaan miettimään sitä et miten nopeesti noi analogisten sisältämät kamat koukuttaa. Kyse ei todellakaan ollut nikotiinin himosta, vaan jostakin paljon vahvemmasta!

     
     
  11. #151
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    3

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Viime marraskuussa tilasin sähkötupakan "kokeilu mielessä". Tarkoitus ei ollut edes lopettaa 23 vuoden tupruttelua. "Normaali" rööki sai jäädä parin päivän jälkeen.

    Siitä asti menty höyryn voimalla. (3 kk).

    Eipä ole edes tupakkaa tehnyt mieli höyryttelyyn siirtymisen jälkeen.

    Tupakkalakkoja oli ja meni. Nyt tuntuu löytyneen se oikea keino lopettaa tupakointi.



     
     
  12. #152
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Perjantaina päätin koittaa kokeilumielessä (humalassa) yhden savukkeen. En kyllä saanut sitä maistumaan edes etäisesti hyvältä, huono olo ja hyi vittu muutenki. Reilun neljän kuukauden vapottelun aikana olen tainnut muutamia röökejä polttaa, en kyllä yhtäkään loppuun asti. Tulos on aina sama, ehkä muutaman vuoden kuluttua maistan sitte taas. Mutta joka kerta tuo on tuntunut yhä enemmän luotaantyöntävältä ja luulenpa että vaikka koko touhu(höyry) kiellettäisiin, niin en pystyisi siirtymään takaisin analogiseen, on se vaan niin pahaa. Kyllä sitä on vissiin ollu muksuna sairaan kova jätkä, en mä uudestaan pystyis tohon makuun totuttelemaan.



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  13. #153
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    44

    Re: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Viisi kuukautta ilman ensimmäistäkään analogista ja emännällä viikko enemmän. Takasin ei oo paluuta. Molemmat toki nikotinistejä toistaiseksi.

    Velipoika ei valtion palvelukseen ottanut mukaan vaikka muutaman kuukauden ehti höyrytellä.

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    124

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Vasta vähän alle kuukausi mutta kertaakaan ei ole edes tehnyt mieli analogista
    Toisena päivänä yhden pikkusiken poltin ja maistu paljon pahemmalle kun höyry, siihen jäi.

    Mitenkähän sais kesällä nuo isot kuubalaiset hävitettyä, niitä kun on jotain nelisenkymmentä humidorissa... :'(

     
     
  15. #155
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2011
    Viestit
    1

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Huhtikuussa 2011 sain Screwdriverin käyttööni. Sitä ennen tuli 22 vuotta röyhyteltyä n. aski päivässä analogisia, mutta SD:n jälkeen olen yhden LM:n sytyttänyt. Kesken jäi, kun maistui niin kaamealta. Eli nyt on 10 kuukautta höyryttelyä harrastettu.
    Voin vain suositella.

     
     
  16. #156
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    22

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Vaikka kerkesin suht. lyhyen ajan (n. 2 vuotta aski/pvä) polttaa ja olen ollut hyvin lyhyen ajan ilman analogista, saa jo pelkkä normiröökin hajun tai maun ajatteleminen aikaan aikamoisen etovan fiiliksen. Kertaakaan ei ole tehnyt vielä mieli analogista, joten jospa tämä oli tässä Tarkoituksena olisi jättää myös höyryttely kokonaan jossain vaiheessa, mutta saapi nyt nähdä kun nallekarkki on aika perkeleen hyvää tavaraa
    Enemmän tai vähemmän höyryn voimalla jo vuodesta 2012.
    Modit: Chinaray X & SIGELEI 100W
    Atot: RSST Pyrex & Onslaught #230
    Nesteet: WVS W#X, Copsa Jugo Diablo & Extreme One

     
     
  17. #157
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja enrique Näytä viesti
    Huhtikuussa 2011 sain Screwdriverin käyttööni. Sitä ennen tuli 22 vuotta röyhyteltyä n. aski päivässä analogisia, mutta SD:n jälkeen olen yhden LM:n sytyttänyt. Kesken jäi, kun maistui niin kaamealta. Eli nyt on 10 kuukautta höyryttelyä harrastettu.
    Voin vain suositella.
    Vakuuttava eka posti. Tervetuloo vaan O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #158

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Laskurin mukaan 1000 analogista jääny väliin, että eiköhän pian olla voiton puolella

     
     
  19. #159
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    44

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lähes 12 vuotta tuli polteltua analogisia ja nyt viime vuoden joulun ja uudenvuoden välisenä aikana sain höyryttimen käsiini ja ajattelin "siirtää" tupakointiani tuohon höyryttelyyn.

    Normaalina päivänä meni +-aski päivässä, mutta kun sain höyryvehkeet niin ekat 2 viikkoa kun meni niin vähentyi määrä noin 5 analogiseen päivässä, sen jälkeen meni 3 viikkoa about yhella tai kahella analogisella päivässä. Nyt hyvä jos menee yksi viikossa.

    Olen henkilökohtaisesti yllättynyt miten helposti näillä voi lopettaa/vähentää tupakointia, joillekkin tutuille en ole edes kertonut että tupakoin hyvin satunnaisesti nykyään kun haluan nähdä heidän ilmeensä kun olin aina nuorempana se kaveri joka aina tupakoi, en edes yrittänyt mitenkään teiniaikoina vähentää/lopettaa.

    EDIT: Tunteellisuus voi johtua kellonajasta ja tuntemattomasta määrästä alkoholia veressä.
    Yks chilipää höyryllä.

     
     
  20. #160
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    139

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Reilu kuukausi ilman analogista. 27 vuotta tupakointia ja lopussa reilu kolmekymmentä syöpäkäärylettä päivässä

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •