Sivu 7 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 396

Aihe: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

  1. #121

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    eipä oo kessu maistunu. toivottavasti ei koskaan maistukkaan enää

     
     
  2. #122
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    hieman ihmetyttää että mitä siitä röökistä haetaan jos höyryttelee ???
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  3. #123

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    hieman ihmetyttää että mitä siitä röökistä haetaan jos höyryttelee ???
    Referenssiä ainakin itse haen välillä

     
     
  4. #124
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Ei tupakkaa tarvita höyryttelyn alun jälkeen tai sitten on jotain vikaa eli nesteet liian mietoja.Ei 24mg nikotiinia höyrytellessä tee todellakaan mieli paskalta haisevaa sontapötköä joka ei tee ketään kovemmaksi jätkäksi vaikka kuinka nortti huulessa.Oikeastaan tupakointi on homojen hommaa.

     
     
  5. #125
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    hieman ihmetyttää että mitä siitä röökistä haetaan jos höyryttelee ???
    Omakohtasia kokemuksia ei ole, mutta kämppis vetelee röökiä päivittäin yhestä muutamaan kappaleeseen.
    Sanoo ettei pelkkä höyry vaan riitä joka hetkeen.

    Oon yrittäny saada sitä testaamaan et kärsis sen viikon verran pelkillä höyryillä, vaikka sitte vahvemmilla nesteillä, mut ilmeisesti joillekin se tupakan maku on se juttu vielä senki jälkeen ku höyryihin on päästy sisään.

     
     
  6. #126
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Omalla kohdalla alkaa jo vahvasti näyttää siltä että selätys on tapahtunut, höyryä,höyryä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  7. #127
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    En minä ainakaan ole kärsinyt pätkääkään vaikka lopetin tupakan kerralla vaihtaen höyryttelyyn.24mg riittää pahimmallekkin nikkikselle.

     
     
  8. #128

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    En minä ainakaan ole kärsinyt pätkääkään vaikka lopetin tupakan kerralla vaihtaen höyryttelyyn.24mg riittää pahimmallekkin nikkikselle.
    Täytyy muistaa, että tupakki on muutakin kuin nikotiinin lähde - ja siinähän se on juuri tuo höyryttimen vahvuus. Monelle kuitenkin on epäkäytännöllistä se, ettei höyryke osaa annostella nikotiinimäärää/höyryttelutauon pituutta. Nämä ovat oleellisia asioita, ainakin ihmisille joiden taukoja ei kukaan ulkopuolinen kyttää Mainitsen tämänkin vain siksi, että joku fiksu keksisi ratkaisun ja viranomaisetkin kiittäisivät (yksi argumentti vähemmän kieltäjillä)

     
     
  9. #129
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    89

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Kertaheitolla meni lopetus mullakin., ku vapoon vaihoin.

     
     
  10. #130
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Eiköhän se takana ole, 8kk höyräilyä.

     
     
  11. #131
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    34

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Nyt noin kuukausi höyrytelty,2 viikkoa ilman analogisia.Toivottavasti olen päässyt eroon
    09.01.2012 /2000

     
     
  12. #132

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Nelisen kuukautta on menty "höyryvoimalla" ja ei ole kyllä analogisia spadduja mieli tehny (15v analogiaia poltellu). Tupakointi loppu samana päivänä kun posti toi kotiin ekat sähkösauhut. Pari ekaa päivää meni totutellessa uuteen "tupakan" makuun. Analogiset oli kyllä mukana, mutta roskiin menivät parin päivän jälkeen (yhtään en niistä polttanu).
    Pari kertaa olen maistanu kaverilta analogisia, mutta maistuu niin p******e, että niihin ei todelakaan ole enää paluuta.

    PS. Työkaverin kanssa tilattiin samaan aikaan ja analoginen ei sielläkään ole enää höyrynny.

     
     
  13. #133
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    2

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    4 kk höyryttelyä tulee pikapuolin täyteen. Analogiseen ei ole tarvinnut turvautua kertaakaan.
    30v. tupakanpolttoa loppui kuin seinään, vaikka en ollut päätöstä asiasta tehnyt.

     
     
  14. #134
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Nyt on kokeiltu perskännejäkin ja ei tee mieli yhtään analoogista paskaa vedellä.Höyry riittää ryyppäämisen nikkiksiinkin.

     
     
  15. #135
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Hip Hei kohta 4 kuukautta höyryttelyä takana enkä ole kertaakaan sekaantunut ANAALILOGISIIN - näyttää ja tuntuu hyvältä

    - Jyrki

     
     
  16. #136
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    21

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Reilu 10v. poltin askin punasta päivässä. Lähes viikko takana höyryjä ja ei oo vielä kertaakaan tehny mieli analogista, pikkuhiljaa ruvennu toi avovaimokin haisemaan pahalle, lopettais sekin...

    Edit: kusee muuten toi banneri jostain syystä kahdella päivällä. Suuret on huolet.


    10,5v analogista - 8,5kk höyryä - mitäs sit keksis? No jos vaikka neljän savuttoman vuoden jälkeen polttais taas kolme vuotta ja yritetään uudestaan höyryä.

     
     
  17. #137
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Melkein puoli vuotta takana höyryn voimalla 23 tupakkivuoden jälkeen.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  18. #138
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Aloittelin höyryttelyn marraskuun puolivälissä ja vähän yli kaksi viikkoa meni opetellessa ja ihmetellessä. Normaalia tupakka paloi siinä samalla ja pikku hiljaa se alkoi vähenemään kunnes joulukuussa itsenäisyyspäivän kunniaksi päätin olla toistaiseksi ilman analoogista röökiä . Meikäläisen normaali päiväannos oli vähintään puolitoista askia päivässä ja tupakointia takana 28 vuotta. Nyt on sitten jo mennyt 2 kk ilman ensimmäistäkään oikeaa tupakkaa. Suurin yllätys oli oikean tupakan lopettamisen helppous sähkötupakalla eikä oikein ole tehny mielikään oikeaa tupakkaa...paitsi välillä oikean kuivan tupakan makua..mitä näköjään näissä eri litkuissa on hyvin vaikea imitoida! Nikotiinipurkkaa ja laastaria olin joskus kokeillu mutta eihän siitä mitään tullu. Purkasta sai vaan perkeleellisen hikan! Alussa mentiin 24- 32mg litkuilla ja nykyään pärjää jo 6-11 mg litkuilla tosin aamut pitää edelleen aloittaa vähintään 24 mg. Vieroitusoireista sen verran että ensimmäisen kerran oli omituinen olo kun häkä hävisi elimistöstä ja näköjään noi tupakan 4000 muuta myrkkyäkin aiheuttaa vieroitusoireita koska kahden ensimmäisen viikon aikana ilman analogista tupakkaa oli pieniä vilunväristyksiä, tutinoita ja tärinöitä. Kaksi yötä meni hikoillessa ja en nukkunut yhtään ja pari viikkoa olin muijan mielest niin kiukkuinen että meinas jo eron ottaa jos en vedä L&M:ää takasi huuleen
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  19. #139

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Pakko kyllä sanoa omalla kohdallani, että niin romantisoinut olen tuon tupakan mielessäni että tuskinpa siitä edes koskaan haluan 100%:sti eroon. Höyrytellyt olen nyt n. 2 kuukautta. Koskaan ei ollut edes tarkoitus tupakointia lopettaa, innostuin vain näistä härpäkkeistä ja makumaailmasta. Tupakointi kyllä hiipui helvetisti siinä sivussa ihan itsestään, nykyään menee se 1-5 röökiä päivässä, normaalisti meni aina se aski.

    Kaikesta huolimatta minulle itselleni, tupakka on aina tupakka: se savu, tuhka ja fiilis kun käy tupakalla on kuitenkin omalla tavallaan lyömätön. Tupakalla käynti on aina se pieni tauko kaikesta: nouset ylös, pidät breikin siitä mitä sitten ikinä teetkään ja siirryt esim parvekkeelle tupakille. Höyrystimen kanssa toi ei jokseenkaan tunnu mulle vaan niin luontevalta.

    Höyryttely on kivaa, höyrystimet on kivoja ja e-mehut on kivoja. En kadu hankintaani ja tulen varmasti jatkamaan, mutta en myöskään usko koskaan täysin luopuvani tupakasta, ja olen sen kanssa aivan sinut.
    Kukin tavallaan.

     
     
  20. #140

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Irti ollaan päästy nyt lopulta analogisesta tupakista, mutta tie on ollut vaikea silti;
    1. jos on analogisia kaverit tarjonnut, olen herrasmiehenä ottanut ne vastaan -tosin ensimmäisen tupakin jälkeen on ollut ns. paskanmaku suussa ja on huomannut taas hajuaistin epämääräisen toiminnan huomannut,
    2. olen kyllä ostanut valitettavasti askin tai pari analogisia röögejä, kaikki on mennyt putkeen samantien kuin kissa hiekkalaatikkoon!
    Eli mun kohdalla on ainakin niin että yritän vastustella analogisia enemmän kuin yrittäisin "niiden seurassa kieltäytyä" eli kaveriporukaan edessä.
    Onse vaan erilaista polttaa analogista minusta, tosin nyt olen ihastunut ego-T:n low res. höyryyn (+VG pohjainen e-neste), analogisen savu jää kakkoiseksi

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •